Gears of War :Epic کلیشه‌ای شده چون همه از آن کپی می‌کنند

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
vpodndzas7lr2f9v79v1.jpg


Chris Perna کارگردان هنری استدیو Epic Games سازنده سری Gears of War در گفتگویی جدید بیان کرده است که:
بخاطر سبک و اتسفری که Gears of War داشته است، در این سبک شوتر بازی‌ها تکراری می‌بینم که کپی از Gears of War این کپی‌ها طوری در بین بازی‌ها رواج پیدا کرده است که کلیشه‌ای شده‌اند.

Chris Perna ادامه داد:
من فکر می‌کنم اکثر کلیشه‌ها از تقلید بوجود می‌آیند، چرا که وقتی Gears of War برای اولین بار تولید و عرضه شد اتمسفر خاصی داشت. او توضیح داد که هیچ بهانه‌ای وجود ندارد، آن یک بازی فوق العاده بود. سپس همه از، ایده‌های ما تقلید کردند و فروشگاه‌ها پر از عناوین تقلید کننده و کلون ازGears of War شدند و به اصل این بازی ضرر رساندند. حال Epic بدون این که برای خود مشکل ایجاد کند به سادگی قادر است تصاویر هنری و بصری خوبی مثل نسخه اول Gears of War را بسازد.

از این دست کپی‌های کلیشه‌ای می‌توان به بازی شوتر Tecmo یعنی Quantum Theory و Inversion بازی استدیو Saber Interactive که الهام گیری نامناسبی از سری Gears of War داشته‌اند اشاره کرد، حتی نتوانسته‌اند یک کپی خوب از بازی را بسازند.

او همچنین افزود:
سیستم رنگ بندی در موتور استدیومان را ارتقا دادیم، همچنین خود انجنین و سیستم نورپردازی را نیز یک سطح ارتقا دادیم. ما تمام فناوری‌های خودمان را در Gears of War 2 به نسخه سوم بازی منتقل کردیم. Gears of War 3 رنگ بندی زیادی داشت چرا که، سیستم رندرینگ بازی را ارتقا دادیم و همینطور بخش نورپردازی و روشنایی موتور را بهبود بخشیدیم. رنگ‌ها باعث شدند سیستم نورپردازی بازی بیشتر به چشم بیاید بهتر عمل کند. Gears of War Judgment این سری را یک قدم به جلو می‌برد و آینده‌ای بهتر را برای سری رقم می‌زند. ما قابلیت‌های زیادی را در سیستم رندرینگ بازی قرار دادیم که، باعث می‌شود در جلوه‌های آتش موارد خوب و زیبایی خواهیم دید و دیگر مثل سابق نخواد بود. خوب ما سیستم رنگ بندی موتور استدیو را تا حد زیادی ارتقا دادیم، طوری که رنگ‌های زیادی هنوز حالت خود را حفظ کرده‌اند. اول از همه ما بیشتر موارد را تجزیه و تحلیل و پردازش می‌کنیم، وقتی این کار را انجام دادیم شاهد تصاویر بصری پیشرفته و سینمایتک بهتری بودیم. طوری که Gears of War: Judgment یکی از بهترین گرافیک‌های این سری را دارا است.

People Can Fly به کمک Epic Games به تازگی ساخت عنوان Gears of War: Judgment را به پایان رسانده است. Gears of War: Judgment به صورت انحصاری برای Xbox 360 با استفاده از موتور ارتقا یافته Unreal Engine 3.5 در تاریخ 19 مارس 2013 عرضه می‌گردد.

منبع
 
آخرین ویرایش:

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,825
نام
نـــــــویـــــــــد
ماشاالله عجب غولیه . هر چی شما بگی همون درسته آقا :d

تمام حرفاش درسته دیگه . حالا به گیم پلی اشاره ی مستقیم نکرده که ما اشاره میکنیم اینجا :d
 

SPYzone

کاربر سایت
Jul 23, 2009
132
تمام حرفاش درسته دیگه . حالا به گیم پلی اشاره ی مستقیم نکرده که ما اشاره میکنیم اینجا

انقدر به نوآوری تو گیم پلی کم توجهی کردن که این اتفاق براشون افتاد
فقط نمیدونم چرا چنین حسی رو نسبت به آنچارتد ندارم !
 

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,755
نام
Bahram
معلوم شد برای چی cliff b و... از epic رفتن(فرار کردن:d)
COGPerna.jpg
داشته از رو خودش بازی میساخته:))
ولی جدا از شوخی به نظرم
Quantum Theory و Inversion باعث شدن تا بیشتر قدر gears دونست
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
میگم این آقا با این هیبت و تی شرت و شلوارک تو مسابقات قویترین مردان شرکت کرده بود؟!:-/ :D

انقدر به نوآوری تو گیم پلی کم توجهی کردن که این اتفاق براشون افتاد
فقط نمیدونم چرا چنین حسی رو نسبت به آنچارتد ندارم !

چون uncharted گیم پلی ای نداره که حالا بخواد بش توجهی هم بکنه :)
حداقل این 2 تا ip از نظر GP اصلاً و ابداً قابل قیاس نیستن:D

الآنه که بحث vs شروع بشه 8-|
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
انقدر به نوآوری تو گیم پلی کم توجهی کردن که این اتفاق براشون افتاد
فقط نمیدونم چرا چنین حسی رو نسبت به آنچارتد ندارم !
درسته با گیرز مشکل دارم از قسمت دوم به بعدش.
ولی واقعیت اینه گیرز 1 اینقدر در نسخه ی اول کامل و همه چی تموم بود که واقعا جای نو آوری رو توی نسخه های بعدی خیلی تنگ کرده بود.
بر خلاف آنچارتد که توی نسخه ی اول یک بازی معمولی بود.
 

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
به عنوان کسی که با گیرز داره زندگی میکنه,اعلام میکنم که این بازی اشباع شده.هر چیزی بهش نیاز بوده رو اضافه کردن...از لحاظ گیم پلی,کمترین ایرادها رو داره.
من خودم تنها راه حل نجات گیرز رو استراحت دادن به این مجموعه میدونم...
بعد یه مرخضی,گیمر ها برای دیدن دوباره گیرز سر و دست میشکونن.
 

Jaquar

کاربر سایت
Dec 31, 2012
181
نام
Friend of Jaquars, The Third
چرا درمورد Halo نمیگن اینو؟! چون اونا لااقل برای Halo: Reach و Halo 4 کلا موتور بازی رو عوض کردن. شخصیت ها عوض میشد و... جناب muscle باهوش.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر