Gears of War :Epic کلیشه‌ای شده چون همه از آن کپی می‌کنند

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
vpodndzas7lr2f9v79v1.jpg


Chris Perna کارگردان هنری استدیو Epic Games سازنده سری Gears of War در گفتگویی جدید بیان کرده است که:
بخاطر سبک و اتسفری که Gears of War داشته است، در این سبک شوتر بازی‌ها تکراری می‌بینم که کپی از Gears of War این کپی‌ها طوری در بین بازی‌ها رواج پیدا کرده است که کلیشه‌ای شده‌اند.

Chris Perna ادامه داد:
من فکر می‌کنم اکثر کلیشه‌ها از تقلید بوجود می‌آیند، چرا که وقتی Gears of War برای اولین بار تولید و عرضه شد اتمسفر خاصی داشت. او توضیح داد که هیچ بهانه‌ای وجود ندارد، آن یک بازی فوق العاده بود. سپس همه از، ایده‌های ما تقلید کردند و فروشگاه‌ها پر از عناوین تقلید کننده و کلون ازGears of War شدند و به اصل این بازی ضرر رساندند. حال Epic بدون این که برای خود مشکل ایجاد کند به سادگی قادر است تصاویر هنری و بصری خوبی مثل نسخه اول Gears of War را بسازد.

از این دست کپی‌های کلیشه‌ای می‌توان به بازی شوتر Tecmo یعنی Quantum Theory و Inversion بازی استدیو Saber Interactive که الهام گیری نامناسبی از سری Gears of War داشته‌اند اشاره کرد، حتی نتوانسته‌اند یک کپی خوب از بازی را بسازند.

او همچنین افزود:
سیستم رنگ بندی در موتور استدیومان را ارتقا دادیم، همچنین خود انجنین و سیستم نورپردازی را نیز یک سطح ارتقا دادیم. ما تمام فناوری‌های خودمان را در Gears of War 2 به نسخه سوم بازی منتقل کردیم. Gears of War 3 رنگ بندی زیادی داشت چرا که، سیستم رندرینگ بازی را ارتقا دادیم و همینطور بخش نورپردازی و روشنایی موتور را بهبود بخشیدیم. رنگ‌ها باعث شدند سیستم نورپردازی بازی بیشتر به چشم بیاید بهتر عمل کند. Gears of War Judgment این سری را یک قدم به جلو می‌برد و آینده‌ای بهتر را برای سری رقم می‌زند. ما قابلیت‌های زیادی را در سیستم رندرینگ بازی قرار دادیم که، باعث می‌شود در جلوه‌های آتش موارد خوب و زیبایی خواهیم دید و دیگر مثل سابق نخواد بود. خوب ما سیستم رنگ بندی موتور استدیو را تا حد زیادی ارتقا دادیم، طوری که رنگ‌های زیادی هنوز حالت خود را حفظ کرده‌اند. اول از همه ما بیشتر موارد را تجزیه و تحلیل و پردازش می‌کنیم، وقتی این کار را انجام دادیم شاهد تصاویر بصری پیشرفته و سینمایتک بهتری بودیم. طوری که Gears of War: Judgment یکی از بهترین گرافیک‌های این سری را دارا است.

People Can Fly به کمک Epic Games به تازگی ساخت عنوان Gears of War: Judgment را به پایان رسانده است. Gears of War: Judgment به صورت انحصاری برای Xbox 360 با استفاده از موتور ارتقا یافته Unreal Engine 3.5 در تاریخ 19 مارس 2013 عرضه می‌گردد.

منبع
 
آخرین ویرایش:

GPSY

کاربر سایت
Dec 30, 2010
2,009
نام
اسماعیل
گيرز 1 رو بازي كردم و بايد بگم فوق العاده بود شماره دومش يا كوتاه بود(مدت زمان بازي) يا من زود تمومش كردم:dشماره سوم هم قسمت نشد تمومش كنم ديسك برنر مكس ميخواست:dالبته چند مرحلش رو رفتم:dآف تاپيك رو صفا ميكنيد؟!:d---------- نوشته در 11:54 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 11:48 PM ارسال شده بود ----------
تو بهتره بری تیله بازی ات را بازی کنی هروقت دهنتو شستی اون وقت به من حرف بزن
درست حرف بزن آقا!!!مشكل داري بفرما كسي مجبورت كرده تو اين فروم پست بدي!!!سطح فرهنگ بعضيا رو باش!!!!!!
 

Kasra-M

The phoenix must burn to emerge
کاربر سایت
Sep 15, 2010
1,659
نام
Kasra
نمیدونم حالا چرا بعضی از دوستان انقدر قضیه رو پیچیدش میکنن و با هم کل کل میکنن. کیل سوییچ اولین بار از کاورگیری در بازی استفاده کرد .... بعدش gears of war این کاور گیری رو به حد کمال رسوند. gears of war همچنین دوربین resident evil 4 رو هم بهبود داد و اونو به چیزی که حالا می بینیم تبدیل کرد. نوآوری دیگه ای دیده نمیشه. (البته اگر نگید lancer و بازوهای کلفت مارکوس نوآوری به حساب میاد)
 
آخرین ویرایش:

BigMafiaBoy

همه چیز آرومه :D
کاربر سایت
Mar 3, 2011
608
نام
رضا محمد میرزائی
بعضی از دوستان هم اشاره کردن، من هم اشاره می کنم. Gears نوآوری خوبی داشت (توجه کنید داشت) ولی بعد از شماره 1 دیگه نوآوری های بازی به جای اینکه رو به بالا باشه کم کم به سرازیری افتاد. در حقیقت تنها تغییری که من تو گیم پلی دیدم آوردن سلاح های متفاوته، در حالی که میشه تغییراتی تو سیستم های مختلف بازی ایجاد کرد که چالش بازی رو بیشتر کنه. در هر صورت بهتره این سری برای چند سال استراحت کنه.
 

GPSY

کاربر سایت
Dec 30, 2010
2,009
نام
اسماعیل
بعضی از دوستان هم اشاره کردن، من هم اشاره می کنم. Gears نوآوری خوبی داشت (توجه کنید داشت) ولی بعد از شماره 1 دیگه نوآوری های بازی به جای اینکه رو به بالا باشه کم کم به سرازیری افتاد. در حقیقت تنها تغییری که من تو گیم پلی دیدم آوردن سلاح های متفاوته، در حالی که میشه تغییراتی تو سیستم های مختلف بازی ایجاد کرد که چالش بازی رو بیشتر کنه. در هر صورت بهتره این سری برای چند سال استراحت کنه.
گيرز 4 لانچ تايتل نسل بعد ايكس باكس ميشه:d(با توجه به شناخت من از مايكروسافت)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر