PlayStation Ghost of Tsushima

سازنده
Sucker Punch
تاریخ انتشار
July 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی

FrankinG

... Cortana
کاربر فعال
Jun 5, 2008
3,492
نام
Ali
بازی شبیه یه نقاشی آبرنگ وار میمونه !

2780B6B4-A318-4662-9A05-A14BACA09919.jpeg

از بعد بصری دیوانه کننده بود ، گشت و گذار تو جزیره Tsushima فکر می‌کنم یکی از خاطره انگیزترین های آخر نسل باشه ، قشنگ جزو بازی‌هایی هست که میخوای بری تو دنیاش گم و گور کنی خودتو !

استفاده از المنت باد به عنوان Hint واسه رفتن به لوکیشن ، دنبال کردن دود و آتیش و حیوانات (!) ، چقدر عالی بود این مواردش . خیلی حس جالب و یونیکی میداد به بازی .

کامبت سیستم بازی رو چه نینجا چه سامورای ، کلا حس‌ خوبی نگرفتم ازش و باز باید تا اومدن بازی صبر کرد ولی در کل این بخش اگه به همین صورت ساده باشه انتهای کار واقعا در مقایسه با بقیه موارد بالانس نیست .

و در انتها اون سیاه و سفید جذاب که نمایش دادن و اون فوتو مود .

بازی واقعا خاص هست ، بشدت منتظرم فقط غرق این دنیای خفنی مه ساختن بشم ، لامصب بازی طراحی هنری نداره ، طراحی هنری بازی رو داره ! لول

ولی فوق العاده ترین بخش برای من موسیقی های هست ، قشنگ به سطح دیگه ای هستن انگار ! آخرین دفعه ای که به بازی با همچین گرافیکی من محو OST ش بشم رو یادم نمیاد ، ترکیب فلوت و این رنگ ها و جزیره واقعا عجیب غریبه ..
 

QuinT

کاربر سایت
Feb 16, 2007
1,454
نام
Mehdi
واقعا فوق العاده بود.. همیشه یکی از آرزو‌هام این بود که یه همچین ستینگی رو‌ توی یه بازی با یه همچین وسعتی تجربه کنم که با چیزی که ساکرپانچ دیشب نمایش داد دیگه کاملا مطمئن شدم که به زودی قراره به آرزوم برسم.. من به شخصه با گیم پلیش هم خیلی حال کردم اتفاقاً.. بقیه موارد بازی هم که تقریبا در بهترین حالت خودشون بودن مخصوصاً موسیقی بازی که به معنای واقعی کلمه محشر بود. ساکرپانچ همیشه یکی از استودیوهای مورد علاقم بوده و به شخصه با تک تک بازیهاش کلی کیف کردم و مطمئنم که GoT هم از این قضیه مستثنی نخواهد بود.
 

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,720
نام
Ebrahim
فقط امیدوارم ایتم های بیشتری بجز تغییر رنگ زره و لباس توی محیط باشه

ezgif.com-resize.gif

:Dx-(

مطمئن باش که همینطوره و چیزهای زیادی در چنته دارن. :D

تازه من از الان به فکر DLC داستانی هم هستم. :D
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,063
نام
آریا
حالا GOW و TLOU2 بعیده ولی موفقیت های بازی در حد هورایزن هم باشه یا حتی بیشتر منکه تمام و کمال راضی میشم:D
فقط امیدوارم ایتم های بیشتری بجز تغییر رنگ زره و لباس توی محیط باشه:D
اون Horizon بدبخت خودش اوج موفقیت بود! :-"
از یه طرف میانگین بازی ۸۹ شد که چیز خیلی خفنیه. کلاً ذهن ما عادت کرده یه تفاوت نجومی بین ۸۹ و ۹۰ قائل بشیم، در حالی که فاصله میلیمتری هست و همین Horizon هم اگه یکی دو تا از اون ۵ و ۶ هایی که بهش دادن حذف می‌شد، می‌رسید به ۹۰.
از نظر محبوبیت و فروش هم اوایل ۲۰۱۹ اعلام کردن بازی بیشتر از ۱۰ میلیون نسخه فروخته و الآن احتمالاً بالاتر هم رفته باشه. یعنی آماری که هیچ بازی انحصاری‌ای از کنسول‌های سونی به جز GT توی کل نسل‌های قبلی بهش نرسیده بوده. :D
در مجموع بعید می‌دونم GoT از نظر امتیاز و فروش در حد Horizon عمل کنه، ولی به نظرم بازی خوبی از آب درمیاد و حال می‌کنیم باهاش. :D
 

rezvideo

کاربر سایت
Oct 3, 2005
1,434
نام
رضا چشمی
منتظرم تا OST بازی منتشر بشه موسیقی بازی دیوانه کننده است.
گرافیک هنری وتکنیکی هم که اصلا نیازی به تعریف نداره.
مکانیزم مبارزات پرفکت نیست ولی بازم باید منتظر بمونیم ببینیم تو بازی چطوریه.
به نظرم واجبه بازی رو یکبار تو سامورایی مد یکبار تو حالت نینجا مد و یکبار هم به صورت سیاه و‌سفید سامورایی ‌مد تموم کرد.
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,593
نام
حسین
دیشب که استریم شروع شد از اول تا اخرش فقط دهن من باز مونده بود فقط می خواستم نعره بزنم:D
همه تعریفا رو که همه کردن اما گیم پلی حقیقتا همون چیزی بود که من می خواستم
نه زیادی رئال بود که شورشو در بیاره نه زیادی فانتزی البته ترازو رو سمت رئال بودن بیشتر سنگینی میکنه که کاملا همخونی داره با چیزی که می خواستم
فقط عاشق اون وان اتکاش شدم
مبارزات هم دقیقا همون چیزی بود که می خواستم
تعجبه بچه ها اینجا حرف از اسون بودن بازی میزنن
اون تک اتکایی که میزد دقیقا یه زمان بندی خاص داره قبل و بعدش بزنی فایده نداره
از لحاظ درجه سختی دشمنا هم معلومه که در ادامه با دشمنایی رو به رو میشیم که چالش بیشتری داشته باشن
خیلی ضایع بود که دشمنا لول صفرن:D
در این خصوص واقعا من نگرانی ندارم
خلاصه دمشون گرم باعث شد دوباره برگردم به اون حس قبلنام که برا رسیدن یه بازی لح لح میزدم خیلی وقت بودم دیگه همچین حسی نداشتم فکر کردم ماله پیر شدنه:D
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,747
نام
علی
تنها نگرانی من کاراکتر اصلی هست که خیلی موندگار و دوست داشتنی نباشه , کلا در این بخش حساسم :D بقیه چیزا رو به شدت حال کردم
واقعا چقدر دنیای بازی خوشگله از اون بازی ها میشه که دو برابر تایم پلی اصلی طول بکشه تمومش کنم
 

Imaginative

logician
کاربر سایت
Jul 25, 2013
1,464
حقیقتش خیلی مطابق انتظاراتم نبود..
بزرگترین شاخصه های بازی که از قبل میدونستم بار دیگه بهم اثبات شد. موسیقی، گرافیک هنری و اتمسفر..

اما از سمت دیگه.. راستش گیم پلی سنگینتری رو انتظار داشتم. نمیدونم چرا ساکرپانچ اعتماد بنفس سنگین کردن گیم پلی و دادن یک هویت کاملا منحصربفرد به بازی رو نداشته. اگر *R تو نسخه دوم RDR اینکارو کرد برای اولین بار بین بازیهاش و کاملا جواب گرفت، دلیلی نداشت که GOT نتونه.
از گرافیک فنی هم توقعم بیشتر بود. اصلا حرفم جزییات محیطی، فیزیک و انیمیشنها نیست. همیشه تو ذهنم تصویر شارپ تری داشتم از بازی. (میدونم نسخه لایو کیفیت خوبی نداشت. با کیفیت بالا هم بعدتر دانلود کردم که بطور قابل توجهی بهتر بود) احساس کردم یکمقدار بی رنگ و رو تر از چیزی بود که قبلا دیده بودم و تو ذهنم ثبت شده بود.


در نهایت از حیث هنری حس میکنم یکی ازون مدیاهاییه که تجربه ش قبل از خواب باعث میشه دریم های آرامشبخش و روح افزا سراغ آدم بیاد.

_____________________

و البته روی این نسل تهیه ش نخواهم کرد.. نه چون توی لیستم اون بالاها نیس و برای تجربه کردنش عجله ای ندارم، بلکه میخوام در بهترینش فرمش تجربه ش کنم.

GOT چیزی نیست که زیاد اتفاق بیفته..
 

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
Dec 8, 2011
4,994
نام
مهدی
اگر *R تو نسخه دوم RDR اینکارو کرد برای اولین بار بین بازیهاش و کاملا جواب گرفت، دلیلی نداشت که GOT نتونه.
RDR II تو خیلی موارد بی‌نظیر و شاهکاره، ولی یکی از اصلی‌ترین مشکلاتش دقیقا همینه که نتونستن گیم‌پلی رو هم سنگین و رئال درست کنن، هم از تکراری شدن و خسته کننده شدن و حتی pain in the ass شدنش جلوگیری کنن. "درست" رئالیستیک کردن گیم‌پلی خیلی کار سختیه. چون هم باید واقع‌گرایانه باشه، هم fun to play. چیزی که RDR II توش شدیدا ضعف داشت. من به شخصه مطمئنم از کامبت Tsushima خیلی بیشتر قراره لذت ببرم و خوشحالم که مسیر RDR II رو تکرار نکردن. چون وقتی Rockstar نتونست از پسش بر بیاد، بعید می‌دونم SP شانسی داشته باشه. RDR II خیلی چیزای بهتری داره برای الهام گرفتن.
 

noorihamid99

کاربر سایت
Mar 16, 2012
1,647
نام
hamid
چرا زبان ژاپنى با حركات لب همخونى نداشت اخه .. انگار دارن انگليسى ميحرفن ولى صدا گذارى ژاپنى گذاشتن روش ، خيلى تو ذوق ميزد اين. ولى اگه حركات لبا هم يكى بود قطعا انتخاب من زبان ژاپنى با زيرنويس انگليسى بود ولى حيف خراب كردن اينجا
 
آخرین ویرایش:

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
بازی فک براندازی هست . یک بازی اصیل با فرهنگ ژاپنی .... مسحور کننده هست (المان های جنگی مختص سامورایی ها در دل گیم پلی گنجانده شده)
 
  • Like
Reactions: delta05

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,656
ممنون احسان @Kaine برای کار قشنگ گرافیکیت، نتونستم پ خ بدم بهت، حجم عکس رو پایین آوردم برای لود شدن بهتر، دوس داشتی بزار.
Ghost-min.png

 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
ممنون احسان @Kaine برای کار قشنگ گرافیکیت، نتونستم پ خ بدم بهت، حجم عکس رو پایین آوردم برای لود شدن بهتر، دوس داشتی بزار.
Ghost-min.png

خود عکس 900 کیلوبایته ، حجمش زیاد نیست :D jpg میزدم روی 200 کیلوبایت هم میومد. فکر نمیکنم با همینم کسی اذیت بشه ، حالا باز مشکلی بود ادیت میکنم :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر