Halo 4 [پست اول تاپیک خوانده شود]

بهترین مرحله بازی از نظر شما کدام مرحله (ها) است؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    234
الان دقیقا این کجا گفته نورپردازیش باید عوض شه؟:-/ حرف تو دهنش میگذاری الکی؟:-/ :دی

قسمت دوم نظر خودمه :d حال نمیکنم با چیزی که تو Reach بود ! اونی که تو 3 اجرا شد خیلی به نظرم بهتر بود

این ریجی که من دیدم از روز ازل همین آرتورک ها رو داشته ! :biggrin1: خیلی حال کردم با محیطهای جنگش ! همشون متفاوت و زیبا بودن !

============

عوض که میشه یعنی باید بشه ولی خب دیگه بابا آخر نسلیم ! چیزی از 360 مونده که بیرون نکشیده باشن ؟ اگر هم مونده باشه خیلی کم مونده ! یعنی الکی نبایست بریم تو خماری ! البته از اونطرف طراحی هنریشون میتونه بشدت مؤثر باشه روی کیفیت بصری بازی ! یا مثلاً پیشرفت انیمیشن ها و .. ولی در کل جهش و ... زیادی رو شاهد نیستیم نسبت به ریچ چون ریچ خودش تو اوج بود ! :d

الآن بری نگاه کنی تکنیکی انقدر زیاد نیست تیمشون ، اما 100 نفر رو نوشته Artist و این حرفا :d چون تکنیکی چیزی نمونده اما هنری کلی جا دارن :d + توقع جهش نداریم ولی اینکه از REach فاصله بگیرن به 3 نزدیک بشن رو داریم :d
 
عوض که میشه یعنی باید بشه ولی خب دیگه بابا آخر نسلیم ! چیزی از 360 مونده که بیرون نکشیده باشن ؟ اگر هم مونده باشه خیلی کم مونده ! یعنی الکی نبایست بریم تو خماری ! البته از اونطرف طراحی هنریشون میتونه بشدت مؤثر باشه روی کیفیت بصری بازی ! یا مثلاً پیشرفت انیمیشن ها و .. ولی در کل جهش و ... زیادی رو شاهد نیستیم نسبت به ریچ چون ریچ خودش تو اوج بود ! :d

محسن با این halo 4 ثابت میکنم که چقدر از 360 مونده تا به اوج برسه :دی از لحاظ بصری که خیلی جا برای پیشرفت داره ولی halo4 از نظر تکنیکالی به حد کافی میتونه پیشرفت کنه . از halo 4 یه محیط پر ابجکتر و سایه زنیهای بهتر و پیچیده تر و همچنین یکم تکنیک pom و طراحیه درختهای واقعای تر :دی تخریب پذیری بیشتر و محیط تاثیر پذیر تر مثل واکنش گیاه و برگ درخت با برخورد به بدن و افکتهای مه و ................. میخوام :دی چیزهایی زیادی هست که میتونند بکنند .
 
آخرین ویرایش:
من که فک میکنم گرافیک بازی از لحاظ تکنیکی به اندازه ی سر سوزنی هم به پیشرفت نیاز نداره چون همین الانشم از این حیث جزو عناوین درجه یک به حساب میاد نهایتش اینکه یه volumetric lighting و bloom بذارن تنگش ، نکته که halo 4 نیاز داره یه طراحی هنری عالی ـه ، قول میدم اگه همین یه مورد رو به نحو احسن اجرا کنن، از گرافیک بازی بیشتر از هر عنوان دیگه ایی هیجان زده بشید :d
 
محسن با این halo 4 ثابت میکنم که چقدر از 360 مونده تا به اوج برسه :دی از لحاظ بصری که خیلی جا برای پیشرفت داره ولی halo4 از نظر تکنیکالی به حد کافی میتونه پیشرفت کنه . از halo 4 یه محیط پر ابجکتر و سایه زنیهای بهتر و پیچیده تر و همچنین یکم تکنیک pom و طراحیه درختهای واقعای تر :دی تخریب پذیری بیشتر و محیط تاثیر پذیر تر مثل واکنش گیاه و برگ درخت با برخورد به بدن و افکتهای مه و ................. میخوام :دی چیزهایی زیادی هست که میتونند بکنند .

فرخ قبلاً بهت گفتم الان با اطمینان بیشتر بهت میگم ! چیزی که توی هیلو ریچ دیدی تو هیچ بازی دیگه ای نمیتونی ببینی و هیلو 4 هم چیزی فراتر از ریچ نخواهد شد از لحاظ تکنیکی ! هیلو ریچ نهایت چیزی هست که روی 360 ممکن بود ! بیشتر از اون انتظار داشته باشی خودت رو گذاشتی سر کار انصافاً ! یکم بهتر میشه مسلماً ولی اینهایی که تو لیست کردی نسل بعد هم شاید کفاف یه هیلو واقعی رو نده، چه برسه به این نسل ! میای به میحط های ریچ میگی خلوت و ... ؟ اصلاً اون حجم اتفاقاتی که تو محیط رخ میده اون حجم هوش مصنوعیی که در لحظه دارن فعالیت میکنن و تأثیر میذارن روی بازی و انفجارها و اون حجم بافت و افکتهای دیگه رو در نظر نمیگیری فقط حرف خودت رو میزنی ! :| اگر حرف من یکی رو هم قبول نداری حرف این مادام رو که قبول داری ؟! :-/

What the data structures are, how the engine fetches data, computes, and renders, can matter just as much as what it renders, for example, lighting features. How the engine renders impact whether your game is forced to be enclosed corridors or whether you can deathmatch in a wide open world. It impacts whether your encounter is with only four co-op players at a time, or whether you co-op with a large number of players. It affects how many enemies you can fight at one time, and how dumb or smart, for example, how often are they left to think to fight against you. It impacts how dumb or smart your enemies can based on how much or how little of the world your enemy can consider and digest from what they can see and process. It impacts how strategically fair your enemies can be with whether occluded information is occluded from their attack plans. It is often possible to engineer a closed indoor corridor game with a lot of features, but this same engine would not be able to provide you the co-op or deathmatch experience in a wide open world. Not only does an engine affect game play, an engine’s implementation implies directly the different types of play possible by early engineering decisions pre-production.


Zine Article Women in Gaming: Halo's Corrinne Yu


تو پیچیده ترین و غیر قابل انکار ترین بازی شوتری که تا حال روی 360 اومده رو انکار کردی بعد الان منتظر چیزی جدید از هیلو 4 هستی آخه ؟ اون محیط و اون تعداد هوش مصنوعی و اون حجم بافت و دورنما و پلیگون و ... که تو ریچ بود رو به سختی بتونن ارتقاء بدن ! بیشترین کاری که میتونن بکن در زمینه گیم پلی و بخش گرافیک هنری هست و یکمقدار هم انیمیشن ها، نه بیشتر ! 100% با بهینه کردن کدها میتونن بیشتر از 360 بکشن بیرون ولی تفاوت تکنیکیش با ریچ خیلی خیلی کم هست بنظرم ! ببین کی بهت گفتم دیگه !;)
 
من که فک میکنم گرافیک بازی از لحاظ تکنیکی به اندازه ی سر سوزنی هم به پیشرفت نیاز نداره چون همین الانشم از این حیث جزو عناوین درجه یک به حساب میاد نهایتش اینکه یه volumetric lighting و bloom بذارن تنگش ، نکته که halo 4 نیاز داره یه طراحی هنری عالی ـه ، قول میدم اگه همین یه مورد رو به نحو احسن اجرا کنن، از گرافیک بازی بیشتر از هر عنوان دیگه ایی هیجان زده بشید :d

من برات قول میدم اگه از نظر تکینکی پیشرفت نکنه با کله بخوره زمین :دی گفتنی هام را هم قبلا گفتم ! بازی خیلی جا برای پیشرفت تکنیکی داره !

فرخ قبلاً بهت گفتم الان با اطمینان بیشتر بهت میگم ! چیزی که توی هیلو ریچ دیدی تو هیچ بازی دیگه ای نمیتونی ببینی و هیلو 4 هم چیزی فراتر از ریچ نخواهد شد از لحاظ تکنیکی ! هیلو ریچ نهایت چیزی هست که روی 360 ممکن بود ! بیشتر از اون انتظار داشته باشی خودت رو گذاشتی سر کار انصافاً ! یکم بهتر میشه مسلماً ولی اینهایی که تو لیست کردی نسل بعد هم شاید کفاف یه هیلو واقعی رو نده، چه برسه به این نسل ! میای به میحط های ریچ میگی خلوت و ... ؟ اصلاً اون حجم اتفاقاتی که تو محیط رخ میده اون حجم هوش مصنوعیی که در لحظه دارن فعالیت میکنن و تأثیر میذارن روی بازی و انفجارها و اون حجم بافت و افکتهای دیگه رو در نظر نمیگیری فقط حرف خودت رو میزنی !
yahoo_22.gif
اگر حرف من یکی رو هم قبول نداری حرف این مادام رو که قبول داری ؟!
yahoo_7.gif

Zine � Article � Women in Gaming: Halo's Corrinne Yu
تو پیچیده ترین و غیر قابل انکار ترین بازی شوتری که تا حال روی 360 اومده رو انکار کردی بعد الان منتظر چیزی جدید از هیلو 4 هستی آخه ؟ اون محیط و اون تعداد هوش مصنوعی و اون حجم بافت و دورنما و پلیگون و ... که تو ریچ بود رو به سختی بتونن ارتقاء بدن ! بیشترین کاری که میتونن بکن در زمینه گیم پلی و بخش گرافیک هنری هست و یکمقدار هم انیمیشن ها، نه بیشتر ! 100% با بهینه کردن کدها میتونن بیشتر از 360 بکشن بیرون ولی تفاوت تکنیکیش با ریچ خیلی خیلی کم هست بنظرم ! ببین کی بهت گفتم دیگه !
yahoo_3.gif

محسن جان تنها مورد برتر ریچ فقط تعداد ai ها هست حالا به خاطر یه هوش مصنوعی اگه برش داری فکر نکن هزار تا افکت میشه بجاش اختراع کرد !

همین بازی RAGE از لحاظ تکنیکالی و چه بصری و چه جزئیات و چه وسعت محیط و چه دور نما و چه پلیگان و ............رسما 2و 3 بار هیلو ریج را میکنه تو قوطی درش میاره ! بازی هم در 60 فریم اجرا میشه !

اگه نسل بعد به قول تو چنین پیشرفتی هیلو نکنه باید بگم ضعیفترین تیم تکنیکی را تو تاریخ بازیها را 343 داره !
 
آخرین ویرایش:
من برات قول میدم اگه از نظر تکینکی پیشرفت نکنه با کله بخوره زمین :دی
از نظر تکنیکی پیشرفت نکنه با کله میخوره زمین؟:-/ هیلو؟! یعنی الان هیلو به گرافیکش وابستست؟:-/

فرخ خواهشا بیخیال شو:دی سر این یکی دیگه از این حرف ها نزن، بگذار زندگیمون رو بکنیم:دی هر وقت فهمیدیم داستان بازی از چه قراره، چه چیزهایی بهش اضافه شده، دشمن ها کین و اسلحه های جدید چین، مولتی پلیرش رو چیکار کردن، اصلا و ابدا مهم نیست گرافیکش پیشرفت کنه یا نه، چون درصد اهمیتش برای هیلو زیر 2%ـه.
همین بازی RAGE از لحاظ تکنیکالی و چه بصری و چه جزئیات و چه وسعت محیط و چه دور نما و چه پلیگان و ............رسما 2و 3 بار هیلو ریج را میکنه تو قوطی درش میاره ! بازی هم در 60 فریم اجرا میشه !
تنها برتری تکنیکی ریج نسبت به ریچ یکی انیمیشن ـه، و یکی فریم که البته فریم حساب نمیشه چون بازی چیزی به نام فیزیک نداره (مثل CoD):lol: هر وقت فیزیک عالی مثل هیلو ارائه داد و 60 فریم بود آره. از لحاظ پلیکان هم ریچ بالاتره.
 
آخرین ویرایش:
من برات قول میدم اگه از نظر تکینکی پیشرفت نکنه با کله بخوره زمین :دی گفتنی هام را هم قبلا گفتم ! بازی خیلی جا برای پیشرفت تکنیکی داره !



محسن جان تنها مورد برتر ریچ فقط تعداد ai ها هست حالا به خاطر یه هوش مصنوعی اگه برش داری فکر نکن هزار تا افکت میشه بجاش اختراع کرد !

همین بازی RAGE از لحاظ تکنیکالی و چه بصری و چه جزئیات و چه وسعت محیط و چه دور نما و چه پلیگان و ............رسما 2و 3 بار هیلو ریج را میکنه تو قوطی درش میاره ! بازی هم در 60 فریم اجرا میشه !

اگه نسل بعد به قول تو چنین پیشرفتی هیلو نکنه باید بگم ضعیفترین تیم تکنیکی را تو تاریخ بازیها را 343 داره !
اتفاقا تکنیکی و بزرگی و اینا Reach رو قورت نمیده ! همه چیز Reach از تکسچر تا مدل و .... بالاتر از این موردی که میگی و خیلی بازیای دیگس (مخصوصا اون تعداد پلیگان که اصلا فکرشم نکن که حتی 1% از ماله Reach بهتر بوده باشه ! یدونه الیت رو تو یکی از این Dev Diary ها نشون میداد در حدی بود که نمونه مدلش کمتر پیدا میشه)
منتها طراحی هنری صفر بوده که نتونسته از اینا استفاده کنه و یه چیزه کاملا معمولی در آورده
 
تنها برتری تکنیکی ریج نسبت به ریچ یکی انیمیشن ـه، و یکی فریم که البته فریم حساب نمیشه چون بازی چیزی به نام فیزیک نداره (مثل CoD):lol: هر وقت فیزیک عالی مثل هیلو ارائه داد و 60 فریم بود آره. از لحاظ پلیکان هم ریچ بالاتره.

اتفاقا تکنیکی و بزرگی و اینا Reach رو قورت نمیده ! همه چیز Reach از تکسچر تا مدل و .... بالاتر از این موردی که میگی و خیلی بازیای دیگس (مخصوصا اون تعداد پلیگان که اصلا فکرشم نکن که حتی 1% از ماله Reach بهتر بوده باشه ! یدونه الیت رو تو یکی از این Dev Diary ها نشون میداد در حدی بود که نمونه مدلش کمتر پیدا میشه)
منتها طراحی هنری صفر بوده که نتونسته از اینا استفاده کنه و یه چیزه کاملا معمولی در آورده

مثل اینکه به چشمهمنمیشه اعتماد کرد :lol: یعنی فقط میشه گفت لول ! میزان پلیگانی که تو محیط ریج به کار برده شده راحت چند برابر ریچ هست ! اون محیط بزرگ که چند برابر بزرگتر از ریچ طراحی شده و open world هم هست تک تک ابجکتها و چه سخره هاش پیلیگان استفاده شده و یعنی یه چیزی گفتید در حد جک .

تنها برتری ریچ هم فقط به اون چیزهایی که بابک گفته بوده! :lol: فقط من تو کفه این موندم که چطور شده سایتها این همه تو کفش موندن? :lol:

در نهایت فرقه rage با reach در این بوده !

game spot :
RAGE:
good_t_proficient_graphics_s.gif
good_terrific-animation_s.gif
good_outstanding_design_s.gif


HALO REACH :
:lol:
 
من برات قول میدم اگه از نظر تکینکی پیشرفت نکنه با کله بخوره زمین :دی گفتنی هام را هم قبلا گفتم ! بازی خیلی جا برای پیشرفت تکنیکی داره !
اخه فرخ یه نکته ایی هست که باید در نظر بگیریم اونم اینکه الان یسری افکت ها تو این نسل به وفور دارن مورد استفاده سازنده ها قرار میگیرن که صرفاً فقط جنبه ظاهری دارن به قول مازیار بازیساز ها خیلی از ضعف ها و ایرادات رو به کمک اونها پنهان میکنن یا حداقل باعث میشن کمتر به چشم بیاد . افکت هایی مثل Bloom و نورپردازی جحمی ، DOF های بعضاً اغراق آمیز و . . .

تنها گناه ریچ اینکه گرافیکش پشت این زرق و برق ها قایم نشده و از اون طرف چون از لحاظ هنری زیاد گیرا نیست گرافیک خوبش زیاد به چشم نمیاد.

متاسفانه (یا شایدم خوشبختانه نمی دونم :d ) ریچ رو مواری زوم کرده که شاید خیلی از گیمر ها کوچکترین توجهی بهش نکنن ! یعنی شاید واسه کسی مهم نباشه داره تو یه سکانس 30 تا کاکتر به صورت همزمان با هوش مصنوعی بینظیر رندر میشه ، جالب اینکه قضیه به همین جا هم ختم نمیشه حتی تیرهای اسلحه هم به صورت دینامیک طراحی شدن یعنی حساب کن جدا از کاکترها ، چیزی حول حوش 40 تا منبع دینامیک نور. . . ! حالا به محیط نسبتاً باز و آبجکت های دیگه ایی که تو محیط میبینی کاری ندارم (حتی یه بار تست کردم تو یه مرحله نزدیک 20 تا یا 30 تا سفینه یه صورت همزمان تو هوا وجود داشت وقتی بهشون تیر میزد منهدم میشدن !!)

جالب ترین نکته اینجاست که با این وجود باز گرافیک ریچ نسبت به بازی های رده اول کم نمیاره یعنی افکتی نیست که تو ریج نبینیم غیر همون volumetric lighting و bloom .
 
من برات قول میدم اگه از نظر تکینکی پیشرفت نکنه با کله بخوره زمین :دی گفتنی هام را هم قبلا گفتم ! بازی خیلی جا برای پیشرفت تکنیکی داره !



محسن جان تنها مورد برتر ریچ فقط تعداد ai ها هست حالا به خاطر یه هوش مصنوعی اگه برش داری فکر نکن هزار تا افکت میشه بجاش اختراع کرد !

همین بازی RAGE از لحاظ تکنیکالی و چه بصری و چه جزئیات و چه وسعت محیط و چه دور نما و چه پلیگان و ............رسما 2و 3 بار هیلو ریج را میکنه تو قوطی درش میاره ! بازی هم در 60 فریم اجرا میشه !

اگه نسل بعد به قول تو چنین پیشرفتی هیلو نکنه باید بگم ضعیفترین تیم تکنیکی را تو تاریخ بازیها را 343 داره !

ریج یه بازی 60 فریم عالی بود ! درست ! اما از نظر وسعت محیط و پولیگون و دورنما ریچ رو میخوره ؟ مرحله اول ریچ یادت هست اصلاً ؟ کل مرحله بدون لودینگ اجرا میشه ! کل westland اندازه مرحله اول ریچ میشه اصلاً ؟ اصلاً تو محیطی در این حد بزرگ و به اون شلوغی تو بازیی دیگه ای دیدی ؟ مرحله 4ـم برو یدونه نارنجک انداز ( از این پلاسمایهاش باشه بهتره ! ) بردار با زاویه 45 درجه شلیک کن اون طرف دره که ورتاگ ها دارن رد میشن ! فقط درست نگاه کن و ببین که بعد از خوردن به دیواره دره تازه منفجر میشه ! هیچکدوم از دورنماهای ریچ عکس نیستن ! همشون پلیگون دارن و واقعی هستن ! برخلاف گیرز 3 یا همین ریج ! پولیگون ریج از ریچ بیشتره ؟ تو هر عکسی که میخوای از ریج بذار من پلیگونهاش رو دونه به دونه بهت نشون میدم ! از چرخ ماشینهاش گرفته تا سر شخصیتهاش تا پلیگونهای اسلحه هاش ! اصلاً اسلحه های ریج رو دقت کردی بهشون ؟ پلیگونشون بشدت کم هست و بیشتر برآمدگی ها و تو رفتگیهاشون با normal map هست ! تو ریچ همه اسلحه ها از پلیگون محض ساخته شدن ! فیزیک ریچ رو با ریج مقایسه میکنی ؟ اصلاً میتونی تصور کنی این کارت چقدر به ضرر ریج هست ؟ واقعاً میخوای ویدئوی مقایسه بذارم برات ؟ یبار فقط برو یسری از Top 10 kills های هیلو 3 رو ببین که اشیاء چجوری در اثرسرعت و شتابی که دارن میتونن کشنده باشن ! حتی یه نارنجک میتونه قبل از مفجر شدن و فقط به علت پرتاب شدنش از فاصله خیلی دور و ارتفاع گرفتنش کشنده باشه ! وای به حال اینکه بترکه ! ریچ که دیگه داستانش جداس !

تو داری هوش مصنوعی ریچ و الیت هاش رو با ریج مقایسه میکنی ؟ اصلاً تو ریج چیزی به عنوان تاکتیک داشتن ؟ انصافاً به حای خودش هوش مصنوعی خوبی داشتن دشمن هات ولی اصلاً با یه ترکیب ناهمگون از هوش های مصنوعی هیلو قابل قیاس نبودن و نیستن ! کیفیت بافتهای ریچ رو انکار میکنی ؟ بافتهای کرایسیس کنسولی که سهله بافتهای حاصل از پک اینستالی b.f.3 هم جلوی ریچ باید لنگ بندازن ! حتی گیرز ! تو اصلاً توجه کرده بودی لای درختچه های بلند ریچ که راه میری فیزیک دارن و بهت واکنش نشون میدن ؟ ( مثل درختچه های الن ویک ) اصلاً توجه کرده بودی که تو یک محیط گسترده ای مثل هیلو میتونی بری و کل محیط رو دور بزنی و برگردی اما همه چیزهایی که روی زمین افتاده سر جاشون باقی میمونن ؟ اصلاً توجه کردی که افکت ذرات هیلو ریچ سنگین ترین افکت ذراتی هست که تو یه شوتر استفاده شده تا حالا ؟ یا توجه کردی alpha buffer ـی که تو ریچ هست تو عناوینی مثل کیلزون 3 هم نیست حتی و خیلی از بازیسازها از رزلوشن کامل استفاده نمیکنن برای این قسمت ؟ به نور پردازی HDR باز توجه کردی ؟ به افکت بارونش توجه کردی که با همه سطوح رابطه درستی برقرار میکنه و واکنش نشون میده ؟ توجه کردی که فیزیک ابش چقدر زباست و طراحیش ؟ توجه کردی تو مراجل به اون بزرگی در همون حین که راه میری چه حجم بزرگ و گسترده ای از دود ها و گرد و غبار حجمی وجود داره ؟ شاید در حد الن ویک نباشه ولی به جرأت میگم تو 360 چنین چیزی رو در هیچ بازی دیگه ای غیر از ریچ ندیدم !

اصلاً توجه کردی که ریج در مراحل شوتینگش چقدرمحیطهاش بسته و خطی هست ؟ و فقط مراحل ریسینگش باز طراحی شده که اون هم کلش اندازه مرحله اول ریچ نمیشه ؟ اونوم با اون حجم از پوشش گیاهی و دود حجم دار و افکت بارون و جنگهای شلوغ و ... ؟ اون همه منابع نوری متغییر و فیزیک عالی و ... ؟ co-op چهار نفره چندتا شوتر هستن که داشته باشن ؟ چند تا شوتر به شلوغی و وسعت ریچ هستن که چنین قابلیتی داشته باشن ؟ Forge World که رفتی بگردی ؟ محیطی با اون وسعت و جزئیات تو کدوم شوتری دیدی ؟

فرخ من میدونم ریج بازی شاخی هست و از نظر تکنیکی هم قبولش دارم و خیلی هم دفاع کردم ازش چون واقعاً ازش لذت بردم ولی به هیچ وجه نمیتونم بخاطر ریج این همه نکات ریز و درشت ریچ رو ندیده بگیرم ! تو متأسفانه ریچ رو خیلی سطحی بهش نگاه کردی و از کنارش رد شدی !
 
مثل اینکه به چشمهمنمیشه اعتماد کرد :lol: یعنی فقط میشه گفت لول ! میزان پلیگانی که تو محیط ریج به کار برده شده راحت چند برابر ریچ هست ! اون محیط بزرگ که چند برابر بزرگتر از ریچ طراحی شده و open world هم هست تک تک ابجکتها و چه سخره هاش پیلیگان استفاده شده و یعنی یه چیزی گفتید در حد جک .

تنها برتری ریچ هم فقط به اون چیزهایی که بابک گفته بوده! :lol: فقط من تو کفه این موندم که چطور شده سایتها این همه تو کفش موندن? :lol:

در نهایت فرقه rage با reach در این بوده !

game spot :
RAGE:
good_t_proficient_graphics_s.gif
good_terrific-animation_s.gif
good_outstanding_design_s.gif


HALO REACH :
:lol:
از لحاظ پلیگان، تکستچر، دورنما، Particle Effect ، مدل سازی، تعداد AI و کیفیت AI و فیزیک همگی Reach بالاتره.

Rage از لحاظ طراحی بصری (که حداقل 60% کاره) و نورپردازی (اونم نورپردازی بصری، نه تکنیکی) و انیمیشن و فریم بهتره.

دیگه هم درباره چیز به این واضحی بحث نمیکنم، حالا هی بیا :lol: بگذار.
----------------------------------------------
@امیرعلی
یدونه الیت رو تو یکی از این Dev Diary ها نشون میداد در حدی بود که نمونه مدلش کمتر پیدا میشه
اینو ببین:دی به حالت سه بعدی و کیفیت اسلحه الیته دقت کن، دست ها و انگشتاش و ... . یعنی رسما 90% بازیها رو از این حیث قورت میده درسته:دی

13711216043090767471.jpg
 
از لحاظ پلیگان، تکستچر، دورنما، Particle Effect ، مدل سازی، تعداد AI و کیفیت AI و فیزیک همگی Reach بالاتره.

Rage از لحاظ طراحی بصری (که حداقل 60% کاره) و نورپردازی (اونم نورپردازی بصری، نه تکنیکی) و انیمیشن و فریم بهتره.

دیگه هم درباره چیز به این واضحی بحث نمیکنم، حالا هی بیا :lol: بگذار.
----------------------------------------------
@امیرعلی

اینو ببین:دی به حالت سه بعدی و کیفیت اسلحه الیته دقت کن، دست ها و انگشتاش و ... . یعنی رسما 90% بازیها رو از این حیث قورت میده درسته:دی

اتفاقا خواستم الآن عکس ویدیو رو بذارم :d قشنگ نشون میده اوج کار رو ! بدون تکسچر مدلش خیلی خیلی نرمه ! :

09889786186071300087.jpg

92444652299640142642.jpg
توش میگفت از اسپارتان ها هم بیشتر روشون کار شده :d ولی تعدادشون رو نگفت منم پیدا نکردم. اصولا یه همچین چیزی خیلی سنگینه !
 
توش میگفت از اسپارتان ها هم بیشتر روشون کار شده
آره دیگه، چون در اصل اینا مهمن، اسپارتان ها رو که ما نمیبینیم زیاد:دی یه الیت تو Reach جزو سنگین ترین مدل هاییه که تا حالا تو این نسل ساخته شده. مثلا تو Firefight من یه بار همه دشمن ها رو الیت گذاشتم، تعدادشون از 15 تا که بیشتر میشد فریم قشنگ میومد رو 10 :دی یعنی اصلا نمیشد بازی کرد! کلا الیت ها چه از لحاظ تعداد پلیگان و تکستچر و چه هوش مصنوعی خیلی خیلی سنگین بودن. بعد اصلا میدونستی بانجی برای ریچ چند تا مدل ساز حرفه ای هندی استخدام کرده بود؟:دی هندی ها رو که میدونی در زمینه نرم افزار و اینا چه روانی هایین:دی

اصلا من نمیدونم چرا ما بحث میکنیم:دی خود Digital Foundry گفته بود ریچ مرزهای تکنیکی جدیدی برای 360 باز میکنه، حرف DF سنده دیگه:دی ریچ فقط از لحاظ طراحی بصری و هنری خوب نبود زیاد، هم خواسته بودن تم هیلوهای قبلیو داشته باشه، هم مثلا یه تم تاریک هم داشته باشه که کلا به هم نمیخورد و خوب درنیومده بود. اما از لحاظ تکنیکی غوغا بود.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or