highergraphic
کاربر سایت
داستان رو که خودم فهمیدم چی شدالبته نمیشه به داستان خرده گرفت،حوادث HALO Reach پیرامون مقاومت Reach میچرخه،همونطور که همه میدونستن Reach در نهایت glass و بر فـــاک میرفت پس این داستان حول Nobble Team بود. اگه فکر کردی حوادث کلی Reach دنبال میشده(از قبل از شروع بازی)100% اشتباه میکردی.در نهایت هم دیدیم که Spartan II های باقی مونده به همراه six که این تیم رو تشکیل دادند ،ماجراشون چی شد.
اولین هدفشون حفاظت از Reachبود ولی تمام تلاششون رو کردن و نیمه دوم داستان که داشتن به ازمایشگاه دکتر هالزی یورش میبردن،اون برای اینکه کورتانا بدست کاوننت ها نیفته و همه چیز لو بره،اون رو به تیم میده و طی اتفاقاتی که دیدی،به دست lone wolf میفته و اون مسئولش میشه تا اون رو به سفینه pillar of autumnبرسونه تا از Reach خارجش کنن،ماموریت تیم نوبل این بود نه اینکه برن گوشه گوشه سیاره رو نجات بدند.
اگه خوب متوجه شده باشی هدف اصلی به نوعی اینجوری بود که بخواد بفهمونه این شخص Noble six و گروهش بودن که باعث بوجود اومدن سری HALO شدن و گرنه master chief (شوخیه ها)به گور پدرش میخندید توی halo 1 از توی صفینه بیاد به سمت ریچ نگاه کنه و ادامه سری شروع بشه. اون کورتانا اگه دستشون میفتا ،کلا سری جدیدی بوجود میومد)
به نظرم هرچی توی HALO1-2-3 به سمت جلو حرکت میکردیم و حمله ور شدن ها قشنگ بود،ماموریت هایی که Defendبود توی Reach بود واقعا زیبا بود،این نشون رو میداد که برای بدست اوردن چیزی نمیجنگیم،برای جلو گیری از از دست دادنش مبارزه میکنیم.تقریبا میزان این ماموریت ها زیاد بود...
من کاری به کسی و چیزی ندارم ولی این بازی بهتین FPS زندگیم بود.....(از ذره ،ذره بازی لذت بردم...)
خلاصه داستان اینجوری نبود که مردی البوم بزاره جلوش بگه یندان بودم و رفیقم منو انداخت-خلاف کار شدیم و از جنگ برگشتیم و ... .
کلا اگه به این قصد اومدی ،مسیر رو اشتپ اومدی
انتظار بی جا هم از داستان نداشتم و داستان بازی نا امیدم هم نکرد منتها در سطح بقیه ی یخش های بازی نبود.
انصافا نگاه کن کل داستان بازی همینی بود که الان گفتی.