نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2018 Press Conference

بیشتر منتظر کدام نمایش یا رونمایی هستید؟ (رویدادهای با حداقل شانس معرفی)


  • مجموع رای دهنده‌ها
    114
  • نظرسنجی بسته شده است .

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
همانند هر سال انتظار میرود مایکروسافت با کنفرانس خبری در E3 پیش رو حضور داشته باشد. پارسال توجه اصلی تیم اکس باکس در مراسم به Xbox One X و قدرت سخت افزاری ان معطوف بود ولیکن حال یکسال گذشته است و همه چه دارندگان X1 و چه غیر آنها منتظر محتویات جدید انحصاری هستند.

زمان رسمی کنفرانس:
بیست و یکم خرداد، ساعت نیم بامداد

XboxatE32018HERO-hero.jpg

یکی از نقاط تفاوت امسال با سالهای گذشته بدین گونه است که مایکروسافت تقریبا هیچ عنوان بزرگی را که از قبل معرفی کرده باشد به عنوان حاضر در این مراسم ندارد. به بیان بهتر امسال هر چه که هست باید منتظر رونمایی های جدید باشیم. شاید این مسله به سیاست جدید تیم اسپنسر برمیگردد که نمیخواهند همچون گذشته بازی ها را پیش از موعد معرفی کنند تا به دنبال ان فشار طرفداران و رسانه ها دست انداز توسعه پروژه ها شود. این سیاست از سمت ناشرین دیگری همچون بتزدا، EA، اکتیویژن و... اعمال میشود ولیکن باید ببینیم برای مایکروسافت به عنوان یک کمپانی توسعه دهنده پلتفرم جواب میدهد یا خیر.

لیست استدیو ها و پروژه های مرتبط با مایکروسافت استدیو:


220px-343_Industries_logo.svg.png

343 Industries
پروژه های قطعی: Halo 6
پروزه های احتمالی: عنوان جدیدی از Halo در سبکی غیر از شوتر اول شخص | Halo: MCC برای PC

استدیو 343 Industries پیش تر به صورت لفظی جدیدترین نسخه این سری یعنی Halo 6 را تایید کرده است و قطعا میدانیم این بازی در حال ساخت است. اما انچه که از شواهد برمی اید احتمالا این بازی در سال 2018 عرضه نخواهد شد و به سال 2019 موکول میشود. یکی از اصلی ترین دلایل ان را میتوان افزایش کیفیت محصول نهایی با طولانی تر شدن زمان توسعه بازی دانست. Halo 5 علارقم کیفیت قابل قبول در بخش چند نفره ولیکن در کسب رضایت طرفداران این سری در بخش داستانی به مشکل خورد و یکی از سریع ترین واکنش های این استدیو اعلام تمرکز بیشتر نسخه جدید بر روی مستر چیف بود. همچنین انها با استخدام نیروهای جدید و توانا همچون Paul Crocker (کارگردان روایت داستانی Batman Arkham City و...) و Jeremy Cook (کارگردان هنری Halo Wars 2) سعی در بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر Halo 6 به عنوان یک محصول killer app دارند. همچنین در جدیدترین اگهی استخدامی استدیو 343 نیاز به یک طراح ارشد گرافیک که مجذوب 4K/60FPS باشد برای عنوان اول شخص بعدی Halo اشاره شده است.
به هر جهت Halo 6 چه در سال 2018 و یا 2019 عرضه شود E3 پیش رو بهترین فرصت برای نمایش بازی میباشد.

سری بازیهای Halo جدا از عناوین اصلی که به صورت اول شخص عرضه میگردند در سبک های مختلفی دیگر همچون استراتژیک و غیره با همکاری استدیوهای ثالث هم ظاهر شده اند. دنیای غنی هیلو پتانسیل ساخت بازیهای متنوع بسیاری دارد و همیشه شایعه ساخت اثری از هیلو در یک سبک متفاوت وجود دارد. هر چند با احتمال قوی تر حضور Halo 6 شانس حضور نسخه فرعی از این سری در E3 پیش رو کمرنگ تر میشود ولیکن به هر جهت اتفاق هر چیزی ممکن است.

بسیاری خواهان عرضه Halo: MCC بر روی PC هستند و استدیو 343 هم اعلام کرده است به این مسله اگاهند ولیکن در حال حاضر هیچ برنامه ایی برای اعلام رسمی ان ندارند. با توجه به کمتر شدن حساسیت دارندگان کنسول Xbox نسبت به عرضه انحصاری هایشان بر روی PC، انتظار میرود بالاخره این اتفاق ممکن شود. هر چند بعید است در کنفرانس اصلی Xbox رخ دهد و به کنفرانس مخصوص PC منتقل شود.
در اخرین خبر فیل اسپنسر به صورت واضح اعلام کرد برای اوردن تجربه رسمی هیلوهای کلاسیک به PC بسیار هیجان زده هستند.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


Playground_Games_Logo_Small_2017.png

Playground Games

پروژه های قطعی: Froza Horizon 4 | نسخه جدید سری بازیهای Fable

از انجایی که میدانید عرضه یک نسخه جدید از سری بازیهای مسابقه ایی Forza در ابتدای پاییز تبدیل به روتین صنعت گیم شده و امسال طبق سنت نوبت Forza Horizon 4 میباشد و حال اقای Fernanda Delgado مدیر Xbox در اسپانیا و پرتغال به صورت رسمی تایید کرد که این بازی در E3 پیش رو معرفی خواهد شد. توقعات باتوجه به عملکرد استدیو پلی گراند در سه نسخه قبلی بسیار بالا رفته و باید ببینیم انها با رهبری رالف فولتون میتوانند باری دیگر از پس انتظارات به خوبی برایند یا خیر!

همانطور که سری Forza Horizon هر نسخه بزرگ و بزرگتر میشد، استدیو پلی گراند هم در کنار ان رشد کرد تا انکه در سال 2017 اعلام کردند ساختمان دومی به منظور ساخت عنوانی غیر ریسینگ تاسیس کرده و افراد کارکشته صنعت گیم که در پروژه هایی همچون MGS، GTA V و... فعال بوده هم به استخدام دراورده اند. پرسش، حدس و گمان ها درباره پروژه جدید این استدیو که در اوج به سر میبرد ذهن بسیاری را مشغول کرده بود تا زمانی که یوروگیمر از راه رسید و با توجه به منابع معتبری که دارد مهر تاییدی بر شایعه های ساخت فیبل جدید توسط استدیو پلی گراند زد. البته با توجه به اینکه ساخت این اثر در ابتدای راه خود میباشد بعید است در مراسم پیش رو حضور داشته باشد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-Moon_Studios_logo.png

Moon Studios

پروژه های قطعی: Ori and the Will of the Wisps
پروژه های احتمالی : عنوان انحصاری جدید با موتور Unity

استدیو Moon در E3 سال 2017 با نمایشی بسیار زیبا دنباله عنوان موفق و تحسین شده Ori را با نام Ori and the Will of the Wisps برای W10 و X1 بدون تاریخ عرضه مشخصی معرفی کرد. حال پس از گذشت یکسال سکوت خبری انتظار میرود این استدیو در ای تری پیش رو تاریخ عرضه بازی را برای انتهای 2018 و یا ابتدای 2019 تایید کند.

در جدیدترین اگهی استخدام این استدیو ذکر شده است انها به دنبال برنامه نویسهایی مسلط به موتور یونیتی برای پروژه ایی معرفی نشده در کنار Ori هستند. حال این پروژه دوم هر چه که باشد باتوجه به روابط حسنه انها با مایکروسافت احتمال انحصاری بودنش بسیار زیاد میباشد.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-The_Coalition_Logo.png

The Coalition​
پروژه های قطعی: Gears of War 5
پروژه های احتمالی: Perfect Dark جدید

استدیو مذکور پس تغییر نام ان از بلک تاسک به کوالیشن به صورت واضح و رسمی اعلام کرد محور اصلی فعالیت انها بر روی ساخت بازیهای جدید براساس سری گیرز میباشد و راحت میتوان گفت ساخت Geow 5 قطعی میباشد و در حال پشت سر گذاشتن مراحل توسعه در سکوت خبری است. اما نکته قابل توجه به همکاری کوالیشن با استدیو Splash Damage برای ساخت بخش تکنفره Geow جدید میباشد، در جدیدترین لیست استخدامی های استدیو انگلیسی SP شاهد پست هایی برای بخش تکنفره سری گیرز از جمله طراح داستان، کارگردان سینمایی و ... میباشیم. این استدیو پیش در توسعه بخش مولتی پلیر بازی Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود.

