Movie Center

اتفاقا بخش مستند فیلم برای بار اول میتونه خوب باشه ولی بعد از اون تا اخر فیلم دیگه بیخوده . یک دانشجو و یک جامعه شناس با کروات ( اگه درست یادم باشه ) میشن نماینده روشن فکرا ، اون یارو ته ریشیه که جزو طبقه معمولیه هم میشه ادم بی فکر مثلا . دیگه لازم نیست هی فیلم قطع شه اینا بیان خود بیننده میتونه حدس بزنه اینا چی میخوان بگن چون صرفا یه تیپن.
در ضمن روایت فیلم فاجعس واقعا همونطور که اشاره کردید .
فیلم خیلی خیلی معمولیه . برعکس فیلم دیگه ی محمد زاده ابد و یک روز ، که واقعا سطحش بالاتره .
 
آخرین ویرایش:
لانتوری بیشتر از اینکه خودش یه فیلم باشه، بیشتر انگار یه عده یه فیلمی رو دیده بودن داشتن برات تعریف میکردن.
مثلاً تو فیلم میگن فلانی انقدر خفن بود هر کی باهاش حرف میزد عاشقش میشد، بعد فیلم اینو به من نشون نمیده و در حد حرف میمونه.
صرف استفاده از یه سوژۀ پر سر و صدا و تیکه انداختن به گروههایی که من خوشم نمیاد یه فیلم رو چشم من بالا نمیبره.
یه سری سکانس حال بهم زن داشت (تو فیلمهای اره بهترش هست) با بازیگرایی که همون بازی همیشگیشون رو تو نقشهای صد درجه متفاوت ارائه میدادن (به جز رضا بهبودی).
نه روایت درست و حسابی داشت و نه حتی ریتم خوب. نیم ساعت آخر دیگه کاملاً خسته کننده بود و منتظر بودم هر چه زودتر تموم بشه.
همین نوید محمدزاده که شده نکته مثبت این روزای سینمای ایران چقدر بازیش تو لانتوری، ابد و یک روز، ناهید، سیزده و خشم و هیاهو با هم فرق داره؟ فقط تو خشم و هیاهو لباساش شیکتر و تمیزتره. بازیش بد نیست ولی همین یه نقش رو فقط بازی میکنه، مثل فروتن، مثل بهداد، مثل رادان و ...
 
  • Like
Reactions: Gen. Martinez
peter-dinklage-as-tyrion-lannister.jpeg

ستاره «بازی تاج و تخت» به فیلم جدید «انتقامجویان» می‌پیوندد

پیتر دینکلج ستاره سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» برای بازی در نقش یکی از شخصیت‌های کلیدی فیلم ابرقهرمانی «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت»، با سازندگان پروژه جدید استودیوی «مارول» پای میز مذاکره نشست. طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است فیلمبرداری دو دنباله جدید «انتقامجویان» به صورت دو پروژه پی در پی، از اوایل تابستان آینده آغاز شود. به گفته منابع آگاه، از آن‌جایی که فاز تولید فصل هفتم سریال موفق «اچ بی او» اخیرا به پایان رسیده است، دینکلج 47 ساله مشکلی برای حضور سر صحنه پروژه مارول نخواهد داشت.

به گزارش «ددلاین»، جزییات مربوط به خط داستانی هر دو پروژه فعلا مبهم است و معلوم نیست سازندگان نقش کدام یک از شخصیت‌های اصلی را برای بازیگر 47 ساله امریکایی در نظر گرفته‌اند. چنانچه حضور دینکلج در فیلم جدید «انتقامجویان» قطعی شود، بازیگر کلیدی «بازی تاج و تخت» به همراه ستاره‌های کهنه‌کار این مجموعه سینمایی شامل رابرت دانی جونیور و کریس ایونز مقابل دوربین خواهد رفت.

طبق برنامه‌ریزی‌های «دیزنی» به عنوان کمپانی پخش این مجموعه سینمایی، «جنگ بی‌نهایت» از جمعه چهارم مه 2018 (14 اردیبهشت 97) در سینماهای سراسر دنیا روی پرده می‌رود.

منبع
 
لانتوری بیشتر از اینکه خودش یه فیلم باشه، بیشتر انگار یه عده یه فیلمی رو دیده بودن داشتن برات تعریف میکردن.
مثلاً تو فیلم میگن فلانی انقدر خفن بود هر کی باهاش حرف میزد عاشقش میشد، بعد فیلم اینو به من نشون نمیده و در حد حرف میمونه.
دقیقا مشکل بزرگ لانتوری همین بود اگه اون تیکه های مصاحبه گونه فیلم که افرادی دارن با دوربین صحبت میکنن رو حذف کنی و ندید بگیری فیلم از گفتن حرف خودش عاجزه.
اینکه کاپشن بهاری معروف رو تن یک فردی بکنی که ریش به نسبت کوتاهی داره و روی زمین نشسته و بگه بیا بریم میوه فروشی سر کوچه ما یا خیلی رک بگه من دلواپسم این دیگه فیلم ساختن نیست، صرفا تیکه اندازی خیلی دم دستی و پیش پا افتاده اس.
(این رو امیدوارم کسی به حساب اسپویل فیلم حساب نکند.)
 
سلام علیکم ...









" کجا بودی عشق ِ کثافت من؟ " :

امسال دوتا فیلم اَزَش داریم. اُوردوز نکنیم؟
فعلا با خـُلاصَش مـَستی کنید تا موقــَش ؛
" چیزی که بیش از همه سختی ها و آشفتگی ها، ذهن و زندگی فرید را درگیر و دچار فشار کرده این است که عددی نشده و این احساس، همه زندگی او را تحت تاثیر قرار می دهد "

rMGa4.jpg

DuIMN.jpg
 
Incendies

من نمیدونم هدف از روایت این داستان چی بود؟این که جنگ بده؟این که جنگ همچین پیامد ها و پیشامد هایی داشته؟
برای برای نشون دادن این هدفت چی کار کردی؟یعنی چنان درماندگی و بی‌نبوغ بودنت رو خواستی بپوشونی که واسه این کار از تکنیک وارونه کردن استفاده کردی و دقیقا خواستی عکس قضیه رو نشون بدی... که دست بزاری رو یه سری تابو؟

این که پسر با مادر تجاوز مکینه و دو تا بچه دنیای میان ازش و.. ؟

تبریک میگم بهت...واقعا باید لقب کارگردان شجاع رو بهت داد...کیه که دست بزاره رو همچین مسئله شرم انگیزی...کیه که همچین شجاعتی داشته باشه...کیه بدونه تو یه دغلبازی...

اومده مثلا از تکنیک «آشنایی زدایی» استفاده کنه تا بیننده شوکه بشه و بیشتر درگیر شه...یهو یه ضریبه‌ای بهش وارد شه که طور دیگه‌ای به مقوله جنگ نگاه کنه ... اما کاری که کرد آشنایی زدایی نبود که...کاری که کرد اغراق در همون مسائل «آشنا» برای بیننده بود و در همین اغراق انقدر زیاده روی کرد که بیننده گول بخوره که واقعا با یک چیز جدیدی طرفه...اما بیننده تهش که داره از سالن خارج میشه نهایت چیزی که با خودش میگه اینه که «اِ پس همچین اتفاقاتی هم تو جنگ افتاده...»...دیگه بدون اینکه کوچکترین تاثیری گرفته باشه..بدون اینکه کوچکترین نیروی محرکه‌ای برای فکر کردن بهش وارد شه(در صورتی که قصد کارگردان اینه مثلا).

اصلا این پلات تخیلی رو از کجا پیدا کردی؟حتی اگر یک درصد هم پلاتت تخیلی نباشه انقدر عجیب و غریب و دور ذهن از و زندگی که مردم باهاش درگیرن هست که باهاش طوری برخورد کنن که انگار «داستانی هست در بین داستان‌های دیگه»...اتفاقی هست که واسه یک سریافراد افتاده و دیگه امکان نداره بیفته...کلا تو هم از جنگ سواستفاده کردی...تو هم از جنگ برای «قصه گویی» استفاده کردی...هیچ فرقی نداری با اون کسی که از جنگ جک میسازه...واسه هر دوتاتون یه ابزاره.

تو هم نقاب رو بردار برو همون تو سیستم لجن هالیوود غرق شو و با شِرق شرق پول ها زندگی کن..تو رو چه به این فازا..الان دارم فکر میکنم اون Enemyـت هم مزخرف بود..پلی تکنیک هم همین...بقیه فیلماتو ندیدم شایدم نبینم.

در آخر دیوار کج هر چی بلند باشه عاقبتش کلنگه...حالا یه 10 ، 20 سال هم تو بالا باش در وصفت چه‌ها بگن..10 20 سال واسه زمان تایمی نیست که.

lol

من بعد از خوندن اولین جمله اینکه از یک فیلم و اثر "هدف" و "پیام" میخوای نیازی ندیدم به بقیه ی صحبت هات نظری بدم.
فقط هرچی میگزره بیشتر میفهمم که واقعا Edmund Burke راست گفت که هرچی کمتر مطالعه کرده باشی درک کمتری هم از آثار ادبی داری و در نتیجه دچار bad taste میشند آدم ها...
 
من با دیدگاه دوستمون راجب کارگردان اصلا موافقم نیستم:دی یکی از بهترین کارگردانای حال و حاضره:دی
با خط‌های آخرش که راجب هالیوود بود موافقم. کارگردان های مستقل و خوب و ناشناخته با ساختن یکی دو تا اثر قابل توجه خود به خود جذب هالیوود میشن... برخلاف خیلی از بزرگان سینما که سینمای مستقل رو ترجیح می‌دادن.
 
lol

من بعد از خوندن اولین جمله اینکه از یک فیلم و اثر "هدف" و "پیام" میخوای نیازی ندیدم به بقیه ی صحبت هات نظری بدم.
فقط هرچی میگزره بیشتر میفهمم که واقعا Edmund Burke راست گفت که هرچی کمتر مطالعه کرده باشی درک کمتری هم از آثار ادبی داری و در نتیجه دچار bad taste میشند آدم ها...
رفیق عذر می خوام وارد می شم، ولی به نظر من دوست مون منظورش از هدف(لغت پیام استفاده نکردن) بیشتر دیدگاه و دغدغه ی جاری در کلیت اثر بود(که فراتر از خودآگاه فیلمسازه)، نه مثلا همون منظوری که وزیر ارشاد تو اختتامیه فجر استفاده می کنه! این یک.

دو هم: اینکه نخوندن رمان جدی آدم رو بدسلیقه می کنه یک فکت عادی و منطقی ه، و اشاره به ادموند برک عمق بیشتری بهش نمی بخشه بخدا!

سه هم: شما از کجا فهمیدی این بنده خدا مطالعه ش کافی نیست؟ درست نیست انگ بزنیم(کتاب نخوندن)، که زیر پوستی برعکس ش(کتاب خوندن) هم به خودمون برگرده.

پ.ن1: من خودم prisoners رو دیده بودم. واقعا اینقدر کم جون و سر هم بندی بود که سراغ بقیه فیلم هاش نرفنم.

پ.ن2: در ضمن ما جایی نقد درست و غلط نداریم، نقد خوب و بد داریم فقط. پس اینم خلاصه بگم که همین که نوشته ی دوستمون لحن خاص خودش رو داشت و با اثر درگیر شده بود، چیزی ه که تو نقدهای فارسی مثلا حرفه ای و مطبوعاتی هم کم پیدا می شه. من فیلم رو ندیدم ولی نوشته رو دوست داشتم.
 
Untitled.png

«Hell or High Water» یک فیلم بسیار زیبا در ژانر نئو وسترن است که دارای عناصر فیلم‌های ژانر سرقت نیز است.کریس پاین، بن فاستر و جف بریجز ستارگان این فیلم هستند. این فیلم را دیوید مکنزی کارگردانی کرده و تیلور شریدن نیز نویسندگی آن را انجام داده است.

خلاصه ای از داستان فیلم:

در «Hell or High Water» «توبی هاوارد» (با ایفای نقش کریس پاین) به همراه «تنر»، برادرش، (با بازی بن فاستر) به بانک‌های مختلف ایالت تگزاس دستبرد می‌زنند. با وجود اینکه نقشه سرقت‌ها به خوبی چیده شده بود، تند خویی «تنر» باعث به خطر افتادن آن‌ها می‌‌شود و این موضوع خشم «توبی» را به همراه دارد. دو مامور پلیس هم با نام‌های «مارکوس همیلتون» (با بازیجف بریجز) و «آلبرتو پارکر» (با بازی گیل بیرمنگام) به دنبال دستگیر کردن آن‌ها هستند.
Rotten Tomatoes : 98%
IMDb : 7.7/10
Metacritic : 88%
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or