Thonkeyes
کاربر سایت
سال دیگه از لحظ فیلم و سریال کویر کویره.
به خاطر اعتصاب بازیگر ها و نویسنده ها همینجوری همچی داره قطاری تاخیر می خوره.
به خاطر اعتصاب بازیگر ها و نویسنده ها همینجوری همچی داره قطاری تاخیر می خوره.
خیلی از سریالا دارن کنسل می شن. فیلم گلادیاتور 2 ساختش متوقف شده میگن هر روز هزاران دلار ضرر می کنه.سال دیگه از لحظ فیلم و سریال کویر کویره.
به خاطر اعتصاب بازیگر ها و نویسنده ها همینجوری همچی داره قطاری تاخیر می خوره.
نه قبول ندارم چون کلا از تلوپ و این تیپ داستانها خوشم نمیادمن میگم داستان سریال The Last of Us از 90% داستان بازیهای صنعت گیم بهتره! این رو قبول داری یا نه!؟
قبول ندارین چون میگین "گیمپلی" مهمترین المان بازیها هستش. خب بازی Last of Us وجود خارجی داره، با همون پلات و داستان. یعنی ضعیف بودن داستان و پلات، ربطی به بازی یا فیلم بودنش نداره.
امثال Kojima و Levine که "مثلا" نماینده صنعت بازی هستن قبل از ویدیوگیم، میخواستن وارد سینما شن که نتونستن برای همین اومدن سمت ویدیوگیم که پیش پا افتاده تر بود. خودتون خواستین درباره این موضوع سرچ کنین.
درباره این مقایسه قبلا تو فروم های خارجی هم زیاد بحث شده یا وبسایت ها مقاله زیاد نوشتن، نتیجه اش هم موجوده، فقط یه عده نمیخوان درباره اش حرف زده بشه که دلیلش مشخصه.
توی ویدیو گیم بازی ساز مثل خدا می مونه هر چی می تون خلق کنه. بنظر من ویدیو گیم تکامل یافته ترین گونه هنره. که فرد جزعی از اون دنیاست خیلی از عناوین rpg و درامی تعاملی و یا visual novel چندین پایان مختلف دارن که بسته به انتخاب های شخص عوض می شن توی سینما چنین چیزی رو نمی شه پیاده کرد چون مخاطب فقط یک بیننده هست و اصلا تصمیمی نمی تونه بگیره چون اصلا نقشی در اون دنیا نداره. در آینده اگه تکنولوژی واقعیت مجازی مثل فیلم Ready Player One پیشرفت کنه (میدونم هنوز سال های زیادی تا اون موقع مونده)بازی ها نقشی پور رنگ تر از سرگرمی خواهند داشت و مثل اینترنت جزعی از زندگی همه خواهند شد دلیلش هم مشخصه بشر همیشه آرزوی لمس کردن و یا زندگی درون افسانه ها و دنیا های فانتزی رو داشته.صلاً امکان نداره بشه اون داستان رو در مدیومی غیر از گیم ارائه داد.
دارن سریال fallout میسازنتا باشه از این مزخرفاتی که سونی میسازه و میترکونن
آنچارتد، تلو، تویستد متال و حالام گرن توریسمو
گاد آو وار و هورایزن هم که تو راهن
پ.ن: امیدوارم مایکروسافت سراغ فصل دوم شیت شویی به اسم هیلو نره که این آی پی خودش داره داد میزنه منو ولم کنید
ول کن کسی که تکلیفش معلومه رودارن سریال fallout میسازن
چندوقت پیش هم عکسهایی از پشت صحنش پخش شده بود
نویسندگانش هم جاناتان نولان و لیزا جوی هستن
مگه دارن میسازن ؟من بیشتر از Fallout منتظر GeOW با حضرت Dave Bautista ام. واقعا بهتر از این نمی شد کست واسه مارکوس پیدا کرد
فیلم/سریال دارن از روش می سازن برای پخش در Netflix.مگه دارن میسازن ؟
نظرتون چیه؟No one in or out of the field has ever been able to cite a game worthy of comparison with the great poets, filmmakers, novelists and poets.
عه اتفاقا Braid دقیقا یکی از مثالهای همین ایبرت بود. و عجیب اینجاست که اون کسی که توی Ted Talk صحبت کرد هیچ حرفی از پایان بازی و «پایان واقعی بازی» نزد. حس میکنم اونی که این Ted Talk رو ارائه داده بود خیلی دفاعیات خوبی نکرد.آیا تو سینما میشه اثری مثل Braid ارائه داد؟ درسته داستان ساده ست، ولی اون روایت آخر بازی حرکتیه که عمرا نمیشه تو سینما دیدش
من حقیقتا هیچوقت شخصا تا سالها اعتقاد نداشتم که بازیهای کامپیوتری هنر هستن. ولی سر همین بازی Brothers، دقیقا همون صحنهای که میگی رو که انجام دادم با خودم گفتم: «نه، واقعا این بازی با این مکانیزم گیمپلیش پیامی رو رسوند که تو هیچ مدیوم دیگهای نمیشد انتقال داد. بازی واقعا میتونه هنر باشه.»باز بین بازی ها ، بازی Brothers رو احتمالا خیلی هاتون زدید، و تو یک بخشی از داستان قشنگ با نحوه ی کنترل کاراکتر تاثیر داستان خودش رو نشون میده
جا داره از بازی های مستقلچرا فقط دارید بازی های AAA رو میبینید؟
آیا تو سینما میشه اثری مثل Braid ارائه داد؟ درسته داستان ساده ست، ولی اون روایت آخر بازی حرکتیه که عمرا نمیشه تو سینما دیدش
یا مثلا Edge of Tommorrow (که خودش ورژن بد مانگا و باز کتابیست ) چنین ایده ای برای داستان سرایی خوراک سبک روگ لایکه ، که یه نمونه AAAش میشه Returnal (و برید تو تاپیک بازی های ایندی ببینید چیا معرفی میکنند )
یا مثلا ژانر جنایی مثال میزنید، یه عالمه کار معروف تو ویژوال ناول ها هست ... که من نزدم البته، اما خوب خیلی تعریفشون رو از بچه هایی که اهل این کارن شنیدم... تنها بازی جنایی دنیا، Heavy Rain نیست
یا حتی جاجمنت هم داستانش پیچ و خم خیلی خوبی داره
باز بین بازی ها ، بازی Brothers رو احتمالا خیلی هاتون زدید، و تو یک بخشی از داستان قشنگ با نحوه ی کنترل کاراکتر تاثیر داستان خودش رو نشون میده
و مثال های بی شمار دیگر خلاصه اینکه ویدیو گیم هم ابزار خودش رو برای ارائه داستان داره
پ.ن : نامردا، اون بخش BoCه GOW 2018ه پیک خفنیت نسل قبل بود اسمی هم ازش نمیارید