Halo: Reach | پست اول تاپیک خوانده شود

  • Thread starter Thread starter Fratos
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

بهترین عضو Noble Team از نظر شما ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    301
خب من که قبل بازی و تو پروفایل آفلاین اچیو گرفتم اگه بخوام گلد بخرم و انلاینش کنم همش میشه 0 ؟ :دی
اخه قبل اینکه اصا برم تو ریچ کنسولو از برق کشیدم ساعت و تقویمش رفت رو factory setting :d حالا چجوری میخواد مچه منو بگیره ؟ :d
من حرفی از اچیو زدم؟:|

CR ریست میشه، به خدا CR رو میگم:دی
حتما یه جوری تاریخ گرفتن CR رو سیو میکنه، چمیدونم:دی
 
بازی به معنای حقیقی تِرکانده:دی
البته من روز عرضه میگیرمش، به همون Remember پایبندیم:دی(حالا نه اینکه میخوام اورجینال بگیرمش!:دی)
===
دوستان بازی چند ساعته تقریبا؟
 
الان داشتم همینجوری توی منو ها میگشتم،وارد بخش Theater َدم-دیدم از تمامی لحظات بازی فیلم گرفتهO_O واقعا مغزم ترکید:دی ایول دارن بخدا.
ای خدا:دی

بابا همون CR دیگه:دی بازی میکنی بعد بهت درجه میده و میتونی Armor های جدید بخری و اینا:دی هرچی از این CR بگیری، موقع عرضه بازی Reset میشه که حق اون بدبختهایی که روز عرضه میگیرن پایه مال نشه:دی
گرفتم:دی منظورم قضیه و علت حذف و ریست شدنشون بود:دی
:)) من که کلی دارم،همه چیز هم Full گرفتم:))=))
منتظریم(تا ریست بشه:دی)
---------------------------------------------------------
یک شات شاخ که خودم گرفتم:دی(با گوشیم:دی):


اینا هم تصویر عجیب غریب HALO Reach هست- بصورت سوم شخص:دی . داشته باشید:


 
آخرین ویرایش:
خوش حال میشدم اگه بانجی 14 سپتامبر کلا همه چیز رو ریست می کرد ! از اچیو های بازی گرفته تا CR و حتی حافظه ی ما ! چون هر ثانیه ای از بازی که گذروندم رو دوست دارم دوباره برگرده ! چه بهتر که کلا حافظمون هم ریست بشه همه چیز جدید به نظر برسه !

این همه صحبت متفرقه تو این تاپیک شد کسی نیست به داستان اشاره کنه یا لااقل یه تحلیل ازش داشته باشه . بدون شک تو ریچ این داستان بود که تمام المان های بازی رو تحت تاثیر قرار داده بود . بدون شک یه کلاس درس داستان نویسی برای بازی ها .

تا آخر عمر اسم Pillar of Autumn رو بشنوم مو به تنم سیخ میشه !

و البته بهترین دیالوگ ـه تاریخ هیلو ! و البته بهترین و خاطره انگیز ترین دیالوگی که تو بازی های کامپیوتری شنیدم :

Captain Jacob Keyes: "Cortana, all I need to know is did we lose them?"

Cortana: "I think we both know the answer to that
."​
 
خوش حال میشدم اگه بانجی 14 سپتامبر کلا همه چیز رو ریست می کرد ! از اچیو های بازی گرفته تا CR و حتی حافظه ی ما ! چون هر ثانیه ای از بازی که گذروندم رو دوست دارم دوباره برگرده ! چه بهتر که کلا حافظمون هم ریست بشه همه چیز جدید به نظر برسه !

این همه صحبت متفرقه تو این تاپیک شد کسی نیست به داستان اشاره کنه یا لااقل یه تحلیل ازش داشته باشه . بدون شک تو ریچ این داستان بود که تمام المان های بازی رو تحت تاثیر قرار داده بود . بدون شک یه کلاس درس داستان نویسی برای بازی ها .

تا آخر عمر اسم Pillar of Autumn رو بشنوم مو به تنم سیخ میشه !

و البته بهترین دیالوگ ـه تاریخ هیلو ! و البته بهترین و خاطره انگیز ترین دیالوگی که تو بازی های کامپیوتری شنیدم :

Captain Jacob Keyes: "Cortana, all I need to know is did we lose them?"

Cortana: "I think we both know the answer to that
."​
از لحاظ دیالوگ خیلی جاها عالی بود.واقعا خیلی لذت بردم،توی 2 ساعت اخر بازی هم دیالوگهای خیلی نازی شنیدیم...
مرحله اخر هم خیلی قشنگ بود ولی میتونستن بهتر هم تمومش کنن و Nobble six رو به یه اسطوره کامل تبدیل کنن.
بطور مثال مثلم فیلم هندیا:(اسپویلر داره ها،وارد نشید):
وقتی در مرحله قبل از تیتراژ و پرواز سفینه -نوبل پشت اون صلاح(اسمش یادم نمیاد چرا)نشسته و داره محیط رو اماده و خالی میکنه تا دشمنا از بین ببره-
به خودش یه بمب وصل میکرد و کاوننت ها هم میریختن سرش بعد از حرکت سفینه ،کاوننت ها six رو به گلوله میبستن و در صدد انهدام سفینه بر میومدن که ای دل قافل نوبل بمب ساعتی به خودش وصل رو روشن میکنه و سلاح رو از بین میره و کاوننت های دورش از بین میرن و سفینه هم حرکت میکنه و بعد تیتراژ:دی

اینها همش یه توهم بود. البته اینطوری .... خیلی بهتر بود به نظر من.

واقعا قصه Team nobble و در نهایت six رو هیچ وقت فراموش نمیکنم.


پ.ن: ارزوی کشتن یه scarabs توی Reachبه دلمون موند... ولی اون قسمت که با space craft ــتی که اتیش گرفته بود، اومد توی شکم scarabs ،واقعا epicبود.:(
صحنه مرگ نوبل 4 هم زیاد حال نکردم
 
یک شات شاخ که خودم گرفتم:biggrin1:(با گوشیم:biggrin1:):
ایده ی باحالیه ها :دی
هرکدوم از بچه ها از جاهایی که بنظرشون شاخ میاد (لول) عکس بگیرن و Share کنن تا بقیه هم فیض ببرن :دی...
نه سکانس آخر که امین میاد بنمون میکنه :دی
 
از لحاظ دیالوگ خیلی جاها عالی بود.واقعا خیلی لذت بردم،توی 2 ساعت اخر بازی هم دیالوگهای خیلی نازی شنیدیم...
مرحله اخر هم خیلی قشنگ بود ولی میتونستن بهتر هم تمومش کنن و Nobble six رو به یه اسطوره کامل تبدیل کنن.
بطور مثال مثلم فیلم هندیا:(اسپویلر داره ها،وارد نشید):
وقتی در مرحله قبل از تیتراژ و پرواز سفینه -نوبل پشت اون صلاح(اسمش یادم نمیاد چرا)نشسته و داره محیط رو اماده و خالی میکنه تا دشمنا از بین ببره-
به خودش یه بمب وصل میکرد و کاوننت ها هم میریختن سرش بعد از حرکت سفینه ،کاوننت ها six رو به گلوله میبستن و در صدد انهدام سفینه بر میومدن که ای دل قافل نوبل بمب ساعتی به خودش وصل رو روشن میکنه و سلاح رو از بین میره و کاوننت های دورش از بین میرن و سفینه هم حرکت میکنه و بعد تیتراژ:دی

اینها همش یه توهم بود. البته اینطوری .... خیلی بهتر بود به نظر من.

واقعا قصه Team nobble و در نهایت six رو هیچ وقت فراموش نمیکنم.


پ.ن: ارزوی کشتن یه scarabs توی Reachبه دلمون موند... ولی اون قسمت که با space craft ــتی که اتیش گرفته بود، اومد توی شکم scarabs ،واقعا epicبود.:(
صحنه مرگ نوبل 4 هم زیاد حال نکردم
خو وقتی تموم نکردین قاعدتا بازش نباید بکنید ... :دی

