طراح و توسعه دهنده عنوان Red Orchestra 2 شرکت Tripwire Interactive از حال و اوضاع کنونی عناوین شوتر راضی نیست و او مشکل اصلی را تسلط Call of Duty بر این سبک میداند.
در گفت و گو با PC Gamer، از رئیس شرکت Tripwire آقای John Gibson در مورد افکارش درباره نسل حاضر FPS پرسش هایی مطرح شد.
John Gibson در این مورد میگوید:" من فکر میکنم که عناوین شوتر تک نفره (single-player) در حال پیشرفت هستند، آنها بالاخره از زیر سایه فیلم های هالیوودی درآمده اند و همچنین شوتر های خطی کمتر شده اند. منظور من شوتر های Call of Duty استایل است. ترکیب المان های RPG و شوتر عالی بوده است. من واکنش های خوبی را در بسیاری از نقد ها دیده ام که چکیده این واکنش ها را میشود در این جمله دید: بسیار خب جنابان ما از تجربه این شوتر های خطی خسته شده ایم. "
در حالی که Gibson احساس میکند بخش تک نفره (single-player) شوتر ها در حال پیشرفت است، او از بخش چند نفره (multiplayer) در حال حاضر راضی نیست.
او در ادامه میگوید:" من حقیقتا از حال و اوضاع بخش چند نفره شوتر ها دلسرد هستم. من اینطور فکر میکنم و از اینکه نامی رو ذکر کنم متنفرم، بدلیل اینکه شاید اینطور به نظر برسد که به موفقیت آنها حسادت میکنم، اما در واقع من احساس میکنم عنوان Call of Duty تقریبا یک نسل از بازیکنان سبک FPS را نابود کرده است.
من میدانم که این یک اظهار نظر جسورانه است، ولی من وقتی سنگی رو پرتاب میکنم از آن پشتیبانی و حمایت هم میکنم. وقتی من در حال توسعه و ساخت مد Action برای Red Orchestra 2 بودم گروهی از مردم را دعوت کردم که میدانستم آنها طرفداران و بازیکنان سرسخت و hardcore عنوان Call of Duty هستند. و هدف من ساخت و خلق چیزی بود که به اندازه کافی برای آنها در دسترس و قابل فهم باشد تا از بازی لذت ببرند نه این که آن را تبدیل به Call of Duty کنم، بلکه سعی کردم چیزی بسازم که به اندازه کافی پیش بینی نشده باشد و همچنین گیم پلی به سبک Red Orchestra داشته باشد که آنها از آن لذت ببرند.
و ما این را بسیار تکرار کردیم و تنها به ایراد ها و نظرات موشکافانه آنها که از آن شکایت داشتند گوش دادیم که باعث میشد آنها نخواهند این عنوان را بازی کنند، من فقط به این فکر کردم که "من تسلیم شدم، Call of Duty تمام بازیکنان این نسل را نابود کرده است".
SOURCE

در گفت و گو با PC Gamer، از رئیس شرکت Tripwire آقای John Gibson در مورد افکارش درباره نسل حاضر FPS پرسش هایی مطرح شد.
John Gibson در این مورد میگوید:" من فکر میکنم که عناوین شوتر تک نفره (single-player) در حال پیشرفت هستند، آنها بالاخره از زیر سایه فیلم های هالیوودی درآمده اند و همچنین شوتر های خطی کمتر شده اند. منظور من شوتر های Call of Duty استایل است. ترکیب المان های RPG و شوتر عالی بوده است. من واکنش های خوبی را در بسیاری از نقد ها دیده ام که چکیده این واکنش ها را میشود در این جمله دید: بسیار خب جنابان ما از تجربه این شوتر های خطی خسته شده ایم. "
در حالی که Gibson احساس میکند بخش تک نفره (single-player) شوتر ها در حال پیشرفت است، او از بخش چند نفره (multiplayer) در حال حاضر راضی نیست.
او در ادامه میگوید:" من حقیقتا از حال و اوضاع بخش چند نفره شوتر ها دلسرد هستم. من اینطور فکر میکنم و از اینکه نامی رو ذکر کنم متنفرم، بدلیل اینکه شاید اینطور به نظر برسد که به موفقیت آنها حسادت میکنم، اما در واقع من احساس میکنم عنوان Call of Duty تقریبا یک نسل از بازیکنان سبک FPS را نابود کرده است.
من میدانم که این یک اظهار نظر جسورانه است، ولی من وقتی سنگی رو پرتاب میکنم از آن پشتیبانی و حمایت هم میکنم. وقتی من در حال توسعه و ساخت مد Action برای Red Orchestra 2 بودم گروهی از مردم را دعوت کردم که میدانستم آنها طرفداران و بازیکنان سرسخت و hardcore عنوان Call of Duty هستند. و هدف من ساخت و خلق چیزی بود که به اندازه کافی برای آنها در دسترس و قابل فهم باشد تا از بازی لذت ببرند نه این که آن را تبدیل به Call of Duty کنم، بلکه سعی کردم چیزی بسازم که به اندازه کافی پیش بینی نشده باشد و همچنین گیم پلی به سبک Red Orchestra داشته باشد که آنها از آن لذت ببرند.
و ما این را بسیار تکرار کردیم و تنها به ایراد ها و نظرات موشکافانه آنها که از آن شکایت داشتند گوش دادیم که باعث میشد آنها نخواهند این عنوان را بازی کنند، من فقط به این فکر کردم که "من تسلیم شدم، Call of Duty تمام بازیکنان این نسل را نابود کرده است".
SOURCE
آخرین ویرایش: