Metal Gear Rising: Revengeance | Xbox 360

  • Thread starter Thread starter Fratos
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
لول! :دی
r628zhm7vbjcuwx5a22.jpg

HnS Rage :d
یکی از غیر معقول ترین چیزهایی که توی این بازی است
Complete story mode on Revengeance difficulty with all S rankings.

چند وقته اخیر بازی ها مثل هلو اچیومنت دادن، یه خرده بد عادت شدیم. :دی
 
یکی از غیر معقول ترین چیزهایی که توی این بازی است
Complete story mode on Revengeance difficulty with all S rankings.
ظاهرا با بازی های ژاپنی الاصل آشنایی زیادی ندارید :دی آخرین بازی ای 1000 تاییش کردم (البته پروفایلم فعلا به باد رفته :( ) خشم آسورا بود که جد و آبادم رو آورد جلوی چشم. :دی تمامی بازی های ژاپنی الاصل یه اینچنین اچیومنتی دارن.

راستی دوستان بازی 5 تا اچیویمنت مخفی داره که نه تو سایت xbox360achievements نوشته شده چی هستن نه تو trueachievement. امروز کلی گشتم تا بالاخره فهمیدم. رسما به عزا خواهید نشست :دی هر اچیمومنت مربوط به یکی از باس فایت هاست که باید روی درجه سختی Hard یا بالاتر حتی یک ضربه ساده هم نخورید ازشون. HOly Shit :دی
 
حفظ سرعت بالای بازی. توی اون سرعت بالا، وقتی با زدن یه دکمه رایدن خشکش میزد و دفاع می کرد، سرعت بازی کم نمی شد؟
چه ربطی داره؟ :دی الان با این کارشون فقط دقت عمل رو پایین آوردن و مرگ های چیپ رو زیاد کردن.
موقع بلاک کردن و جاخالی دادن باید هم زمان بندی ضربه ی دشمن رو داشته باشی، هم زمان بندی و دقت این که دو تا دکمه رو هم زمان با هم بزنی.

به نظر من تو HnS های شلوغ و خصوصا اونایی که دوربین ثابت ندارن Block کردن، Dodge و Parry باید به ساده ترین شکل ممکن انجام بشه.
 
چه ربطی داره؟ :دی الان با این کارشون فقط دقت عمل رو پایین آوردن و مرگ های چیپ رو زیاد کردن.
موقع بلاک کردن و جاخالی دادن باید هم زمان بندی ضربه ی دشمن رو داشته باشی، هم زمان بندی و دقت این که دو تا دکمه رو هم زمان با هم بزنی.

به نظر من تو HnS های شلوغ و خصوصا اونایی که دوربین ثابت ندارن Block کردن، Dodge و Parry باید به ساده ترین شکل ممکن انجام بشه.

اگه بقیه میمیرن به من ربطی نداره! من کلا استاد شدم تو استفاده کردن از Parry. بازی هم قرار نبود گل و بلبل باشه مثل DmC. باید یاد بگیرین چطوری Parry کنین و استراتژی داشته باشین که کدوم دشمن رو چه موقعی ZanDatsu کنین. مرگ چیپ اصلا تو بازی وجود نداره. دقت عمل هم با تمرین باید زیاد بشه. من خودم اونقدر با دمو تمرین کردم که میگم. من خودم از جا خالی استفاده نمی کنم و خیلی با Parry راحتم.

---
پ.ن: این مراحل مخفی کاری لعنتی چقدر خوب رفته تو تار و پود گیم پلی :دی
 
ظاهرا با بازی های ژاپنی الاصل آشنایی زیادی ندارید :دی آخرین بازی ای 1000 تاییش کردم (البته پروفایلم فعلا به باد رفته :( ) خشم آسورا بود که جد و آبادم رو آورد جلوی چشم. :دی تمامی بازی های ژاپنی الاصل یه اینچنین اچیومنتی دارن.

راستی دوستان بازی 5 تا اچیویمنت مخفی داره که نه تو سایت xbox360achievements نوشته شده چی هستن نه تو trueachievement. امروز کلی گشتم تا بالاخره فهمیدم. رسما به عزا خواهید نشست :دی هر اچیمومنت مربوط به یکی از باس فایت هاست که باید روی درجه سختی Hard یا بالاتر حتی یک ضربه ساده هم نخورید ازشون. HOly Shit :دی

حق با شماست زیاد با Achievment های بازی ها ژاپنی آشنا نیستم اما لیستش را که نگاه میکردم واقعا سخت است کار هر کسی نیست گرفتنش در سایت xbox360achie... هم که نگاه می کردم خیلی از Gamer ها با GS های بالا گفتن غیر ممکن است و به درد خوده ژاپنی ها می خوره.:d
ولی بیشتر فکر می کنم حق با Nevan باشه گیمر ها خیلی بد عادت شدن به گرفتن راحت Achievment.
 
چه ربطی داره؟ :biggrin1: الان با این کارشون فقط دقت عمل رو پایین آوردن و مرگ های چیپ رو زیاد کردن.
موقع بلاک کردن و جاخالی دادن باید هم زمان بندی ضربه ی دشمن رو داشته باشی، هم زمان بندی و دقت این که دو تا دکمه رو هم زمان با هم بزنی.

به نظر من تو HnS های شلوغ و خصوصا اونایی که دوربین ثابت ندارن Block کردن، Dodge و Parry باید به ساده ترین شکل ممکن انجام بشه
به نظر من این سیستم parrying یکی از جذابیت های بازیه!
فقط کافیه تا بهش عادت کنید وبعدش لذت بازی دو برابر میشه!:d
 
اگه بقیه میمیرن به من ربطی نداره! من کلا استاد شدم تو استفاده کردن از Parry. بازی هم قرار نبود گل و بلبل باشه مثل DmC. باید یاد بگیرین چطوری Parry کنین و استراتژی داشته باشین که کدوم دشمن رو چه موقعی ZanDatsu کنین. مرگ چیپ اصلا تو بازی وجود نداره. دقت عمل هم با تمرین باید زیاد بشه. من خودم اونقدر با دمو تمرین کردم که میگم. من خودم از جا خالی استفاده نمی کنم و خیلی با Parry راحتم.
بله اگر Parry کردن مستلزم زدن 6 تا دکمه همزمان بود هم باز با تمرین و پشتکار ستودنی (!) میشد یاد گرفت و استاد شد ولی خب چه کاریه وقتی میشه لقمه رو مستقیم گذاشت تو دهن، آدم دور سرش بچرخونه بعد بذاره تو دهنش؟

پ.ن: حالا چرا میزنی؟ :دی
 
بازی خیلی زیبا کار شده...از داستان اولیه بازی هم خوشم امد..اکشن بینظیر در کنار موسیقی زیبا و فریم ستودنی بازی نابی رو به ارمغان اورده...فقط سختی بازی بالانس نیست از نظر من.

لول Easy خیلی خیلی راحته..لول نرمال خیلی سخته...باید رو لول Easy پری کردن رو مختص فشار دادن یک دکمه میزاشتن نه اینکه اتوماتیک Parry کنه.
 
بله اگر Parry کردن مستلزم زدن 6 تا دکمه همزمان بود هم باز با تمرین و پشتکار ستودنی (!) میشد یاد گرفت و استاد شد ولی خب چه کاریه وقتی میشه لقمه رو مستقیم گذاشت تو دهن، آدم دور سرش بچرخونه بعد بذاره تو دهنش؟

پ.ن: حالا چرا میزنی؟ :دی
به قول شما اگه ادم لقمه رو مستقیم بذاره تو دهنش :dو یک دکمه به دفاع اختصاص داده بشه اونوقت سرعت بازی شدیدا افت میکنه که برای این بازی و کلا پلاتینیوم گیمز مثله سم میمونه:d
 
اگه بقیه میمیرن به من ربطی نداره! من کلا استاد شدم تو استفاده کردن از Parry. باید یاد بگیرین چطوری Parry کنین و استراتژی داشته باشین که کدوم دشمن رو چه موقعی ZanDatsu کنین. مرگ چیپ اصلا تو بازی وجود نداره. دقت عمل هم با تمرین باید زیاد بشه. من خودم اونقدر با دمو تمرین کردم که میگم. من خودم از جا خالی استفاده نمی کنم و خیلی با Parry راحتم.
ببخشید بابت Spam,اما من واقعا دوست دارم چهره شما را بعد از یک ساعت بازی کردن در Revengeance Mode ببینم درحالی که سعی می کنید S Rank بگیرید و با پشت کار و تمرین استاد شدین در Parry.
 
ببخشید بابت Spam,اما من واقعا دوست دارم چهره شما را بعد از یک ساعت بازی کردن در Revengeance Mode ببینم درحالی که سعی می کنید S Rank بگیرید و با پشت کار و تمرین استاد شدین در Parry.
الان رنک S گرفتن تو RM چه ربطی به این مسئله داره که می‌گید مرگ چیپ تو بازی زیاده؟!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or