دوست عزیز با اکثر حرفاتون موافقم هستم و البته بیشتر از همه با این قسمت ! پریروز هم توی GTPlanet در این مورد نوشتم و خیلی ها موافق بودن. بازی ای که بیشتر از 1000 تا ماشین و حدود 30 تا مسیر داره , میتونه خیلی راحت 100 ها event مختلف داشته باشه. از event های کشوری و قاره ای تا کارخونه ای و ... ولی تعداد event های GT5 به نظر من هم واقعآ کمه ! یعنی الآن با هیچ قسمتی از بازی مشکل ندارم به جز همین مسآله ! همش میترسم زودتر تموم بشه برای همین کِشش میدم
البته اضافه کردن event راحت ترین کار ممکن هست و PD میتونه با DLC با حجم خیلی کم این کارو بکنه. چون ماشین و مسیر که آماده هست و فقط نیاز داره یه مربع درست کنه و توش بنویسه فلان event
امیدوارم زودتر به فکرش بیفتن !
ممنون آریا جان(ببخشید اگه اسمتون رو اشتباه گفتم!)
باور کن این بازی انقدر برای من عزیز و گرانقدره! که تمام قسمت هاش رو با وسواسه خاصی بررسی و تماشا میکنم.
راجب همین تعداد مسابقات یا همون event ها باید بگم همون اول یه نگاه سطحی و بازم تاکید میکنم نگاه سطحی و سریع بهشون انداختم تا فقط ببینم چه تعداد مسابقه در نظر گرفتن.
چون قسمت های مختلف GT و الخصوص event ها برام مثل صفحات یه رُمانه فوق العاده جذاب میمونه که آدم دوست نداره یهو به صفحات بعدی بره و از داستان بدونه و ترجیح میده ذره ذره بخونه و جلو بره تا اون لذت براش بیشتر و بیشتر شه.
راجب گرن توریزمو هم دقیقا" همین طوری ام و دوست دارم دونه دونه! مسابقات رو واردشون بشم و از کم و کیف اون مسابقه اگاه بشم تا برام لذت بیشتری داشته باشه.
اون قضیه کِش اومدن رو عالی اشاره کردی،باور کن الان من هم همون کار رو میکنم،مثلا" وقتی لامبورگینی گالاردو رو خریدم،برای اینکه به قول تو یه کم کِشش بدم و زودتر وارد event های بعدی نشم برگشتم و تمام مسابقاتی که تو بیگینر و آماتور میشد باهاش مسابقه بدم رو دوباره انجام دادم!
این قضیه حتی راجب لایسنس ها هم صادقه و به جای اینکه بیشتر شه،کمتر شده و حتی همون تعداد قبلی هم حفظ نشده که اینم برای علاقه مندانش خیلی ناراحت کنندس.
تو این GT جمعا" 60 تا test برای لایسنس داره یعنی توی هر بخش C , B , A , IB , IA ,S که تقسیم شده،10 تا تست هست.ولی اگه اشتباه نکنم تو GT4 حدود 80 تا تست لایسنس بود.
کاشکی تو این جی تی هم تعداد زیادتری تست لایسنس و event بود.
ولی این موضوع کم بودن event ها تو اولویت دوم دغدغه های من هست و دغدغه اولم و اصلیم قرار نگرفتن تمامی ماشینا تو بخش خرید اصلی و زیر مجموعه کمپانی های اصلی هست.
خیلی از این حرکت یامائوچی و شرکا! شاکی ام.
آقا شاید من همین اول بسم ال... بخوام بوگاتی ویرون بخرم و تست کنم،یا تامی کایرا یا مثلا" بنز سری c ، خب تکلیف چیه!
و در آخر اینکه من همیشه و طبق یه عادت قدیمی یه پیستی که هم راحت باشه و هم خوش prize !! پیدا میکنم و انقدر انجامش میدم و اول میشم تا صفرای حساب بانکیم! 6 رقمی شه تا خلاصه هر ماشینی که دلم بخواد بتونم بخرم،ولی هنوز تو این نسخه پیست بدرد بخوری برای این حرکت نیافتم.
یادش به خیر GT2 که با یه شورلت Corvette پیست فوجی اسپید رو بیشتر از 50 بار رفتم تا بالاخره تونستم ماشین رویایی خودم یعنی suzuki rally escudo رو بخرم.انصافا" عجب ماشینی بود.تمام رکورد های شتاب و سرعت نهایی مال اون بود.تو شماره قبل که بود ولی متاسفانه تو این شماره نیست!