Metal Gear Rising: Revengeance | Xbox 360

  • Thread starter Thread starter Fratos
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
ببخشید بابت Spam,اما من واقعا دوست دارم چهره شما را بعد از یک ساعت بازی کردن در Revengeance Mode ببینم درحالی که سعی می کنید S Rank بگیرید و با پشت کار و تمرین استاد شدین در Parry.

یادم باشه حتما از خودم عکس بگیرم براتون بفرستم. امیدوارم خون گریه کنم و چهرم خونی باشه. چشمم درب و داغون شده باشه و با خونم رو دیوار بک گرند عکس نوشته باشم *P.
 
به قول شما اگه ادم لقمه رو مستقیم بذاره تو دهنش :dو یک دکمه به دفاع اختصاص داده بشه اونوقت سرعت بازی شدیدا افت میکنه که برای این بازی و کلا پلاتینیوم گیمز مثله سم میمونه:d
خب این دقیقا همون مسئله ای هست که من باهاش مخالفم :دی چجوری اختصاص دادن یک دکمه ی جداگانه به دفاع سرعت رو کم میکنه؟ این مورد رو اگه کسی بتونه دقیق توضیح بده ممنون میشم.
فراموش کردین که انسان 10 تا انگشت داره؟ :دی یا تو بازی هایی که یک دکمه به بلاک و Parry اختصاص دادن مگه کسی دستش رو رو دفاع نگه میداره و مثل مجسمه وایمیسه؟ :دی
من بازی رو تموم کردم عجب بازی بود قول آخرش خیلی اذیت کرد دوستان منظوز parry چیه شما دوستان میگن
وقتی دشمن داره بهتون ضربه میزنه اگه طی یک زمان بندی دقیق قبل از اینکه ضربه اصابت کنه دفاع کنید دشمن غافلگیر میشه و فرصت ضد حمله زدن محیا میشه که تقریبا تو تمام بازی های این سبک وجود داره. به این میگن Parry کردن.
 
خب این دقیقا همون مسئله ای هست که من باهاش مخالفم :دی چجوری اختصاص دادن یک دکمه ی جداگانه به دفاع سرعت رو کم میکنه؟ این مورد رو اگه کسی بتونه دقیق توضیح بده ممنون میشم.
فراموش کردین که انسان 10 تا انگشت داره؟ :دی یا تو بازی هایی که یک دکمه به بلاک و Parry اختصاص دادن مگه کسی دستش رو رو دفاع نگه میداره و مثل مجسمه وایمیسه؟ :دی
وقتی دشمن داره بهتون ضربه میزنه اگه طی یک زمان بندی دقیق قبل از اینکه ضربه اصابت کنه دفاع کنید دشمن غافلگیر میشه و فرصت ضد حمله زدن محیا میشه که تقریبا تو تمام بازی های این سبک وجود داره. به این میگن Parry کردن.

اگه مثل بازی های دیگه سنتی بود دفاع کردن کلا سرعت بازی رو میگرفت. مثلا یه لحظه فرض کن که میخواستی یه کلید رو بگیری که مثلا سپر بگیری و دفاع کنی اون وقت همش میخواستی یه جا بمونی موقعی که حمله میکنن دشمنا. اما الان برعکسه دفاع هم جوریه که نیاز به دقت و سرعت عمل خودت داره و سرعت بازی رو هم نمیگیره البته با همون دویدن معمولی هم میشه خیلی خوب جاخالی داد.
 
اگه مثل بازی های دیگه سنتی بود دفاع کردن کلا سرعت بازی رو میگرفت. مثلا یه لحظه فرض کن که میخواستی یه کلید رو بگیری که مثلا سپر بگیری و دفاع کنی اون وقت همش میخواستی یه جا بمونی موقعی که حمله میکنن دشمنا. اما الان برعکسه دفاع هم جوریه که نیاز به دقت و سرعت عمل خودت داره و سرعت بازی رو هم نمیگیره البته با همون دویدن معمولی هم میشه خیلی خوب جاخالی داد.
اینجور که من متوجه شدم شما و بقیه ی دوستان قابلیت دفاع (که به صورت Parry تو بازی هست) با یک دکمه رو با وجود Block تو بازی اشتباه گرفتید. اون Block هست که دست رو روش نگه میدارن. Parry کردن تو هیچ بازی با "نگه داشتن دست روی یک دکمه" امکان پذیر نیست.
من نمیگم چرا Block کردن به این صورت که دست رو روی یه دکمه نگه داری تو بازی نیست، حرفم اینه که همین کاری رو که با مربع + جهت آنالوگ انجام میده رو با زدن یک دکمه انجام بده که کار ساده تر و راه دست تر بشه.
 
این monsoon به طرز وحشتناکی رفت رو مخم واقعا مسخره بود مبارزش. اصلا آخرین باری که اینقدر زجر کشیدم و از بازیی بدم اومد ninja gainden 2 بود. دقیقا مثل هم میمونن این دو بازی، هیچ وقت احساس نمیکنی رو بازی کنترل داری، boss fight هایی که چند مرحلس تو هر قسمت یه جور میشه و مجبورت میکنه حتما 2 3 بار از اول بری هر چقدر هم که خوب رفته باشی قسمت اول رو، این که میندازتت تو یه محیط بزرگ، یارو مثل چی هی از این ور صفحه میره اونور چون نمیتونی ببینیش ضربه میخوری...اینو که با bayonetta مقایسه میکنم فقط حالم بیشتر گرفته میشه که چرا اینا دارن میرن از ninja gaiden تقلید میکنن :(
 
این monsoon به طرز وحشتناکی رفت رو مخم واقعا مسخره بود مبارزش. اصلا آخرین باری که اینقدر زجر کشیدم و از بازیی بدم اومد ninja gainden 2 بود. دقیقا مثل هم میمونن این دو بازی، هیچ وقت احساس نمیکنی رو بازی کنترل داری، boss fight هایی که چند مرحلس تو هر قسمت یه جور میشه و مجبورت میکنه حتما 2 3 بار از اول بری هر چقدر هم که خوب رفته باشی قسمت اول رو، این که میندازتت تو یه محیط بزرگ، یارو مثل چی هی از این ور صفحه میره اونور چون نمیتونی ببینیش ضربه میخوری...اینو که با bayonetta مقایسه میکنم فقط حالم بیشتر گرفته میشه که چرا اینا دارن میرن از ninja gaiden تقلید میکنن :(
اتفاقا با ninja gaiden 2 به نظر من خيلي فرق داره.منم قبول دارم كنترلش كمي سخته ولي اگه دستت بياد مطمئن باش يك ضربه هم نميخوري .خيلي ها تو همين parry كردن مشكل دارن هنوز براي همين بيخيال بازي ميشن ولي اگه خوب ياد بگيري مشكلي نداري تو بازي
 
اتفاقا با ninja gaiden 2 به نظر من خيلي فرق داره.منم قبول دارم كنترلش كمي سخته ولي اگه دستت بياد مطمئن باش يك ضربه هم نميخوري .خيلي ها تو همين parry كردن مشكل دارن هنوز براي همين بيخيال بازي ميشن ولي اگه خوب ياد بگيري مشكلي نداري تو بازي
والا تا اینجا خیلی مشکل نبود با گیر دادن لم دستم میومد ولی این boss رفت رو مخ. وقتی کمبو میزنه یکی در میون parry میشه. وقتی دود میکنه هیچ کاری به جز دفاع نمیشه کرد؟
 
چرا الکی انقدر از پری ایراد میگیرین؟ پری به این باحالی :d حالا بی شوخی parry کردن کاری نداره که همین یه جهت آنالوگ رو باید تکون بدین مشکله؟:|x رو که برای ضربه زدن همینجوری میزنین وقتی یکی داره حمله میکنه یه جهت بدین طرفش به x زدن ادامه بدین
 
آخرین ویرایش:
استاد تو هیچ چیه بازی به غیر از داستان و نحوه کات سین ها دخالت نداشته. گیم پلی تماما توسط PG اسخته شده. به زور نسبت ندین به کوجیما. اصلا خیلی جالبه که چطوری یهو اینقدر جهت باد عوض شد. از دیروز این بازی یه آشغال به تمام معنا بود الان شد خفن و از زیر دست استاد در اومده! :|
یعنی ی پست از من پیدا کن که من گفته باشم بازی اشغال هست !چرا حرف تو دهن ما می زاری م که از اولین روز معرفی گفتم که بازی عالی میشه چرا فکر می کنی ما فن ps3هستیم :d:|ما فقط فن استاد بزرگ جوات و استاد قرن کوجیما هستیم
 
ینی انقدر افتضاح ای کاش سفارش نمیدادم همین حالاشم دارم گلچین بازی میخرم ولی با خریدن این گند میخوره به اسابم :-s
اگر از Fanهای MGS باشید بدون شک این بازی هم خیلی قشنگ است براتون اگر هم از بازی های H&S خوشت میاد این بازی خیلی جذاب است از نظر داستان و موسیقی خیلی قشنگ از نظر گیم پلی هم همنانطور که گفتم باید از طرف دارای این سبک بازی باشی تا برات لذت بخش باشه.اما درمورد سختی بازی برای Gamer ها معمولی یکم سخت است اما برای گرفتن Achievment هاش باید بگم برای Pro Gamer ها هم خیلی سخت است.اما درکل به نظر من بازی باارزشی است و واقعا روش زحمت کشیده شده.
 
ببخشید بابت Spam,اما من واقعا دوست دارم چهره شما را بعد از یک ساعت بازی کردن در Revengeance Mode ببینم درحالی که سعی می کنید S Rank بگیرید و با پشت کار و تمرین استاد شدین در Parry.
برای گرفتن Achievment هاش باید بگم برای Pro Gamer ها هم خیلی سخت است.اما درکل به نظر من بازی باارزشی است و واقعا روش زحمت کشیده شده.

حالا عکس که نمیتونیم موقع بازی از خودمون بگیریم، ولی مطمئنا در حال کندن موهامون میباشیم و 40 تا فحش نثار سازنده ها میکنیم! :d
اما همین سختیه اچیومنت و تروفیه که لذت بخشش میکنه! به نظر منم باید اینطور باشه! و گیمر رو به چالش بکشه! هرچی بیشتر بهتر! :d مثل چلنج شماره ی 6 ونکوییش! >:) الان اکثر بازی ها تروفی هاشون آسون شده... سخت ترینش اینه که روی سخت ترین درجه ی سختی بازی رو تموم کنیم،که اون آخرین درجه ی سختی هم معدود بازی هایی هستن که واقعا سخت باشن ،اما اینجا علاوه بر رد کردن ، باید S هم بگیریم و همین جذابش میکنه! >:) ما هم سعی میکنیم زور بزنیم و 100% کنیم بازی رو! :d
من خودم شخصا هر تروفی ـی که بیشتر سرش درگیر بودم و حرص خوردم بیشتر دوستش دارم یا برام خاطره انگیزه! :x
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or