بچه ها قبول دارید دشمنها تو هیلو خیلی فانتزی هستن ؟؟ :d
این چه شکل و رنگیه که به دشمنا دادن بازی شبیه ماریو عه
خب برادر هر بازی ای یه سبک طراحی ای داره ! Halo از سال 2001 همین دشمنها رو داشته و اگه فانتزی بودن دشمناش مشکل محسوب میشد , این همه طرفدار از اون موقع پیدا نمیکرد ! اتفاقآ فانتزی بودن دشمناش خیلی بهتر از اینه که مثل بقیه بازیها یه مشت دشمن تکراری و یکنواخت ببینیم !
من این همه هیلو بازی کردم اخرم نفهمیدم اون موجود ها که عین ویروس بودن چی بودن:d
اسم اونها Flood هست و انقدر توی سری Halo مهم هستن که کلآ دلیل ساخته شدن حلقه های Halo هم این موجودات بودن ! اینا هزاران سال پیش به Forerunner ها حمله میکنن و کلآ کهکشان رو به گند میکشن و دیگه چیزی نمونده تا آخرین نمونه های حیات رو هم آلوده کنن ! Forerunner ها هم تنها کاری که از دستشون برمیاد این هست که همه موجودات زنده کهکشان (که شامل انسانها و Covenant ها هم میشه) از بین ببرن تا Flood بی غذا بمونه و بمیره ! این کار توسط Halo ها انجام میشه و کل موجودات زنده (حتی خود Forerunner ها) نابود میشن و Flood ها هم به خاطر بی غذایی میمیرن ! (عده ای باقی میمونن که بعدآ میان روی کار
) البته این وسط Forerunner ها از هر گونه زیستی نمونه هایی رو نگهداری میکنن تا بعد از شلیک Halo ها , اون نمونه ها به زندگی ادامه بدن و نسلشون ادامه پیدا کنه !
این Forerunner ها هم هنوز جزو مجهولات بازیهای Halo هستن ! فقط میدونیم یه نژاد باستانی و خیلی قدیمی بودن که تکنولوژی های زیادی هم داشتن و البته خیلی ها حدس میزنن Forerunner ها انسان بودن ! 343 Guilty Spark (همون روبات دایره شکلی که توی بازیهای Halo هست و باعث مرگ جانسون هم میشه) و Sentinel ها (اون روباتهایی که نقش نگهبان رو دارن و تیراندازی هم میکنن !) از ساخته های همین Forerunner ها هستن !
اینجا بابک خیلی خوب توضیح داده !
اینجا هم داستان و پیش زمینه سری Halo رو میتونین ببینین که خوندنش پیشنهاد میشه !