اگر سه بخش گیم پلی رو در نظر بگیریم (گشت و گذار،سامورایی،نینجا)
بخش اولش فوق العاده جذاب بود
دمشون گرم بابت ایده هایی که پیاده کردن! بسیار خوشمان آمد! و امیدوارم چیزای دیگه ای هم داشته باشه
بخش دوم، سامورایی... دقیق نمیدونم...همچنان مثل نمایش اول برام گنگ هست تا حد زیادی! فکر کنم تا وقتی خودم تجربه ش نکنم بازم گنگ باشه دقیقا چجوریه و چه محدودیت هایی داره... اون سه تایی که اول کار کشت احتمالا قدرتی بود، ولی اینکه چقدر انرژی(از اون دایره زرد ها) مصرف میکنه، چجوری پر میشه،چقدر ازشون داریم و ... رو باید ببینیم
بقیه دشمن ها که راحت ترکیدن ببینیم این طرف خوب parry میکرد، یا کلا راحته parry کردن... دقیق سیستمش دستم نیمد
بخش مخفی کاریش هم...حس اوریجینز و ... میداد، ولی یه نکته مثبت خیلی خوبش اینه که پهباد و یا امثال ایگل ویژن که رسما تو همه بازی های OW هست نداره! حداقل نمیدونی 4 قدم اونطرف تر و پشت دیوار چه خبره! باعث میشه حواست باشه چجوری حرکت کنی
هوش مصنوعی...مخصوصا اون یارو تو کشتیه هم زد تو ذوق
ولی در کل نمایش خوبی بود! بقیه بخش هاشم خوب بودن! کاستومایز خفنی داشت
فوتومود باز نیستم ولی از عکس های ملت حسابی کیف میکنم!
اون فیلتر سیاه سفیده هم خیلی درخواست داشت، دمشون گرم
(البته من طرفدارش نیستم...اما اگر مثل بازی های ND هزارتا فیلتر، مخصوصا سل شید بزنند، حتما امتحان میکنم
)
اما همچنان با طراحی شخصیت اصلی خیلی مشکل دارم... خیلی گلابیه
خدایی این صدا رو این کاراکتر حیف میشه
و حس میکنم به خاطر ظاهرش چندان کاراکتر ماندگاری احتمالا نمیشه
(از اون سمتم کاستومایز داره، مثلا سلاح یا لباس خاصی نداره بگیم حداقل بقیه چیزاش خاص و ماندگارن)... امیدوارم اشتباه کنم و حداقل شخصیت پردازی قویی داشته باشه و بتونه تا حدی جبران کنه
ولی تا آخر بازی یه چشمش رو کور نکنند، فرصت خفنی رو از دست دادن!
---
اما کلیت نمایش خیلی خوب بود، اینکه توضیح میداد راجب موارد مختلف گیم پلی و چیزای متنوعی نشون دادن خوب بود! کاش همه بازی ها اینجوری گیم پلی نشون میدادن بفهمیم با چیا طرفیم
ولی 18 دیقه نبودا! خیلیییی زود گذشت