درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

MGSV نسخه اصلیپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
The Phantom PainPC20151 سپتامبر
The Phantom PainPS3,PS4,X360,X120151 سپتامبر

مقدمه MGSVپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
Ground ZeroesPC201418 دسامبر
Ground ZeroesPS3,PS4,X360,X1201418 مارچ







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
گیلرمو دل تورو، یکی از اولین کسانی بود که بعد از نمایش خوف انگیز و فوق العاده E3 سال پیش، تمجید و تحسین های زیادی از کوجیما کرده بود:
Guillermo Del Toro: Kojima would be the only guy I would follow to the ends of the earth on anything
The collaboration between Kojima and myself, the meetings, and the friendship that was developing was beautiful. We had an agreement on where to go. We had an agreement on how we were going to push the new platforms. We were having a blast.
اون دوستی ها، همکاری ها، قرارهای کاری که برای ساخت و توسعه بازی من و کوجیما با هم داشتیم، واقعا چیز کمی نبود ! همیشه یه توافقی بر سر موضوعات با هم داشتیم، اینکه چطوری پلتفرم های جدید رو، روبه جلو سوق بدیم و دنیایی داشتیم ! :d
Kojima-and-Del-Toro-Comic-Con-2014.jpg

=========
ولی اینجا یه سوالی پیش میاد، فکرش را بکنین، کوجیما فرد به این زیرکی و باهوشی، یعنی از قبل نقشه ای نداشته ؟! بنظرم از خیلی قبل میدونسته (تصمیم ـش رو گرفته بوده که از کونامی جدا بشه..) که دیگه موندش در کونامی فایده ای نداره !
توئیت جدید گیلرمو هم بسیار اُمیدبخشه !
Hideo and I have been in touch. And he knows he would be the only guy I would follow to the ends of the earth on anything. I think if anything can be rescued, I will be more than happy.
یعنی میشه Silent Hills رو از چنگ کونامی در بیارن و خودشون توسعه ـش بدن ؟! :( یعنی تصور تجربه یه سایلنت هیل کوجیمایی مغز رو منفجر میکنه !
پ.ن: این اعتمادی که یک فیلم ساز به یک بازیساز داره، واقعا برام جالبه ! یعنی فانتوم پین چقدر گیلرمو رو تحت تاثیر قرار داده که انقدر به کوجیما باور و ایمان داره ؟! جواب همه چیز ها 2 ماه دیگه ـست ! :d
==========
چندوقت پیش کوجیما از علاقه خودش به مستقل شدن هم حرف هایی زده بود، توئیت قدیمیه ولی خب گذاشتنش، خالی از لطف نیست !
Facial-Capture-Metal-Gear-Solid-V-Hideo-Kojima.jpg

As the head of Kojima Productions, Kojima is a busy man. These days there are many other things that need his attention beside creating the games. Still, Kojima feels like he needs to be the producer of his own titles, he said on Twitter.
Since PW(PSP) in 2010, I’ve worked on FOX Engine, other titles, & building up LA Studio. It’s been 4 yrs releasing my self produced title.

بعد از pw سال 2010، من مشغول کار بر روی فاکس انجین و عناوین دیگر و شعبه لس انجلس بودم !
Not only game dev but also at the same time doing business&promotion, producing, checking other titles’ related matters etc.
فقط فقط توسعه بازی نبوده ! کارهای تجاری کمپانی، قراردادها، چک کردن و بازدید ها عناوین دیگر مربوطه با امور کمپانی هم بوده !
پ.ن: بعضی از دوستان، میگفتن که کوجیما هیچ دخلی، به دیگر عناوین کونامی نداشته..
If I were to dedicate my full 24/7, it’d complete much more in depth & quickly. But in order to complete what I like, I ought to do producing by myself.
اگر بخوام 24 ساعت هر روز هفته رو صرف کار بر روی چک کردن وتوسعه عناوین انجام بدم، درسته کار سریعتر و بهتر انجام میشه، ولی از اونطرف میتونم این انرژی رو برای کارهایی که خودم دوست دارم انجام بدم ! فکر کنم باید خودم تهیه کنندگی کارهای خودم رو بر عهده بگیرم !
=====
الان که این مطلب رو خوندم، یه همچین فکری به ذهنم خطور کرد:
کوجیما + تهیه کنندگی محصول خودش = جدا شدن از کونامی ! حالا این جدا شدن از کونامی، هزار درصد مشخصه که خیلی براش بهتره !
کوجیما اصلا همچین آدمی نیست که بخواد "ایده" ها و افکارش رو قربانی تصمیمات ناشر بکنه و یا اونها از طرفش تصمیم بگیرن که اینکارو بکن، اینکارو نکن ! این آزادی که کوجیما میتونه با مستقل بودن خودش به دست بیاره، هر جوره برای مای مخاطب، بهتره از هر نظر !
===
به E3 هم نزدیک میشیم، ظاهر لیست برنام های کنفرانس کونامی، پر از بازی های کنسل شده هستش ! :d

2aae_2015-05-16-06-43-26.png


کوجیما هم مثل اینکه این چندوقته سرش به شدت شلوغه ! درسته که خبرهای جدیدی رو به این زودی نمی شنویم، ولی خب اگر تو E3 هم حضور داشته باشه، خیلی خوبه..
 

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,705
نام
عرفان
امروز یه چیز خیلی خیلی جالبی خوندم! آخر p.t یعنی اول تریلر silent hills یه سری دیالوگ میگه که باعث شده الان همه به این فکر بیفتند که کوجیما از قبل میدونسته silent hills کنسل میشه و اینا :d یک بار دیگه با دقت بخونید!
Dad was such a drag. Every day he'd eat the same kind of food, dress the same, sit in front of the same kind of games... Yeah, he was just that kind of guy. But then one day, he goes and kills us all! He couldn't even be original about the way he did it. I'm not complaining... I was dying of boredom anyway, But guess what? I will be coming back, and I'm bringing my new toys with me.
======================

یکی تو این mgsvpreview یه اسپویل خیییلی گنده کرده که اونایی که نمیخوان بخونند نخونند:d
باس اول بازی کوایت هست که تو مخروبه ها باهاش میجنگی و طرف حیرت زده شده بود از نبوغ این بشر! گفته بود خیلی پر استرس بوده.
اصلا این preview فوق العاده تصمیم مسخره و الکیی بود! گند زدن به همه چی! یه تریلر میدادن خو:|

P.S: من این موزیک دقیقه ی دو این لامصب و میخوووواممم نمیتونم سه ماه صبر کنم!نمیییتونم!:((
watch?v=6yOuGmZ0THk
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
خب 4 روز دیگه در مراسم Comic Con انگلستان باید یه تریلر یا یک سری اخبار در مورد MGSV باشیم، فعلاً هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه اونجا چه جزئیاتی منتشر میشه داده نشده جز یک تریلر کوتاه هایپ کننده که چیزی خاصی نداره جز صدای موتور سواری رئیس، ویدیو رو در همین پست گذاشتم ( آپارات ) صبر کنید تا لود بشه حجمش هم حدود 800 کیلوبایت ِ چون چیز خاصی نداشت با کیفیت بالا آپلود نکردم.

MCM London Comic Con
14:00 - 22.05.2015


[video=aparat;BZcuY]http://www.aparat.com/v/BZcuY[/video]
 
آخرین ویرایش:

mahdiyar1361

کاربر سایت
Feb 14, 2013
72
با این اماری که از بازی امده صد در صد گوتی رو شاخشه 150 ساعت فقط مراحل اصلی بازیه

واقعا حالا که اخرین متالی کوجیما ساخته رو باید با عشق بازی کرد که تا اخر عمر تو خاطره ادم بمونه:)):))
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
James Horan صداپیشه و بازیگر نقش Skull Face :

" Skull Face ممکن است نقش کوچیکی در MGSV:TPP داشته باشد "

حالا شما فکر کن Skull Face کوچیک کوچیک ِ داستان ببینید چه کسانی و چه چیزایی(!) در انتظارمون ِ :|:D
 

BOBBY ROODE

کاربر سایت
Feb 27, 2014
113
نام
ParsiGift
میگم Ground Zeroes وقتی مرحله اصلیش تموم میشه اخرش یه سری متن مینویسه که فلان اتفاق ها میافته و . . .

