يه سوال مهم.
چرا ميگن گيم پلي بازي بده؟ آيا گيم پلي بازي نسبت به نسخه هاي قبل تفاوت اساسي توش ايجاد شده؟
سپهر جان همان طور که نیما و سیاوش عزیز گفتند.دوربین بازی از حالت سنتی که تو MGS 2 , MGS3:snake eater شاهدش بودیم تغییر کرده و تقریبا به MGS 3 : Subsistence نزدیک شده.که به نظر من همین MGS 3:S دارای بهترین قابلین کنترل دوربین به صورت منو ال بود.ولی دلیلی که اکثرا از بازی گلایه داشتند نبود هوش مصنوعی درست و حسابی بوذه که یکی نیست به اینا بگه آخه عمویی برای نمایش اولیه یه بازی به این بزرگی نمیان که درجه سختی و AI بازی رو بزارن رو Very Hard و معمولا به کل (که نه ولی تا حدودی) AI بازی رو به پایین ترین حدش می رسونند.که به نظر میاد اصلا قابلیت AI را خاموش کرده بودند.چون همون طور که یادتون هست سری بازی های MGS چیزی به عنوان انتخاب درجه سختی نداشته.
ولی یه نگته ای که الان به ذهنم رسید این بود که اگه تریلر های گیم پلی بازی رو نگاه کرده باشید.به بازیباز مقدار نا محدودی "جان" داده شده که هر چقدر هم تیر می خورد با یک دکمه ساده تمام جانش به حالت اوله بر می گشت.
نکته بعدی که تریلر های منتشر شده از بازی کاملا واضح هست این است که گیمر های حرفه ای به انجام بازی نپرداختند و مثل cow سرشون رو می دازند پایین و می رن وسط میدان جنگ ولی اگه شما بازی یه حرفه ای رو ببینید ابدا همینچین کاری انجام نمی دهد.