GPU دومی در XO وجود ندارد

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت


Albert Penello مدیر طرح ریزی مایکروسافت شایعات پیرامون مبنی بر GPU دوم XO را تکذیب کرد.برخی میگویند که در XO یک GPU مخفی و پنهان شده در قسمتی از آن وجود دارد ; چنین چیزی حقیقت ندارد.
"فکر میکنم قبلا هم گفته بودم چیزهایی در این باره گفته بودم،GPU دومی وجود ندارد."اون این خبر رو ابتدا در توییتر خود، و بعد در Reddit اعلام کرد.و اشاره کرد که ممکن هست معرفی اخیر Direct X12 دوباره این شایعه را بر سر زبان ها بیاندازد.

Albert Penello درباره ی DX12 هم گفت چیز زیادی فعلا درباره اش نمیداند ولی پلیر ها انتظار بهبود پرفورمنس برروی XO باشند.
"ما ابزارمان را برای بازی سازان بهبود می بخشیم،همان طور که برای X360 این کار را انجام دادیم ،بنابراین شما پیشرفت پرفورمنس رو خواهید دید."

هفته ی قبل مایکروسافت اعلام کرده بود که در آینده بازی های بیشتری با رزولوشن 1080p برروی XO خواهید دید.
منبع
 
@bonjohn
یکی از پرزنتشن های کرایتک میگفت SMAA 1TX از T2x بهتره و مزیت اصلیش هم حذف ghosting هست. توی همون pdf هم صفحه 17 در مورد SMAA low/medium/high گفته و بعد رفته سراغ more rebust temporal AA
که جزو آخرین ست از ویژگی های اضافه شده به Cryengine ـه:d
 
39499676960637004551.jpg


64346938248395623405.jpg





خدایی ادم خندش میگیره خودتون یه نگاه به جزئیات محیط و پیچیدگی طراحی شخصیت ها بندازید زره مارکوس تنهایی اندازه 2 برابر شخصیت اینفیموس پردازش لازم داره البته شما فنهای سونی چشمتون باز نمیشه با این عکس ها و مقایسه گزاشتن ها حرف خودتون تکرار میکنید :))
چرا چسبیدن به همین عکس این عکس ها رو نگاه کن از حرف خوذت خندت میگیره
b35cc6cfa46f0ecc4.jpg
 
استاد گرامی کارشناس مسال بازی این اقا داره یه چیز دیگه میگه تو داری جواب رو میچرخونی اون اقا داره میگمه کجا چنین حرفی زده تو داری چیز دیگه میگی
اشتباه کردم رو برای چنین مواقعی گذاشتند

نه بابا مثکه ما اینجا داریم با خودمون بحث میکنیم.
وقتی یه شرکت مثلا میاد تو بروشورش 4 مدل دوچرخه معرفی میکنه بعد صفحه بعدش میاد معایب اون 4 مدلو میگه بعد صفحه بعدش میاد میگه این دوچرخه جدید اون عیبو نداره شما چه نتیجه ای میگیری؟
حتما هدفش از اینکار اسکول کردن ملت بوده.
 
در اخر موضوع گفتگو چی بود به کجا کشید
از عکس هایی که من دیدم مردم از infamousگرفتند و عکس هایی که از ryseدیدم متوجه شدم که infamousگرافیک بهتر و نورپردازی بهتری داره چیزی مشخصی هم هست
 
فن كنسول نباش !!
يه جوري داره دفا ميكنه انگار سوني يا ماكرو چي به اين داده :|
من ميگم گرافيك سونيك تو سگا بيشتر از اينفيمس و رايس هستش حرف هيشكيم قبول ندارم عجب كاريه !!
من ps3 داشتم بعد xbox 360 گرفتم احساس كردم انحصاري سوني بيشتر منو راضي ميكرد
از اين نسل ps4 گرفتم بخاطر همين قضيه ولي مطمىن باشيد اگه خلاف اينو ببينم صد در صد ميرم سراغ ماكرو
ما گيم رو براي خودمون بازي بازي ميكنيم اينجا دادگاه نيست كه بخواييم چيزي ثابت كنيم !!
من كوچيك همتون هستم لطفا كسي دلخور نشه اگه تند حرف زدم
 
نه بابا مثکه ما اینجا داریم با خودمون بحث میکنیم.
وقتی یه شرکت مثلا میاد تو بروشورش 4 مدل دوچرخه معرفی میکنه بعد صفحه بعدش میاد معایب اون 4 مدلو میگه بعد صفحه بعدش میاد میگه این دوچرخه جدید اون عیبو نداره شما چه نتیجه ای میگیری؟
حتما هدفش از اینکار اسکول کردن ملت بوده.
من پروشور نخوندم فقط پست های شما رو دیدم اگه اشتباه میکنم میپذیرم

- - -ویرایش - - -

فن كنسول نباش !!
يه جوري داره دفا ميكنه انگار سوني يا ماكرو چي به اين داده :|
من ميگم گرافيك سونيك تو سگا بيشتر از اينفيمس و رايس هستش حرف هيشكيم قبول ندارم عجب كاريه !!
من ps3 داشتم بعد xbox 360 گرفتم احساس كردم انحصاري سوني بيشتر منو راضي ميكرد از اين نسل ps4 گرفتم بخاطر همين قضيه ولي مطمىن باشيد اگه خلاف اينو ببينن صد در صد ميرم سراغ ماكرو
ما گيم رو براي خودمون بازي بازي ميكنيم اينجا دادگاه نيست كه بخواييم چيزي ثابت كنيم !!
من كوچيك همتون هستم لطفا كسي دلخور نشه اگه تند حرف زدم
کاملا با حرفات موافقم
ولی بعضی مواقع چیزهایی میبینم که من وادار کنه به بحث کردن
 
@bonjohn
یکی از پرزنتشن های کرایتک میگفت SMAA 1TX از T2x بهتره و مزیت اصلیش هم حذف ghosting هست. توی همون pdf هم صفحه 17 در مورد SMAA low/medium/high گفته و بعد رفته سراغ more rebust temporal AA
که جزو آخرین ست از ویژگی های اضافه شده به Cryengine ـه:d

ببين نشد ديگه افشين اومدي نسازي اون PDF رو من با دقت خوندم كلا چيزيو توضيح نداده فقط خلاصه وار ليست كرده و اصلا هيچ مقايسه اي هم صورت نگرفته. نميشه شما وجه شبه و مقايسه يه جمله رو 20 صفحه بعد عنوان كني با منطق جور در نمياد به هر حال اين تكنيكي كه بكار برده كاملا خودش كاستوم كرده و مقايسه درست درموني من ازش پيدا نكردم بجز همون مقاله DF كه رايز رو ارزيابي كرده خود بازي رو خيلي ازش تعريف كرده ولي AA رو بسرعت ازش گذشته و توضيحي نداده در كل من قانع نشدم كه AA اي كه كرايتك بكار برده بهتره. در ضمن حتي اگر بپذيريم كه بهتر هم باشه پرفورمنسش مشخص نيست شايد تكنيك سبكتري باشه يا نباشه
 
در مورد SMAA2TX و SMAA1TX دارین بحث فرسایشی بی نتیجه ای میکنید SMAA1TX رو فعلا فقط روی یه بازی پیاده سازی شده اونم Ryse هست و چون این تکنیک تا این لحظه هنوز روی هیچ بازی ای از PC پیاده سازی نشده نمیشه مقایسه ای پیدا کرد که کدومشون بیشتر روی Performance تاثیر میزارن یا یا به عبارتی سنگین تر هستن هرچند سنگین تر بودن دلیل بر بهتر بودن نیست ولی خوب الان جو یه جوریه که هر طرف داره دنبال یه پتک میگرده بزنه تو سر اون یکی خلاصه برای اینکه به صورت Fact بفهمیم کدوم بهتر عمل میکنه و اگر بهتر عمل میکنه در چه سناریوهایی و الی آخر... باید صبر کنیم تا یه بازی برای PC معرفی بشه و بشه هر دونوع تکنیک رو روی بازی اعمال کرد تا بشه یه آنالیز درست حسابی انجام داد به نظرم تا اون موقع بحث رو ادامه ندین بهتره چون هیچ نتیجه ای نداره فقط اعصابتون خورد میشه.
 
ببخشيد چون من ps4 ندارم سوال ميكنم اينا تصاوير خود گيم پلي بازي هستن؟؟؟
خيلي گرافيكش بالاس اين تصاوير مخصوصا نورپردازيش!!!يه جوري غير قابل باور هست كه اين تصاوير مربوط به يه بازيه OW باشه !!!
بله :دی . تمام تصاویر از گیم پلی و in-game هست . کلا نورپردازی بازی فوق العادست ، منابع نور داینامیک ، بازتاب اشیاء براساس فیزیک و جنسشون و ...

 
من الان اون pdf رو که Crytek منتشر کرده کامل خوندم (لینک) صفحه 54 از فایل یه جمع بندی نهایی کرده:

4dab0c-1395852381.jpg


در مورد SMAA 1TX توضیح داده که For just 4 extra texture ops and couple alu که نشون میده یه تعداد بیشتری عملیات پردازشی میطلبه و ALU های بیشتری اشغال میکنه به عبارتی اعمال کردنش Performance بیشتری میخواد هرچند بازم قیاس با چیزی انجام نداده ولی محتملا چون تکنیک جدیدتری هست و پردازش بیشتری احتیاج داره و معایب کمتری داره باید بهتر باشه.
 
در آرزوی یه تاپیکم که این Kamikaze ها اسم TLOU رو توش نیارن:((
 

گیف اولی که مصطفی گذاشته به درخواست خودش تو سایت آپارات آپلود کردم با حجم 1 مگ.
ویدئو احتمالا کات سین ریل تایم و تبدیل شدنش به گیم پلی رو نشون میده (هر چند بعضی تکنیکها هستن که کات سینهای از قبل رندر شده رو بلا درنگ به گیم پلی الصاق میکنن مثل Mass effect 2 تو نسل قبل).
برای به هم نخوردن نسبت تصویر از این لینک ببینید:

Ryse cut-scene/gameplay

[video=aparat;a50pM]http://www.aparat.com/v/a50pM[/video]
 
آخرین ویرایش:
کار تیم infamous عالیه بازی open world همچین نورپردازی و فریم اکثرا بالای 30 به نقل از بچه ها ..
ولی تازه اولشه تیم هایی هستن به بزرگی راکستار و شاید تیم یوبی سافت که بتونن فکوس کنن رو نسل بعد و کار بزرگ تری تحویل گیمر بدن .
 
حالا که فقط عکس و ویدیو میزاریم و نوع بازی و عوامل موثر به گرافیک مهم نیست چند تا عکسم من بزارم تا رقابت گرمتر بشه :دی :|

 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or