بازی سخت هست، اما بعد یه مدت بازی کردن و عادت کردن به مکانیسم هاش سطح سختیش مناسب میشه. اینو توی Impression هایی که سایت های خارجی از دمو داشتن هم بهش اشاره کردن.
Parry هم اگه به Parry ـه Bayonetta عادت نداشتین، براتون سخت میشه
اما خب عادت می کنین کم کم
منظورتون از سیستم دفاعی، اختصاص دادن یه دکمه جداگانه برای دفاع بود؟ خب اینکار شدیدا بازی رو کند می کرد. به طور مثال Styleـه Royal Guard تو DMC3 & 4، با اینکه کارآمده، اما سرعت بازی رو خیلی کم می کنه. شما فرض کن داری تو MGRR با سرعت نجومی دشمن ها رو ریز ریز می کنی، یه دفعه (مثلا) B رو میزنی تا رایدن دفاع کنه و منتظر باشه دشمن بهش حمله کنه! کلا به نظرم بعد Parry بی نظیر Bayonetta اختصاص یه دکمه به دفاع منسوخ شد. این DmC هم اگه دقت کنین دیگه روش دفاع کردنش مثل DMC های قدیمی نیست گرچه با Bayo فرق داره اما خب یه دکمه جداگانه برای دفاع نداره.