Halo: Reach | پست اول تاپیک خوانده شود

  • Thread starter Thread starter Fratos
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

بهترین عضو Noble Team از نظر شما ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    301
راستی اصلا هیچکدومتون دقت کردید این همون Carter بود؟:دی (البته جوونیاش که تازه اسپارتانش کرده بودن!).
خو اصلا به قیافه ی یارو چیکار داری...؟:دی همون وسطاش یونیفورمش رو نشون میده روش نوشته Carter...:دی
 
عجب شاتهای قشنگی ، برای یک MP BETA عالی کار شده ! با افکت انفجار نیز حال میکنیم ...
واققا وقتی با یه MP BETA دیگه مثل LP2 مقایسه میکنم میفهمم بانجی چه کاری کرده.
 
در حال اینکه من تو neogaf و beyond3d که داشتم میخوندم نمیدونم کدوم صفحش تائید کرده بودند که بازی زیر 720p و بدون aa اجرا میشه !
Digital Foundary وقتی تایید کرده، اونا رو بریز دور:دی هرچند اینم یه جوری پیچیده گفته که منم دقیق نفهمیدم!
میگه Native Resolution بازی 1152x720 است! که یه ذره از 720 پایینتر میشه (خیلی کم)، ولی Digital Foundary این رو 720p حساب کرده! این نقل قولش:

There was quite a lot of discussion in the comments section about the screenshots from the beta we posted yesterday, wondering if the game is 720p or not. Our contention is that it is indeed 720p in that there are 720 progressive lines of resolution. However, as per our analysis of the original alpha footage posted from Bungie's first ViDoc, horizontal resolution is slightly cut down, giving native rendering at 1152x720. Here's a couple of shots to look at.

این هم در مورد AA:

The first shows exactly the kind of clean edges we like to count pixels, and allows us to easily confirm the small reduction in horizontal resolution. But what's going on in the second shot? What should be offering up a range of easy-to-analyse edges proves to be more than challenging. Reach appears to be using an odd form of 2x temporal anti-aliasing. What this basically means is that two frames (generated with a slight time-shift) are blended together to form one image.

البته تو 3 صفحه به طور کامل گرافیک و انجین جدید بازی رو موشکافی کرده و در نهایت هم گفته که پیشرفت گرافیک نسبت به Halo 3 عالی بوده. مخصوصا از لحاظ تکستچر که گفته اصلا از این رو به اون رو شده!
It's clear to see that in just about every regard Halo: Reach has seen substantial tech upgrades compared to the old Halo 3 engine. Strong points of the old tech do remain: Reach possesses an impressive implementation of HDR for example, so the series' trademark use of colour is still in effect.

البته همچین بی ایراد هم نبوده. مثلا یکی از ایرادهایی که گرفته مربوط میشه به Frame-Blending روی اسلحه. یعنی وقتی اسلحه خیلی تکون میخوره یه همچین حالتی ممکنه پیدا کنه:

badmotion_1.jpg.jpg

البته موقع بازی کردن به اون صورت معلوم نیست، ولی وقتی عکس بگیری تابلو میشه:دی

edit: از موشن بلور شدیدا تعریف کرده و با بازیهایی مثل Uncharted 2, Killzone 2, GOW III مقایسه کرده!

velocity2.jpg.jpg
velocity1.jpg.jpg

این هم لینک آنالیز
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or