Justiciar

کاربر سایت
Jul 13, 2012
1,472
افتضاح
سردرگم
بدون داستان اگر نگیم، داستان ابکی و پیش برد افتضاح داستان
دیالوگهای بی هدف و بی منطق
بدون کشش
وقت تلف کردن الکی
البته اینها نظر شخصیه. ممکنه یک هم این فیلم رو شاهکار بدونه و نظرش محترمه.
یک نفر بالاخره حرف دل من رو زد

خود داستان Sir Gawain and the Green Knight بسیار روایت سرراستی داره، یک Arthurian Legend ساده با یک پیام اخلاقی ساده‌تر. جدا اغراق نیست؛ حتی نسبت به آثار هم‌دوره خودش و شعرای Ricardian هم چیز دم‌دستی و عامه‌ای محسوب میشه. «آدم خوب پای قولش وایمیسته، دروغ نمیگه، شجاعه» حالا هی دوربین رو با کندترین حالت ممکن ۳۶۰ درجه بچرخون، دیالوگ و مونولوگ nonsensical بچپون، محتوا نشون میده که در این حد نیست.
 

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,809
نام
مهراد
من خیلی تعجب کردم از گرین نایت و واکنش کاربرا ... یعنی دیدم اینقدر شماها تعریف می کنید و منتظرید براش گفتم اوه اوه عجب چیز خاصی قراره از کار در بیاد که همه معطل این فیلمن، چه شود، بریم یه نسخه حجم بالا بگیریم تماشا کنیم. ولی نه تنها هنوز بعد از سه بار پخش فیلم نتونستم تا آخرش ببینم، که برام سوال شد چرا این همه روایت داستان کنده و همه دارن اسلوموشن حرف میزنن! دوربین چرا اینقدر آهسته س؟ مگه تنبل های تو انیمیشن زاتوپیا دارن کنترلش میکنن! ولی از این عجیب تر برام واکنش کاربرای بازیسنتر بود! تو تاپیک Rate your last seen movie ، حتی یک نفر راجع به این فیلم صحبت نکرده بود نقدی نکرده بود نمره ای نداده بود! من که چند دفعه تاپیک رو بالا پایین کردم چیزی ندیدم

به هر حال فهمیدم این سبک کارا باب میل من نیست و این سبک فانتزی رو من نمیتونم تحمل کنم.
 

mohsen_mzh

کاربر سایت
Jun 15, 2008
859
نام
محسن
BR بنده خدا 2تا فیلم داره، 2تا بچه کمیک (اونی که دیدم، نمیدونم بازم باشه یا نه) و یکدونه بچه انیمیشن کوتاه.
چی شد الان داره یک انیمیشن سریالی هم پخش میشه، که اونهم هم خوبه و هم نه!
شاید خیلی ارتباطی به این تاپیک نداشته باشه ولی جالب بود امروز خبرش اومد (بعد از پست تو) که ریدلی اسکات گفته یه سریال لایو اکشن از دنیای بلید رانر تو راهه
 

Deliverer

کاربر سایت
Oct 19, 2016
549
همون طور که دوستان گفتن و بنده هم بارها اینجا و اون تاپیک همسایه خودمو جرواجر کردمو سالگرد گرفتم:D بلید رانر ۱۹۸۲ نه تنها بهترین فیلم علمی تخیلی کل دورانه، بلکه بطور کلی هم یکی از تاثیرگذارترین و جریان سازترین و ماندگارترین فیلمای سینماس.
واسه من که اوله فارغ از اینکه کدوم فیلم فینالو ببره:D

پ.ن. این بلید رانر ۲۰۴۹ زیاد مالی نبود:D
 

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,634
نام
Ali
کیفیت خوب Spencer_یکی از مورد انتظارترین فیلم های امسال برای من_ هم منتشر شد :-"

1637684783731.png

گویا بهترین بازی کریستن استوارت توی کارنامه بازیگریش هست و از اونور موسیقی متن فیلم هم توسط استاد jonny greenwood نوشته شده که این چند وقته خیلی سرش شلوغ بوده :-"
توی فصل جوایز احتمالا یه سری جایزه رو درو کنن این 2 تا...
این پوستر فیلم هم خیلی زیباست و به شدت میپسندیمش :">

+

1637684923851.png

کیفیت web-dl ایشون هم در دسترس قرار گرفته ولی خوب مثل اینکه ندیدنش از دیدنش بهتره و به قول یکی از دوستان که توی سینما دیده بودش، "گور بابای پول، حیف وقت که پای این اشغال گذاشتم" :-" :-" :-"
 

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,703
نام
Ebrahim
1.jpg


بالاخره اولین نبرد خونین نظر سنجی ۵۰ فیلم برتر علمی/تخیلی هم تموم شد:D و همان طور که بالا مشاهده میکنید، نیروهای کمکی و پول های رد و بدل شده در پشت پرده کار خودشو کرد!:p :D

دیالوگ دومین نظر سنجی مربوط میشه به مهترین سکانس های فیلم روبوکاپ و با تمام احترام که برا حاجیمون استنلی کوبریک قائل هستم، رای من روبوکاپ هست!:D

هر چند که بعید میدونم این فیلم خودشو بکشه بالا از این گروه!:D
 

Deliverer

کاربر سایت
Oct 19, 2016
549
مغزم می‌گفت ادیسه فضایی ولی قلبم می‌گفت بازگشت به آینده. در آخر مغزم با هماهنگی لوب پیشانی و مخچه و ارتشی از نورونها، فیلمبرداری انقلابی و افسانه ای ادیسه فضایی و هارمونی بی نظیر موسیقی و تصویر و پیام خارق‌العاده فیلم استنلی کوبریک رو به یادم آورد و به راحتی قلبم رو قانع کرد.
 

AmirPXP

Indiana Jones
کاربر سایت
Mar 15, 2009
544
نام
AMIR
من بالای 50 بار فیلم 1987 robocop رو دیدم و لذت بردم ولی شاهکاری مثل اودیسه 2001 که الهام بخش اکثر فیلسازان جهان بوده رو شاید 2 بار هم ندیدم.

فیلمهایی که از انیمه Ghost In The Shell ۱۹۹۵ الهام گرفته شده

d33d7244d134.png
 

Kourosh

مدیر انجمن
Sep 25, 2005
4,514
نام
کورش
روبوکاپ فیلم خیلی خوبیه ولی به نظر من حتی نزدیک به ادیسه فضایی هم نیست. وقتی برای اولین بار ادیسه فضایی رو میدیدم بعد از هر سکانس فقط به این فکر میکردم که این صحنه رو چطوری ساختن. فقط یک دهه قبل از ساخته شدن ادیسه یعنی در دهه 50 Ray Harryhausen با تکنیک استاپ موشن جلوه های ویژه رو به اوج خودش رسونده بود ( چیزی که با وجود شاهکارهایی که خلق کرد مثل جیسون و اراگوناتسها الان بخاطر پیشرفت سینما بچه گانه و ضعیف بنظر میرسه) ولی چیزی که در ادیسه فضایی میبینیم با وجود اینکه ساختش برای اون دوره است همین الان هم شاهکاره.

back to the future از همون بار اول برام حوصله سربر و خسته کننده بوده و دیدن اینکه این همه تحویل گرفته میشه و اصلا بنوعی کالت فیلمه باعث میشه فکر کنم خیلی اورریت شده. در کل روبوکاپ اگر به ادیسه نمیخورد عنوان خیلی شایسته ای برای بالا رفتن بود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر