Movie Center

سریالی که باز آفرینی فیلم معروف دهه نود A League Of Their Own کنسل شد بعد از یک فصل.
«ابی جیکوبسن» بازیگر و هم-پدیدآورنده «لیگ خودشان» (A League of Their Own) کنسل شدن سریال به بهانه اعتصاب بازیگران و نویسندگان هالیوود را «بزدلانه» خوانده است. این سریال سفارش ساخت فصل دوم را دریافت کرده بود اما چند روز پیش با تأیید آمازون پرایم ویدیو کنسل شد.
آمازون پرایم ویدیو مانند دیگر پلتفرم‌های استریم آمار دقیق بینندگان را منتشر نمی‌کند. این سریال با وجود تبلیغات گسترده موفق نشد به یک رویداد تلویزیونی تبدیل شود.
سریال grease rise of the pink ladies هم بعد از یک فصل کنسل شد.(این مال پارامونت+)
راجب دلیلش حرفی نمی زنم هر کس خواست بره سرچ کنه .مخاطب من افراد تروستفوبه(کسی که از حقیقت بیزار هست) که هالیوود همین الان هم طبق گفته یکی از سازندگانه همین نوع آثار داره یواش یواش داره تغییر می کنه و دنبال بهانه هست ولی بنده امیدوارم تا قبل از اکران لایو اکشن سفید برفی این اتفاق نیوفته .
بنده معتقد هستم که لایو اکشن سفید برفی مهم ترین فیلم قرن 21 هست که سینما بعد از 80 که از انیمیشن سال 1937 رسیده به کجا .این فیلم به نظر من درسی نه تنها برای هالیوود بلکه برای تاریخ خواهد شد جدال هنری که برای تمام مخاطبین دنیا بود و هنری که برای به اصلاح مخاطبین مدرن .کدام یکی پیروز و کدام یک رو سیاه خواهد شد بنده بی صبرانه منتظر این جواب هستم.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: ce7en44
ریچل زگلر بازیگر لایو اکشن سفید برفی : این لایواکشن با داستان اصلی بسیار متفاوت خواهد بود دیگر سال 1937 زندگی نمیکنیم. او دیگر قرار نیست توسط شاهزاده نجات یابد و دیگر رویای عشق واقعی را داشته باشد. او رویای رهبر شدن دارد. جوانان در همه جا خود را در او خواهند دید."
___________________________________

احتمال حذف شخصیت شاهزاده در لایواکشن Snow White بالاست و هواداران از اینگه بازیگر فیلم عاشق شدن رو ضد فمینیست میدونه عصبانی هستند.

ریچل زگلر بازیگر سفیدبرفی : انیمیشن اصلی رو یک بار دیدم و ازش می ترسیدم شاهزاده در انیمیشن مزاحمی بودکه سفید برفی رو تعقیب میکرد عشقشون هم عجیب بود هیمنطور که گفتم تو لایو اکشن سفید برفی دنبال عاشقی نیست میخواد رهبر و مقتدر بشه و احتمالا شاهزاده حذف شود، کسی چه می‌داند؟ هالیوود است عزیزم!!

کاربران توییتر از دست ریچل زگلر عصبانی شدن و با اشاره به اینکه اصلا شبیه سفید برفی نیست گفتن عاشقی ضدزن بودن نیست، حرف های زگلر ضد زن است ، همه زن ها نمیخوان که مقتدر و رهبر باشن و این تصور که رویای عشق واقعی و ازدواج باعث کاهش ارزش زن‌ها میشود چیزی بجز یک توهین بزرگ به تمام زن‌ها نیست.

📅 اکران March 22, 2024 برابر با ۳ فروردین ۱۴۰۳
_____________________________

دیوید هند پسر کارگردان انیمیشن سفید برفی : تن پدرم و والت دیزنی برای لایواکشن Snow White در گور میلرزه ، هیچ احترامی به اثری که پدرم و والت خلق کردن قائل نیستن!

ریچل زگلر بازیگر لایو اکشن سفید برفی گفته بود: سفید برفی در لایواکشن دنبال عشق نیست، میخواد رهبر باشه، به علاوه عشق شاهزاده از نظرم عشق نیست ممکنه همه صحنه‌های شاهزاده حذف بشن، هیچ کی هم خبر دار نمیشه چون اینجا هالیووده عزیزم!
 
اکران March 22, 2024 برابر با ۳ فروردین ۱۴۰۳
انگار روز وعده داده شده نزدیک هست :))
کاربران توییتر از دست ریچل زگلر عصبانی شدن و با اشاره به اینکه اصلا شبیه سفید برفی نیست گفتن عاشقی ضدزن بودن نیست، حرف های زگلر ضد زن است ، همه زن ها نمیخوان که مقتدر و رهبر باشن و این تصور که رویای عشق واقعی و ازدواج باعث کاهش ارزش زن‌ها میشود چیزی بجز یک توهین بزرگ به تمام زن‌ها نیست.
ظاهرا علاوه بر هالیوود مردم هم دارن تغییر می کنن و صداشون بلند شده
 
آخرین ویرایش:
انگار روز وعده داده شده نزدیک هست :))

ظاهرا علاوه بر هالیوود مردم هم دارن تغییر می کنه و صداشون بلند شده
آره ، من کلی ویدیو دیدم از آدم های مختلف (زن و مرد، سفید و سیاه و...) که از رفتار و حرف های این بازیگر ناراحت و عصبانی بودن.
تقریباً همشون این سوال رو مطرح کردن که دیزنی چرا نقش رو به کسی داده که تا این حد از انیمیشن و داستانش متنفره! :)
 
"داستان" مهم ترین وظیفه اش این هست که در خدمت گیم پلی باشه
ولی دیوید کیج این حرفشه نقض کرد و بازی هایی ساخت گیم پلی در خدمت داستان شد و در ادامه با بازی Beyond: Two Souls که من عاشق این بازی هستم .همه چی در خدمت که نه بلکه فدای داستان شد در این بازی چیزی به نام باخت نبود چون باخت جلوی ریتم روایت داستانو می گرفت و کیج به نظر من یکی از بهترین(اگه نگیم بهترینشون) داستان های ماورا طبیعی قرن 21 رو ساخت.
 
برای هالیوود سخته که با این واقعیت کنار بیاد که در حال مرگه و این حواشی فمینیستی هم از اون حواشی اسکریپت شده ویل اسمیت طور که دوباره مردم اخبار هالیوود دنبال کنند وقتی نه جانی دپی هست نه Barbie vs Oppenheimer
قرار نیست هر صنعتی مانا باشه، زمانی رادیو جز جدا نشدنی از هر خونه بود ولی الان مرده، روزنامه و مجلات هم همینطور. الان کجان؟ داخل تلفن های همراه، با دسترسی هزار برابر بهتر و کیفیت بیشتر
سینما هم همینطور، بشخصه ترجیح میدم عوض اینکه یک فیلم 120 دقیقه تو سینما یا پشت تلویزیون بشینم و ببینم تا نهایتاً 3 بار منو بخندونه تلفن همراهم دستم میگیرم و میرم Reels اینستاگرام هزاران ویدیو طنز کاستوم شده برحسب سلیقه و طبع من میاره که ده ها برابر اون فیلم 120 دقیقه من می‌خندونه
سینما تا وقتی هنر بود، یک هنر یونیک و غیرقابل دسترس تو روزمره های انسانی بود که ارزش دیدن و تجربه کردن به ارمغان می‌آورد ولی الان سینما از هنر تبدیل به هجو و بولشتی برای سرگرمی شده که حتی تو سرگرم کردن هم بشدت ضعیف عمل میکنه و اون آثار پاپ کورنی سابق هم دیگه نمی‌بینیم
 
فروش فیلم ترسناک Talk to Me ده برابر بودجه اش ( ۴.۵ میلیون دلار) بود این فیلم تا الان ۴۵.۵ میلیون دلار در جهان فروش داشته!

قسمت دوم و پیش درآمد این فیلم هم در دست ساخته.

پیتر جکسون : فیلم ترسناک Talk to Me فیلم خوبی نیست، بلکه یک فیلم فوق العاده است. بهترین و قوی‌ترین فیلم‌ ترسناکی است که در چندین سال اخیر دیدم واقعا از دیدنش لذت بردم. /استیون اسپیلبرگ، آری استر، جوردن پیل و جورج میلر نیز فیلم را تحسین کرده اند.
 
ریچل زگلر بازیگر لایو اکشن سفید برفی : این لایواکشن با داستان اصلی بسیار متفاوت خواهد بود دیگر سال 1937 زندگی نمیکنیم. او دیگر قرار نیست توسط شاهزاده نجات یابد و دیگر رویای عشق واقعی را داشته باشد. او رویای رهبر شدن دارد. جوانان در همه جا خود را در او خواهند دید."
___________________________________

احتمال حذف شخصیت شاهزاده در لایواکشن Snow White بالاست و هواداران از اینگه بازیگر فیلم عاشق شدن رو ضد فمینیست میدونه عصبانی هستند.

ریچل زگلر بازیگر سفیدبرفی : انیمیشن اصلی رو یک بار دیدم و ازش می ترسیدم شاهزاده در انیمیشن مزاحمی بودکه سفید برفی رو تعقیب میکرد عشقشون هم عجیب بود هیمنطور که گفتم تو لایو اکشن سفید برفی دنبال عاشقی نیست میخواد رهبر و مقتدر بشه و احتمالا شاهزاده حذف شود، کسی چه می‌داند؟ هالیوود است عزیزم!!

کاربران توییتر از دست ریچل زگلر عصبانی شدن و با اشاره به اینکه اصلا شبیه سفید برفی نیست گفتن عاشقی ضدزن بودن نیست، حرف های زگلر ضد زن است ، همه زن ها نمیخوان که مقتدر و رهبر باشن و این تصور که رویای عشق واقعی و ازدواج باعث کاهش ارزش زن‌ها میشود چیزی بجز یک توهین بزرگ به تمام زن‌ها نیست.

📅 اکران March 22, 2024 برابر با ۳ فروردین ۱۴۰۳
_____________________________

دیوید هند پسر کارگردان انیمیشن سفید برفی : تن پدرم و والت دیزنی برای لایواکشن Snow White در گور میلرزه ، هیچ احترامی به اثری که پدرم و والت خلق کردن قائل نیستن!

ریچل زگلر بازیگر لایو اکشن سفید برفی گفته بود: سفید برفی در لایواکشن دنبال عشق نیست، میخواد رهبر باشه، به علاوه عشق شاهزاده از نظرم عشق نیست ممکنه همه صحنه‌های شاهزاده حذف بشن، هیچ کی هم خبر دار نمیشه چون اینجا هالیووده عزیزم!
درود
عارضم خدمت‌تون که این ایده که سفیدبرفی رهبر بشه، تقریبا فقط ده سال پیش (!) توسط هالیوود در فیلم سینمایی Snow White and the Huntsman (2012) پرداخته شده.
کریستین استورات نقش سفیدبرفی رو بازی میکنه و ارتشی فراهم میکنه و به جنگ ملکه پلید میره.
هالیوود ایده ده سال پیش خودشون داره تکرار میکنه.

Snow-White-and-the-Huntsman.jpg file (4).jpg
 
درود
عارضم خدمت‌تون که این ایده که سفیدبرفی رهبر بشه، تقریبا فقط ده سال پیش (!) توسط هالیوود در فیلم سینمایی Snow White and the Huntsman (2012) پرداخته شده.
کریستین استورات نقش سفیدبرفی رو بازی میکنه و ارتشی فراهم میکنه و به جنگ ملکه پلید میره.
هالیوود ایده ده سال پیش خودشون داره تکرار میکنه.

View attachment 305143 View attachment 305142
ولی اسم این فیلم سفید برفی و شکارچی بود. نه لایو اکشن انیمیشن کلاسک سفید برفی. کسی که چنین حرفی درمورد رهبر شدن سفید برفی زده(سازندگان لایو اکشن) مطلقا معنی لایو اکشنو نمی دونستن.(البته سازنده های این فیلم مشتی زن ستیزن آخه سفید برفی و شکارچی عاشق هم دیگه می شن این دیگه چه معنی می ده که یه رهبر زن عاشق بشه رهبر زن فقط باید بزنه بین دو پای مردا :D)
 
آخرین ویرایش:
باکس آفیس:

فروش جهانی باربی به 1.279 میلیارد دلار رسید
فروش جهانی فیلم اوپنهایمر به 717.8 میلیون دلار رسید
فروش جهانی فیلم Meg 2 به 316.6 میلیون دلار رسید
فروش جهانی فیلم Mission Impossible DR به 541 میلیون دلار رسید
و فروش جهانی انیمیشن TMNT Mutant Mayhem به 118.4 میلیون دلار رسیده
 
خب منم از اولش گفتم "کسایی که داستان براشون اولویت نداره"
به نظرت این مغلطه نیست وقتی که سینما و ویدیو گیم رو از منظر داستان مقایسه میکنیم بیای بگی چون رمان از فیلم بهتره....

تصویر مهمترین المان سینما هست ولی اینکه گیمپلی مهمترین المان ویدیوگیم هست هم نظر شماست. دقیقا چند درصد از بازیها به درستی از Environmental story telling استفاده کردن که بگیم "بله بدون گیمپلی داستان بازی X هم معنا نداره!؟

اینکه میگی کارگردان های مشهور نتونستن نویسنده بشن باز هم مغلطه ست و بازی باکلمات، خودت هم میدونی :D شما با منبع برای من نشون بده "اسکورسیزی و کوروساوا" میخواستن نویسنده بشن ولی نتوستن و اومدن سمت سینما، ولی Kojima و Levine که در وهله اول نتوستن برن، فکت هستش و فرضیه نیست. ( ویکیپدیا قسمت Early life هردو مطالعه شود)

شما میگی Inside و من هم قبول دارم بازی خاصی هست که بهترین شکل در گیمپلی داستانش رو تعریف میکنه، ولی چند درصد از بازیها به این شکل هستن!؟ چون چند بازی به این شکل داریم پس نتیجه بگیریم بدون گیمپلی بازیها، نمیشه درباره داستان شون بحث و مقایسه کرد!؟ :D

حتی همین Environmental Story Telling که شما میگی تو هیچ مدیومی دیگه ای نمیشه ارائه داد در سینما اسمش Visual narrative هست. که از بدو تولد سینما بوده. از فیلم های جدید میشه A Quiet Place 2018 رو مثال زد از قدیمی ها Eraserhead 1977 حالا باز احتمالا بگی، نه تجربه ویدیوگیمی من Interactive هست برعکس سینما، ولی وسیله انتقالش بازهم تصویری Visual هست مثل یه فیلم. حتی اسم Video-game روشه دیگه این رو نمیشه انکار کرد. خلاصه تفاوتش اینه شما دوتا دکمه فشار میدی اینجا ولی اونجا نه. :D

مردن کرکتر هم بسته به سختی بازی تغیر میکنه، پس جملتون درستی نیست. نمیشه که بگیم "بازیهایی که سخت تر هستن، داستان بهترین هم دارن چون گیمر رو بیش تر درگیر خودش میکنه."
شما دچار مشکل مقایسه سوپر استارها شدی.
مثل این‌هایی که میگن بهترین کار دنیا اینه که فوتبالیست بشی. چرا؟ چون رونالدو فلان قدر دلار در ثانیه درمیاره. و رونالدو رو با کی مقایسه می‌کنه؟ مثلا با متوسط مهندسین.
در حالی که شما وقتی می‌خوای دو سوژه رو مقایسه کنی باید نُرم اونا رو مقایسه کنی.
و وقتی این کار رو بکنی با این حقیقت ضد شهودی مواجه میشی که امید ریاضی درآمد مهندسین از امید ریاضی درآمد فوتبالیست‌ها بالاتره. حتی با این که بالاترین درآمدها در فوتبال از بالاترین درآمدها در مهندسی خیلی خیلی بیشتره.

حالا که می‌خوای سوپراستار اون موضوع رو بذاری روی یه کفه ترازو، باید اون طرف کفه ترازو هم سوپر استار بذاری.

وقتی می‌خوای همشهری کین رو مثال بزنی که با قاب‌بندی شاهکاری در داستان‌گویی بوده (من البته همچین ادعایی ندارم چون تخصصی هم ندارم) اون طرف هم باید شاهکار همسنگی رو از صنعت گیم بذاری روی کفه ترازو. میگی چند تا بازی مگه در حد Inside هستن و منم می‌تونم بگم مگه چند تا فیلم در حد همشهری کین هستن؟

و واقعیت اینه که ۹۹٪ فیلم‌های سینمایی داستانشون در حد داستان بازی‌های جان کارمک و حتی پایین‌تره. و البته حتما می‌دونی که جان کارمک در مورد اهمیت داستان توی بازی‌ها چه نظری داره:دی
اگه بگی متوسط کیفیت داستان فیلم‌ها از متوسط کیفیت داستان بازی‌ها بالاتره، ممکنه بتونیم با هم کنار بیاییم. چون وزن داستان توی سینما احتمالا باید بیشتر از وزن داستان توی بازی‌ها باشه.

ولی اگر بگی متوسط کیفیت داستان فیلم‌های داستگو از بازی‌های داستانگو بالاتره، اون وقت یه مقدار دچار مشکل میشیم:دی مثلا من نمی‌تونم بپذیرم در ژانر Sci-fi چندان فیلمی داشته باشیم که داستانی منسجم‌تر و قوی‌تر از ME2 داشته باشن (حتی شاهکار کسالت آور کوبریک!)

در مورد مغالطه کردن من در پست قبلی هم باید بگم بله، مغالطه کردم:دی دقیقاً‌ پست خودت رو برداشتم و فقط جای گیم و سینما و کتاب رو عوض کردم:>
 
این بحثایی که الان اینجا شد یاد این مقاله معروف از مرحوم راجر ایبرت افتادم:
Video games can never be art | Roger Ebert | Roger Ebert

علی‌الخصوص این جمله ازش:

نظرتون چیه؟
در مورد همین جمله آن مرحوم یه مثال خیلی خیلی قدیمی می‌زنم.
ICO
اگر ICO هنر نیست، پس چی در این دنیا هنره؟ آنِ هنری که در مجسه داوود میکل آنژ، در بلندی‌های بادگیر امیلی برونته، در شعر آنابل لیِ ادگار آلن پو یا کودکی ایوان تارکوفسکی هست چیه؟ در ICO نیست؟
اگر هست، کدوم وجه ICO باعث شده اون رو هنر بدونیم؟ آیا اوئدا نمی‌تونست این وجه هنری رو در مدیوم دیگه‌ای انتقال بده؟
اگر ICO رو بازی کرده باشید، برای شما در لحظه‌ای مسجل میشه که با یه اثر هنری روبرو هستید. اون لحظه در خارج از مدیوم گیم معنی نداره. بنابراین به نظر من ICO یه اثر هنریه و لحظه‌ی تجلی هنرش به واسطه گیم بودنش رخ میده.
 
از لحاظ هنر و هنرمند، خیلی از هنرها به ذات به صورت solo هستن. مثلا یک نقاش، یک بازیگر، یک موسیقیدان و.... ولی گیم اینطوری نیست.(البته خود سینما هم عملا سولو نیست) و خیلی گروهی و جمعی هست. توش موسیقی داره، داستان نویس داره، نقاش داره (طراح گرافیکی و هنری بازی)، کارگردان داره، طراح مرحله، طراح گیم پلی و... همشون میتونن به راحتی به تنهایی یک هنر باشن ولی حالا چی میشه که خروجی جمعی این گروه هنر حساب نمیشه، از اون عجایب روزگاره.

راجر ایبرت حرف زیاد میزده. با همون تعریف هر شاخه هنر، گیم هم باید هنر حساب بشه.

جا دور نمیرم، همین بازی استاروارز جدید، برای منی که فن این سری هستم، از یک سری از فیلمهای سری کیفیت داستانی بهتری داره.(solo , episode 9 و...) یا مثلا اسپایدرمن های اینسومنیاک از کل سری amazing spiderman بهترن. خیلی مثال ها میشه زد که بازیهای فیلمها عالی بودن ولی برعکس اصلا اینطور نیست.
 
در بحث شرایط الان هالیوود این یک خط پایین کافی هست.
وزارت حقیقت (به انگلیسی: Ministry of Truth ) دستگاهی است دولتی که در رمان ۱۹۸۴ نوشته جورج ارول مسئول هرگونه اطلاعاتی است که به مردم در رسانه‌ها مخابره می‌شود. کار این وزارتخانه تغییر و تحریف وقایع تاریخ و ساخت «حقایق» است. این واژه در مکالمات روزمره نیز رواج و استفاده‌هایی پیدا کرده‌است.
دوستان هنر دوست لطفا دو کتاب قلعه حیوانات و 1984 اگه نخوندید بخونید. جورج اورول از بزرگ ترین نویسندگان تاریخ بوده.
 
شما دچار مشکل مقایسه سوپر استارها شدی.
مثل این‌هایی که میگن بهترین کار دنیا اینه که فوتبالیست بشی. چرا؟ چون رونالدو فلان قدر دلار در ثانیه درمیاره. و رونالدو رو با کی مقایسه می‌کنه؟ مثلا با متوسط مهندسین.
در حالی که شما وقتی می‌خوای دو سوژه رو مقایسه کنی باید نُرم اونا رو مقایسه کنی.
و وقتی این کار رو بکنی با این حقیقت ضد شهودی مواجه میشی که امید ریاضی درآمد مهندسین از امید ریاضی درآمد فوتبالیست‌ها بالاتره. حتی با این که بالاترین درآمدها در فوتبال از بالاترین درآمدها در مهندسی خیلی خیلی بیشتره.

حالا که می‌خوای سوپراستار اون موضوع رو بذاری روی یه کفه ترازو، باید اون طرف کفه ترازو هم سوپر استار بذاری.

وقتی می‌خوای همشهری کین رو مثال بزنی که با قاب‌بندی شاهکاری در داستان‌گویی بوده (من البته همچین ادعایی ندارم چون تخصصی هم ندارم) اون طرف هم باید شاهکار همسنگی رو از صنعت گیم بذاری روی کفه ترازو. میگی چند تا بازی مگه در حد Inside هستن و منم می‌تونم بگم مگه چند تا فیلم در حد همشهری کین هستن؟

و واقعیت اینه که ۹۹٪ فیلم‌های سینمایی داستانشون در حد داستان بازی‌های جان کارمک و حتی پایین‌تره. و البته حتما می‌دونی که جان کارمک در مورد اهمیت داستان توی بازی‌ها چه نظری داره:D
اگه بگی متوسط کیفیت داستان فیلم‌ها از متوسط کیفیت داستان بازی‌ها بالاتره، ممکنه بتونیم با هم کنار بیاییم. چون وزن داستان توی سینما احتمالا باید بیشتر از وزن داستان توی بازی‌ها باشه.

ولی اگر بگی متوسط کیفیت داستان فیلم‌های داستگو از بازی‌های داستانگو بالاتره، اون وقت یه مقدار دچار مشکل میشیم:D مثلا من نمی‌تونم بپذیرم در ژانر Sci-fi چندان فیلمی داشته باشیم که داستانی منسجم‌تر و قوی‌تر از ME2 داشته باشن (حتی شاهکار کسالت آور کوبریک!)

در مورد مغالطه کردن من در پست قبلی هم باید بگم بله، مغالطه کردم:D دقیقاً‌ پست خودت رو برداشتم و فقط جای گیم و سینما و کتاب رو عوض کردم:>

هر دو طرف ترازو ما سوپراستار هارو مقایسه کردیم، (شما حرف من رو قبول ندارین و بعضی ها این وسط Salty هم شدن، درباره این مقایسه یه سرچ کنین. حتی در کامیونیتی های گیمینگ خود گیمر ها وقتی بگین "داستان بازیها از فیلم ها بهتره" ببین چه جوابی نوشتن. بعدش اگر خواستین، در فروم های مربوط به هنر و غیر رو سرچ کنین، احتمالا به جواب های جالبی میرسین :D این رو چون حرف من رو قبول ندارین میگم)

خب شما بگو دقیقا چه عنوانی از صنعت گیم هم اندازه Citizen Kane هستش!؟ شما میگی "میگی چند تا بازی مگه در حد Inside هستن و منم می‌تونم بگم مگه چند تا فیلم در حد همشهری کین هستن؟" خب باز هم مغلطه، جواب سوال رو نباید با سوال داد، البته اگه جوابی باشه :D

"و واقعیت اینه که ۹۹٪ فیلم‌های سینمایی داستانشون در حد داستان بازی‌های جان کارمک و حتی پایین‌تره." خب اینجاست که وارد دنیای موازی میشیم. :D
نظر جان کارمک رو قبلا خوندم منتهی وقتی طراح گیم دیزاین بوده و کلا رو بازیهای شوتر اول شخص کار کرده که شوتینگ و مراحل در اولویت قرار داره، زیاد دور از انتظار و مهم نیست نظرش. مثلا اگر از سم هاوسر یا نیل دراکمن بپرسین نظر کاملا متفاوتی خواهند داشت.

منم از اول تقریبا همین رو گفتم، اما خب شما و دوستان چون صرفا بخاطر سرگرم شدن اومدین سمت ویدیوگیم و گیمپلی براتون مهمتر هستش، این فکت رو قبول ندارین. صنعت گیم الان مثل زمان سگا جنسیس نیست که صرفا "بزن برو مرحله بعدی" باشه اونوقت دیگه نباید اصلا جدیش گرفت.

ME2 منظورت Mass Effect 2 هستش!؟ قسمت دوم رو خب فنهای سری میگن میشد به عنوان یه DLC عرضه کرد بعد شما میگی "داستان قوی" /:)



میدونین مشکل کجاست شما به 2001: A Space Odyssey میگی کسالت آور. درحالی که این فیلم، "فیلم مورد علاقه ی یه بازیسازی مثل کوجیماست" :D بعد فن های کوجیما زیر پست شما، حرف شمارو قبول دارن :D
یعنی فن بازی در این حد :D

بزار یه مثال دیگه از فنهای متعصب بازیسنتر که چندین سال میشناسیم بزنم:

همین MGS 3 که منبع الهامش فیلم هایی مثل Rambo, James Bond و Escape From New York بوده، یک سکانس/کرکتر یا موضوعی رو همین فنها در اون فیلم ببینن(که حتی بهتر نمایش داده شده) اصلا هیچ اشاره ای نمیشه، ولی لازمه همین موضوع یا شخصیت رو در بازی، بازیساز مورد علاقه شون ببینن. اونوقت چه بزرگنمایی هایی که نمیشه. بماند حتی اسم و ظاهر Snake کاپی از فیلم John Carpenter هستش. اینور یه B-Movie مسخرست، اونور شاهکار خلق شده توسط بازیساز افسانه ای :))

نظر خود John Carpenter درباره این موضوع رو بخون، وقتی rip-off یه فیلم متوسط سینما، تو صنعت گیم این همه ستایش میشه، این سطح ویدیوگیم نسبت به سینما رو نشون میده. :D


حالا همون سوال قبلی که سعی کردین با سوال جواب بدین!؟ چندتا بازی داریم که آیکون صنعت گیم باشن و در حین حال rip-off سینما نباشن، بعدش همین هارو مقایسه کنین با آیکون های سینما.

درکل فکر نکنم به نتیجه ای برسیم :D
 
  • Like
Reactions: Mreza_Dex

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or