God of War: Ascension

  • Thread starter Thread starter Trunks
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

سه Boss Fight برتر سری GoW از نظر شما؟ (فقط به 3 گزینه رأی دهید)


  • مجموع رای دهنده‌ها
    599
کمتر از 30 دقیقه یا کمتر از 10 دقیقه ؟ :دی چون اون چیزی که ما توی E3 دیدیم کلاً 7-8 دقیقه بیشتر نبود !

همون 10 دقیقه :دی
گفتم خیلی اگه بخوای همه جاهای بازی رو قدم به قدم راه بری و ریلکس بازی کنی ، بین بازی pause بزنی و غذا بخوری نهایت میشه 30 دقیقه :d
 
دمو رو بازی کردم
کمبو ها عالی شده. به نظر میاد یه تغییرات اساسی توی سیستم کمبو دادن و یه خط کنار صفحه است که وقتی کمبو مختلف میزنید( و کتک نمی خورید) در حال پرشدنه و در این حین که تعداد کمبوها افزایش پیدا میکرد blades of chaos آتیش می گرفت و کمبوها رو با ضربات مهلکی کامل می کرد و یه جورایی صفحه tv گر میگرفت و از همه جا دود و آتیش بلند میشد :دی تقریبا همه کمبوهای قدیمی دستخوش یه سری تغییرات شدن و کوبنده تر و جذاب تر شدن. گرافیکش از 3 هم بهتر شده و با وجود این همه افکت های مختلف گرافیکی بخصوص افکت آتیشی که blades of chaos ایجاد می کرد و همه جا رو میگرفت هیچ افت فریمی نداره.
کریتوس اسلحه های روی زمین رو هم برمیداشت و یه سری کمبوخاص هم با اونا میزد. مثل همیشه عالی ولی یه اشکال بزرگ دمو داشت اونم اینکه روی ایزی تنظیم شده و آپشنی هم نداشت برای تغییرش و عین آب خوردن میشد تا آخرش بری که اینش یه مقدار ضد حاله چون GOW فقط روی درجه سختی هارد لذت میده. نرمالش که خیلی ساده بود چه برسه به ایزی که دیگه نیاز به هیچ مدل کمبویی نیست و همون مثلث رو پشت سر هم بزنی حله
 
دمو رو بازی کردم
کمبو ها عالی شده. به نظر میاد یه تغییرات اساسی توی سیستم کمبو دادن و یه خط کنار صفحه است که وقتی کمبو مختلف میزنید( و کتک نمی خورید) در حال پرشدنه و در این حین که تعداد کمبوها افزایش پیدا میکرد blades of chaos آتیش می گرفت و کمبوها رو با ضربات مهلکی کامل می کرد و یه جورایی صفحه tv گر میگرفت و از همه جا دود و آتیش بلند میشد :دی تقریبا همه کمبوهای قدیمی دستخوش یه سری تغییرات شدن و کوبنده تر و جذاب تر شدن. گرافیکش از 3 هم بهتر شده و با وجود این همه افکت های مختلف گرافیکی بخصوص افکت آتیشی که blades of chaos ایجاد می کرد و همه جا رو میگرفت هیچ افت فریمی نداره.
کریتوس اسلحه های روی زمین رو هم برمیداشت و یه سری کمبوخاص هم با اونا میزد. مثل همیشه عالی ولی یه اشکال بزرگ دمو داشت اونم اینکه روی ایزی تنظیم شده و آپشنی هم نداشت برای تغییرش و عین آب خوردن میشد تا آخرش بری که اینش یه مقدار ضد حاله چون GOW فقط روی درجه سختی هارد لذت میده. نرمالش که خیلی ساده بود چه برسه به ایزی که دیگه نیاز به هیچ مدل کمبویی نیست و همون مثلث رو پشت سر هم بزنی حله

کاملا موافقم محمدجان
علاوه بر پیشرفت در کمبوها ، به نظرم صداگذازی هم خیلی عالی بود ، صدای گر گرفتن در زمان کمبو زدن جو خیلی خوبی به بازی میداد
 
کاملا موافقم محمدجان
علاوه بر پیشرفت در کمبوها ، به نظرم صداگذازی هم خیلی عالی بود ، صدای گر گرفتن در زمان کمبو زدن جو خیلی خوبی به بازی میداد

اره
اگه با یه سیستم حرفه ای 5 کاناله دمو رو انجام بدیم این تغییر کاملا واضح و روشن میشه
 
دوستانی که می گن کمبوها پیشرفت داشته یه مقدار توضیح می دن ؟ می خوام بدونم به غیر از کمبوهایی مثل مربع مربع مثلث یا مثلا چند تا مثلث پشت سر هم و ... کمبو جدیدتر و پیچیده تری هم اضافه شده ؟ یادمه چند تا از سایت ها تو متن نقد نسخه سه به این قضیه داشتن خرده می گرفتن که باید کمبوها تغییر بکنه . تغییر نکنه یه موقع می زنن متا و میانگین گیم رنکینگ و همرو می ترکونن :دی
 
محمد کمبو زنی بازی چقدر پیشرفت داشته ؟ در حد بازی های کمبو محور ( Devil May Cry ، Bayonetta ) شده یا اینکه نه در این حد نیست ولی خیلی بهتر از نسخه های قبله ؟

میشه توش کمبوهای دیوانه کننده و طولانی هم زد ؟ :دی
 
دوستانی که می گن کمبوها پیشرفت داشته یه مقدار توضیح می دن ؟ می خوام بدونم به غیر از کمبوهایی مثل مربع مربع مثلث یا مثلا چند تا مثلث پشت سر هم و ... کمبو جدیدتر و پیچیده تری هم اضافه شده ؟ یادمه چند تا از سایت ها تو متن نقد نسخه سه به این قضیه داشتن خرده می گرفتن که باید کمبوها تغییر بکنه . تغییر نکنه یه موقع می زنن متا و میانگین گیم رنکینگ و همرو می ترکونن :دی
با گرفتن L1 و زدن مربع یا مثلث ضربات متفاوت میزنه و با مخلوط اینها ضربات بسیار زیبایی نشون میده با گرفتن R1 دشمن رو با زنجیر از راه دور هم میگیره و با زدن هر یکی از چهار دکمه مربع و ....یکی حرکت دیدنی و زیبا انجام میده مثلا با زدن سریع مربع در حالی که طرف رو میزنه اون رو به طرف خودش هم میکشه!فقط بازی یه نقصهایی هم داره مثل اینکه خون ها روی زمین نمیریزه !فریم بازی هم مثل نسخه های قبلی ثابت نیست و گاهی تا نزدیکهای 30fps هم میرسه .البته خوب گرافیکش واقعا بهتر شده ولی فقط سایه ها مثل نسخه قبلی تمیز نیستن و دارای لبه های تیز و زشتی هستن خدا کنه توی نسخه نهایی این مشکلات رو حلش کنن
به نظر من سانتا مونیکا بهترین استدیوی سونیه.من که روانیه این بازیم با بازی کردن این دمو هم درجه عطشم رفته رو 1000! دارم روانی میشم هی از اول بازیش میکنم!کی صبر کنه تا نسخه نهاییش ای خدا!
پروردگارا ریلیز نهایی این بازی را زودتر در دستور کار قرار بده (الهی آمین)!
 
فعلاً روی گیم پلی تمرکز کنید دوستان , گرافیک نهایی از AA بگیر تا افکت خون و فریم ریت توی نسخه ی نهایی زیر و رو میشه :دی
در حد بازی های کمبو محور ( Devil May Cry ، Bayonetta ) شده یا اینکه نه در این حد نیست ولی خیلی بهتر از نسخه های قبله ؟

میشه توش کمبوهای دیوانه کننده و طولانی هم زد ؟ :biggrin1:
علی همونطور که توی پروفایل هم بحثش رو کردیم همچین چیزی غیرممکنه چون اصلاً سبک کمبو زنی اینا با هم فرق میکنه :دی الان خود کامیا رو هم بیاری نمی تونه برای این شمشیرهای کریتوس که به 10 متر زنجیر متصل هستن استایلیش کمبو درست کنه :دی
ولی یه جوانمردی بیاد از کمبوها بگه داغش به دلمون موند :(
 
آخرین ویرایش:
فعلاً روی گیم پلی تمرکز کنید دوستان , گرافیک نهایی از AA بگیر تا افکت خون و فریم ریت توی نسخه ی نهایی زیر و رو میشه :دی

علی همونطور که توی پروفایل هم بحثش رو کردیم همچین چیزی غیرممکنه چون اصلاً سبک کمبو زنی اینا با هم فرق میکنه :دی الان خود کامیا رو هم بیاری نمی تونه برای این شمشیرهای کریتوس که به 10 متر زنجیر متصل هستن استایلیش کمبو درست کنه :دی
ولی یه جوانمردی بیاد از کمبوها بگه داغش به دلمون موند :(

آره توی پروفایل به همین نتیجه رسیدیم :دی کلا DMC ، GOW ، Bayonetta و ... هرکدوم یه سبک مخصوص خودشون دارن و همین موضوعه که باعث ایجاد تنوع توی ژانر HnS میشه >:d<

راستی میگم برای اون جنبشمون میتونی از چندتا از بچه های همین تاپیک هم کمک بگیری :-":d
 
محمد کمبو زنی بازی چقدر پیشرفت داشته ؟ در حد بازی های کمبو محور ( Devil May Cry ، Bayonetta ) شده یا اینکه نه در این حد نیست ولی خیلی بهتر از نسخه های قبله ؟

میشه توش کمبوهای دیوانه کننده و طولانی هم زد ؟ :دی
اینکه به اونا میرسه یا نه که اصلا قرار نیست برسه چون سبکاشون کاملا فرق داره و فکر می کنم طرفدارهای این بازی هم دوست ندارن که کمبوها تعدادشون اونقدر زیاد بشه چون تمرکز روی کمبو زدن و عکس العمل سریع و به موقع در حین جا خالی دادن و دفاع کردن چیزی هست که کمبو زدن توی این بازی رو جذاب می کنه و اصلا نیازی ندارن که زیاد دست کاریش کنن
ماشا الله اینقدر دمو بلنده که آدم وقت نمی کنه کمبوها رو تست کنه
الان یه بار دیگه رفتم
کمبو زنی دقیقا به همون شکلی هست که گفتم. یعنی با مربع و مثلث و ترکیبشون با L1 میشه ضربه های ساده زد بعد که کمبو میزنی و شمشیر آتیش میگیره و اون خطه کناری پر میشه ضربات خاص میزنی که شمشیر آتیش گرفته کریتوس در این حالت خیلی کشنده میشه و بهرچیزی میخوره گر میگیره
این آتیش گرفتن شمیشیر ظاهرا نقش اساسی توی اکشن بازی و کمبوزنی ها ایفا می کنه چون توی یه حرکت فقط شمشیر رو آتیشی می کنه که عین یه بمب عمل می کنه و روی بدن دشمن یه اثر میزاره که بعد منفجر میشه
کمبوها و حالتشو تقریبا همون قدیمی ها هستن ولی خوب مشخصه که تا حدودی تغییر کردن و حالت زدنشون جذاب تر شده ولی اسپشال که میزنه کاملا جدیده و کمبوهای خیلی قشنگی هم هست
R1 هم فکر می کنم با پرتاب شمشیر یکی رو میگیره و میشه پرتش کرد طرف یکی دیگه یا اینکه با شونه رفت و لهش کرد.
خط مجیط هم تغییر کرده و دونه ای شده یعنی یه بار که مجیک استفاده کنی یدونه از دو نوبتی که توی دمو بهت داده مصرف میشه . مجیکشم همونه که با خشم زیاد شمشیر رو میکوبه تو زمین
لقدم میزنه کریتوس حتی به مینی باس ها. در کل کریتوس خیلی قوی تر به نظر میاد. کاش درجه سختی مختلف هم داشت می شد چک کرد که چطور دشمنا زیر این کمبوهای سنگین توی درجات بالاتر دووم میارن
 
آخرین ویرایش:
جل الخالق ! آخر زمون که میگن همینه دیگه ... کنسول خود را هک کنید تا دموی GOW را بازی کنید :|:d

نه ، اینجوریه : یک کنسول هک شده تهیه کنین تا دموی GOW را بازی کنید ، لازم نیست کنسول خود را هک کنید :دی


همچین راحت میگی که انگار یه گونی سیب زمینی می خوایم تهیه کنیم
yahoo_22.gif
yahoo_4.gif

گفتم تهیه کنین نگفتم که بخرین :دی
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or