دقت کردین بازی بوی فامیتو اوئدا بزرگ رو میداد با پروداکشن آمریکایی؟ مخصوصا اونجایی که با باد مسیر رو پیدا میکرد.
و اینکه وقتی گوینده گفت ما عاشق سامورایی هستیم و بازی سیاه سفید شد شک نکنید مورد اول تو ذهنشون ابر شاهکار هاراکیری ساخته کوبایاشیه که یکی از دوستان عکسشو صفحه قبل گذاشت
View attachment 141916
فقط یک چیزی که باید رعایت شده باشه میترسم نشده باشه عمق شخصیت پردازی کرکتر اصلیه. چه نینجا باشه چه سامورایی "باید" یک شخصیت پردازی کم عمقی داشته باشه تا کاملا فیت یک سامورایی و نینجا باشه نه اینکه با داستان ها عاشقانه یا دوستانه الکی بخوان عمیق کنن شخصیت پردازی شو.
Think lightly of yourself and deeply of the world
این جمله از
Miyamoto Musashi شمشیر زن و فیلسوف رونین که در 61 دوئل پشت هم شکست نخورده(رتبه بعدی 33 هست) منظورم رو بهتر میرسونه.
کمبت بازی هنوزم نامشخصه اما من متای 89 رو پیش بینی میکنم.