Metal Gear Rising: Revengeance | Xbox 360

  • Thread starter Thread starter Fratos
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
یه آقای محترمی لینک دانلود دمو رو واسم پ.خ کنه
سرعتش بالا باشه و از یه آپلودسنتر مطمئن باشه مثل مدیافایر

خواهش می کنم

کمکککککککک:confused::confused:

Sent from my Neo V using Tapatalk 2
 
فکر کنم مهمترین توصیه و نظارت کوجیما روی این بازی این بوده که کات سین های بازی همچنان طولانی بمونن مثل سری اصلی :d
عــاقـــا این Parry کردن چقدر سخته خدایی . یه جورایی مثل Bayonetta هستش اما ازون سخت تر به نظرم :|

هفت تا شمشیر تو بازی وجود داره!
biggrin1.gif
یکی شون هم رایدن رو پانچو بر تن می کنه!
yahoo_21.gif
biggrin1.gif

عالی بود . واقعا نمیشه بیش ازین صبر کرد :|
 
آخرین ویرایش:
عــاقـــا این Parry کردن چقدر سخته خدایی . یه جورایی مثل Bayonetta هستش اما ازون سخت تر به نظرم :|
Parry کردن وقتی فقط یه دشمن در مقابلت باشه خیلی آسونه. اما وقتی چند تا دشمن با هم حمله کنن سخت میشه :دی به همین خاطر که Parry کردن در مقابل اون گرگ سایبورگ آسونه. :دی فرقش با Parry شاهکار بیونتا اینه که توی بیونتا فقط باید جهت جلو رو درست قبل از حمله دشمن می زدین، اما اینجا جلو + X هست :دی

----

یه سری اطلاعات از بازی لیک شده (تایید نشده، اما خب به احتمال زیاد درسته)، پر از اسپویلره برای همین لینک نمی دم، اما یه سری شو که اسپویل ندارن رو میگم بهتون :دی (اگه میخواین چیزی بیشتری از گیم پلی ندونین، نخونین)
-یه چیزی که تو دمو هم بهش اشاره شد اما زیاد مورد توجه قرار نگرفت، اینه که ستون فقرات تنها جای دشمنان نیست که ازش انرژی بدست میاد.احتمالا دست چپشون هم این قابلیت رو داره.
- نوار انرژی رایدن توی ابتدای بازی اصلی مثل دمو نیست و کوتاه تره.
-سیستم آپگرید بازی و تغییر رایدن بسته به نوع و Style بازی کردن بازی کننده داره.
- هر اسلحه قابلیت آپگرید جداگانه داره و همینطور قابلیت های رایدن مثل سریعتر دویدن هم قابل ارتقا ست.
-سه نوع اسلحه جانبی وجود داره تو بازی: Grenades, EMP grenades, RPG
-به احتمال زیاد بازی در حالت داستانی 16 ساعت گیم پلی داره.
 
واقعا فوق العاده بود، اصلا فکر نمی کردم بازی به همچین چیزی تبدیل بشه :دی اگه نسخه نهایی در تمام مدت بازی همین کیفیت رو داشته باشه و تکراری نشه موفقیت بزرگی کسب میکنه. اولین نکته جالب بازی قابلیت بریدن تقریبا همه چیز هست و تمام این برش ها هم کاملا دقیق و همزمان هستن. اگه سازنده های Red Faction خدابیامرز اینو بازی کنن کف و خون قاطی میکنن :دی مبارزات بازی خیلی عالیه، سرعت حرف اول رو تو بازی میزنه و علاوه بر این مبارزات واقعا لذت بخشه و سنگینی ضربات Raiden کاملا حس میشه. سیستم دفاع و ضد حمله (Parry) خیلی جالب طراحی شده و اگر چه اوایل گیج کننده هست ولی سریع میشه بهش عادت کرد. نکته جالب قضیه اینه که وقتی مبارزات شلوغ میشن به نظر میاد که Parry بی استفاده هست ولی هدف اصلی سازنده این بود که مبارزات رو با استراتژی جلو ببریم. یعنی باید دشمن های ضعیف تر رو اول از بین ببریم، بعد دشمن های قوی تر رو با کمک Parry راحت میشه نابود کرد، یعنی اگه میشد راحت Parry کرد و ملت رو ترکوند خیلی حال نمیداد :دی در کل همین دموی کوتاه نشون میده که PT چه کار بزرگی انجام داده، بی صبرانه منتظر تجربه نسخه نهایی هستم :دی
 
یه نکته ظریف و نازک و باریکی هست که کسی بهش اشاره نکرده :دی. انیمیشن ها!. ساختن انیمیشن های به این نرمی و نزدیک به واقعیت برای یه بازی با این سرعت گیم پلیش، کم از معجزه نداره!.
واقعان لذتی داره لمس کردن این چیزها.
 
عــاقــا Parry کردن باس بازی برای من سخته یا کلا سخته ؟ خیلی مشکل دارم باهاش :d

حالا یکی ندونه فکر میکنه بازی کامل اومده من اینقدر گیر دادم :d
 
امروز برای بار پنجاهم داشتم دمو رو بازی می کردم (:دی)، گفتم کلا از کمبو ها استفاده کنم و به جز مواقع ضروری دست به Blade Mode نزنم :دی سیستم کمبو های بازی خیلی جالبه. شاید اگه به یه نفر بگی سیستم کمبو ها روی صربات سنگین و قوی/سبک و ضعیف تکیه داره، یاد GOW و NG بیفته. اما در واقع سیستم مبارزات و کمبو های بازی هیچ شباهتی به GOw و NG نداره. درسته حملات پا یه خرده کند تر هستن، اما فکر نکنم تفاوت قدرت بین حملات پا و دست به اندازه حملات قوی و ضعیف GOW باشه. یعنی اگه 5 درصد مثل گاو و NG باشه، 95 درصد مثل Bayo و DMC ـه. :دی البته بازم یه سری تفاوت با همه شون داره. :دی
یکی از موارد مهمی که تو کمبو ها مشاهده شد Cancelling ـه. Cancelling (که فقط توی DMC و Bayo هست) قابلیت کنسل کردن یه کمبو در هر لحظه ست. یعنی شما در حال Chain کردن کمبو ها هستید و دارین کمبو می زنین، اما وسط کمبو بی خیال میشین و یه کار دیگه می کنین. :دی MGRR دقیقا همچین قابلیتی داره که کلا از GOW و NG جداش می کنه. نمی دونم چرا ولی سیستم کمبو ها یه خرده منو یاد DMC میندازه به همین دلیل فکر نمی کنم کمبو لیستی به سبک GOW تو بازی وجود داشته باشه. (شایدم وجود داشته باشه حالا :دی)
در کل سیستم مبارزات بازی واقعا بی نظیره. تصور همچین سیستمی + تمام آپگرید ها و اسلحه ها هم لذت بخشه.
پ.ن: امیدوارم بازی Double Jump داشته باشه، نیازش شدیدا حس میشه :دی

عــاقــا Parry کردن باس بازی برای من سخته یا کلا سخته ؟ خیلی مشکل دارم باهاش
:d

بنده که اشک این گرگه رو در آوردم :دی
 
منم دمو رو کامل بازی کردم و توضیحاتم رو بیان میکنم.

اول از همه بگم بازی به شدت سخت هست و کسانی که تو اینجور سبک ها فقط عادت دارن با x و y بازیرو به پایان ببرن تو این بازی از این خبرا نیست و من بعید میدونم هر کسی بتونه به راحتی از پس بازی بر بیاد.

گرافیک بازی بسیار زیبا و عالی کار شده..اصلا فکر همچین گرافیکیرو نمی کردم.

لذت بی وصف یک H&S در 60 فریم بودنه اونه که این بازی هم شاملش میشه...فوقوالعدست فریم بازی.

اکشن ناب بازی واقعا حیرت اوره در وافع خارق العادست !

بازی روند سختی رو داره و به نظر من بازی برای اشخاص راحت طلب اصلا مناسب نیست !

فقط تنها نکته ای که به نظر من ایراد داشت این بود که تو ضربات معمولی دستو پای انسان ها قطع نمی شد..یعنی حتما باید با LT نشونه بگیری تا اعضا قطع شه..ولی خوب میشد هر از چند گاهی با ضربات معمولی هم دستو پایی اینور اونور می افتاد..البته شاید شمشیر هایی که در اینده میگیری قوی تر باشن و بشه.

امتیازی که من به دموی بازی میدم 9.8 از 10 هست و قطعا یکی از بهترین های H&S این نسل هست.
 
عــاقــا Parry کردن باس بازی برای من سخته یا کلا سخته ؟ خیلی مشکل دارم باهاش :d

حالا یکی ندونه فکر میکنه بازی کامل اومده من اینقدر گیر دادم :d
بار اول یه 50 دفعه ی منو کشت ولی الان سره جم 2 دقیقه دوام نمیاره جلوم و بدون ضربه خوردن میکشمش معمولان :دی.
 
فقط تنها نکته ای که به نظر من ایراد داشت این بود که تو ضربات معمولی دستو پای انسان ها قطع نمی شد..یعنی حتما باید با LT نشونه بگیری تا اعضا قطع شه..ولی خوب میشد هر از چند گاهی با ضربات معمولی هم دستو پایی اینور اونور می افتاد..البته شاید شمشیر هایی که در اینده میگیری قوی تر باشن و بشه.

توی تریلر 7 دقیقه ای که از بازی منتشر شده بود، یه قستمی هست که رایدن کلا قرمز میشه (فکر کنم یه چیز تو مایه های Devil Trigger ـه سری DMC ـه این قابلیت) بعد در اون حالت ضربات معمولی هم دشمن ها رو تیکه تیکه می کرد :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or