استدیو کاندایی Storylab که در ضبط موشن کپچر Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود و جز همکاران رسمی مایکروسافت میباشد در وبسایت خود از ساخت Ip جدیدی با همکاری با کوالیشن خبر داد ولیکن مایکروسافت بعد از گذشت چند روز واکنش نشان داد و تنها اعلام کرد استدیو کوالیشن صرفا بر روی سری Geow مشغول خواهد بود. اما بسیاری احتمال میدهند منظور از Ip جدید ریبوت سری Perfect Dark میباشد که چندی پیش شایعه های ان در کنار Fable جدید مطرح شد و حتی مجری برنامه Unlocked سایت IGN با اتکا به منابع خود به این شایعه قوت بخشید.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png

studio-gobo-squarelogo-1469079689535.png

Studio Gobo​
پروژه های احتمالی : عنوانی AA و یا AAA به صورت انحصاری برای مایکروسافت

استدیو Gobo سال گذشته کمی پیش از E3 در توییتر اعلام کرد در حال همکاری با مایکروسافت هستند و نمیتوانند برای انتشار اطلاعات بیشتر از این همکاری صبر کنند ولیکن برخلاف انتظار در E3 گذشته خبری از انها نشد و حال به نظر میرسد همه چیز به امسال موکول شده است.

با توجه به تعداد اعضای این استدیو و پروژه های مختلفی که با ناشرین دیگر همانند یوبیسافت در دست دارند بعید است به تنهایی عهده دار ساخت عنوانی بزرگ برای Xbox باشند و شاید همکاری به ساخت یک بازی AA ختم میشود.

همانطور که انتظار میرفت قرارداد میان مایکروسافت و استدیو Gobo به یک بازی AA ختم شد. Miami Street یک عنوان ریسینگ F2P میباشد که به صورت دسترسی زودهنگام برای PC عرضه شده است.

apps.29739.13946799520698385.ba364561-8e77-4b81-8220-d3128b01a04b.5027efb5-1d73-4b44-8cf4-fca731d76104

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

new-website.jpg
اقای Darrel Gallagher بیش از بیست سال در صنعت بازیهای ویدیویی حضور پررنگی دارد، از جمله حضور پنچ ساله در سونی، دو سال در راک استار، و بیش از ده سال در استدیو کریستال داینامیک که هفت سال سمت مدیریت را برعهده داشته و پس از ان دو سال در اکتیویژن به عنوان مدیر تولید مشغول بود. حال وی سه ماهی میباشد که به عنوان یکی از اعضای ارشد به تیم مدیریتی Xbox ملحق شده است.
باتوجه به اگهی اخیر مایکروسافت که خواهان استخدام افراد با استعداد و باتجربه در توسعه IP جدید AAA واقع در سانتا مونیکای امریکا میباشد، به نظر میرسد اقای Darrel Gallagher قرار است در E3 پیش رو به صورت رسمی به عنوان مدیر رسمی این استدیو تازه تاسیس معرفی و درباره اهداف این استدیو صحبت شود، چرا که در سابقه کاری وی فعالیت در منطقه سانتا مونیکا به چشم میخورد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

220px-RelicEntertainmentLogo.svg.png

پروژه های قطعی: Age of Empires 4 برای PC
پروژه های احتمالی: Age of Empires 4 برای Xbox
پس از تعطیلی استدیو Ensemble و به مشا رفتن اینده سری بازیهای Age of Empires به عنوان یکی از محبوبترین های سبک استراتژیک ریل تایم بالاخره بعد از سالیان دراز فیل اسپنسر این سری را احیا کرد و در گیمزکام سال 2017 نسخه چهارم این سری با نام Age of Empire 4 معرفی شد. برخلاف انتظار بسیاری که فکر میکردند AoE 4 توسط تیم داخلی Decisive Games قرار است توسعه یابد وظیفه ساخت این بازی به استدیو ترد پارتی کارکشته و شناخته شده ی Relic Entertainment واگذار شد. باتوجه به عدم حضور مایکروسافت در کنفرانس PC در E3 پیش رو ممکن است نمایش احتمالی بازی AoE 4 به کنفرانس اصلی Xbox همراه با اعلام ساپورت رسمی کنسولهای خانواده Xbox از موس و کیبورد منتقل شود.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png



 
آخرین ویرایش:

