Halo: Reach | پست اول تاپیک خوانده شود

  • Thread starter Thread starter Fratos
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

بهترین عضو Noble Team از نظر شما ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    301
میشه بگی از چه چیزی تو این بازی خوشت اومد؟خیلی مزخرفه
گفتم که به سلیقه بر میگرده. شاید یکی این بازی رو نپسنده علی رغم بزرگ و عالی بودنش. اینکه مشکلی نیست. همه نباید سلیقه ی یه جور و یکسان داشته باشن.
ولی دیگه نباید الفاظی مثل مزخرف و این بازی چی داشت و این چیزا رو به کار برد! شما از بازی خوشت نمیاد دلیل نمیشه الکی بهش توهین کنی. بازی از همه نظر فوق العادست و نباید با چنین حرفایی مورد عنایت قرارش داد!
 
دوستان سلام
آیا این بازی با هالو3 خیلی تفاوت داره!؟
از چه نظر؟
من هنوز این بازی رو شروع نکردم و وقتی دیدم 118 صفحه در مورد این بازی نوشتین حقیقتا تنبلی کردم در موردش مطالعه کنم
فقط میخوام بدونم چقدر از هالو3 سرتره که برم سراغش!!!
با تشکر
 
دوستان سلام
آیا این بازی با هالو3 خیلی تفاوت داره!؟
از چه نظر؟
من هنوز این بازی رو شروع نکردم و وقتی دیدم 118 صفحه در مورد این بازی نوشتین حقیقتا تنبلی کردم در موردش مطالعه کنم
فقط میخوام بدونم چقدر از هالو3 سرتره که برم سراغش!!!
با تشکر
اولا 2500تومن واسه یه بازی که دیگه این حرفا رو نداره.
دوما بله از هر نظر از 3 بهتره کلا یکی از بهترین fpsهای عمرم بود.
 
دوستان سلام
آیا این بازی با هالو3 خیلی تفاوت داره!؟
از چه نظر؟
من هنوز این بازی رو شروع نکردم و وقتی دیدم 118 صفحه در مورد این بازی نوشتین حقیقتا تنبلی کردم در موردش مطالعه کنم
فقط میخوام بدونم چقدر از هالو3 سرتره که برم سراغش!!!
با تشکر

بازی قشنگه ولی تا اون حد قشنگ نیست...اگه از بازهای فضائی خوشت میاد بخرش ولی اگه نه نخرش
 
بازی قشنگه ولی تا اون حد قشنگ نیست...اگه از بازهای فضائی خوشت میاد بخرش ولی اگه نه نخرش
بازی قشنگ نیست,شاهکاره.....داستان فوله,گرافیک خیره کننده,گیم پلی سریع و دیوانه کننده.
کلا یه جورایی بازی عظیمه!به خصوص مرحله ی پنج(سوار جت می شیم)
اضافه می کنم این ها را به عنوان یه فن هیلو نگفتم,چون تا دو روز قبل از اومدن ریچ از هیچی این سری چیزی نمی دونستم.فقط هیلو 3 را 5 دقیقه بازی کرده بودم.
 
Master Chief داخل بخش داستانی بازی هم حضور داره ولی خب کسی تا حالا ندیده بوده:>
داخل اسپویلر توضیح میدم، اگر بازی رو تموم نکردین نخونید:
آخر بازی بعد از اینکه چند تا از سفینه های دشمن رو از بین می برید که Pillar بتونه از زمین بلند بشه یه Cut-scene شروع میشه که یه تیک از داخل پیلار نشون میده صحنه رو، اگر اینجا RS رو به سمت راست بچرخونید رئیس رو می بینید. عکس :
06159im9vbwglw3odo1z.jpg
584cc11o7mvv96dclji.jpg


پ.ن: اگر هم تکراری بود خب چی کارتون کنم:دی
این آخر بازی اینقدر به من زد حال زد که اصلا نفهمیدم ماجرا از چه قرار هست بعد که بازی رو روی لجندری تموم کردم تازه دوزاریم افتاد :

آخر بازی دقیقا اول Halo 1 هست وقتی اون کاپیتانه (Keyes یا همچین چیزی اسم این بنده خدا هیچ وقت تو ذهن من نمیره!) Cortana رو از Noble Six گرفت و رفت.

بعد وقتی تیتراژ اومد سفینه رو نشون داد که توی فضاست. اگر Halo رو بازی کرده باشید دقیقا این قسمت اول Halo 1 هست.
توی Halo 1 هم مسترچیف توی یکی از این اتاقک ها نگهداری می شد که بعد زد و Halo رو کشفید. :d

واقعا بازی بی نظیری بود خیلی پیش رفت نسبت به Halo 3 و ODST داشت بزرگترین پیش رفتش هم این بود که بلاخره بانجی دست از لجبازی برداشت و انیمیشن های شخصیت ها رو مثل آدم موشن کپچر کرد تا واقعا عظمت یه اسپارتان رو آدم حس کنه. گرافیک هم که کاملا واضح بود چقدر پیش رفت داشته.
فقط من هنوز نفهمیدم چرا این سلاح های بازی اینقدر طراحیشون تغییر کرده بود؟ سلاح ها کاملا بهینه شده بودن انگار که Reach بعد از Halo 3 هست.

ولی کلا بانجی با این حرکت آخرش مسترچیف رو مدیون 6 کرد. هم Cortana رو یه جورایی به دست مسترچیف رسوند هم سفینه اش رو نجات داد.
 
درود
جای دیگری ندیدم در مورد مشکلات بازی چیزی عنوان شده باشد
سوالم رو اینجا میپرسم
ما این بازی رو نمیتونیم اجرا کنیم
وقتی میزنیم استارت که شروع بشه
این پیغام میاد
the game failed to start for unknown reason
البته به صورت آزاد میشه بازی کرد که اونم متوجه نمیشیم چی به چیه
 
فقط من هنوز نفهمیدم چرا این سلاح های بازی اینقدر طراحیشون تغییر کرده بود؟ سلاح ها کاملا بهینه شده بودن انگار که Reach بعد از Halo 3 هست.
بزرگترین پیشرفت بازی همین سلاح ها بودند! یعنی پیشرفت گرافیک بازی در مقابل پیشرفت سلاح ها اصلا به چشم نمیاد!

متاسفانه بیشتر اسلحه های Halo 3 همون اسلحه های Halo 2 بودند! یعنی کلا سلاح های هیلو 3 متاسفانه استانداردش برای نسل قبل بود:دی (فقط خوبیش این بود که تنوع خیلی بالاتری نسبت به بازیهای دیگه داشت). بانجی برای Reach کلا تمام اونها رو دور ریخت، سلاح ها رو کاملا از نو ساخت! مخصوصا که انجین بازی هم دوباره نوشته بود، کلا عملکرد سلاح ها رو هم تغییر داد و به نوعی "نسل جدید" کرد. مثلا اسلحه Battle Rifle (همون اسلحه دوربین دار که به صورت 3 تیر شلیک میکرد) کلا برداشته شد و جاش اسلحه DMR جایگزین شد (DMR همون اسلحه ای است که یه دوربین کوچک سبز رنگ داره). واقعا سلاح خارق العاده ای بود! خوراک هدشات کردن!:دی
یا مثلا همون سلاح اصلی بازی Assault Rifle توی هیلو 3 دیگه قدیمی شده بود کاربردش! دقت کافی رو نداشت و وقتی با بازیهایی مثل CoD مقایسه میکردید، متوجه میشدید دورش گذشته! به خاطر همین توی Reach این اسلحه دوباره ساخته شد و به شکلی مدرن تر دراومد.

واقعا تو این یه مورد Reach قشنگ یک نسل با Halo 3 فاصله داشت.
 
سلاح های بازی واقعا خیلی خیلی فوق العاده بودن. هم طراحی و تنوعشون عالی بود و هم کاربردشون.

من با سلاح های Needler Rifle و Gravity Hammer خیلی حال میکردم. دوتا دیگه هم بودن که متاسفانه اسماشون رو یادم نیست، اونا هم خیلی عالی بودن. بدیشون این بود که اصلا تیر براشون پیدا نمیشد. فقط به درد 5 دقیقه میخوردن:دی
 
سلاح های بازی واقعا خیلی خیلی فوق العاده بودن. هم طراحی و تنوعشون عالی بود و هم کاربردشون.

من با سلاح های Needler Rifle و Gravity Hammer خیلی حال میکردم. دوتا دیگه هم بودن که متاسفانه اسماشون رو یادم نیست، اونا هم خیلی عالی بودن. بدیشون این بود که اصلا تیر براشون پیدا نمیشد. فقط به درد 5 دقیقه میخوردن:دی

خب وقتی مثه CoD و نوب بازارای دیگه بری جلو همین میشه دیگه ! :d
باید یه جوری 2 تا اسلحه رو انتخاب کنی که راحت بتونی 1/4 مرحله رو با خشاب های کاملشون بری :d


دوستان الان بر و بچ ایران ریچ هم بازی می کنن یا تک و توکن مثه Halo 3؟ :دی
 
بزرگترین پیشرفت بازی همین سلاح ها بودند! یعنی پیشرفت گرافیک بازی در مقابل پیشرفت سلاح ها اصلا به چشم نمیاد!

متاسفانه بیشتر اسلحه های Halo 3 همون اسلحه های Halo 2 بودند! یعنی کلا سلاح های هیلو 3 متاسفانه استانداردش برای نسل قبل بود:دی (فقط خوبیش این بود که تنوع خیلی بالاتری نسبت به بازیهای دیگه داشت). بانجی برای Reach کلا تمام اونها رو دور ریخت، سلاح ها رو کاملا از نو ساخت! مخصوصا که انجین بازی هم دوباره نوشته بود، کلا عملکرد سلاح ها رو هم تغییر داد و به نوعی "نسل جدید" کرد. مثلا اسلحه Battle Rifle (همون اسلحه دوربین دار که به صورت 3 تیر شلیک میکرد) کلا برداشته شد و جاش اسلحه DMR جایگزین شد (DMR همون اسلحه ای است که یه دوربین کوچک سبز رنگ داره). واقعا سلاح خارق العاده ای بود! خوراک هدشات کردن!:دی
یا مثلا همون سلاح اصلی بازی Assault Rifle توی هیلو 3 دیگه قدیمی شده بود کاربردش! دقت کافی رو نداشت و وقتی با بازیهایی مثل CoD مقایسه میکردید، متوجه میشدید دورش گذشته! به خاطر همین توی Reach این اسلحه دوباره ساخته شد و به شکلی مدرن تر دراومد.

واقعا تو این یه مورد Reach قشنگ یک نسل با Halo 3 فاصله داشت.

یه چیزی میگم گیر نده :d
اما همین یه مدت پیش فرمودن که 343 فوق العاده تو ساخت بازی و پیشرفت Engine به Bungie کمک کرده :d کلا همین میشه که منتظر 343 میمونیم :d
 
دوستان الان بر و بچ ایران ریچ هم بازی می کنن یا تک و توکن مثه Halo 3؟
از Halo 3 که خیلی بیشترند (به هر حال گرافیکش از اون بالاتره:دی)، ولی خُب بازم به صورت کلی کمن:دی
کلا اینجا همه Modern Camper بازن...
یه چیزی میگم گیر نده :d
اما همین یه مدت پیش فرمودن که 343 فوق العاده تو ساخت بازی و پیشرفت Engine به Bungie کمک کرده :d کلا همین میشه که منتظر 343 میمونیم :d
خُب وقتی حرفت اشتباهه، چرا گیر ندم؟:دی
343 به هیچ وجه کوچکترین دخالتی در انجین بازی نداشته! اونا خودشون استودیو جدا دارن و اتفاقا دارن روی انجین خودشون هم کار می کنند:دی انجین Reach مال بانجی است.

http://halo.wikia.com/wiki/Halo:_Reach

این هم توضیح کامل درباره انجین بازی در هیلوپدیا:
Bungie is using a completely redone version of the Halo engine for Halo: Reach, with no component left untouched.[33][9][10]
The environments, while larger than in the previous games, are far more detailed. The graphical effects have been drastically improved, allowing for a new atmospheric effects system and more dynamic lighting for dramatic shadows and moving light sources in interiors. The engine was improved with "imposters" systems; this allows very cheap textures far away, and moving closer will make them improve.[33] This was proved with the map, Forge World. Rain and fogging effects are also improved. Halo: Reach also features a new animation system, which smoothly blends movement between standing, walking and running as well as jumps, grenade throws and firing. The facial animation system has been completely revamped, including motion capture. Weapon effects are amplified to be more powerful and visceral than before, giving them a more serious tone. Human weapons will sound more powerful and emit smoke and showers of sparks. Plasma bolts now burn through material as they hit, and explosions will throw clouds of dirt and debris around.
Halo: Reach's engine is able to support up to 40 active AI characters and 20 vehicles with AI characters on screen at once, twice as many as in Halo 3. In addition, distant battles between AI characters follow automated behavior models, which convert into scripted behaviors as the player gets closer, and finally convert to full AI
ضمنا من گفتم عملکرد سلاح ها بهتر شده، با گرافیکشون کاری ندارم:دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or