Halo: Reach | پست اول تاپیک خوانده شود

  • Thread starter Thread starter Fratos
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

بهترین عضو Noble Team از نظر شما ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    301
راست میگه دیگه طاقت انتقاد ندارید اگر گرافیک نهایش با نسخه بتا فرق نکرد تکلیف چی هست

کلا Halo گرافیک تعطیله

امين فكر كنم خوابت گرفته برو بخواب :biggrin1:
اين دوستتون اومده از نسخه ي آلفا عكس گذاشته كه مال چند ماه پيشه و از گرافيك ايراد گرفته . الان هر آدم عاقلي (!) آلفا و بتا رو با هم مقايسه كنه متوجه ميشه كه زيرزمين تا آسمون با هم فرق دارن و شديدا پيشرفت كرده . هر موقع نسخه ي اصلي اومد ايراد بزرگ داشت حق با شما و دوستته
 
راست میگه دیگه طاقت انتقاد ندارید اگر گرافیک نهایش با نسخه بتا فرق نکرد تکلیف چی هست

کلا Halo گرافیک تعطیله
اول اینکه Halo1 و Halo2 تو زمان خودشون بنچمارک گرافیکی بودن.
دوم اخه این دوستمون اومده یه ایراد بسیار جالب از بازی گرفته که اونم بر می گرده به یه عکس بسیار تاریک از نسخه ی Alpha و در ضمن یکی نیست بگه اقا شما چطوری فهمیدی رو سنگ بد کار شده و روی ابر ها خوب اخه از رو این عکسی که دوستمون گزاشته که نمی شه نظر داد. :biggrin1:
دوما لازم نیست الان برای توجیح پستاتون بیاید بنویسید همه چی گرافیک نیست چون من می دونم خودتون هم می دونید که از نظر بعضیا تون همه چیز گرافیکه و اگه غیر از این بود تا حالا همتون Halo رو بازی کرده بودین چئن از نظر Gameplay کنسولی بی نظیره و اولین Gameplay به این صورت هست حالا بعضیا تون نیاید بگین قبل از این Goldeneye بود چون همه می دونن اون بازی یه FPS stope gun بود ولی Halo اولین FPS run and gun بود. (البته کنسولی)

موفق باشید.
 
راست میگه دیگه طاقت انتقاد ندارید اگر گرافیک نهایش با نسخه بتا فرق نکرد تکلیف چی هست

کلا Halo گرافیک تعطیله
از شماره 3 به بعد گرافیک تعطیل بود!

ایشون با الفا مقایسه کرده!اگه با بتا حرف میزد یه چیزی:دی
 
امين فكر كنم خوابت گرفته برو بخواب :biggrin1:
اين دوستتون اومده از نسخه ي آلفا عكس گذاشته كه مال چند ماه پيشه و از گرافيك ايراد گرفته . الان هر آدم عاقلي (!) آلفا و بتا رو با هم مقايسه كنه متوجه ميشه كه زيرزمين تا آسمون با هم فرق دارن و شديدا پيشرفت كرده . هر موقع نسخه ي اصلي اومد ايراد بزرگ داشت حق با شما و دوستته

من و خواب..!!! یادت رفته تا 4 صبح Geow بازی میکردیم..!

آره دیدم نسخه الفا که در حد DS بود نسخه Beta هم اون پیشرفتی که اینها تعریفش رو میکنن نکرده و اینطوری نیست که در ضمینه گرافیک بین بازیهای معروف این نسل خودی نشون بده یعنی اگر AW رو درجه یک حساب کنیم H.R درجه دو میشه و H.3 در جه سه..

اول اینکه Halo1 و Halo2 تو زمان خودشون بنچمارک گرافیکی بودن.
دوم اخه این دوستمون اومده یه ایراد بسیار جالب از بازی گرفته که اونم بر می گرده به یه عکس بسیار تاریک از نسخه ی Alpha و در ضمن یکی نیست بگه اقا شما چطوری فهمیدی رو سنگ بد کار شده و روی ابر ها خوب اخه از رو این عکسی که دوستمون گزاشته که نمی شه نظر داد. :biggrin1:
دوما لازم نیست الان برای توجیح پستاتون بیاید بنویسید همه چی گرافیک نیست چون من می دونم خودتون هم می دونید که از نظر بعضیا تون همه چیز گرافیکه و اگه غیر از این بود تا حالا همتون Halo رو بازی کرده بودین چئن از نظر Gameplay کنسولی بی نظیره و اولین Gameplay به این صورت هست حالا بعضیا تون نیاید بگین قبل از این Goldeneye بود چون همه می دونن اون بازی یه FPS stope gun بود ولی Halo اولین FPS run and gun بود. (البته کنسولی)

این قسمت دوم حرفهات که با من نبودی..

از شماره 3 به بعد گرافیک تعطیل بود!

ایشون با الفا مقایسه کرده!اگه با بتا حرف میزد یه چیزی:دی

آره شماره 3 به بعد
 
آره دیدم نسخه الفا که در حد DS بود نسخه Beta هم اون پیشرفتی که اینها تعریفش رو میکنن نکرده و اینطوری نیست که در ضمینه گرافیک بین بازیهای معروف این نسل خودی نشون بده یعنی اگر AW رو درجه یک حساب کنیم H.R درجه دو میشه و H.3 در جه سه..
در حد DS؟میگم احیانا عکسهای CE نبوده؟
گرافیک هیلو رو نباید با بازیهای دیگه مقایسه کرد.چون کلا سبکهاشون فرق دارن.
درجه بندی گرافیکتون هم در نوع خودش منحصر به فرده و تبریک میگم بهتون...!:)
 
خب چه خوب شد که جواب ندادم تا اینکه eurogamer گرافیک بازی را آنالیز کرد کلا این eurogamer استاد آنالیز گرافیک بازیهاست خیلی ریزبین و دقیق گرافیک بازی را آنالیز میکنه .

کلا تو وسعت فضای HALO RECH هیچ بازی باهاش قابل رقابت نیست حالا میخواین قبول کنید یا نکنید به خودتون مربوط میشه . یکی از خصیصه های بزرگ هم که سری HALO داره حالت sandbox بازیست که کار را واقعا دشوار میکنه چون هیچ اتفاقی که در بازی می افته قابل پیشبینی نیست و بازی سازها زحمت بسیار زیادی میکشن تا هر اتفاق موجوده را با افکتهای مخصوص خودش براتون جلوه بده برعکس بازی های از قبل پیشبینی شده که بهترین جلوه ها را میتونن روش پیاده کنن و این عامل ها باعث فریب خیلی ها منجمله افراد همین سایت میشه که فکر میکنن بازی گرافیک خیلی بالایی داره !
یکی از حالت ها هم screen-space ambient occlusion (SSAO است که در HALO REACH به حد اعلای خودش رسیده و تقریبا تو این زمینه بین FPS های کنسولی بینظیرش میکنه .

حالا اینو هم در نظر بگیرید بازی هنوز نسخه بتاست و همچنین بخش مولتی .

آنالیز :

Halo: Reach beta footage analysis

The latest Halo: Reach developer diary gears up nicely for the imminent launch of the multiplayer beta, and its eight-minute duration offers up an excellent array of action for us to consider.

The game's visual make-up is similar to that of its predecessor: a mixture of indoor and outdoor environments, with the latter looking considerably more impressive than the former. The resolution boost over Halo 3 is immediately obvious though, as are the truly impressive lighting and particle effects.

Texture ******ing also looks much improved (better than the alpha footage we saw in the first developer diary, in fact, though maybe this is down to the clip selection), and one of the most dramatic improvements is in the motion blur: far more apparent and more realistic. A nice subtle effect is some camera shake when there's an explosion. Also apparent is the inclusion of screen-space ambient occlusion (SSAO), though its impact is subtle.

Onto performance then. We couldn't resist running the three minutes of in-game Reach video through our analysis tools, and this is what we discovered.
Halo: Reach frame-rate analysis based on multiplayer beta footage excised from the latest Bungie developer diary.View this video in HD

It's important to note that there are distinctions to be made when running internet video through our tools compared to our own "home-made" captures. Most crucially, downloaded video is almost always 30FPS rather than the 60FPS of our own stuff. What this means is that if a game runs faster than 30FPS, the results will not be accurate should frame-rate go higher (blending artifacts from one frame to the next in some of the clips suggest it tops out at 30FPS, but we'll check that for sure once we have the beta ourselves).

Also, without the full video output of the console available, tear analysis isn't possible. From the look of the footage thus far, it appears that Reach does tear, but only rarely.

The other issue is compression. Duplicate frames aren't 100 per cent identical in compressed footage as they are in our own lossless captures, so we need to find the new threshold and then manually check these frames. Time-consuming, but essential for accuracy.

The results? Similar to Halo 3, Reach performs admirably in maintaining 30FPS. Similar to our last analysis of the alpha footage, we do see the occasional, pretty severe drop down to 20FPS. However, the vast majority of these drops appear to be occurring outside of the first-person perspective, so maybe not a part of the gameplay experience. Perhaps it's a spectator camera? We'll find out for sure shortly when we get hands-on.
 
آخرین ویرایش:
این قسمت دوم حرفهات که با من نبودی..
خیر قسمت دوم رو با شما نبوم و فقط قسمت اول رو با شما بودم ولی قسمت دوم رو هم میشه به 97% برو بچ گیمر کل ایران نسبت داد البته نمی گم افراد اروپایی از مریخ اومدن ولی اونا یه مقداری کمترن یعنی چیزی در حد 88%. :biggrin1:
 
خُب، با تموم شدن کار بتای بازی، که قراره یک هفته دیگه بیاد، بانجی کار بر روی قسمت سینگل پلیر بازی رو از سر گرفته و به طور جدی داره انجام میشه.

تیزر سایت جدیدی به نام welcometonobleteam.com از این به بعد اطلاعات بخش Campaign رو قرار میده.

اولین اطلاعات روز 28 آپریل، یعنی پس فردا، در سایت قرار خواهد گرفت...
 
چون من می دونم خودتون هم می دونید که از نظر بعضیا تون همه چیز گرافیکه و اگه غیر از این بود تا حالا همتون Halo رو بازی کرده بودین چئن از نظر Gameplay کنسولی بی نظیره
موفق باشید.
لطفا یا این قاطعیت نظر ندید. برای من گرافیک در اولویت نیست. ولی اصلا از Halo خوشم نیومد. بهتره بگم از گیم پلیش خوشم نیومد.
بذارید از حملات احتمالی جلوگیری کنم. :biggrin1:
اشکال از من و بعضی های دیگه هست که از گیم پلیش خوشمون نمیاد. اشکال از خود گیم پلی نیست.:biggrin1:
 
400 مگ رو گرفتم اونم HD. میشه گفت حماسه کربلا در صنعت گیم رخ داده :دی.
اون Jetpack شدید روی گیم پلی تاثیر گذاشته. چیز بدردبخوری هست و اگر ببیننت الرحمانت رو در میارن :دی.
 
حجم بتا 1.15 گیگ است!

4vl27hpthxzn0s5nm0mz.png
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or