صحنه های مرگ یکی از یکی تاثیر گذار تر بودن ! Kat که واقعا غافلگیر کننده مرد ! جوری که یه لحظه شوکه شدم ! Jorge هم که واقعا سکانس تاثیر گذاری بود مرگش . Carter سکانس مرگش طوری بود که تا ابد تو ذهنم میمونه . واقعا مثل فرمانده ها مرد . مثل یه فرمانده ی محکم که حتی ثانیه ی آخر مرگش هم دست از وفاداری به سنت های UNSC برنداشت ! جمله ی Carter Out که ثانیه ی اخر زندگیش گفت هرگز از یادم نمیره . Emile مثل شخصیت مغرورش با غرور هر چه تمام تر مرد . یه شخصیت محکم , با اعتماد به نفس بالا و فوق العاده زیرک که حتی تا آخرین لحظه های مرگش این خصوصیاتش رو هرماه خودش داشت .
و در نهایت Lone Wolf , بهترین سکانس مردن شخصیت اصلی تو بازی ها از نظر من ! فوق العاده تاثیر گذار و البته سوزناک . وقتی بعد از تیتراژ کنترل Lobe Wolf ره به دست گرفتم اشک تو چشمام جمع شده بود , هیچ تیری شلیک نکردم ! نشونگر اسلحه رو سمت آسمون گرفتم و اونحا بود که ترک های کلاش یکی یکی پدیدار میشدن . منی که هنوز از شوک POA بیرون نیومده بودم طبیعی بود نتونم خودم رو تو اون قسمت کنترل کنم ! وقتی کلاهش روی زمین افتاد یه لحظه 9 سال زندگیم از جلو چشمم رد شد !

بدون شک لحظه ی تموم شدن Reach یکی بهترین لحظات زندگیم بود که تا ابد فراموشش نمی کنم . میتونم به جرات بگم یه بازی نمیتونه از این خیره کننده تر تموم بشه !
 
این همه صحبت متفرقه تو این تاپیک شد کسی نیست به داستان اشاره کنه
عزیز ما اینهمه اینجا رو داستان و بار دراماتیکش بحث کردیم و اتفاقا جمیعا اذعان دارن داستان در Reach بهترین و احساسی ترین عنصر ـه :(

پ.ن:رضا اون که آخر فیلم هندی میشد که :d پایان داستان Noble Team طوری بود که تا عمر دارم یادم میمونه !


Spoiler Alert
واقعا Noble Six در تنهایی کامل مرد ... تنهای تنها ... فوق العاده غمناک:(
 
خو وقتی تموم نکردین قاعدتا بازش نباید بکنید ... :دی

صحنه های مرگ یکی از یکی تاثیر گذار تر بودن ! Kat که واقعا غافلگیر کننده مرد ! جوری که یه لحظه شوکه شدم ! Jorge هم که واقعا سکانس تاثیر گذاری بود مرگش . Carter سکانس مرگش طوری بود که تا ابد تو ذهنم میمونه . واقعا مثل فرمانده ها مرد . مثل یه فرمانده ی محکم که حتی ثانیه ی آخر مرگش هم دست از وفاداری به سنت های UNSC برنداشت ! جمله ی Carter Out که ثانیه ی اخر زندگیش گفت هرگز از یادم نمیره . Emile مثل شخصیت مغرورش با غرور هر چه تمام تر مرد . یه شخصیت محکم , با اعتماد به نفس بالا و فوق العاده زیرک که حتی تا آخرین لحظه های مرگش این خصوصیاتش رو هرماه خودش داشت .
و در نهایت Lone Wolf , بهترین سکانس مردن شخصیت اصلی تو بازی ها از نظر من ! فوق العاده تاثیر گذار و البته سوزناک . وقتی بعد از تیتراژ کنترل Lobe Wolf ره به دست گرفتم اشک تو چشمام جمع شده بود , هیچ تیری شلیک نکردم ! نشونگر اسلحه رو سمت آسمون گرفتم و اونحا بود که ترک های کلاش یکی یکی پدیدار میشدن . منی که هنوز از شوک POA بیرون نیومده بودم طبیعی بود نتونم خودم رو تو اون قسمت کنترل کنم ! وقتی کلاهش روی زمین افتاد یه لحظه 9 سال زندگیم از جلو چشمم رد شد !

بدون شک لحظه ی تموم شدن Reach یکی بهترین لحظات زندگیم بود که تا ابد فراموشش نمی کنم . میتونم به جرات بگم یه بازی نمیتونه از این خیره کننده تر تموم بشه !
یه سوال:
دقیق یادم نمیاد:
جورج که روی ایده محض خانون خانوما شهید شد:دی خدایش گریم گرفت -........:(تهنای تهنا ...
kat هم که ......(اینا رو میدونم،چون ممکنه دوستان بیان ببینن ماجرا رو تعریف نمیکنم:دی)
Noble 4 هم که صحنه بعد از تحویل جنس به صاحابش .....
karter هم که سوار جنگنده بود که دنبالش بودن و ....
این سوالمه- اینجا بود که مرد یا ،همونی بود که رفت توی شکم scarabs و ترکوندش؟

jun چطوری شد؟؟؟(نمیدونم چرا یادم نمیاد:دی)؟؟؟جدا چی شد؟
noble six هم که زنده موند.و میمونه
یادش تو خاطرمون:):(:((

در نهایت صحنه ای که کلاه شکسته lone wolf روی زمین افتاده بود،واقعا غم کل وجود ادم رو میگرفت ...

اون صحنه اخر هم که موسیقی میومد و صفحه کاملا سفید میشد و بعدش سیاه ،جدا خیلی به ادم کمک کرد که توی اون حس فرو بره،جدا لذت بخش بود.

اینجاست که میگن گور بابای هرچی fps بود که تا الان بازی کردم.

راستی 20 دقیقه پیش باز مرحله اخر رو میرفتم این سری 20 دقیقه ای دووم اوردم:))=))
ولی لا مصب ادم خودش میخواد بمیره.

اون دیالوگی که کاپتان میاد دنبال six تا ببرتش میگه -من تفنگ همراهم هست-خیلی اس بود...
make him proud
هم که وقتی six دوباره به تیم برگشت و گفت متاسفم که تنها اومدم و فکر کنم کارتر بود که گفت-خیلی توپ اومد.کلا از لحاظ دیالوگی لذت بخش بود و اینجور صحنه ها کم نبود.بخش Theater عالیه....
من هر سری اون صحنه رو میبینم ،قبلش هم مرگ Emile رو حسابی قاطی میکنم به همه Combo میزنم،میترکونمشون:دی)

خوش حال میشدم اگه بانجی 14 سپتامبر کلا همه چیز رو ریست می کرد ! از اچیو های بازی گرفته تا CR و حتی حافظه ی ما ! چون هر ثانیه ای از بازی که گذروندم رو دوست دارم دوباره برگرده ! چه بهتر که کلا حافظمون هم ریست بشه همه چیز جدید به نظر برسه !
با این حرفت 100% موافقم...:-s:(
 
آخرین ویرایش:
آقا یه سوال
جون ( Jun ) چه جوری مرد ؟ اصلا مرد ؟ من که اصلا صحنه مردنش یادم نمی یاد .

درجه سختی لجندری هم تا 3 4 تا مرحله رفتم . زاییدم :d . حالا باز باید تلاش خودمو بکنم ببینم موفق می شم . به نظرتون موفق می شم ؟ :d
 
عزیز ما اینهمه اینجا رو داستان و بار دراماتیکش بحث کردیم و اتفاقا جمیعا اذعان دارن داستان در Reach بهترین و احساسی ترین عنصر ـه
اتفاقا به نظرم بد ترین عنصر ریچ داستانشه.
البته منظورم این نیست که داستان بازی بده. اتفاقا خیلی هم عالیه و به جز half life و چند تا بازی دیگه FPS ای نیست که بتونه از این نظر به اون برسه ولی به نظرم داستانش نسیت به بقیه ی قسمت های بازی ضعیف تر کار شده بود.
اسپویلر شدید:
به نظرم بیشتر سعی شده بود با مرگ های بسیار دراماتیک شخصیت های داستان و همچنین مچ فوق العاده ی داستان با Halo:CE (به خصوص credits آخر بازی که واقعا زیبا بود) داستان بازی رو زیبا تر جلوه بدن وگرنه اصل داستان چیز خاصی نداشت. (نیمه ی اولش که داستانش در حد بازی هایی مثل MW2 بود و نیمه ی دومش هم که قبل از بازی با اون تریلر معلوم شده بود.)
فقط ای کاش آخرش مستر رو نشون می دادند که مثلا داره سوار اون سفینه می شه که حداقل اینقدر در غم فراق نسوزیم :دی

آقا این دیگه واقعا" ازون حرفا بودا ... !
اتفاقا یکی از عناصر و نکات قوت ریچ داستان Epicـشه ...
اگه مهمترینش نباشه ...
منم نگفتم که داستانش عالی نیست. ولی در حد بقیه ی قسمت های بازی نبود.(در حد هیلو های قبلی به استثنای ODST هم نبود)
مهم ترین بخش توی سری هیلو هم که از همون اول گیم پلی بازی بوده نه داستان.
 
