GPU دومی در XO وجود ندارد

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت


Albert Penello مدیر طرح ریزی مایکروسافت شایعات پیرامون مبنی بر GPU دوم XO را تکذیب کرد.برخی میگویند که در XO یک GPU مخفی و پنهان شده در قسمتی از آن وجود دارد ; چنین چیزی حقیقت ندارد.
"فکر میکنم قبلا هم گفته بودم چیزهایی در این باره گفته بودم،GPU دومی وجود ندارد."اون این خبر رو ابتدا در توییتر خود، و بعد در Reddit اعلام کرد.و اشاره کرد که ممکن هست معرفی اخیر Direct X12 دوباره این شایعه را بر سر زبان ها بیاندازد.

Albert Penello درباره ی DX12 هم گفت چیز زیادی فعلا درباره اش نمیداند ولی پلیر ها انتظار بهبود پرفورمنس برروی XO باشند.
"ما ابزارمان را برای بازی سازان بهبود می بخشیم،همان طور که برای X360 این کار را انجام دادیم ،بنابراین شما پیشرفت پرفورمنس رو خواهید دید."

هفته ی قبل مایکروسافت اعلام کرده بود که در آینده بازی های بیشتری با رزولوشن 1080p برروی XO خواهید دید.
منبع
 
ما اینجا هنوز سر روابط ریاضی و اینکه 6 < 14 هست به نتیجه نرسیدیم
بعد از اون همه بحث انتظار یه همچین نتیجه گیری ـه خامی رو نداشتم . ممنونم که روشنم کردی که تا جای ممکن از بحث کردن امتناع کنم ;) :دی

همون وقتی که اولین ریویو Infamous اومد فرداش پیش خودم گفتم عجیبه این بحث مقایسه گرافیکی بازی X با Y هنوز تو بازیسنتر پیش نیومده ولی مثکه الکی تعجب کرده بودم!
yahoo_4.gif
متوجه نشدم . الان از چی تعجب کردی یا نکردی ؟ :دی
 
راست میگی اصلاً یه سوال، میگم Tlou افت فریم داشت یا نه؟ بهترین گرافیک سال شد یا نه؟ تکلیف چیه الان ؟! چجوری بازی ایی که افت فریم داشت، شده بهترین گرافیک 2013 ؟!

خیر افت فریم نداشتیم
TLoU در کل 15-16 ساعت گیمپلی با 2-3 مورد افت فریم مواجه نمی شین که توی هر بازی این اتفاق میوفته
 
راست میگی اصلاً یه سوال، میگم Tlou افت فریم داشت یا نه؟ بهترین گرافیک سال شد یا نه؟ تکلیف چیه الان ؟! چجوری بازی ایی که افت فریم داشت، شده بهترین گرافیک 2013 ؟!

به انحصاری های مایکرو که برسه افت فریم میشه ایراد ، میشه ضعف سخت افزار ، میشه اولین موردی که تمام گیمرهای این کره خاکی متوجه اش میشن ؛ ولی به انحصاری های سونی که برسه افت فریم هیچ ایرادی نداره ، اصلاً به چشم مبارکشون نمیاد چه برسه به اینکه بخواد ایراد حساب بشه !

پ.ن: تا دو روز پیش واسه یسری دوستان ملاک فقط چیزی بود که رو Tv میدیدن به killzone :SF و Ryse که رسید یه شبه متحول شدن تعداد کارکتر ، AI ، فریم ثابت ، وسعت و . . .مهم شد براشون!

آخه یادت بیاد سر بازیه هیلو 4 هم محیطهای چندین برابر بزرگتر و هوش مصنوعیه بیشتر و محیط sandbox و محیط شلوغتر و .......... هم یدفعه مهم نشد ! هی میگفتیم اقا ثابت کن کدوم قسمت بازیه فلان از هیلو 4 بهتره ؟ چیزی برای اثبات کردن نداشتند ولی جالب بود اونهمه محاسن هیلو 4 که بالا گفتم دلیل کافی برای برتر بودنش بود یدفعه مهم نشد ! طرف تکیه داده بود به جزئیات عکس که تو اون مورد هم هیلو 4 چیزی کم نداشت اگه بیشتر نداشت ؟! کلا اینها را هیچ جوره نمیشه قبولوند که برند xbox هم ممکنه بازی داشته باشه که بهترین گرافیک را داشته باشه .
کلا این جریانات را بزاریم کنار همین ryse ار روی تصویر با چشم غیر مصلح هم میشه تشخیص داد چه برتری هایی داره ولی من چند وقت پیش برام ثابت شد به چشم هم نمیشه اعتماد کرد ! یادم میاد تو هیلو 4 یه عکسی بود که فکها را جابه جا میکرد اونقدر با جزئیات بود که ماشالا هزار ماشالا ! دیدم بکی از دوستان ps فن اون عکس را برعکس نکته ضعف دونست ! میگفت من تو این عکس چیزی نمیبینم ! یعنی رسما جلو من گفت رنگ سیاه رنگ سفیده :lol: حالا تو باش که بخوای بحث منطقی کنی ؟! دیگه چی انتظار داری مصطفی ؟!
 
آخرین ویرایش:
بعد از اون همه بحث انتظار یه همچین نتیجه گیری ـه خامی رو نداشتم . ممنونم که روشنم کردی که تا جای ممکن از بحث کردن امتناع کنم ;) :دی
تو فکر کنم یکی بهت حقوق میده صرفا کامنت های منو نقل قول کنی :)) :دی وقتی تو این دو صفحه بازم ملت گیر میدن به 900P بودن Ryse یعنی اینکه قبول ندارن 14 > 6 که البته به خودشون مربوطه، من روی صحبتم با اونایی هست که میخوان به یه سری با عکس چیزی رو ثابت کنن که با رابطه ریاضی نمیشه ثابت کرد lol
 
KnightX@

كل اون PDF رو من گشتم چيزي كه شما گفتي رو من پيدا نكردم ميشه بگي كدوم صفحشه دقيقتر بگردم جايي كه گفته باشهSMAA 1TX از SMAA T2X بهتره يا پرفورمنس كمتري داره چون سنگينتره

تنها چيزي كه پيدا كردم اين بود

Practical MSAA details
Do’s and Dont’s
SMAA 1TX: A More Robust Temporal AA
For just 4 extra texture ops and couple alu
A Plausible and Performant DOF Reconstruction ******
Separable flexible ******, any bokeh kernel shape doable
1st pass: 0.426ms, 2nd pass: 0.094ms. Sum: 0.52ms for reconstruction ****** *
An Improved Reconstruction ****** for Plausible Motion Blur
Separable, 1st pass: 0.236 ms, 2nd pass: 0.236ms. Sum: 0.472ms for reconstruction ****** *


اينجا هم اصلا با هيچي مقايسه نكرده نميدونم اگه بگي صفحه چنده كه ممنون ميشم
 
آخرین ویرایش:
تو فکر کنم یکی بهت حقوق میده صرفا کامنت های منو نقل قول کنی :)) :دی وقتی تو این دو صفحه بازم ملت گیر میدن به 900P بودن Ryse یعنی اینکه قبول ندارن 14 > 6 که البته به خودشون مربوطه، من روی صحبتم با اونایی هست که میخوان به یه سری با عکس چیزی رو ثابت کنن که با رابطه ریاضی نمیشه ثابت کرد lol
خوب بحثت سر تعداد جایزه با من بود . با کس دیگه ای سر تعداد جوایز بحث نکردیم واسه همین مخاطب اون پستت من بودم دیگه :دی اگه ناراحتی نقل نکنم . من فقط پستایی که واسم مهمه رو نقل میکنم :)

========
پ.ن : اینکه پستای همدیگه رو نقل قول میکنین و به هم قوت قلب میدین هم اشک رو تو چشای آدم جاری میکنه :دی
 
خیلی باحاله سونی فنا هنوز فکر میکنن عکسای گیم پلی رایز از قبل رندر شده و کات سین هست
باحال تر این هست که DF هم همین عقيده رو داره،یکی از اون عکس ها Cut-Scene بود .
Performance analysis of the first campaign stage of Ryse: Son of Rome. We've omitted analysis of the FMV video sequences, making it easier for you to see what is being rendered in real-time - and what isn't.
Next-Gen Now: Ryse: Son of Rome &bull; Articles &bull; DigitalFoundry &bull; Eurogamer.net

در صورتی که تو متن اصلی نوشته:

همین One of the best رو هم برای AA استفاده شده در Ryse بکار نبرده !
 
آخرین ویرایش:
خوب بحثت سر تعداد جایزه با من بود . با کس دیگه ای سر تعداد جوایز بحث نکردیم واسه همین مخاطب اون پستت من بودم دیگه :دی اگه ناراحتی نقل نکنم . من فقط پستایی که واسم مهمه رو نقل میکنم :)
اونجا که دیگه بحث تموم شد، ولی بازم تو صحفات بعدی همون قضیه تکرار شد. اگه فقط به صرف رزولوشن بهترین گرافیک مشخص میشد که همون 2013 کلی بازی بودن که 1080P بودن :دی
 
@Mehdi Cage
خیلی باحاله سونی فنا هنوز فکر میکنن عکسای گیم پلی رایز از قبل رندر شده و کات سین هست میدونم گرافیک بازی ماورا تصوره اشکالی نداره سعی کنید به جای انکار کم کم هضمش کنید . بعضی حرفات بی ارزشه چون من اون عکسارو دقیقا از روی ویودئوهای 1080 با بیت ریت بالا از گیم پلی جفتشون کپچر کردم که بازم عکس میگیرم میزارم.





خخخخخخخخخخ :))
این یکی دیگه خیلی باحال بود طرف رفته دیده چون 2 از 1 بزرگتره پیش خودش گفته پس حتما 2tx بهتر از 1tx هست ایول پس بساط فن بازی جور شد بریم بترکونیم!
عزیز جان برو این pdf از سایت خود کرایتک بخون ببین smaa 1tx تو temroral aa بهترین هست. در موردش نوشته SMAA 1TX \ A MORE ROBUST TEMPORAL AA

http://www.crytek.com/download/Sousa_Graphics_Gems_CryENGINE3.pdf

خیلی باحاله iss اپن ورده ولی خودتو بکشی 5 تا کاراکتر باهم رو صفحه پیدا نمیکنی ولی رایز بعضی جاها 30 -40 تا کاراکتر باهم تو صفحه هست با هوش مصنوعی بالا و فیزیک عالیبعدش جالبه که تو همون رایز یه جا که 50 تا کاراکتر تو صفحه هست فریم اومده روی 25 شده پیرهن عثمون ولی تو همین iss یه جاهایی دو تا کاراکتر تو صفحه هست فریم میاد روی 24 فقط یه صحنه هست!

یعنی عجوبه هست تو bcبا این کامنت هات=))
متن های که بولد کردم رو از کجا دراوردی؟
نمدونم سخته تا قبل از عرضه infamousبهترین گرافیک رو روی نسل 8 بازی ryseداشت اینو من قبول دارم
ولی مردونه ادم خنده اش میگره که میگی ryseبهتر infamous بازی infamousبا جهان باز بودنش 100%بهتره از infamousمیباشد
 
راست میگی اصلاً یه سوال، میگم Tlou افت فریم داشت یا نه؟ بهترین گرافیک سال شد یا نه؟ تکلیف چیه الان ؟! چجوری بازی ایی که افت فریم داشت، شده بهترین گرافیک 2013 ؟!

به انحصاری های مایکرو که برسه افت فریم میشه ایراد ، میشه ضعف سخت افزار ، میشه اولین موردی که تمام گیمرهای این کره خاکی متوجه اش میشن ؛ ولی به انحصاری های سونی که برسه افت فریم هیچ ایرادی نداره ، اصلاً به چشم مبارکشون نمیاد چه برسه به اینکه بخواد ایراد حساب بشه !

پ.ن: تا دو روز پیش واسه یسری دوستان ملاک فقط چیزی بود که رو Tv میدیدن به killzone :SF و Ryse که رسید یه شبه متحول شدن تعداد کارکتر ، AI ، فریم ثابت ، وسعت و . . .مهم شد براشون!

چه ربطي داره TloU كه نيومده با بازياي نسل بعدي مقايسه بشه بگذريم كه بعد از معرفي DLC ش خيليا معتقد بودن از بيشتر بازياي نسل بعدي گرافيكش بهتره البته اينم بگم ها همينكه شما بصورت ضمني داري با رايز بازي نسل بعدي كه بقول خودتون گرافيك آنچناني داره مقايسش ميكنيد مشخصه كه خودتون هم ميدونيد كه گرافيك TloU جاي بحث نداره
در ضمن مقايسه بجايي بود ممنونم:d
 
س تلو رو کنسول 7 ساله پیاده شد(با توجه به وسعت بازی انیمیشن ها و هوش مصنوعی...) و افت فریم رو تو کل بازی شاید 3 بار نبینی ولی بازیی که در مورد بحث هست رو یه کنسول تازه نفس ساخته شده و کلا فریمش تو کله بازی با زور و التماس به 30 میرسه هوش مصنوعی هم که.....
اینم دقیقاً از همون معجزاتی هست که فقط در اینجا میتونید شاهدش باشید !

چرا مغلطه میکنی؟! میگم چرا به انحصاری ها خودتون که میرسه (چه تو این نسل چه نسل قبل ) یهو متحول میشین ! چرا براتون یسری ایرادات میشن انگشت شمار و فقط 3 بار میبینیدش ! از طرفی اصلاً با خودتون چند چندین شما؟ الان ملاکتون چیه؟ چیزی که رو TV میبینید یا نظر سایت ها و موارد دیگه هم ( وسعت بازی انیمیشن ها و هوش مصنوعی...) مهمه؟

اگه اون مواردی که تو پرانتز گذاشتی مهمه چطوری گرافیک TLOU بهتر از GTA:V ، GEOW :J یا Halo 4 هست ؟! چرا به TLOU که میرسه فقط نظر سایت ها رو ملاک قرار میدین و چیزی که رو Tv میبینید براتون مهمه ولی به کیل زون و رایز که میرسه چرتکه میندازین دو دوتا چهارتا میکنید؟
 
2008 : metal gear solid 4
2009 : uncharted 2
2010 : god of war 3
2011 : uncharted 3
2012 : journey
2013 : the last of us

خوب بعضی ها دلشون میگیره دیگه بعد 6 سال... دوست دارن در اعماق 2013 هم یه بازی پیدا کنن از یه بازی دیگه رقیب بالا تر باشه ... شاد شن .... به این حداقل ها راضین ...

visual یباند ... 10(مثال) برابر بهتر از اخرین شاهکار هست محض اطلاع ... ولی ////////////////////////////////////////////////////////////////

از بهترین گرافیک نسل قبل گیرز جاجمنت هم چیزی نمی گم چون مثل اینکه کسی چیزی از این بازی به خاطر نداره
 
SMAA T2X : Med
SMAA 1x :LOW
والا من دقیق در جریان نیستم ولی فکر کنم اون تکنیکی که توی Ryse استفاده شده SMAA 1TX هست نه SMAA 1X :دی احتمالا باید فرق داشته باشن با همدیگه.
Beyond upscaling, Crytek has also implemented a custom anti-aliasing technique it calls SMAA 1TX. This method combines a custom morphological anti-aliasing (MLAA) solution to ensure clean edges with a temporal component designed to eliminate ghosting and reduce shimmering during motion
 
چرا خود زنی آخه؟؟؟بهترین گرافیک 2013 تلو شد حالا شمها واسه خودت شاخه باز کردی؟بهترین گرافیک نسل بعدی 2013:|
اشکال نداره 6 سال پی اس بوده 3 ماه هم شما باشید جای دوری که نمیره بله درسته!!


مهندس تلو رو کنسول 7 ساله پیاده شد(با توجه به وسعت بازی انیمیشن ها و هوش مصنوعی...) و افت فریم رو تو کل بازی شاید 3 بار نبینی ولی بازیی که در مورد بحث هست رو یه کنسول تازه نفس ساخته شده و کلا فریمش تو کله بازی با زور و التماس به 30 میرسه هوش مصنوعی هم که.....
از کی ایکس باکس وان خریدی و پلوشم Ryse گذاشتی که اینجور بازی رو تحلیل میکنی؟ نظرات فن بویانه از نظر صحت هیچ ارزشی نداره از نظر من!
the order که 30 فریمه جیزی نیست و مشکلی بر اون وارد نمیشه ولی ryse هم 30 فریمه خیلی بده و مشکل داره؟فریم بازی روی 30 قفله!
 
والا من دقیق در جریان نیستم ولی فکر کنم اون تکنیکی که توی Ryse استفاده شده SMAA 1TX هست نه SMAA 1X احتمالا باید فرق داشته باشن با همدیگه.

حالا منم خيلي تو جريان نيستم و خيلي هم اصطلاحات تكنيكي حاليم نيست ولي به صرف اينكه حرف شما درست باشه و اين دو تا با هم فرق داشته باشن بحث از اونجا شروع شد كه يكي از دوستان فرمودن SMAA 1TX كه در رايز بكار رفته قويتر و سنگينتر از هست كه SMAA 2TX در I:SS بكار رفته بعد هم PDF گذاشتن كه من در عين كمبود ترافيك جهت افزايش اطلاعات خودم دانلود كردم :دیولي همچين موردي درش پيدا نشد لااقل من پيدا نكردم.

به هر حال خوشحال ميشم يكي من رو از اين سردرگمي نجات بده توضيح بده كه چطور SMAA 1TX از SMAA 2TX تكنيك سنگينتريه
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or