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
خب به نظر من هنر سازنده وقتی معلوم میشه که بتونه تو همون سبکی که داره چیز جدیدی ارائه بده :D
اینکه بکوبی از پایه بسازی حرکت ریسکیه و ... درست، اما اینکه بتونی یه سری رو تو همون سبکی که داره انقدر توش نوآوری ایجاد کنی نسخه به نسخه که خسته کننده نشه، چیزیه که واقعا باید اتفاق بیافته نه اینکه خط مشی یه سری بازی دیگه رو بگیری و ... حالا هر چقدرم که بازیت با اینکار شاهکار بشه :D
بازم بر میگرده به نظر هر شخص ولی خب من ترجیح میدم بخوان همین سری‌های الانو تغییر بدن کلا تموم کنن، بازی جدید یا سری Spin-off بسازن :-"

من نگفتم مشکل Halo 5 این بود یا نبود گفتم بازخوردای منفی داشت این حرکتشون :D
نمونشم کم نیست یه سری به انجمنای خارجی و ... که هنوز توشون بحث میشه راجع بازیای Xbox بزنین میبینین یه سری هنوز که هنوزه دارن میگن بازی شبیه CoD شده و ۳۴۳ سریو از اصل خودش دور کرده و ... اون زمان انتشار که بحثا راجع به این موضوع بیشترم بود.

درکل چیزی که فک کنم همه قبول دارن اینه که سریای Halo و Gears جفتشون پتانسیل اینو دارن که براشون سری Spin-Off ساخته بشه امیدوارم فعلا برن سمت اینجور مسائل و هر مدل تغییر سبک و ... هم که میخوان تو همونا بدن :D

=================================================



یه فرق کوچولو البته دارن Halo و GeoW با اون عناوین Playstation که مثال زدی اونم اینه که جفتشون تغییر استدیوی سازنده داشتن به خاطر همین شاید یکم اینکه همون ثباتو در کوتاه مدت اینورم انتظار داشته باشیم سخت گیرانه باشه :D
چي جديد ازايه بده يك چيز خطي ديگه بيش از اين نميشه گسترش داد اتفاقا اگه Geow تغييرات ريسكي كنه بيشتر تحويلش ميگيرن به نظر من كاملا پتانسيلش داره برعكس ظHalo كه نياز به داستان لول ديزاين بهتر داره يكم كار براي هر دوشون سخته الان Halo رقيب هاي فرارانم تو انلاين داره
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,731
نام
علی
من به اندرریت شدن بازی های این نسل ماکرو کاری ندارم، ولی انصافا بعضیاشون بدتر از حالتی که باید و شاید اسمشون در رفته...
حالا اون Sunset Overdrive ی که جزو فانترین و بهترین ip های این نسل ماکرو بود و عده ای (خودتون میدونین منظورم کیان) همینجوری برای تکمیل خندشون بهش اشاره میکنن رو بزارین کنار،
خود گیرز و هیلو این نسل واقعا بازی های خوبی بودن. قطعا نسبت به بازی های قبلی یک لول پایین تر بودن ولی هر دو خیلی موفق بودن. هر دو متای 85-86 گرفته بودن. هیلو فقط داستانش یکم مشکل داشت که از اون طرف گیرز نیمه اولش یکم خسته کننده بوده ولی نیمه دوم چند برابر جبران کرد! ولی از هردو به عنوان فاجعه های نسل یاد میشه :)) (باز هم میدونین توسط کیا!)
همین SoT هم که چپ میری و راست میری جک های 69 (متا -__-) بسیار خنده دار براش میسازن و در پوست خود نمیگنجن...
این جبهه گرفتن شما خیلی عجیبه ! چون اکثر کسایی که از geow4 و halo4 انتقاد میکنن خود طرفدارای بازی ها هستند نه اونایی که شما اشاره میکنی (هی میگید توسط کیا!!) واقعا ربطی هم به متا نداره که مثال میزنی ولی حالا که گفتی این 2 بازی جفتشون متاشون 84 شد در نگاه اول 84 خیلی خوبه (مثلا اگر دتروید 84 بشه شاهکار کرده) ولی برا 2تا از پرچم دارهای XBOX که قراره نماد یه کنسول باشن با اون سابقه اصلا خوب نیست ! ولی بخش مهم اصلا متا نیست بلکه نارضایتی فن ها بود که اکثرا جوری از این دو بازی انتقاد میکنن (نمونش در همین فروم) که معمولا از بازی های 70 اینا انتقاد میشه (یوزر اسکور متا هم درسته فن بازی زیاده توش ولی اونجا هم تا حدی مشخصه) و نتجیش هم شد فروش خیلی پایین تر از حده انتظار و تحویل گرفته نشدن در جوایز آخر سال در هیچ بخشی شاید اگر بخش آنلاین خوبشون نبود خیلی وضعیت بدتر میشد پس به هیچ کدوم نمیشه گفت موفق . ولی بازی مثل هورایزن میاد متای 89 میگیره (90+ هم نیست) ولی همه ازش راضی هستن و کلی میفروشه , نامزد بازی سال میشه و جایزه درو میکنه پس این میشه موفق بحث فقط متا نیست , یه بازی مثل آنتیل دان متای 79 میگیره ولی بازم مورد تمجید قرار میگیره و پروژه موفقی میشه . در کل اصلا بحث سونی فن و ترول و این چیزا نیست که شما داری اینطوری نشون میدی ! بعضی مواقع بهتره حقیقت رو قبول کرد و به چیزای دیگه ربطش نداد
وقتی یک بازی متای ۸۴ میگیره و فروش خوبی میکنه یک بازی موفق هستش ولی اینکه از سطح انتظارات و نسخه های قبلی پایین تر بوده یه بحث دیگست و طبق فرمول شما در سال ۱۰ تا بازی موفق محسوب میشن
تا باشه از این بازی های ناموفق بدون جایزه که 300 ساعت آدم رو سرگرم میکنن
من دارم راجب دو تا بازی مثل halo و gears حرف میزنم نه بقیه بازیا ! خوبه مثال متا 79 هم زدم که پروژه موفقی شد ، تعریف موفقیت برا هر بازی فرق داره فرمول خاصی هم نداره . گیرز4 فروش خوبی داشت ؟ در چارت UK هفته اول ریلیز دوم شد و آماره NPD ماه اولش سوم شد یعنی افتضاح برا گیرزی که بهترین فروشش با اختلاف همیشه در UK و US هست ، آماره هم نمیدن ولی از شواهد مشخصه فروش خوبی نداشته هیلو هم نسبت به شماره ها قبلیش افت فروش زیادی داشت ، من هیچ گونه ترولی هم نمیکنم اتفاقا اونایی که منو خیلی وقته میشناسن میدونن gears رو از 360 خیلی دوست دارم ، حالا دلیل نمیشه چون شما 300 ساعت سرگرم شدی موفق بشه
 
