Dreadlord
کاربر سایت
الان دقیقا این کجا گفته نورپردازیش باید عوض شه؟ حرف تو دهنش میگذاری الکی؟کچل راست میگه :d نورپردازی محیطش و اینا باید کلا عوض شه :d
الان دقیقا این کجا گفته نورپردازیش باید عوض شه؟ حرف تو دهنش میگذاری الکی؟کچل راست میگه :d نورپردازی محیطش و اینا باید کلا عوض شه :d
الان دقیقا این کجا گفته نورپردازیش باید عوض شه؟ حرف تو دهنش میگذاری الکی؟
این ریجی که من دیدم از روز ازل همین آرتورک ها رو داشته ! :biggrin1: خیلی حال کردم با محیطهای جنگش ! همشون متفاوت و زیبا بودن !
============
عوض که میشه یعنی باید بشه ولی خب دیگه بابا آخر نسلیم ! چیزی از 360 مونده که بیرون نکشیده باشن ؟ اگر هم مونده باشه خیلی کم مونده ! یعنی الکی نبایست بریم تو خماری ! البته از اونطرف طراحی هنریشون میتونه بشدت مؤثر باشه روی کیفیت بصری بازی ! یا مثلاً پیشرفت انیمیشن ها و .. ولی در کل جهش و ... زیادی رو شاهد نیستیم نسبت به ریچ چون ریچ خودش تو اوج بود ! :d
عوض که میشه یعنی باید بشه ولی خب دیگه بابا آخر نسلیم ! چیزی از 360 مونده که بیرون نکشیده باشن ؟ اگر هم مونده باشه خیلی کم مونده ! یعنی الکی نبایست بریم تو خماری ! البته از اونطرف طراحی هنریشون میتونه بشدت مؤثر باشه روی کیفیت بصری بازی ! یا مثلاً پیشرفت انیمیشن ها و .. ولی در کل جهش و ... زیادی رو شاهد نیستیم نسبت به ریچ چون ریچ خودش تو اوج بود ! :d
محسن با این halo 4 ثابت میکنم که چقدر از 360 مونده تا به اوج برسه از لحاظ بصری که خیلی جا برای پیشرفت داره ولی halo4 از نظر تکنیکالی به حد کافی میتونه پیشرفت کنه . از halo 4 یه محیط پر ابجکتر و سایه زنیهای بهتر و پیچیده تر و همچنین یکم تکنیک pom و طراحیه درختهای واقعای تر تخریب پذیری بیشتر و محیط تاثیر پذیر تر مثل واکنش گیاه و برگ درخت با برخورد به بدن و افکتهای مه و ................. میخوام چیزهایی زیادی هست که میتونند بکنند .
What the data structures are, how the engine fetches data, computes, and renders, can matter just as much as what it renders, for example, lighting features. How the engine renders impact whether your game is forced to be enclosed corridors or whether you can deathmatch in a wide open world. It impacts whether your encounter is with only four co-op players at a time, or whether you co-op with a large number of players. It affects how many enemies you can fight at one time, and how dumb or smart, for example, how often are they left to think to fight against you. It impacts how dumb or smart your enemies can based on how much or how little of the world your enemy can consider and digest from what they can see and process. It impacts how strategically fair your enemies can be with whether occluded information is occluded from their attack plans. It is often possible to engineer a closed indoor corridor game with a lot of features, but this same engine would not be able to provide you the co-op or deathmatch experience in a wide open world. Not only does an engine affect game play, an engine’s implementation implies directly the different types of play possible by early engineering decisions pre-production.
من که فک میکنم گرافیک بازی از لحاظ تکنیکی به اندازه ی سر سوزنی هم به پیشرفت نیاز نداره چون همین الانشم از این حیث جزو عناوین درجه یک به حساب میاد نهایتش اینکه یه volumetric lighting و bloom بذارن تنگش ، نکته که halo 4 نیاز داره یه طراحی هنری عالی ـه ، قول میدم اگه همین یه مورد رو به نحو احسن اجرا کنن، از گرافیک بازی بیشتر از هر عنوان دیگه ایی هیجان زده بشید :d
فرخ قبلاً بهت گفتم الان با اطمینان بیشتر بهت میگم ! چیزی که توی هیلو ریچ دیدی تو هیچ بازی دیگه ای نمیتونی ببینی و هیلو 4 هم چیزی فراتر از ریچ نخواهد شد از لحاظ تکنیکی ! هیلو ریچ نهایت چیزی هست که روی 360 ممکن بود ! بیشتر از اون انتظار داشته باشی خودت رو گذاشتی سر کار انصافاً ! یکم بهتر میشه مسلماً ولی اینهایی که تو لیست کردی نسل بعد هم شاید کفاف یه هیلو واقعی رو نده، چه برسه به این نسل ! میای به میحط های ریچ میگی خلوت و ... ؟ اصلاً اون حجم اتفاقاتی که تو محیط رخ میده اون حجم هوش مصنوعیی که در لحظه دارن فعالیت میکنن و تأثیر میذارن روی بازی و انفجارها و اون حجم بافت و افکتهای دیگه رو در نظر نمیگیری فقط حرف خودت رو میزنی !اگر حرف من یکی رو هم قبول نداری حرف این مادام رو که قبول داری ؟!