آخرین ویرایش:
اتفاقا به نظرم بد ترین عنصر ریچ داستانشه.
البته منظورم این نیست که... داستان بازی بده.
آقا این دیگه واقعا" ازون حرفا بودا ... !
اتفاقا یکی از عناصر و نکات قوت ریچ داستان Epicـشه ...
اگه مهمترینش نباشه ...
 
اتفاقا به نظرم بد ترین عنصر ریچ داستانشه.
البته منظورم این نیست که داستان بازی بده. اتفاقا خیلی هم عالیه و به جز half life و چند تا بازی دیگه FPS ای نیست که بتونه از این نظر به اون برسه ولی به نظرم داستانش نسیت به بقیه ی قسمت های بازی ضعیف تر کار شده بود.
اسپویلر شدید:
به نظرم بیشتر سعی شده بود با مرگ های بسیار دراماتیک شخصیت های داستان و همچنین مچ فوق العاده ی داستان با Halo:CE (به خصوص credits آخر بازی که واقعا زیبا بود) داستان بازی رو زیبا تر جلوه بدن وگرنه اصل داستان چیز خاصی نداشت. (نیمه ی اولش که داستانش در حد بازی هایی مثل MW2 بود و نیمه ی دومش هم که قبل از بازی با اون تریلر معلوم شده بود.)
فقط ای کاش آخرش مستر رو نشون می دادند که مثلا داره سوار اون سفینه می شه که حداقل اینقدر در غم فراق نسوزیم :دی
البته نمیشه به داستان خرده گرفت،حوادث HALO Reach پیرامون مقاومت Reach میچرخه،ولی همونطور که همه میدونستن Reach در نهایت glass و بر فـــاک میرفت:دی پس این داستان حول Nobble Team بود نه مبارزات کلی در Reach و اینکه mcبیاد و دنیا رو نجات بده. اگه فکر کردی حوادث کلی Reach دنبال میشده(از قبل از شروع بازی)100% اشتباه میکردی.در نهایت هم دیدیم که Spartan II های باقی مونده به همراه six که این تیم رو تشکیل دادند ،ماجراشون چی شد.
اولین هدفشون حفاظت از Reachبود ولی تمام تلاششون رو کردن و نیمه دوم داستان که داشتن به ازمایشگاه دکتر هالزی یورش میبردن،اون برای اینکه کورتانا بدست کاوننت ها نیفته و همه چیز لو بره،اون رو به تیم میده و طی اتفاقاتی که دیدی،به دست lone wolf میفته و اون مسئولش میشه تا اون رو به سفینه pillar of autumnبرسونه تا از Reach خارجش کنن،ماموریت تیم نوبل این بود نه اینکه برن گوشه گوشه سیاره رو نجات بدند.

اگه خوب متوجه شده باشی هدف اصلی به نوعی اینجوری بود که بخواد بفهمونه این شخص Noble six و گروهش بودن که باعث بوجود اومدن سری HALO شدن و گرنه master chief (شوخیه ها:دی)به گور پدرش میخندید توی halo 1 از توی صفینه بیاد به سمت ریچ نگاه کنه و ادامه سری شروع بشه:دی. اون کورتانا اگه دستشون میفتا ،کلا سری جدیدی بوجود میومد)
به نظرم هرچی توی HALO1-2-3 به سمت جلو حرکت میکردیم و حمله ور شدن ها قشنگ بود،ماموریت هایی که Defendبود توی Reach بود واقعا زیبا بود،این نشون رو میداد که برای بدست اوردن چیزی نمیجنگیم،برای جلو گیری از از دست دادنش مبارزه میکنیم.تقریبا میزان این ماموریت ها زیاد بود...

من کاری به کسی و چیزی ندارم ولی این بازی بهتین FPS زندگیم بود.....(از ذره ،ذره بازی لذت بردم...)


خلاصه داستان اینجوری نبود که مردی البوم بزاره جلوش بگه یندان بودم و رفیقم منو انداخت-خلاف کار شدیم و از جنگ برگشتیم و ... .
کلا اگه به این قصد اومدی ،مسیر رو اشتپ اومدی:دی
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or