آخرین ویرایش:

sajjad++

کاربر سایت
May 9, 2014
1,859
نام
Sajjad
این جبهه گرفتن شما خیلی عجیبه ! چون اکثر کسایی که از geow4 و halo4 انتقاد میکنن خود طرفدارای بازی ها هستند نه اونایی که شما اشاره میکنی (هی میگید توسط کیا!!) واقعا ربطی هم به متا نداره که مثال میزنی ولی حالا که گفتی این 2 بازی جفتشون متاشون 84 شد در نگاه اول 84 خیلی خوبه (مثلا اگر دتروید 84 بشه شاهکار کرده) ولی برا 2تا از پرچم دارهای XBOX که قراره نماد یه کنسول باشن با اون سابقه اصلا خوب نیست ! ولی بخش مهم اصلا متا نیست بلکه نارضایتی فن ها بود که اکثرا جوری از این دو بازی انتقاد میکنن (نمونش در همین فروم) که معمولا از بازی های 70 اینا انتقاد میشه (یوزر اسکور متا هم درسته فن بازی زیاده توش ولی اونجا هم تا حدی مشخصه) و نتجیش هم شد فروش خیلی پایین تر از حده انتظار و تحویل گرفته نشدن در جوایز آخر سال در هیچ بخشی شاید اگر بخش آنلاین خوبشون نبود خیلی وضعیت بدتر میشد پس به هیچ کدوم نمیشه گفت موفق . ولی بازی مثل هورایزن میاد متای 89 میگیره (90+ هم نیست) ولی همه ازش راضی هستن و کلی میفروشه , نامزد بازی سال میشه و جایزه درو میکنه پس این میشه موفق بحث فقط متا نیست , یه بازی مثل آنتیل دان متای 79 میگیره ولی بازم مورد تمجید قرار میگیره و پروژه موفقی میشه . در کل اصلا بحث سونی فن و ترول و این چیزا نیست که شما داری اینطوری نشون میدی ! بعضی مواقع بهتره حقیقت رو قبول کرد و به چیزای دیگه ربطش نداد
وقتی یک بازی متای ۸۴ میگیره و فروش خوبی میکنه یک بازی موفق هستش ولی اینکه از سطح انتظارات و نسخه های قبلی پایین تر بوده یه بحث دیگست و طبق فرمول شما در سال ۱۰ تا بازی موفق محسوب میشن
تا باشه از این بازی های ناموفق بدون جایزه که 300 ساعت آدم رو سرگرم میکنن
 
آخرین ویرایش:

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,467
نام
محمد
Gears 4 خیلی خوب بود، به نظرم یه مقدار بهش سخت گرفتن :D البته خب نمیشه گفت منتقدها اشتباه کردن ولی یه استودیو که تازه اولین بازیش بود و طی 2 سال و چند ماه هم این رو ساخته به نظرم واقعا کار بزرگی انجام داده. درسته اسم Gears خیلی بزرگه و همه انتظار یه بازی خفن و پرفکت مثل سه گانه داشتن ولی اصلا نمیشه کاری که Coalition انجام داد رو نادیده گرفت، همه انتظار داشتن بازی کلی تغییرات داشته باشه ولی به نظرم انتظارات دیگه زیادی بالا بود. شرایط Gears 4 با Halo 5 خیلی فرق میکنه و هر چی Halo 5 ناامید کننده بود، Gears 4 امیدوار کننده ظاهر شد، هر دو تا هم امتیاز یکسانی گرفتن! این استودیو رو اگه مایکروسافت دستش رو باز بزاره تو نسخه بعدی و همین طور بازی بعدی که داره میسازه (طبق شایعات)، قشنگ میترکونه :D در ضمن فراموش نکنیم این نسل کلی بازی بودن که از نظر جلب نظر منتقدین نتونستن در حد نسخه های نسل قبل ظاهر بشن، Fallout 4 و Batman Arkham Knight و Forza Motorsport و ...، این نشون میده که ساخت بازی به کیفیت نسل قبل کار سختیه، دیگه حساب کنید یه استودیو تازه کار هم بیاد و دنباله یه بازی بزرگ رو بسازه، مشخصه کارش برای رسیدن به اون کیفیت خیلی سخته.
گیرز4 فروش خوبی داشت ؟ در چارت UK هفته اول ریلیز دوم شد و آماره NPD ماه اولش سوم شد یعنی افتضاح برا گیرزی که بهترین فروشش با اختلاف همیشه در UK و US هست ، آماره هم نمیدن ولی از شواهد مشخصه فروش خوبی نداشته هیلو هم نسبت به شماره ها قبلیش افت فروش زیادی داشت
از نظر فروش که مسلما فروششون کمتر بوده ولی از نظر درآمدزایی با توجه به مدل فروشی که تو بخش آنلاین داشتن به نظر میاد خیلی درآمدزا بودن، خصوصا Halo 5. راستی در مورد Gears قبل از اینکه بازی بیاد روی گیم پس یه آمار دادن که 6.5 میلیون پلیر داشته که به نظرم آمار بدی هم نیست :D البته اینم بگم آمار رسمی نبوده گویا، یه چیزی گفتن که طبق اون ملت به این عدد رسیدن و مثل اینکه عدد درستی هم بوده.
 
آخرین ویرایش:

