Multi Platform Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition

سازنده
Grove Street Games
تاریخ انتشار
November 2021
ناشر
Rockstar
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
GTA T2.png

سازنده: Grove Street Games
ناشر: Rockstar Games
پلتفرم: PC , Switch , Stadia , کنسول های نسل 8 و 9 و Android
تاریخ عرضه: 11 نوامبر , اندروید 2022
پس از سال ها لیک و شایعات نامعتبر, مجموعه ای کلاسیک از Grand Theft Auto توسط راکستار معرفی شد, تا سه تجربه فوق العاده را به پلتفرم های حال حاظر منتقل کند.

براساس اطلاعات موجود:

1. بازی توسط راکستار داندی, توسعه دهنده عناوینی چون halo master chief collection و آپگرید نسل نهم GTA 5 ساخته شده, و در مراحل پایانی توسعه قرار دارد.

2. این ریمستر شامل عناوین GTA 3 , Vice City و San Andreas میشود.

3. بازی ها با استفاده از Unreal Engine ساخته شده, و گرافیکی قدیمی و جدید درش ترکیب شده است, این پیشرفت های گرافیکی شامل لاتینگ جدید, تکسچرهای با کیفیت و Draw Distance میشود.

4. براساس گفته منبعی, این ریمستر شباهت زیادی به نسخه های ماد شده دارد.

5. رابط کاربری بروز شده, اما استایل قدیمی اش را حفظ کرده است, و به گفته راکستار حس بازی تا حد ممکن به نسخه های اصلی وفادار خواهد بود.

6. با این حال, گیم پلی بازی شامل کنترل و سیستم های GTA 5 میشود.

7. راکستار تا هفته های آینده بازی را نشان خواهد داد.

 
آخرین ویرایش:
San andreas رو بازی کردم، از نظر گرافیک محیط و تکسچرا فوق العاده شده، اگر مدل سازی شخصیتا رو بهتر انجام میدادن واقعا یه چیز عالی ای میشد، گان پلیشم همون استایل قدیمی رو داره. بازی کنید حتما!
 
ظاهرا گان‌پلی هیچ فرقی نکرده و‌ دقیقا مثل‌ نسخه‌های قدیمیه. حداقل ویدیوهای گیم‌پلی توی یوتوب که اینجورین. مگه اینکه 2 حالت داشته باشه که بتونی انتخاب کنی
سیستم هدف گیری فرق کرده دیگه مثل زمان ps2 نیست که به طرز ضایعی مارک و اتو ایم میکرد رو اهداف الان دیگه مثل بازیهای جدید خود بازیکن باید نشونه بگیره ولی در مورد اینکه انیمیشن گان پلی تغییر کرده باشه نه تغییر خاصی نکرده فقط اون Weapons Wheel و چیدمان اسلحه مثل GTA V شده که میشه سریع بین اسلحه ها یا موجهای رادیو سوئیچ کرد.
هندلینگ ماشینها به وضوح سنگین تر شده و طبیعی تر خراب میشن بخصوص توی تصادفات و انفجار بیشتر معلومه.
سیستم ردیابی هم مثل V شده وقتی رو نقشه جایی را مارک کنید مسیر رو براتون هایلایت میکنه.
گرافیک بازی هم که صحبت کردیم زیاد.
 
سیستم هدف گیری فرق کرده دیگه مثل زمان ps2 نیست که به طرز ضایعی مارک و اتو ایم میکرد رو اهداف الان دیگه مثل بازیهای جدید خود بازیکن باید نشونه بگیره ولی در مورد اینکه انیمیشن گان پلی تغییر کرده باشه نه تغییر خاصی نکرده فقط اون Weapons Wheel و چیدمان اسلحه مثل GTA V شده که میشه سریع بین اسلحه ها یا موجهای رادیو سوئیچ کرد.
هندلینگ ماشینها به وضوح سنگین تر شده و طبیعی تر خراب میشن بخصوص توی تصادفات و انفجار بیشتر معلومه.
سیستم ردیابی هم مثل V شده وقتی رو نقشه جایی را مارک کنید مسیر رو براتون هایلایت میکنه.
گرافیک بازی هم که صحبت کردیم زیاد.
مارک و اتو ایم هست هنوز
 
سیستم هدف گیری فرق کرده دیگه مثل زمان ps2 نیست که به طرز ضایعی مارک و اتو ایم میکرد رو اهداف الان دیگه مثل بازیهای جدید خود بازیکن باید نشونه بگیره ولی در مورد اینکه انیمیشن گان پلی تغییر کرده باشه نه تغییر خاصی نکرده فقط اون Weapons Wheel و چیدمان اسلحه مثل GTA V شده که میشه سریع بین اسلحه ها یا موجهای رادیو سوئیچ کرد.
هندلینگ ماشینها به وضوح سنگین تر شده و طبیعی تر خراب میشن بخصوص توی تصادفات و انفجار بیشتر معلومه.
سیستم ردیابی هم مثل V شده وقتی رو نقشه جایی را مارک کنید مسیر رو براتون هایلایت میکنه.
گرافیک بازی هم که صحبت کردیم زیاد.

من PS2 رو که نمیدونم ولی روی PC تا جایی که یادمه خودت نشونه گیری میکردی توی هر 3 نسخه
 
میشه آف کرد و دستی نشون گرفت درسته؟

جنگلهای سن آندریاس چیز دیگه ای شده با پوشش گیاهی جدید

View attachment 231616
سن آندریاسو چک نکردم ولی وایس سیتی رو چک کردم میشد آف کرد.

پوشش گیاهی و آسفالت و ... خیلی خوب شده. بازم میگم کاش روی مدل سازی شخصیتا بیشتر کار میکردن واقعا حیف شد. حس میکنم مدل سازی شخصیتای وایس سیتی نسبت به سن اندریاس بهتره.
 
مدل کرکترها هزار دلیل میشه براش آورد ..
میدونی که بازی تقریبا مال ۲۰ سال پیشه و کرکترهای بسیار زیادی هم داره.. تکنیک های موکپ اون زمان انقدر ابتدایی و ساده بوده که امکان اینکه بتونن از اون کدها یه چیز امروزی در بیارن نمیشده و تنها چاره اش موکپ دوباره بوده که اینم امکانش نبوده چون این مجموعه دارای صدها کرکتر مهم هست که پیدا کردن دوباره اونها یا حتی جایگزینی شون غیر ممکن بوده.. از اون طرف نمیشده که یک سری کرکترها خیلی روشون کار بشه و یک سری نشه ، باید بالانس میشد این موضوع..

هزار دلیل غیرمنطقی و توجیه گونه البته!

خیر! همونطور که چهره کلاود رو بدون موکپ و صرفا با دستکاری بافتهاش "واقع گرایانه تر" کردند (یا حداقل سعی کردند!) اینکار در مورد همه کرکترهای دیگه در هر 3 عنوان هم مقدور بود، نه اینکه چنین هیولاهای هالووینی تحویل ملت بدن!


عغع.png
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or