Zine � Article � Women in Gaming: Halo's Corrinne Yu
تو پیچیده ترین و غیر قابل انکار ترین بازی شوتری که تا حال روی 360 اومده رو انکار کردی بعد الان منتظر چیزی جدید از هیلو 4 هستی آخه ؟ اون محیط و اون تعداد هوش مصنوعی و اون حجم بافت و دورنما و پلیگون و ... که تو ریچ بود رو به سختی بتونن ارتقاء بدن ! بیشترین کاری که میتونن بکن در زمینه گیم پلی و بخش گرافیک هنری هست و یکمقدار هم انیمیشن ها، نه بیشتر ! 100% با بهینه کردن کدها میتونن بیشتر از 360 بکشن بیرون ولی تفاوت تکنیکیش با ریچ خیلی خیلی کم هست بنظرم ! ببین کی بهت گفتم دیگه !
از نظر تکنیکی پیشرفت نکنه با کله میخوره زمین؟ هیلو؟! یعنی الان هیلو به گرافیکش وابستست؟من برات قول میدم اگه از نظر تکینکی پیشرفت نکنه با کله بخوره زمین
تنها برتری تکنیکی ریج نسبت به ریچ یکی انیمیشن ـه، و یکی فریم که البته فریم حساب نمیشه چون بازی چیزی به نام فیزیک نداره (مثل CoD) هر وقت فیزیک عالی مثل هیلو ارائه داد و 60 فریم بود آره. از لحاظ پلیکان هم ریچ بالاتره.همین بازی RAGE از لحاظ تکنیکالی و چه بصری و چه جزئیات و چه وسعت محیط و چه دور نما و چه پلیگان و ............رسما 2و 3 بار هیلو ریج را میکنه تو قوطی درش میاره ! بازی هم در 60 فریم اجرا میشه !
اتفاقا تکنیکی و بزرگی و اینا Reach رو قورت نمیده ! همه چیز Reach از تکسچر تا مدل و .... بالاتر از این موردی که میگی و خیلی بازیای دیگس (مخصوصا اون تعداد پلیگان که اصلا فکرشم نکن که حتی 1% از ماله Reach بهتر بوده باشه ! یدونه الیت رو تو یکی از این Dev Diary ها نشون میداد در حدی بود که نمونه مدلش کمتر پیدا میشه)من برات قول میدم اگه از نظر تکینکی پیشرفت نکنه با کله بخوره زمین گفتنی هام را هم قبلا گفتم ! بازی خیلی جا برای پیشرفت تکنیکی داره !
محسن جان تنها مورد برتر ریچ فقط تعداد ai ها هست حالا به خاطر یه هوش مصنوعی اگه برش داری فکر نکن هزار تا افکت میشه بجاش اختراع کرد !
همین بازی RAGE از لحاظ تکنیکالی و چه بصری و چه جزئیات و چه وسعت محیط و چه دور نما و چه پلیگان و ............رسما 2و 3 بار هیلو ریج را میکنه تو قوطی درش میاره ! بازی هم در 60 فریم اجرا میشه !
اگه نسل بعد به قول تو چنین پیشرفتی هیلو نکنه باید بگم ضعیفترین تیم تکنیکی را تو تاریخ بازیها را 343 داره !
تنها برتری تکنیکی ریج نسبت به ریچ یکی انیمیشن ـه، و یکی فریم که البته فریم حساب نمیشه چون بازی چیزی به نام فیزیک نداره (مثل CoD) هر وقت فیزیک عالی مثل هیلو ارائه داد و 60 فریم بود آره. از لحاظ پلیکان هم ریچ بالاتره.
اتفاقا تکنیکی و بزرگی و اینا Reach رو قورت نمیده ! همه چیز Reach از تکسچر تا مدل و .... بالاتر از این موردی که میگی و خیلی بازیای دیگس (مخصوصا اون تعداد پلیگان که اصلا فکرشم نکن که حتی 1% از ماله Reach بهتر بوده باشه ! یدونه الیت رو تو یکی از این Dev Diary ها نشون میداد در حدی بود که نمونه مدلش کمتر پیدا میشه)
منتها طراحی هنری صفر بوده که نتونسته از اینا استفاده کنه و یه چیزه کاملا معمولی در آورده
اخه فرخ یه نکته ایی هست که باید در نظر بگیریم اونم اینکه الان یسری افکت ها تو این نسل به وفور دارن مورد استفاده سازنده ها قرار میگیرن که صرفاً فقط جنبه ظاهری دارن به قول مازیار بازیساز ها خیلی از ضعف ها و ایرادات رو به کمک اونها پنهان میکنن یا حداقل باعث میشن کمتر به چشم بیاد . افکت هایی مثل Bloom و نورپردازی جحمی ، DOF های بعضاً اغراق آمیز و . . .من برات قول میدم اگه از نظر تکینکی پیشرفت نکنه با کله بخوره زمین گفتنی هام را هم قبلا گفتم ! بازی خیلی جا برای پیشرفت تکنیکی داره !
من برات قول میدم اگه از نظر تکینکی پیشرفت نکنه با کله بخوره زمین گفتنی هام را هم قبلا گفتم ! بازی خیلی جا برای پیشرفت تکنیکی داره !
محسن جان تنها مورد برتر ریچ فقط تعداد ai ها هست حالا به خاطر یه هوش مصنوعی اگه برش داری فکر نکن هزار تا افکت میشه بجاش اختراع کرد !
همین بازی RAGE از لحاظ تکنیکالی و چه بصری و چه جزئیات و چه وسعت محیط و چه دور نما و چه پلیگان و ............رسما 2و 3 بار هیلو ریج را میکنه تو قوطی درش میاره ! بازی هم در 60 فریم اجرا میشه !
اگه نسل بعد به قول تو چنین پیشرفتی هیلو نکنه باید بگم ضعیفترین تیم تکنیکی را تو تاریخ بازیها را 343 داره !
از لحاظ پلیگان، تکستچر، دورنما، Particle Effect ، مدل سازی، تعداد AI و کیفیت AI و فیزیک همگی Reach بالاتره.مثل اینکه به چشمهمنمیشه اعتماد کرد یعنی فقط میشه گفت لول ! میزان پلیگانی که تو محیط ریج به کار برده شده راحت چند برابر ریچ هست ! اون محیط بزرگ که چند برابر بزرگتر از ریچ طراحی شده و open world هم هست تک تک ابجکتها و چه سخره هاش پیلیگان استفاده شده و یعنی یه چیزی گفتید در حد جک .
تنها برتری ریچ هم فقط به اون چیزهایی که بابک گفته بوده! فقط من تو کفه این موندم که چطور شده سایتها این همه تو کفش موندن?
در نهایت فرقه rage با reach در این بوده !
game spot :
RAGE:
HALO REACH :
اینو ببین به حالت سه بعدی و کیفیت اسلحه الیته دقت کن، دست ها و انگشتاش و ... . یعنی رسما 90% بازیها رو از این حیث قورت میده درستهیدونه الیت رو تو یکی از این Dev Diary ها نشون میداد در حدی بود که نمونه مدلش کمتر پیدا میشه
از لحاظ پلیگان، تکستچر، دورنما، Particle Effect ، مدل سازی، تعداد AI و کیفیت AI و فیزیک همگی Reach بالاتره.
Rage از لحاظ طراحی بصری (که حداقل 60% کاره) و نورپردازی (اونم نورپردازی بصری، نه تکنیکی) و انیمیشن و فریم بهتره.
دیگه هم درباره چیز به این واضحی بحث نمیکنم، حالا هی بیا بگذار.
----------------------------------------------
@امیرعلی
اینو ببین به حالت سه بعدی و کیفیت اسلحه الیته دقت کن، دست ها و انگشتاش و ... . یعنی رسما 90% بازیها رو از این حیث قورت میده درسته
آره دیگه، چون در اصل اینا مهمن، اسپارتان ها رو که ما نمیبینیم زیاد یه الیت تو Reach جزو سنگین ترین مدل هاییه که تا حالا تو این نسل ساخته شده. مثلا تو Firefight من یه بار همه دشمن ها رو الیت گذاشتم، تعدادشون از 15 تا که بیشتر میشد فریم قشنگ میومد رو 10 یعنی اصلا نمیشد بازی کرد! کلا الیت ها چه از لحاظ تعداد پلیگان و تکستچر و چه هوش مصنوعی خیلی خیلی سنگین بودن. بعد اصلا میدونستی بانجی برای ریچ چند تا مدل ساز حرفه ای هندی استخدام کرده بود؟ هندی ها رو که میدونی در زمینه نرم افزار و اینا چه روانی هایینتوش میگفت از اسپارتان ها هم بیشتر روشون کار شده