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,731
نام
علی
از نظر میاد خیلی درآمدزا بودن، خصوصا Halo 5. راستی در مورد Gears قبل از اینکه بازی بیاد روی گیم پس یه آمار دادن که 6.5 میلیون پلیر داشته که به نظرم آمار بدی هم نیست :D
درآمدزایی بحثش جداست ، قطعا اگر خفن میفروختن درآمدشون هم باز بیشتر میشد
6.5 میلیون پلیر مساوی نیست با 6.5 میلیون فروش :D معمولا تعداد کسایی که یه بازی رو تجربه میکنند با مقدار فروش واقعی اختلاف فاحشی داره خودت هم میدونی :D با اومدن گیم پس هم تقریبا باید به آمار تعداد پلیر بسنده کنیم و با آمار واقعی فروش خداحافظی ولی با توجه به آمار UK و US وضعیت تا حد زیادی مشخص بود
در کل اگر گیرز رو یکم بیشتر روش کار کنند و استدیو رو تقویت کنند میتونه به اوج برگرده به شرطی که روند تبلیغاتش هم حرفه ای باشه طوری که هایپ خفن ایجاد کنه نه مثل اولین نمایش گیرز4 که اکثرا نسبت بهش خنثی بودن
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,467
نام
محمد
درآمدزایی بحثش جداست ، قطعا اگر خفن میفروختن درآمدشون هم باز بیشتر میشد
6.5 میلیون پلیر مساوی نیست با 6.5 میلیون فروش :D معمولا تعداد کسایی که یه بازی رو تجربه میکنند با مقدار فروش واقعی اختلاف فاحشی داره خودت هم میدونی :D با اومدن گیم پس هم تقریبا باید به آمار تعداد پلیر بسنده کنیم و با آمار واقعی فروش خداحافظی ولی با توجه به آمار UK و US وضعیت تا حد زیادی مشخص بود
در کل اگر گیرز رو یکم بیشتر روش کار کنند و استدیو رو تقویت کنند میتونه به اوج برگرده به شرطی که روند تبلیغاتش هم حرفه ای باشه طوری که هایپ خفن ایجاد کنه نه مثل اولین نمایش گیرز4 که اکثرا نسبت بهش خنثی بودن
اگه 6.5 میلیون نسخه میفروخت که میشد بهترین فروش تو کل سری! :D گیرز برخلاف اون چیزی که به نظر میاد خیلی خفن نمیفروشه، یعنی درسته که فروش 5 یا 6 میلیونی واقعا عالیه ولی برای همچین بازی گنده ای به نظرم خیلی خفن به حساب نمیاد ولی چیزی که مشخصه نسخه های اصلی سری هر کدوم در حد همین 6 میلیون فروختن. گیرز 4 هم نمیشه گفت چقدر فروخته ولی فکر کنم تو ماه اکتبر که عرضه شد یک میلیون رو رد کرده بود.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,467
نام
محمد
از زمان انتشار Gears of War 4 تا همین کامنت" هر وقت ابتداش گفتی Gears 4 چشم بسته میدونستم باید پشت بندش اینو بخونم:D

بیا بخاطر دل خودت هم که شده یه تحلیل دیگه ارائه بده:D
باشه بازیش آشغاله. من که خیلی از این شماره خوشم اومد (نه در حد سه گانه ولی بازم عالی بود)، برام مهم نیست بقیه چه فکری در موردش میکنن :D فقط خواهشا اگه به روال همیشگی میخوای لیست امتیازات نسخه های قبل این بازی و تعداد Goty های بازی های دیگه رو بزاری، تو این تاپیک انجام نده، با تشکر :D
امیدوارم با این اطلاعاتی که گمانه زنی شده" مایکروسافت یه حرکتی بزنه.بدور از فن بازی آبرو ریزیِ اینهمه واسه شرکت رقیبت کُری بخونی و بهش تیکه بندازی اما آخرسر با 4تا بازی زردرنگ بیای رو صحنه
دو سه تا کامنت دیگه هم توی این تاپیک دادم، بی زحمت زودتر اونا رو هم نقل قول کن و ترولهات رو انجام بده تا بعد از اون دیگه بحث ها زیاد منحرف نشه :D
 
آخرین ویرایش:

sajjad++

کاربر سایت
May 9, 2014
1,859
نام
Sajjad
من دارم راجب دو تا بازی مثل halo و gears حرف میزنم نه بقیه بازیا !
درسته داریم درباره بازی های مایکروسافت صحبت میکنیم اگه بازی های سونی بودن متر و معیار تغییر میکرد! مثلا وقتی خبر فروش بد GT Sports میاد فوری با FH3 مقایسه میکنی، خب گیرز و هیلو رو هم با شوتر های سونی مقایسه کن لول:D
به هر حال به نظر من GTS هم بازی ناموفقی نبوده چه برسه به Gears و HALO
 
  • Like
Reactions: p990_judi

p990_judi

کاربر سایت
Jul 25, 2009
815
دوستان کامنت من پاک شد یا باگ انجمنه ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امیدوارم پاک نشده باشه
صبح کلی تایپ کردم همین چیزایی که دوستان میگن رو عرض کردم خدمتتون
گیرز 4 و کوانتوم خیلی بهشون گیر الکی داده شد
حالا اینا بازی های بزرگه همین recore صدای خود اسپنسر رو در آورد
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
Talent را هم حتما همیشه مجبور نیست که از صفر شروع بکنه به جمع کردن.من همیشه گفتم و بازم میگم در بازه 2010 تا الان چندین باز فرصت خوب پیش اومده که ماکروسافت میتونست استدیوهای خیلی خوبی را بخره. کل Edios را Square Enix سال 2010 به رقم 130 میلیون دلار خرید. سه تا استدیو شاخ مثل Cristal Dynamics و Io intracticve و Edios Monetral جزش بود که بعدا دیدیم با سرمایه گذاری تونستن بازی های خیلی خوبی مثل Tomb Raider ، Deus و Hitman را بسازن. یا مثال های دیگه ای مثل THQ و استدیوهای زیرمجموعه اش Relic و 4A Games و غیره هم بود که در بازه هایی میتونست اونها را بخره. تمام ناشر ها هم از صفر استدیو نساختن که . خیلی از استدیوهای حاصل خریدها بود. همین Respawn را مگه EA نخرید چند وقت پیش. فکر میکنید اگه ماکروسافت پول میداد راضی نبودن ملحق بشن؟ خود سونی هم معدود استدیوها را از صفر شروع کرده.اکثر اونها را در بازه این 10-20 سال خریده و رشد داده.


البته الان رقم خرید و فروش استدیوها خیلی بالاتر رفته برای مثال خرید ریسپاون به تنهایی برای EA سیصد میلیون دلار (نقد و سهام) درامد (با پاداش ها خیلی بیشتر هم میشه). جدا از این مسائل همونطوری که موفقیت، موفقیت میاره شکست هم شکست میاره. سازنده های کاپ هد اصلا راضی به فروش ای پی و شخصیت نشدند همینطور بلوهول و پابجی...

البته نمیدونم فروبری از کدوم شایعه میگه که مایکروسافت پلی گراند رو تصاحب کرده ولی خب مایکروسافت در مرحله اول باید همین استدیوهای سکند پارتی اطرافش رو مثل پلی گراند، Moon استدیو، MDHR رو بدست بیاره تا به گیمرها این پیام رو برسونه در درازمدت یکسری مجموعه استدیو باکیفیت هستند که محتوای انحصاری رو تامین کنند

پ.ن: معرفی استدیو جدید در سانتا مونیکا هم براساس شواهد در E3 قطعی به نظر میرسه و اطلاعات جزئی رو تو پست اول اضافه میکنم
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
البته الان رقم خرید و فروش استدیوها خیلی بالاتر رفته برای مثال خرید ریسپاون به تنهایی برای EA سیصد میلیون دلار (نقد و سهام) درامد (با پاداش ها خیلی بیشتر هم میشه). جدا از این مسائل همونطوری که موفقیت، موفقیت میاره شکست هم شکست میاره. سازنده های کاپ هد اصلا راضی به فروش ای پی و شخصیت نشدند همینطور بلوهول و پابجی...

البته نمیدونم فروبری از کدوم شایعه میگه که مایکروسافت پلی گراند رو تصاحب کرده ولی خب مایکروسافت در مرحله اول باید همین استدیوهای سکند پارتی اطرافش رو مثل پلی گراند، Moon استدیو، MDHR رو بدست بیاره تا به گیمرها این پیام رو برسونه در درازمدت یکسری مجموعه استدیو باکیفیت هستند که محتوای انحصاری رو تامین کنند

پ.ن: معرفی استدیو جدید در سانتا مونیکا هم براساس شواهد در E3 قطعی به نظر میرسه و اطلاعات جزئی رو تو پست اول اضافه میکنم


همین دیگه منم دقیقا به مواردی اشاره کردم که شرایط کاملا آماده بود. ماکروسافت به یک بازی در سبک آنچارتد نیاز داشت. چی میتونست بهتر از Crystal Dynamic و Tomb Raider باشه?

نکته جالب تر اینه که برای خیلی از این استدیوها که یک زمانی فرصت سوزی کردن بعدا مجبور شدن که برن سراغشون. Rise Of Tomb Raider را انحصاری زمانی کردن. برای AOE رقتن سراغ Relic. یا برای نمایش Metro رقتن سراغ 4A Games.

مشخصا سیاست ماکروسافت حداقل در اون بازه زمانی این بوده که به وسیله چندتا بازی انحصاری و یک سری قرارداد با Second Party ها نسل را میتونن مثل 360 تموم کنن ولی خب بعدا دیدن که اشتباه میکردن.
 
  • Like
Reactions: Cj_sa and Ali Venom

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
یادمه نوشته بودن کانسپت ها قدیمیه چون آرم فورزای روی بالن آرم قدیمی بازیه

boxart-jpg.30564


البته اره لوگوی جدید کمی شیب دار تر هست اون پایینش ولی خب بازم وقتی یک زمانی کانسپت ش رو زدند هنوز امید زندست :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر