Multi Platform Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition

سازنده
Grove Street Games
تاریخ انتشار
November 2021
ناشر
Rockstar
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
GTA T2.png

سازنده: Grove Street Games
ناشر: Rockstar Games
پلتفرم: PC , Switch , Stadia , کنسول های نسل 8 و 9 و Android
تاریخ عرضه: 11 نوامبر , اندروید 2022
پس از سال ها لیک و شایعات نامعتبر, مجموعه ای کلاسیک از Grand Theft Auto توسط راکستار معرفی شد, تا سه تجربه فوق العاده را به پلتفرم های حال حاظر منتقل کند.

براساس اطلاعات موجود:

1. بازی توسط راکستار داندی, توسعه دهنده عناوینی چون halo master chief collection و آپگرید نسل نهم GTA 5 ساخته شده, و در مراحل پایانی توسعه قرار دارد.

2. این ریمستر شامل عناوین GTA 3 , Vice City و San Andreas میشود.

3. بازی ها با استفاده از Unreal Engine ساخته شده, و گرافیکی قدیمی و جدید درش ترکیب شده است, این پیشرفت های گرافیکی شامل لاتینگ جدید, تکسچرهای با کیفیت و Draw Distance میشود.

4. براساس گفته منبعی, این ریمستر شباهت زیادی به نسخه های ماد شده دارد.

5. رابط کاربری بروز شده, اما استایل قدیمی اش را حفظ کرده است, و به گفته راکستار حس بازی تا حد ممکن به نسخه های اصلی وفادار خواهد بود.

6. با این حال, گیم پلی بازی شامل کنترل و سیستم های GTA 5 میشود.

7. راکستار تا هفته های آینده بازی را نشان خواهد داد.

 
آخرین ویرایش:
View attachment 232171


چند کلامی درباره راکستار گیمز و حواشی بعد از عرضه GTA Trilogy

اول از هرچیز بگم که این عجله راکستار یا تیک تو هرکدام که پشت انتشار سریع مجموعه تریلوجی هستند فقط یک دلیل میتونه داشته باشه و اونم اینکه بزودی احیانا از عنوان بزرگ و جدیدشون که حالا یا GTA VI هست یا یک عنوان دیگر میخوان رونمایی کنند و با علم به اینکه این ریمستر تریلوجی اشکالاتی داشت و حتی در بهترین حالتش هم خیلی هارو راضی نمیکرد و میتونه بعدا به مارکتینگ عنوان جدید صدمه بزنه این مجموعه به سرعت معرفی و عرضه شد.

من مطمئنم همه کسانی که الان ناراضی هستند با دیدن تریلر معرفی GTA VI یا عنوان AAA دیگری از راکستار این کدورت خاطر که به خاطر GTA TDE به وجود آمد را به سرعت نور فراموش خواهند کرد.
حقیقتا من خودم حدود ۱۲ ساعتی هر سه عنوان این پکیج را بازی کردم توصیفی که میتوان کرد مثل این می مونه که شما بتونید زیباترین لحظاتی را که در دوران کودکی یا نوجوانی داشتید و فراموش کرده بودید را به نحوی با کیفیت بالا به یاد بیارید خواهید دید که چقدر حس خوبی بهتون دست میده..
واقعا از نظر ویژوال عالی کار کردند ، جای جای محیط بازی خاطره انگیزه و نمیشه انکار کرد که زحمت زیادی پای این ریمستر کشیده شده اما مشکلاتی که داره یکی افت فریم هست و کمی باگ هست (نسخه PS5 بازیش کردم) البته این موارد اصلا آزار دهنده نیست و به تجربه کلی بازی آسیب نمیرسونه چون باگ تو نسخه های اورجینال هم بود.
در مورد چهره ها حقیقتا میشد بهتر کار کنند ولی فراموش نکنید پورت کردن اون Asset های بسیار قدیمی و فسیل شده از انجین RenderWare تو یه انجین امروزی مثل انریل انجین واقعا کار سختی هست که از یک تیم نهایتا ۱۰ نفره و کاملا بی تجربه نمیشه انتظار وحشتناکی بالایی داشت. اگرچه ما الان تو دوره ای زندگی میکنیم که گیمینگ خاصیت اصلی خودش را بین خیلی ها از دست داده و گیمینگ تبدیل به یه سرگرمی با قابلیت نقد خشن از هرکسی شده که با کوچکترین اشتباه سازندگان دودمانش رو در توییتر و اینترنت به باد میدن وگرنه هیچ کس یادش نمیره ما نسل های قدیم بازیها رو با چه شرایط گرافیکی و باگ بازی میکردیم و کلی هم لذت میبردیم ولی الان فقط کافیه یه عیب کوچک پیدا کنن و چقدر راجب کلیت اون اثر منفی گرایی کنند. خیلی ها حتی بازی رو تجربه نکرده نظر میدن که این بدترین سَم برای این صنعت هست در کل یک جور مرضی به جون این مخاطبان این صنعت افتاده که فقط باعث شده ماهیت اصلی گیمینگ و گیمر بودن بطور کل فراموش بشه و اون اینکه خیلی ها بدون اینکه خودشون چیزیو تجربه کنن با حرفهای یکی دیگه ذهنیتشون نسبت به یک اثر مسموم بشه
شاید بارها تجربه کرده باشید که کسی شروع میکنه و یک اثری رو میکوبه مطمئنا شما هم به مرور این ذهنیت براتون شکل میگیره که پس حتما اون اثر افتضاحی هست و این قضیه وقتی به بدترین حالت خودش میرسه که شما مدتهای زیادی منتظر اون اثر بودید و حالا با حرفای دیگران حس میکنید در تمام اون مدت اشتباه فکر میکردید در حالیکه اگر از این جریانات به دور بودید و با دید مثبت به تجربه بازی میپرداختید لذت بسیار بیشتری میبردید
به عنوان مثال برای خودم نزدیک ترین تجربه Call of Duty Vanguard هست که دیدم راجبش جو منفی زیاد هست ولی الان که دیشب بازیش کردم واقعا تعجب کردم چطور میشه راجب این بازی خوب انقدر بدگویی کرده باشن !!
برگردیم به موضوع تریلوجی ، بنظرم در مورد قیمت مجموعه میشد با یه قیمت ۳۰ دلاری این پکیج رو ارزشمند تر کرد نمیدونم چقدر پای تیک تو وسطه ولی همون شایعاتی که GTA TDE رو لیک کرد گفته بود راکستار حتی قصد داشته این مجموعه یک اثر رایگان و به پاس قدردانی از فنها باشه که خب به یکباره شاهد بودیم که قیمت ۶۰ دلاری براش در نظر گرفتند.
من مطمئنم راکستار با علم به مشکلات این مجموعه اجازه انتشار رو داده و دلایلی که آوردم کمی فکر کنید میتونه منطقی باشه
من احساس میکنم انتقادهایی که اخیرا به راکستار میشه(صرفا خود GTA TDE منظورم نیست ) ناشی از یک جور گلایه احساسیه!!!
فکر نکنم کسی باشه راکستار رو دوست نداشته باشه و با بازیهاش خاطره نداشته باشه
همه فنهای پلتفرمهای مختلف راکستار رو دوست دارند
مساله ای که هست خیلی ها نمیتونن اون دورانی را فراموش کنند که راکستار سالی یک عنوان بزرگ برای ریلیز داشته!!!
بازه ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۴ واقعا یک دوران طلایی برای راکستار بود که تقریبا سالی یک یا دو عنوان بزرگ دریافت میکردیم .
اما ما داریم میبینم بین عناوین راکستار اختلاف حتی بیش از ۵ سال افتاده که واقعا تاسف باره!!
آخرین اثر یعنی RDR2 یک شاهکار بود اما باعث کرانچ وحشتناکی تو راکستار شد.
در هر صورت در حال حاضر همه از راکستار بازی جدید میخوان نه دی ال سی GTA online
دیسلایک ها نشون میده مردم دیگه نسخه نسل جدید GTA 5 نمیخوان و هرچی راجب GTA 5 باشه عکس العمل منفی نشون میدن..
من کاملا واقفم که عجله برای عرضه بازی جدید میتونه برای خروجی بعدی راکستار نتیجه عکس بده ولی برای ما فنها اینکه یه کمپانی مولتی استودویی مثل راکستار تبدیل بشه به یک شرکت که صرفا چرخه GTA-Red Dead میسازه زیاد جالب نیست!!
بیشتر این انتقادات رو فقط و فقط به این خاطر مبینیم که مردم توقع بازی جدید از راکستار دارند ولی حتی کوچکترین اطلاعاتی دریافت نمیکنند!!
خیلی استودیوها حتی اگر قراره بازیشون چهار یا پنج سال دیگه بیاد میان و راجب پروژه ایندشون صحبت میکنند ولی میدونیم که راکستار هیچ وقت اینکارو نمیکنه و تا مطمئن از چیزی نباشن چیزیو معرفی نمیکنند..
همه خوب میدونیم که راکستار اهل کپی کردن عناوینش از روی هم نیست و نسخه جدید یکی از فرانچایز هاش تا با اختلاف از نسخه قبلی بهتر نباشه اون را منتشر نمیکنند
فقط امیدوارم این فاصله ها به ضرر راکستار نباشه و باعث نشه راکستار هم از مارکت و هم از دلها دور بیفته ولی تا زمانی سلطان سام هاوسر تو راکستار هست بشخصه هیچ نگرانی بابت این کمپانی ندارم و مطمئنم با بازی جدیدشون همه را انگشت به دهان خواهند کرد.

تموم شد ؟ خیلی تاثیر گذار بود :D

اینکه بازی مشکل داره و راک استار خراب کرده ، هیچ ربطی به این قضیه که بازیه بعدیشون میتونه خفن باشه/هست نداره ! پس به عنوان مثال CP 2077 هم عیبی نداره اون چیزی که گفتن نشد ! چون بعدیش می تونه خفن باشه/هست ؟! اصلا دیگه چرا مهم باشه یک بازی قراره چی باشه وقتی همیشه شماره بعدی هست :D
اینکه شما با باگ و افت فریم و مشکلات گیم پلی و گرافیک و .... هزارتا چیزه دیگه مشکلی نداری دلیل نمیشه فکر کنی بقیم مشکلی ندارن یا چی.فاجعه ای که من دارم به شخصه در سطح نت میبینم فراتر از فالوت و سایبر و اوردر و ... اینا هست فکر نکنم حالا حالا هام بشه جمعش کرد.
 
نمیشه بگیم چون این خراب شده gta 6 یا rdr3 هم قراره خراب بشه .

راکستار هیچ دخالتی در ساخت این تریلوجی نداشته همینطور هیچ تصمیمی برای بازسازی و عرضه ی این سه گانه نداشته و تیک تو که شرکت مادر هست تصمیم به باز سازی عناوین قدیمی گرفته .

هر چند که من دلم میخواد بازی های قدیمی rdr1, gtaiv , max payne و .... رو بازسازی شده ببینم ولی ترجیح میدم که یک استدیوی کار بلد کاره بازسازی بازی های بعدی راکستار رو انجام بده ‌‌.
 
  • Like
Reactions: Am3R
تموم شد ؟ خیلی تاثیر گذار بود :D

اینکه بازی مشکل داره و راک استار خراب کرده ، هیچ ربطی به این قضیه که بازیه بعدیشون میتونه خفن باشه/هست نداره ! پس به عنوان مثال CP 2077 هم عیبی نداره اون چیزی که گفتن نشد ! چون بعدیش می تونه خفن باشه/هست ؟! اصلا دیگه چرا مهم باشه یک بازی قراره چی باشه وقتی همیشه شماره بعدی هست :D
اینکه شما با باگ و افت فریم و مشکلات گیم پلی و گرافیک و .... هزارتا چیزه دیگه مشکلی نداری دلیل نمیشه فکر کنی بقیم مشکلی ندارن یا چی.فاجعه ای که من دارم به شخصه در سطح نت میبینم فراتر از فالوت و سایبر و اوردر و ... اینا هست فکر نکنم حالا حالا هام بشه جمعش کرد.
توی GTA III و Vice city باگی ندیدم فقط موقع عوض شدن خیابونا افت فریم لحظه ای داره Vice city
 
چیزی که من تو این چند ساله از جامعه گیمری متوجه شدم اینه که به شدت با این قضیه مشکل دارن که کمپانی های سازنده گیم به چشم دلار به گیمرا نگاه کنن! :D
ینی به اصطلاح بخوان بدوشنمون :Dهر بازی خوبی و بدی خودشوداره ولی اینکه بیای از حس نوستالژیک یه بازی سوء استفاده کنی و یه ریمستر مسخره بدی و تگ 60 دلاری روش بذاری قابل چشم پوشی نیست همیشه میدیدم که کلی ترول و اعتراض هست که چرا نسخه اخر GTA هی داره رو نسلای مختلف پورت میشه و چرا به جای اینکارا نسخه جدید نمیسازن و همیشه بهونه های مختلف واس این کارشون بوده ولی راکستار با این حرکت جدیدش دیگه کفر بیشتریارو دراورد همین بلا سر سایپربانکم اومد به خاطر سود بیشتر حاضر نشدن کنسولای فعلی و بی خیال بشن و اونجوری گند خورد به اون بازی که اصن خودم رغبت نکردم برم سمت خریدش اینقدر که بازخوردا بد بود و ملت هم کلی از خجالتشون درومدن!
 
VC با تمام خوبی هاش با شکلو شمایل جدید باز هم به پایان رسید، جوری که موقع بازی کردن داشتم شرح وقایع می دادم و از کوچه خیابون ها صحبت می کردم، اگر غریبه ای صدامو می شنید فکر می کرد دارم خاطرات گذشته زندگی شخصیمو در دیار دیگه ای تعریف می کنم.
در بحث گرافیک از خیلی جهات به عنوان ریمستر بازی عالی عمل کرده، ولی در عجبم که در بحث مدل ها چرا استودیو Grove Street مثل بافت های با کیفیت شهری (High Poly) نتونسته یک مدل سازی (Low Poly) قابل قبول ارائه بده که یک همخونی با تمام تغییرات داشته باشه، در بحث مدل ها جز تامی که نسبت به بقیه بهتره این ضعف نسبت به نسخه اصلی دیده می شه و حتی پسرفت داشته و آناتومی کریه المنظر رو نتونستن طوری بهبود بدن که به انسان شبیه باشه، یکی از کارکترهای بازی شبیه تایرنت ایول شده به دلیل درازی بیش از حد دست ها :D
این ها اومدن انجین رو بردن روی UE4، به این معنی که برای خلق دنیایی پویاتر می تونن کدها رو به روز کنن و تغییرات ریزو درشتی در ساختار AI انجام بدن، ولی تنها تفاوتی که بازی داشته پوسته بروز شدشه و مشکلات بعضا کوچکی که در AI نسخه اورجینال هم وجود داشت اینجا هم دست نخورده باقی مونده، باگ چند مورد در بازی دیدم که در نسخه اصلی چنین باگ هایی وجود نداشت یا اگه وجود داشت به این شکل نبود، نقشه بازی جزییات مکان ها از روش حذف شده و مناطق رو کامل تخت کردن (گرد، مستطیل، مربع) واقعا نمی دونم چرا چنین کاری کردن، بازسازی نقشه اورجینال با تمام جزییاتش برای من نهایت 1 هفته کار داره، بحث شنا هم حتی لازم نبود تامی شنا کنه و می تونست مثل بازی های دیگه زمانی که در آب می افته بلک اسکرین بشه و از خشکی سر در بیاره
کلام اولو آخر، این بازی راکستاره و برای من همیشه بسیار لذت بخشه، ولی نتونست با توجه به قیمت و کیفیت مثل سایر عناوین دیگش رضایت عموم رو به همراه داشته باشه، در بخش هایی عالی و در بخش هایی مایوس کننده، با همه این ها توصیه می کنم از طریق PS NOW یا وقتی که تخفیف خورد بازی رو انجام بدید، چون بهتر از راکستار در این سبک کسی وجود نداره حتی اگه عنوان 20 سال پیشش رو دوباره تجربه کنید
نوبت SAرسیده، بارونای اسیدی یوتوب! رو فراموش کنید اینی که کپچر کردم ببینید
View attachment Grand Theft Auto_ Vice City – The Definitive Edition_20211115013201(1).mp4

مشکل مولتی ورس و باگ بازی که بهش برخوردم:D البته این ها با آپدیت حل می شه، جهت فان
Grand Theft Auto_ Vice City – The Definitive Edition_20211114002058.png
Grand Theft Auto_ Vice City – The Definitive Edition_20211116123452.png
 
VC با تمام خوبی هاش با شکلو شمایل جدید باز هم به پایان رسید، جوری که موقع بازی کردن داشتم شرح وقایع می دادم و از کوچه خیابون ها صحبت می کردم، اگر غریبه ای صدامو می شنید فکر می کرد دارم خاطرات گذشته زندگی شخصیمو در دیار دیگه ای تعریف می کنم.
در بحث گرافیک از خیلی جهات به عنوان ریمستر بازی عالی عمل کرده، ولی در عجبم که در بحث مدل ها چرا استودیو Grove Street مثل بافت های با کیفیت شهری (High Poly) نتونسته یک مدل سازی (Low Poly) قابل قبول ارائه بده که یک همخونی با تمام تغییرات داشته باشه، در بحث مدل ها جز تامی که نسبت به بقیه بهتره این ضعف نسبت به نسخه اصلی دیده می شه و حتی پسرفت داشته و آناتومی کریه المنظر رو نتونستن طوری بهبود بدن که به انسان شبیه باشه، یکی از کارکترهای بازی شبیه تایرنت ایول شده به دلیل درازی بیش از حد دست ها :D
این ها اومدن انجین رو بردن روی UE4، به این معنی که برای خلق دنیایی پویاتر می تونن کدها رو به روز کنن و تغییرات ریزو درشتی در ساختار AI انجام بدن، ولی تنها تفاوتی که بازی داشته پوسته بروز شدشه و مشکلات بعضا کوچکی که در AI نسخه اورجینال هم وجود داشت اینجا هم دست نخورده باقی مونده، باگ چند مورد در بازی دیدم که در نسخه اصلی چنین باگ هایی وجود نداشت یا اگه وجود داشت به این شکل نبود، نقشه بازی جزییات مکان ها از روش حذف شده و مناطق رو کامل تخت کردن (گرد، مستطیل، مربع) واقعا نمی دونم چرا چنین کاری کردن، بازسازی نقشه اورجینال با تمام جزییاتش برای من نهایت 1 هفته کار داره، بحث شنا هم حتی لازم نبود تامی شنا کنه و می تونست مثل بازی های دیگه زمانی که در آب می افته بلک اسکرین بشه و از خشکی سر در بیاره
کلام اولو آخر، این بازی راکستاره و برای من همیشه بسیار لذت بخشه، ولی نتونست با توجه به قیمت و کیفیت مثل سایر عناوین دیگش رضایت عموم رو به همراه داشته باشه، در بخش هایی عالی و در بخش هایی مایوس کننده، با همه این ها توصیه می کنم از طریق PS NOW یا وقتی که تخفیف خورد بازی رو انجام بدید، چون بهتر از راکستار در این سبک کسی وجود نداره حتی اگه عنوان 20 سال پیشش رو دوباره تجربه کنید
نوبت SAرسیده، بارونای اسیدی یوتوب! رو فراموش کنید اینی که کپچر کردم ببینید
View attachment 232597

مشکل مولتی ورس و باگ بازی که بهش برخوردم:D البته این ها با آپدیت حل می شه، جهت فان
فعلا که نظریه ساخته شدن این ریمستر توسط هوش مصنوعی مدرک بیشتری نسبت به انسان داره:D
 
در کل در مورد سه گانه بزرگترین مشکل طراحی شخصیتهاست چون بقیه ایراد ها و باگ ها با اپدیت حل میشه و میمونه طراحی بد کاراکتر ها (بیشتر صورتاشون که انگار یه بچه پنج ساله طراحی کرده)

دو تا تصویر جدید از ریمستر GTA IV WhatsApp Image 2021-11-17 at 18.51.20(1).jpeg WhatsApp Image 2021-11-17 at 18.51.20.jpeg
 
آخرین ویرایش:
دوستان من این چندوقت برعکس هایپ اولیه کلا نظرم منفی شده بود و نمیخواستم دیگه بازی رو بگیرم.ولی خوب بازی رو گرفتم امروز یکم VC بازی کردم به اون بدی هم که جو راه افتاده بنظرم نیست.منظورم تو قسمت گرافیک هست.گرافیک به خوبی در حد ریمستر بهبود پیدا کرده و نه بیشتر.باگ ها یسری هاش با اپدیت حل میشه.از بازی طرفداری نمیکنم چون خودم هم ریمیک رو ترجیح میدم ولی اگه واقعا دوست دارید به عنوان ریمستر بازیش کنید از دست ندیدش.(البته ارزش اون ۶۰ دلار هزینه رو نداره و رو سرویس هایی مثل game pass یا پایرتخور منظورمه)

پ.ن: و اینکه چون بعد سریال narcos سراغش رفتم و زمان بچگی داستانش رو متوجه نمیشدم الان داستانش برام لذت بخشه.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or