هوش مصنوعی ها فوق العاده هست.توی همه هیلو ها اینطور بوده ولی این یکی کولاکه.
فقط یک نگاه به حرکات دشمنا بندازین.کف میکنین.
گرافیک بازی هم که دوستان ازش ایراد میگیرن بهتره بدونن که محیط بازی کاملا زنده است و هر چیزی که در صفحه میبینین AI داره.مثل COD نیست که مسیر یک تانک تو قسمت داستانی از قبل تعیین شده باشه.همه چیز داره در اون زمان و با هوش مصنوعی بالا اتفاق میوفته.
اینه که ارزش گرافیکی بازی رو خیلی خیلی بالا میبره.چون تنها بازیی که دیدم با این وسعت این جوریه.
در مورد هوش مصنوعی دقیقا تائید میشه حرفات.
فوق العادست.دهن آدمو سرویس میکنه!!:dبعد از مدتها بازی کردن FPS های تُف تُفی(:dمثل COD و امثال اون:d)یه FPS چالش برانگیز واقعا میچسبه.
...........
آقا این دشمنای کوچولویی که تا میدویی طرفشون فرار میکنن و جیغ میکشن!!:d(خیلی باحالن!!:dخوراکشون Melee attackـه!:d)اسمشون چیه!!؟
رایت کردن بازی halo reach رو
من download کردم وقتی اکسترکت میکنم باز یه فایل 7.5 GB میده که وقتی اونم اکسترکت میکنم 3 تا پوشه میده Video_ts & Audio_ts & $systemupdate
من میخوام با برنامه image burn مثل همیشه رایت کنم اما نمیشه
Grunt ها که اگه در دسته های چند تایی باشن رسما بیچاره میکنن ولی تکی باشن هیچی نیستن
Brute ها موجوداتی گوریل مانند که دشمنان اصلی هیلو 3 بودند، ولی اینجا یه مقدار ضعیف تر شدند (که کار درستی هم بود).
Jackal ها، همون دشمنان سپر به دست که بعضی اوقات واقعا رو اعصاب آدم پیاده روی میکنند
اینها Skirmisher ، دشمنان جدید بازی هستند که در Reach اضافه شدند. نژادشون همون نژاد Jackal هاست، ولی قوی تر و خیلی سریعتر از اونها هستند.
Hunter ها ، دشمنان غول آسا که بیش از 3 متر قد دارند و معمولا در دسته های دوتایی حمله میکنند. بدن اونها با به هم پیوستن یه سری گوشت و کرم و این جور چیزها به وجود اومدن نقاط حساسشون هم زیر گردن و مخصوصا پشتشون است. جاهای دیگه بزنید اثر نداره تیر از زره شون رد نمیشه
Elite ها، دشمنان اصلی سری هیلو و به نظر من سرسخت ترینشون هستند از لحاظ فکری هم خیلی بالاتر از بقیه گونه های کاونانت ها هستند. درجه های مختلف هم دارند، بعضی هاشون قوی تر و بعضی هاشون ضعیف ترند. Zealot قوی ترین درجه شون است. کلا یه جورایی فرمانده ارتش های کاونانت ها هستند.
از اواسط هیلو 2 هم به خاطر یه سری مسائل از کاونانت ها جدا شدند و اومدن به جبهه انسان ها، و در هیلو 3 هم کاملا همراه با UNSC بودند.
Drone ها، همون موجودات حشره مانندی که خیلی سرعت بالایی دارند و پرواز میکنند. اگه زیاد باشند بهترین گزینه پیش روتون، فرار است
اینها هم Engineer هستند که در بعضی جاهای بازی میبینمیشون. اینها کاری با ما ندارند بیشتر به عنوان یه Unit ساپورت کننده هستند. (تو بعضی جاهای بازی اگه دقت کرده باشید هستند که خیلی آروم رو هوا حرکت میکنند و یه سپر بنفش رنگ هم به کاونانت های اون دور و بر میدن).
Hunter ها ، دشمنان غول آسا که بیش از 3 متر قد دارند و معمولا در دسته های دوتایی حمله میکنند. بدن اونها با به هم پیوستن یه سری گوشت و کرم و این جور چیزها به وجود اومدن:biggrin1: نقاط حساسشون هم زیر گردن و مخصوصا پشتشون است. جاهای دیگه بزنید اثر نداره:biggrin1: تیر از زره شون رد نمیشه:biggrin1:
اینها که رسما آدم رو بیچاره میکنه..بعد جالب اینجاست هر چی میخوای بری پشتش راه بهت نمیده..!
----
توجه کردین میشه اسلحه رو با یارتون عوض کرد.. البته بعضی ها..
---
من جای بانجی بودم یک آموزش رانندگی همون اول بازی میگزاشتم که ملت اینقدر نرن تو درو دیوار تازه وقتی خود هوش مصنوعی هم راننده میشه از ما بدتر هی میره تو در و دیوار..!
---
تیر هم هی کم میاد من موندم رو درجه سختی آخر تیر از کجا باید اورد..! اسلحه اصلی بازی هم که قدرتش خیلی کمه
خب منم تمومش کردم واقعا خیلی سخت شده بود تازه فهمیدم بچه ها چی میگند اینا چرا انقدر قوی شدند خبرشون مگه میخواند آدم را دار بزنند فکر کن درجه لجندری چی هست خدا به دادم برس ولی واقعا در یک کلام شاهکار ماکروسافت اگه نمره اش از 10 کمتر بدند میرم خودم میکوشمون :d ولی این کوتوله ها واقعا رو اعصابند نمیدونم چرا دوست دارم یک خشا کامل تو مخشون خالی کنم :d
اینها که رسما آدم رو بیچاره میکنه..بعد جالب اینجاست هر چی میخوای بری پشتش راه بهت نمیده..!
----
توجه کردین میشه اسلحه رو با یارتون عوض کرد.. البته بعضی ها..
---
من جای بانجی بودم یک آموزش رانندگی همون اول بازی میگزاشتم که ملت اینقدر نرن تو درو دیوار تازه وقتی خود هوش مصنوعی هم راننده میشه از ما بدتر هی میره تو در و دیوار..!
--- تیر هم هی کم میاد من موندم رو درجه سختی آخر تیر از کجا باید اورد..! اسلحه اصلی بازی هم که قدرتش خیلی کمه