Marvel Universe

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,825
نام
مهراد
موندم چی بگم ... حیف وقت و حجمی که هدر رفت پای این آشغال، به خاطر مت مورداک دیدم فقط و امیدوارم فصل دوم بعد 2024 بیاد که لازم نباشه ادامه این آشغال رو تماشا کنم و سرگرم همون DD هیجده قسمتی خونین خودمون باشیم.

پ.ن: خدایا پانیشر برسون
 

Red Sox

کاربر سایت
Oct 29, 2018
876
آقا این قسمت آخر She-Hulk چی بود آخه. بی‌احترامی به شعور مخاطب بود قشنگ.
-------------
در مورد Daredevil هم، من حتی این یخورده طنزی که وجود داشت رو دوست نداشتم. میدونم که این شخصیت همون شخصیت نتفلیکس نیست، ولی بازم دیدن صحنه‌های کمدی‌طور با حضور چارلی کاکس هضمش برام سخته.
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,004
نام
آریا
بعد از شایعات مختلف، بالاخره هریسون فورد به طور رسمی برای نقش «ژنرال راس» انتخاب شد. قبلاً ویلیام هرت این نقش رو ایفا می‌کرد که چند ماه پیش از دنیا رفت.
ژنرال راس رو اکثراً می‌دونن که در نهایت به کجا می‌رسه و به نظرم نیازی به اسپویلر نداره ولی به هر حال، ایشون توی کمیک‌ها به Red Hulk تبدیل می‌شه که از اسمش هم مشخصه و یه چیزی شبیه هالک با رنگ قرمز هست.
من که خیلی حال می‌کنم با هریسون فورد، ولی نمی‌دونم سن و سالش جواب می‌ده یا نه. ۸۰ سالش هست و تا وقتی فیلم Captain America: New World Order اکران بشه و شاید هم فیلم/سریال بعدی، پیرتر هم شده. البته سن که فقط یه عدده و مثلاً آنتونی هاپکینز هنوز توی ۸۴ سالگی عالی کار می‌کنه یا کلینت ایستوود که بالای ۹۰ رفته، ولی باز به نظرم شاید بهتر بود سراغ یه انتخاب دیگه می‌رفتن برای این نقش.
این هم عکسی که یه نفر چند روز پیش بعد از پخش شایعات هریسون فورد درست کرد و ایشون رو توی اون حالت خاص نشون می‌ده:

do.php
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر