GPU دومی در XO وجود ندارد

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت


Albert Penello مدیر طرح ریزی مایکروسافت شایعات پیرامون مبنی بر GPU دوم XO را تکذیب کرد.برخی میگویند که در XO یک GPU مخفی و پنهان شده در قسمتی از آن وجود دارد ; چنین چیزی حقیقت ندارد.
"فکر میکنم قبلا هم گفته بودم چیزهایی در این باره گفته بودم،GPU دومی وجود ندارد."اون این خبر رو ابتدا در توییتر خود، و بعد در Reddit اعلام کرد.و اشاره کرد که ممکن هست معرفی اخیر Direct X12 دوباره این شایعه را بر سر زبان ها بیاندازد.

Albert Penello درباره ی DX12 هم گفت چیز زیادی فعلا درباره اش نمیداند ولی پلیر ها انتظار بهبود پرفورمنس برروی XO باشند.
"ما ابزارمان را برای بازی سازان بهبود می بخشیم،همان طور که برای X360 این کار را انجام دادیم ،بنابراین شما پیشرفت پرفورمنس رو خواهید دید."

هفته ی قبل مایکروسافت اعلام کرده بود که در آینده بازی های بیشتری با رزولوشن 1080p برروی XO خواهید دید.
منبع
 
این Ryse لعنتی چه گرافیکی داره . یعنی هرکی وان داشته باشه حتما باید اینو بگیره به خاطر گرافیکش بازی کنه و کاملا طعم نسل بعد رو بچشه , هرکی هم وان نداره بازم یه جوری باید بازی کنه :d
اخه مگه مردم بیکارند به خاطر یک گرافیک 500 دلار پول بدند! مگه گرافیک کلیزون پایین هست! اینم بگو که به جز گرافیک هیچی نداره! رو دوک ناکم را هم کم کرد!!!
 
حالا جالبه یوهو محیط بزرگ و کوچیک مهم شد . نسل قبل بچه ها برا مقایسه بعضی بازی ها میگفتن محیط فلان بازی کوچیکه طرف میگفت ربطی نداره . اصن یه اتاق خواب باشه و یا یه کاراکتر به هر حال بهترین گرافیکه :d
فقط یک فرقی داره ، Open World ـه 1080p هست و فریم ریتش بین 30 تا 40 هست با AA بهتر ( SMAA T2X) ، اون محیط کوچیکه 900p هست ، با فریم ریت متوسط 25 و SMAA 1TX .

This was a game that was made for a specific set of next-gen hardware and it shows. It just screams in all its 1080p, anti-aliased glory, with a framerate sitting at 30 FPS. Ryse on Xbox One and Killzone: Shadow Fall on PS4 have come close to what's on display, but Infamous just feels bigger than either of those offerings
Infamous: Second Son PS4 Review: By All Your Powers Combined | USgamer

@KnightX

میری از بی کیفیت ترین شات های inFAMOUS میاری در برابر تصاویر Cut-Scenes یا با کیفیت ترین Ryse ؟!
 
باشه بابا اصن انحصاری های سونی بهترین و مال مایکرو بدترین . ببینیم چی به شما میدن و چی از من میگیرن :d
اینقدر کـــــژ دادن نداره. خب مشخصه کدوم بهتره. Gears هم سال 2006 بـــــهـــــــتریــــــن گرافیک بود ولی سال بعدش کمپلت محو شد سره اون قضیه گرافیک :دی. الانم رایز خوب بود تو 2013 ولی این وسط معلوم نیست چرا همه جایزه های گرافیک رو TLOU برد !!! :دی. الانم بدون شک بهترین گرافیک I: Second Son داره.
دیگه فکرش رو نمی کردم بزرگترین غول گرافیکی صنعت بازیهای کامپیوتری Crytek رو زیر سوال ببرید که اونم بردید:))آفرین ادامه بدید:))
این غول گرافیکی نتونسته رایز رو 1080p اجرا کنه روی XO :دی.
 
دوستان که میگن ryse گرافیک فوق العاده ی داره خوب کسی هم نمیگه شما اشتباه میکنید که! فقط یه چیزی که هستش اینه که اگه کرایتک میخواست این بازی رو برای PS4 هم بسازه اونوقت ورژن PS4 با رزولوشن 1080p و 60fps اجرا میشد!!:D
 
والا اونموقع كه ما ميگفتيم كه Drive Club گرافيكش اينجوريه اونجوريه ميفرمودن كه تا 60 فريم نشه اصلا جاي بحث نداره اوكي ميپذيريم ولي فكر كنم ديگه بازي كه ادعاي بهترين گرافيك رو داره حداقل بايد 1080 باشه نه حداقل 30 فريم ثابت بده. با همين منطق قبل از اينكه شات بزاريد بگم كه فورزا رو تا اينجا بعنوان بهترين گرافيك ريسينگ نسل بعد قبول داريم قربونتون برم فوروم رو با شاتها چپ و راست از فورزا سنگين نكنيد:d
 
@Mehdi Cage
خیلی باحاله سونی فنا هنوز فکر میکنن عکسای گیم پلی رایز از قبل رندر شده و کات سین هست میدونم گرافیک بازی ماورا تصوره اشکالی نداره سعی کنید به جای انکار کم کم هضمش کنید . بعضی حرفات بی ارزشه چون من اون عکسارو دقیقا از روی ویودئوهای 1080 با بیت ریت بالا از گیم پلی جفتشون کپچر کردم که بازم عکس میگیرم میزارم.

فقط یک فرقی داره ، Open World ـه 1080p هست و فریم ریتش بین 30 تا 40 هست با AA بهتر ( SMAA T2X) ، اون محیط کوچیکه 900p هست ، با فریم ریت متوسط 25 و SMAA 1TX



خخخخخخخخخخ :))
این یکی دیگه خیلی باحال بود طرف رفته دیده چون 2 از 1 بزرگتره پیش خودش گفته پس حتما 2tx بهتر از 1tx هست ایول پس بساط فن بازی جور شد بریم بترکونیم!
عزیز جان برو این pdf از سایت خود کرایتک بخون ببین smaa 1tx تو temroral aa بهترین هست. در موردش نوشته SMAA 1TX \ A MORE ROBUST TEMPORAL AA

http://www.crytek.com/download/Sousa_Graphics_Gems_CryENGINE3.pdf

خیلی باحاله iss اپن ورده ولی خودتو بکشی 5 تا کاراکتر باهم رو صفحه پیدا نمیکنی ولی رایز بعضی جاها 30 -40 تا کاراکتر باهم تو صفحه هست با هوش مصنوعی بالا و فیزیک عالی بعدش جالبه که تو همون رایز یه جا که 50 تا کاراکتر تو صفحه هست فریم اومده روی 25 شده پیرهن عثمون ولی تو همین iss یه جاهایی دو تا کاراکتر تو صفحه هست فریم میاد روی 24 فقط یه صحنه هست!
 
@Mehdi Cage




خخخخخخخخخخ :))
این یکی دیگه خیلی باحال بود طرف رفته دیده چون 2 از 1 بزرگتره پیش خودش گفته پس حتما 2tx بهتر از 1tx هست ایول پس بساط فن بازی جور شد بریم بترکونیم!
عزیز جان برو این pdf از سایت خود کرایتک بخون ببین smaa 1tx تو temroral aa بهترین هست. در موردش نوشته SMAA 1TX \ A MORE ROBUST TEMPORAL AA

http://www.crytek.com/download/Sousa_Graphics_Gems_CryENGINE3.pdf

خیلی باحاله iss اپن ورده ولی خودتو بکشی 5 تا کاراکتر باهم رو صفحه پیدا نمیکنی ولی رایز بعضی جاها 30 -40 تا کاراکتر باهم تو صفحه هست با هوش مصنوعی بالا و فیزیک عالی بعدش جالبه که تو همون رایز یه جا که 50 تا کاراکتر تو صفحه هست فریم اومده روی 25 شده پیرهن عثمون ولی تو همین iss یه جاهایی دو تا کاراکتر تو صفحه هست فریم میاد روی 24 فقط یه صحنه هست!

DF البته در مورد AA بكار رفته در I:SS گفته

Also worthy of note is the implementation of state-of-the-art anti-aliasing, believed to be a variant of SMAA T2X, as found in Crysis 3. This is the best post-process anti-aliasing techniques we've seen, combining a new take on MLAA with a temporal element.

دقيقا اشاره كرده بهترين AA اي كه ما تا به حال ديديم فكر كنم رايز رو قبلا ديده باشن:d

We present a new image-based, post-processing antialiasing technique, which offers practical solutions to the common, open problems of existing ******-based real-time antialiasing algorithms. Some of the new features include local contrast analysis for more reliable edge detection, and a simple and effective way to handle sharp geometric features and diagonal lines. This, along with our accelerated and accurate pattern classification allows for a better reconstruction of silhouettes. Our method shows for the first time how to combine morphological antialiasing (MLAA) with additional multi/supersampling strategies (MSAA, SSAA) for accurate subpixel features, and how to couple it with temporal reprojection; always preserving the sharpness of the image. All these solutions combine synergies making for a very robust technique, yielding results of better overall quality than previous approaches while more closely converging to MSAA/SSAA references but maintaining extremely fast execution times. Additionally, we propose different presets to better fit the available resources or particular needs of each scenario.


image_resize.php
 
آخرین ویرایش:
این بحثتون چه ربطی داره به خبر؟؟؟
اسباب بازی من بهتره نه اسباب بازی من بهتره....
 
@Mehdi Cage
خیلی باحاله iss اپن ورده ولی خودتو بکشی 5 تا کاراکتر باهم رو صفحه پیدا نمیکنی ولی رایز بعضی جاها 30 -40 تا کاراکتر باهم تو صفحه هست با هوش مصنوعی بالا و فیزیک عالی بعدش جالبه که تو همون رایز یه جا که 50 تا کاراکتر تو صفحه هست فریم اومده روی 25 شده پیرهن عثمون ولی تو همین iss یه جاهایی دو تا کاراکتر تو صفحه هست فریم میاد روی 24 فقط یه صحنه هست!

هوش مصنوعی بالا؟تو ryse؟(خدایا منو مرگ بده این چیزارو نبینم)
تا جایی که یادمه پلی گان های سر دلسین اندازه کله هیکل شخصیت ryse.
نمیدونم چرا پست من پاک شد یکی گفت بهترین گرافیک2013 ryse هست من گفتم تلو هست حتما پست ایشون به تاپیک ربط داشته واسه ما نه!!!!
 
DF البته در مورد AA بكار رفته در I:SS گفته



دقيقا اشاره كرده بهترين AA اي كه ما تا به حال ديديم فكر كنم رايز رو قبلا ديده باشن:d

بابا تو دیگه فن بازیو به حد اعلا رسوندی =))
اینو نوشتی واسه من قرمزشم کردی!!!

Also worthy of note is the implementation of state-of-the-art anti-aliasing, believed to be a variant of SMAA T2X, as found in Crysis 3. This is the best post-process anti-aliasing techniques we've seen, combining a new take on MLAA with a temporal element

در صورتی که تو متن اصلی نوشته:
This is one of the best post-process anti-aliasing techniques we've seen

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-infamous-second-son-performance-analysis
ورداشتی کلمه one رو از توش حذف کردی خخخخخخخخخخخخخخخ بابا شماها دیگه چه مدل فنی هستین؟ جهش ژنتیکی پیدا کردین؟ =))

خوبه حالا خود سازنده این تکنیک خودش یه pdf داده بیرون smaa1tx رو بالاتر میدونه اونم قبول ندارین؟
 
ما اینجا هنوز سر روابط ریاضی و اینکه 6 < 14 هست به نتیجه نرسیدیم، بعد دوستان میخوان با عکس ثابت کنن Ryse گرافیکش عالیه :)) خیلی حوصله دارید به خدا :دی
 
والا اونموقع كه ما ميگفتيم كه Drive Club گرافيكش اينجوريه اونجوريه ميفرمودن كه تا 60 فريم نشه اصلا جاي بحث نداره اوكي ميپذيريم ولي فكر كنم ديگه بازي كه ادعاي بهترين گرافيك رو داره حداقل بايد 1080 باشه نه حداقل 30 فريم ثابت بده. با همين منطق قبل از اينكه شات بزاريد بگم كه فورزا رو تا اينجا بعنوان بهترين گرافيك ريسينگ نسل بعد قبول داريم قربونتون برم فوروم رو با شاتها چپ و راست از فورزا سنگين نكنيد:d
راست میگی اصلاً یه سوال، میگم Tlou افت فریم داشت یا نه؟ بهترین گرافیک سال شد یا نه؟ تکلیف چیه الان ؟! چجوری بازی ایی که افت فریم داشت، شده بهترین گرافیک 2013 ؟!

به انحصاری های مایکرو که برسه افت فریم میشه ایراد ، میشه ضعف سخت افزار ، میشه اولین موردی که تمام گیمرهای این کره خاکی متوجه اش میشن ؛ ولی به انحصاری های سونی که برسه افت فریم هیچ ایرادی نداره ، اصلاً به چشم مبارکشون نمیاد چه برسه به اینکه بخواد ایراد حساب بشه !

پ.ن: تا دو روز پیش واسه یسری دوستان ملاک فقط چیزی بود که رو Tv میدیدن به killzone :SF و Ryse که رسید یه شبه متحول شدن تعداد کارکتر ، AI ، فریم ثابت ، وسعت و . . .مهم شد براشون!
 
همون وقتی که اولین ریویو Infamous اومد فرداش پیش خودم گفتم عجیبه این بحث مقایسه گرافیکی بازی X با Y هنوز تو بازیسنتر پیش نیومده ولی مثکه الکی تعجب کرده بودم! :d
 
ما اینجا هنوز سر روابط ریاضی و اینکه 6 < 14 هست به نتیجه نرسیدیم، بعد دوستان میخوان با عکس ثابت کنن Ryse گرافیکش عالیه :)) خیلی حوصله دارید به خدا :دی
چرا خود زنی آخه؟؟؟بهترین گرافیک 2013 تلو شد حالا شمها واسه خودت شاخه باز کردی؟بهترین گرافیک نسل بعدی 2013:|
اشکال نداره 6 سال پی اس بوده 3 ماه هم شما باشید جای دوری که نمیره بله درسته!!

راست میگی اصلاً یه سوال، میگم Tlou افت فریم داشت یا نه؟ بهترین گرافیک سال شد یا نه؟ تکلیف چیه الان ؟! چجوری بازی ایی که افت فریم داشت شده بهترین گرافیک 2013 ؟!

به انحصاری های مایکرو که برسه افت فریم میشه ایراد ، میشه ضعف سخت افزار ، میشه اولین موردی که تمام گیمرهای این کره خاکی متوجه اش میشن ؛ ولی به انحصاری های سونی که برسه افت فریم هیچ ایرادی نداره ، اصلاً به چشم مبارکشون نمیاد چه برسه به اینکه بخواد ایراد حساب بشه !

پ.ن: تا دو روز پیش واسه یسری دوستان ملاک فقط چیزی بود که رو Tv میدیدن به killzone :SF و Ryse که رسید یه شبه متحول شدن تعداد کارکتر ، AI ، فریم ثابت ، وسعت و . . .مهم شد براشون!
مهندس تلو رو کنسول 7 ساله پیاده شد(با توجه به وسعت بازی انیمیشن ها و هوش مصنوعی...) و افت فریم رو تو کل بازی شاید 3 بار نبینی ولی بازیی که در مورد بحث هست رو یه کنسول تازه نفس ساخته شده و کلا فریمش تو کله بازی با زور و التماس به 30 میرسه هوش مصنوعی هم که.....
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or