حتی در مورد ایران هم نوشته بود یه چیز هایی . . .

کسی میتونه اون متن ها رو با ترجمه بزاره
 

atlas

کاربر سایت
Feb 27, 2009
361
نام
اطلس
میگم Ground Zeroes وقتی مرحله اصلیش تموم میشه اخرش یه سری متن مینویسه که فلان اتفاق ها میافته و . . .

حتی در مورد ایران هم نوشته بود یه چیز هایی . . .

کسی میتونه اون متن ها رو با ترجمه بزاره
اینجا میتونی بخونی
امید و بهروز عزیز زحمتو کشیدن

http://forum.bazicenter.com/thread87726/
 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
کونامی یه کاتالوگ های تبلیغاتی جالبی رو توی بازارهای ژاپن عرضه کرده:

MGSV-TPP-Japan-Pamphlets.jpg



MGSV-TPP-Japan-Pamphlet-1.jpg



MGSV-TPP-Japan-Pamphlet-3.jpg



MGSV-TPP-Japan-Pamphlet-2.jpg


قسمتی از مطالب داخل:
Obtain people and resources in the field to expand your Mother Base. Expanding Mother Base allows all sorts of new weapons and items to be developed; starting with the ones found during missions, along with all sorts of support. You can also train soldiers and send them off into missions.
Additionally, you can intrude other players’ customizable Forward Operating Base (FOB).
An Open-World METAL GEAR SOLID, a great evolution
Realistic infiltration missions in an Open World
The massive field portrays a realistic passage of time and weather, allowing you to freely form missing strategies to pull off. You can also call on your buddies for support during missions. Capture soldiers, animals, vehicles, weapons, containers, etc. and clear missions to expand your Mother Base.
A Massive Field 200-times larger than “MGSV:GZ”
پ.ن: بازاریابی منصفانه و حرفه ای به این کار میگن بنظرم، مخاطب واقعا میدونه داره چه محصول و عنوانی رو میخواد تهیه کنه...
@metal gear
این آرت ورک عالیه ! :d اگر fan made باشه خیلی حرفه ای ساخته شده..
XPEJq.png
 
آخرین ویرایش:

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
امروز که از تریلر خبری نشد
یعنی سر کاری بود ؟؟!!!

اولین اینکه معلوم نیست چه خبر اونجا و فکر نکنم تریلری در کار باشه وقتی دو هفته دیگه E3 ـه! دیگه نمیان تو همچین همایشی تریلر نمایش بدن! احتمالش خیلی خیلی کمه!
و اینکه فکر می کنم اون همایش انگلیس ساعت 17:30 امروز به وقت ما شروع بشه.
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
همایش Comic Con LONDON برگزار شد و در اون از موتوری که رئیس در TPP استفاده می کنه رونمایی شد ( واییییییـــ من اینو می خوام ) همچین یه سری وسایل دیگه مثل کیف،کفش،کلاه و تیشرت که مربوط به فرانچایز MGS و همچنین TPP میشه رو به فروش گذاشته شده، می تونید تمامی عکس ها در لینک زیر ببینید:
اون پسترهای در و دیوار همش فن میدِ چون چند وقت پیش کونامی درخواست داده بود فن ها پسترهایی دهه 80ـی از بازی درست کنن و بفرستن که بعضی هاشون هم شِیر می کرد روی فیس دوغ و توئیتر و اینجا همشون و یا بهترین هاشون رو برای دکور قسمتشون استفاده کردند.
پ.ن : از یکی مدل هایی که سوار موتور بوده در توئیتر پرسیده شده آیا این موتور در TPP قابل استفاده است { که تابلو هست! } و اون در پاسخ گفته : دهن من مهر و موم شده! :|:D


 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر