Gears of War :Epic کلیشه‌ای شده چون همه از آن کپی می‌کنند

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
vpodndzas7lr2f9v79v1.jpg


Chris Perna کارگردان هنری استدیو Epic Games سازنده سری Gears of War در گفتگویی جدید بیان کرده است که:
بخاطر سبک و اتسفری که Gears of War داشته است، در این سبک شوتر بازی‌ها تکراری می‌بینم که کپی از Gears of War این کپی‌ها طوری در بین بازی‌ها رواج پیدا کرده است که کلیشه‌ای شده‌اند.

Chris Perna ادامه داد:
من فکر می‌کنم اکثر کلیشه‌ها از تقلید بوجود می‌آیند، چرا که وقتی Gears of War برای اولین بار تولید و عرضه شد اتمسفر خاصی داشت. او توضیح داد که هیچ بهانه‌ای وجود ندارد، آن یک بازی فوق العاده بود. سپس همه از، ایده‌های ما تقلید کردند و فروشگاه‌ها پر از عناوین تقلید کننده و کلون ازGears of War شدند و به اصل این بازی ضرر رساندند. حال Epic بدون این که برای خود مشکل ایجاد کند به سادگی قادر است تصاویر هنری و بصری خوبی مثل نسخه اول Gears of War را بسازد.

از این دست کپی‌های کلیشه‌ای می‌توان به بازی شوتر Tecmo یعنی Quantum Theory و Inversion بازی استدیو Saber Interactive که الهام گیری نامناسبی از سری Gears of War داشته‌اند اشاره کرد، حتی نتوانسته‌اند یک کپی خوب از بازی را بسازند.

او همچنین افزود:
سیستم رنگ بندی در موتور استدیومان را ارتقا دادیم، همچنین خود انجنین و سیستم نورپردازی را نیز یک سطح ارتقا دادیم. ما تمام فناوری‌های خودمان را در Gears of War 2 به نسخه سوم بازی منتقل کردیم. Gears of War 3 رنگ بندی زیادی داشت چرا که، سیستم رندرینگ بازی را ارتقا دادیم و همینطور بخش نورپردازی و روشنایی موتور را بهبود بخشیدیم. رنگ‌ها باعث شدند سیستم نورپردازی بازی بیشتر به چشم بیاید بهتر عمل کند. Gears of War Judgment این سری را یک قدم به جلو می‌برد و آینده‌ای بهتر را برای سری رقم می‌زند. ما قابلیت‌های زیادی را در سیستم رندرینگ بازی قرار دادیم که، باعث می‌شود در جلوه‌های آتش موارد خوب و زیبایی خواهیم دید و دیگر مثل سابق نخواد بود. خوب ما سیستم رنگ بندی موتور استدیو را تا حد زیادی ارتقا دادیم، طوری که رنگ‌های زیادی هنوز حالت خود را حفظ کرده‌اند. اول از همه ما بیشتر موارد را تجزیه و تحلیل و پردازش می‌کنیم، وقتی این کار را انجام دادیم شاهد تصاویر بصری پیشرفته و سینمایتک بهتری بودیم. طوری که Gears of War: Judgment یکی از بهترین گرافیک‌های این سری را دارا است.

People Can Fly به کمک Epic Games به تازگی ساخت عنوان Gears of War: Judgment را به پایان رسانده است. Gears of War: Judgment به صورت انحصاری برای Xbox 360 با استفاده از موتور ارتقا یافته Unreal Engine 3.5 در تاریخ 19 مارس 2013 عرضه می‌گردد.

منبع
 
آخرین ویرایش:

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
البته محمد جان اگه صرفاً گیم پلی مد نظر قرار بدیم مسلماً نسخه دوم و سوم از شماره اول سرتر هستن :d ولی کلیت بازی رو باهات موافقم گیرز1 هنوز بهترین شماره بین سری هست که این مورد هم دلایل متعددی داره یه جواریی میشه گفت تو شماره اول تمام مولفه های بازی از موسیقی و افکت های صوتی گرفته تا فضاسازی و استایل خاص گرافیکی به شکل عجیبی با هم مچ بودن. به خاطر همینم هست که هنوز وقتی گیرز1 میذاری دو دستگاه ناخودآگاه دوست داری چند مرحله پشت سرهم بازی کنی گرچه احتمالاً ضعف گیم پلی (منظور ایرادات و ضعف های هست که بعد بازی کردن شماره دوم و سوم متوجه اش میشی) مانع از این کار میشه :d

جو و محیط و استایل گیرز 1 هیچ وقت تکرار نشد :D جو گیرز 1 یه چیزی به یاد ماندنی بود یه جو خوفناک و ترسی که درش بود هر لحظه انتظار یه سوپرایز عظیم داشتی . استایل محیط هم شاهکار هنری بود !
 

need to fight

کاربر سایت
Mar 2, 2009
2,059
انقلاب گرافیک اونم گیرز با انرال انجین انقلاب گرافیکی هیچ وقت گیرز نبوده

عزیز اگه میخوای بگی آنچارتد اون زمان که گیرز 1 اومد هنوز آنچارتد به دنیا نیومده بود.تو که میگی نبوده پس چی بوده؟بگو ما هم بدونیم
 

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,128
نام
حسین
خدا لعنت کنه مایکرو رو که بخاطر پول پرستی و عدم داشتن عناوین انحصاری،یکی از بهترین بازیهای این نسل و بهترین شوتر سوم شخص تاریخ رو به گند کشید رفت.
 

hazhirmahmodi

کاربر سایت
Feb 19, 2012
1,214
نام
Hazhir
عزیز اگه میخوای بگی آنچارتد اون زمان که گیرز 1 اومد هنوز آنچارتد به دنیا نیومده بود.تو که میگی نبوده پس چی بوده؟بگو ما هم بدونیم

کی گفته انچارتد،،با چکمه بحثو به یه جای دیگه میکشونی:بدون شک کرایسس هستش:توانست به گرافیک این نسل خانمه بده اونم با نسخه 3 اش
 

need to fight

کاربر سایت
Mar 2, 2009
2,059
کی گفته انچارتد،،با چکمه بحثو به یه جای دیگه میکشونی:بدون شک کرایسس هستش:توانست به گرافیک این نسل خانمه بده اونم با نسخه 3 اش

جون مادرت ما رو نخندون تاریخ اومدن گیرز رو با کرایسیس مقایسه کردی؟؟؟؟؟=))گیرز از کرایسیس 1 هم زود تر اومد. حالا بحث رو با چکمه میخوای به کجا دوباره ربط بدی خدا میدونه.حتما الآن میگی the last of us =))
تازه بحث هم کنسولیه نه pc.
 

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,289
نام
Afshin
هر کس که در شروع این نسل بالای 5 سال سن داشته، میدونه که GeOW با اومدنش تا مدت ها یک بنچمارک گرافیکی روی کنسول بود.
دوستان هم بهتره بیش از این ترول رو Feed نفرمایند !
 

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
4,050
نام
Afshin
با تمام احترام به طرفداران این سری ولی من فقط با نسخه ی 1 این بازی ارتباط برقرار کردم و بس
خدا لعنت کنه مایکرو رو که بخاطر پول پرستی و عدم داشتن عناوین انحصاری،یکی از بهترین بازیهای این نسل و بهترین شوتر سوم شخص تاریخ رو به گند کشید رفت.
از اول قرارداد سه گانه داشتن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر