Metal Gear Solid 4: Guns of The Patriots

Hrist

کاربر سایت
Jul 22, 2008
35
چرا این بازی انقدر کوتاه بود یجا خوندم یکی از بچه ها 25 :eek:ساعته تمومش کرده بود بعد من حتی رو big boss hard هشت ساعت بیشتر طول نکشید

به قول بچه ها منم بار شونصدم MGS1 رو کمتر از ۴ ساعت تموم کردم.
اگه توجه میکردی که دیدن cut scene ها هم جزو زمان بازی حساب میشه این حرفو نمیزدی!
---------------
اگه بلو ری bonus اس‍پشال ادیشن رو دیده باشید هیدءو کوجیما رسما گفت این آخرین MGS نیست ولی آخرین قسمت از سری Metal Gear Saga هست که سالید اسنیک توش بازی میکنه.
 

old_snake

کاربر سایت
Jan 18, 2007
3,509
نام
alireza
با سلام
نه تو نسخه (ريجن J ) بازي هم با همين O هست.:biggrin1:
خب نه دیگه، تو J یه چیزایی فرق میکنه، مثلاً فلش بک ها با O هست همش ولی تو بقیه ریجن ها با X هست...

ps3 های J کلید اصلی توی XMB شون هم O اصلا \اپنی ها کلا عشق O هستن lol


تو متالگیر های قبلی هم اینطوری بود که من به شخصه اصلاً ازش خوشنم نمیومد ! اولین سوالی هم که راجع به بازی از دوستم که بازی رو زودتر از من خریده بود کردم، همین بود. :D
 
آخرین ویرایش:

snake_pianist

کاربر سایت
Dec 5, 2007
3,717
نام
امیر
اون لباسی که اولین مرحله بازی داری از کجا باید ÷یدا کنی چون وقتی Gekko ها میان درش میاری و دیگه به دستش نمیاری

اونجایی که میری داخل مخفیگاه مبازرین بومی ، قبل از ملاقات با دربین ، اگه خوب بگردی تو یکی از کمد ها پیدا میکنی.
 

k_jal

کاربر سایت
Jul 4, 2008
191
روش کشتن غول های بازی MGS4

سلام دوستان فکر کنم این راهیابی خیلی به دردتون بخوره (خودم نوشتم و از جایی برنداشتم):
1:laughing octopus:این غول میتواند به واسطه ی نانو ماشین های داخل بدنش غیب شود.برای کشتن این غول باید به وسیله SOLID EYE همه جا را بگردید و به او تیر اندازی کنید.او میتواند شما را له کند.برای فرار از له شدن به بالای میز پناه ببرید.
2:RAGING RAVEN:او به یک اسلحه فوق قوی نارجنک انداز مجهز است و برای کشتن این غول زمانی که مشغول نشانه گیری روی شماست به RPG-7 او را بزنید.
3:CRYING WOLF:سریعترین غول بازی و مجهز به اسلحه ی پرتاب هسته ای RAIL GUN است.او از طریق باد شما را میبوید و پیداتان میکند.برای کشتن این غول با هر اسلحه ای غیر از RAIL GUN به او تیر اندازی کره و سریع به از حمله او فرار کنید.کشتن این غول حوصله زیادی می طلبد.
4:VAMP:این غول به وسیله ی نانو ماشین ها نمیمیرد.برای کشتن او زمانی که روی زمین افتاده سرنگ نایومی را ایکویک کنید سپس او را از پشت گرفته و با دکمه مثلث سرنگ را به او تزریق کنید.
5:SCREAMING MANTIS:اینم غول نانو ماشین های مغز شما را کنترل میکند.برای کشتن او سرنگ نایومی را به خود تزریق کنید.سپس به 2 عروسکی که به او آویخته شده تیر اندازی کنید.وقتی عروسک ها روی زمین افتادند برشان دارید و با همان عروسک به او شلیک کنید. وقتی کنترل او راا به دست گرفتید دکمه ی L1 را نگه دارید بهدسته را تکان دهید تا خون او تمام شود.
LIQUID OCELOT:او را با مشت و لگد بزنید تا خون او تمام شود.
 

Royan

کاربر سایت
Aug 30, 2007
490
نام
رویان
تو ACT2 اونجا که باید با Night Vision دنباله رد پای naomy بری , وقتی از رودخونه رد شدم رسیدم به جایی که به جای رد پا , رد دست:eek: پیدا کردم, رفتم دنبالش رسیدم به یه ورقه فلزی که روش چندتا رد دست بود بغلشم چندتا امضا بود. نفهمیدم که چی بود. شما باهاش برخورد کردین؟:confused: اصلا چی هست؟
 

A.A

کاربر سایت
Dec 8, 2006
670
سلام آقا من limited edition متالگیر 40gb رو خریدم ولی توش سیدی آهنگ نداشت فقط یه بازی متالگیر و یه بلوری بود که کوجیما توش حرف میزنه یعنی امکان داره که اونو برداشته باشن آخه من اون رو از آشنا گرفتم

آقا هیچ راهی نداره که بازیهای ps2 روی 40 گیگ بیاد
 

.:Snape:.

عضو جدید
Apr 20, 2008
226
نام
صادق
من یه بار همین جوری یه راه گیر اوردم همش ازش آدم میومد بیرون بعد گرفتم هرچی آدم میومد کشتم هی کشتم .هی کشتم یهو یه صدایی اومد گفت you enjoy killing thats why... بعد SNAKE بالا اورد خیلی جالب بود
بعد یه سوال این voice of god چیه کجاست
 

snakemgs3

کاربر سایت
Oct 27, 2005
1,482
وقتی screaming mantis رو میکشی . بعد از اینکه میگه vibration is back (فکر کنم همین بود) یکی یه چیزی میگه تو مایه های traitor و اونجا میتونی یه فلش بک هم از کوجیما ببینی. این همون voice of god هست البته یکی دوتا جمله هم بعدش میگه که نمیدونم اونا هم هست یا نه!!! تا حالا چیز جدیدتری پیدا نشده .یعنی من پیدا نکردم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر