Xbox GEARS OF WAR E-DAY

سازنده
The Coalition
ناشر
Microsoft studios
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
Gears-of-War_E-Day_Announce_Screenshot_6-f4080b1e36291f34bdad.jpg

سازنده: The Coalition
ناشر: Microsoft Studios
سبک: شوتر سوم شخص
پلتفرم: PC , Xbox Series
صفحه Steam : دارد
تاریخ عرضه: نامعلوم
بخش چند نفره : تایید نشده
Co-op : تایید نشده
GEARS OF WAR E-DAY نسخه بعدی از مجموعه بازیهای این فرنچایز میباشد که به عنوان سری اصلی محسوب میشود و نه به عنوان یک عنوان Spin-off. داستان E-DAY روایت اتفاقات هولناک و سلاخی شدن انسانها توسط موجودات ناشناخته زیر زمینی به نام لوکاست در امرجنس-دی را به تصویر میکشد. SERA بعد از 79 سال جنگ پندولوم بین دو ابر قدرت نظامی Union of the independent republic و Coalition of the ordered government بر سر منابع انرژی زیر زمینی ( Imulsion ) برای مدت کوتاهی روی آرامش رو به خود دید و مردمان Sera برای اولین بار به آینده روشن و بدون جنگ امیدوار شدند. در این زمان قهرمانان جوان جنگ یعنی مارکِس فینِکس و دامینیک سانتیاگو که در غم از دست دادن دوست و برادر خود یعنی کارلوس سانتیاگو شریک بودند و از فاجعه ای که در انتظارشان هست کاملا بی خبرند، تهدیدات و کابوس های مرگباری که فقط آن را در رویای تلخ و ناخوشایند خود تصور میکردند. هیولاهایی که از زیر تخت بیرون می آیند!

آپدیت و ویرایش این پست ادامه خواهد داشت.
 
آخرین ویرایش:
امیدوارم اگر آنلاینی از گیرز در کار باشه کلا یک استودیو دیگه باشه. الان هیلو رو ببینید ، برای هر داستانش بای حداقل در خوشبینانه ترین حالت 6-7 سال صبر کنیم :|. چرا؟ چون تیم همش مشغول بخش انلاین هست
عملا اینیفیت که به شدت پر پتانسیل هست برای ادامه و داستان های بیشتر بخواب رفته.
گیرز هم اگر بخواد بخش انلاین قوی داشته باشه در شرایط فعلی قطعا بخش داستانی فدا میشه.
 
طبق اعلام تام وارن از رسانه the verge، احتمال انتشار Gears of war E-day قبل از fable( قبل از سه ماهه ی پایانی 2025) وجود دارد.
Klobrille گقته چیزی در این مورد نشنیده که ۲۰۲۵ منتشر میشه بازی. منم همین فکرو میکنم که بازی بره برای نیمه اول ۲۰۲۶.
 
به شخصه حتی سر نسخه قبل هم گفتم gears of war به شدت پتانسیل های زیادی در زمینه مولتی پلیر داره و اون مولتی کلاسیک و منسوخ جواب گو نیست البته اینجا سر این حرف یقه‌ها دریده شد و نتیجه هم بالاخره معلوم شد با این که خودم battle Royale دوست ندارم اما به شدت پتانسیل زیادی داره و همچنین پتانسیل خیلی خیلی زیادی برای یک extraction shooter فوق‌العاده قوی یعنی هرچی که نیاز هست رو بازی داره و در نهایت نه تنها در ۲ موردی که گفتیم کلا در مود های مختلف دیگه هم میتونه موفق باشه البته باید دید چی میشه و امیدوارم که در زمینه مولتی‌پلیر تصمیم‌های درستی گرفته بشه.
کاملا باهات موافقم. سوای اینکه هر شخصی سلیقه خاص خودش رو داره باید دید چه چیزی باعث میشه که یک بازی تو نسخه بعدش تحول و پیشرفت میکنه و همینطور از فرمول تکرار و مکررات فاصله میگیره و البته وقتی میگم متحول شدن منظور این نیست که هر عنصری که اطرافش فن بیس ساخته شده رو خراب کنن و از نو بسازن، منظور پیاده سازی ایده های نو بر روی چیزی که موجود هست. خوشبختانه تو کیس Gears of war همه موردی آزمون و خطا شده از اولین نسخه ها تا جاجمنت تا همین شماره پنچم که از نظر مکانیک گیم پلی تا نوع حرکت کاراکتر به یک چیز ثابتی رسیده و فقط نیاز به اضافه کردن گیم پلی های جدید به هسته بازی هست. در مورد مدهای مولتی پلیر هم من بار ها گفتم به برادر بزرگتر یعنی Unreal tournament باید نگاه بکنه که Big team battle داره که انواع اقسام وسیله های نقلیه ها درش موجود هست و خوشبختانه Gears بازیه که نه تنها در زمینه lore قوی هست بلکه world building بسیار یونیکی داره که هر کدوم از اجزای ساختاریش به نوعی امضای خودش رو داره چه از لحاظ سیستم کاور گیری، دوربین سومش شخصش تا معماری، فضای شهرسازی و اتمسفر، مدلینگ انواع اقسام سلاح ها، ماشین ها تا غارهای زیر زمینی hollow و خصوصیات منحصر به فرد آب و هوایی sera که اینا همش میتونه به ساختار یک مد مثل همون extraction shooter کمک بسیار زیادی بکنه و مد جدید رو بر اساس این فیلترها بسازن و به قول معروف Gearsified بشه.



حتی وقتی من به یک گیم مودی مثل horde نگاه میکنم میبینم نه تنها میتونن براش مپ های بزرگتری طراحی کنن بلکه با معرفی یک کلاس جدید مثلا به اسم deployer زاویه دوربین مثل بازیهای ریل تایم استراتژی یا همون Gears tactic بشه و پلیری که این کلاس رو انتخاب میکنه از بالا نیروهای مخصوص به خودش رو اسپاون میکنه و به هم تیمی هایی که به صورت کلاسیک third person دارن هورد تجربه میکنن کمک کنه و همینطور این مود میتونه تبدیل به versus بشه و اینطوری هم شما beast mode داری هم Overrun و هم horde mode هم گرز تکتیک که همگی در یک مد ادغام شدن و عملا یک همچین مدی نه تنها به ساختار کلی بازی وفادار هست بلکه داره چیزی اضافه میکنه که تجربه بازی رو یک پله لذت بخش تر کنه و population گیمرهارو در مد های مختلف پراکنده نمیکنه.


photo_2024-06-14_13-13-16.jpg


مورد بعدی هم که همیشه خواستار تغییر و پیشرفتش بودم همین سیستم gore ، تخریب کاور ها و همینطور انیمیشن ها هستش که بسیار پتانسیل ها دست نخورده ای دارن مخصوصا که بعضی انیمیشن های execution های موجود در بازی بر میگرده به سال 2004 زمانی که gears of war تو فاز آلفا بوده و خوشبختانه کوالیشن این قول رو داده که همه اینها تحول پیدا خواهندکرد و چیزی بوده که سالیان سال تو فروم گرز و ردیت هر موقعیتی که گیر میاوردم بهش اشاره میکردم مخصوصا که سیستم gore در gears 5 یک پسرفت کامل در مقابل gears of war 2 بود.
This includes over 100 times more environment and character details than Gears 5, hardware raytraced lighting, reflections and shadows, next generation destruction and gore, and cutting-edge animation technology, to name just a few of the countless improvements that will make Gears of War: E-Day an unrivalled visual experience.
“Our ambition is to, once again, set a new standard in technical excellence,” Rayner adds.
View attachment unreal warfare.mp4

photo_2024-06-14_14-25-11 (2).jpgphoto_2024-06-14_14-27-38.jpg
photo_2024-06-14_14-25-08.jpg


در کل تمامی این مواردی که بالا گفتم بعضی از پتانسیل های موجود هست وگرنه اینها رو نباید به سطح توقع تبدیل کنیم چون در آخر برای پیشبردن همچین پروژه سنگینی نیاز به زمان و بودجه بسیار زیادی هست.

امیدوارم اگر آنلاینی از گیرز در کار باشه کلا یک استودیو دیگه باشه. الان هیلو رو ببینید ، برای هر داستانش بای حداقل در خوشبینانه ترین حالت 6-7 سال صبر کنیم :|. چرا؟ چون تیم همش مشغول بخش انلاین هست
عملا اینیفیت که به شدت پر پتانسیل هست برای ادامه و داستان های بیشتر بخواب رفته.
گیرز هم اگر بخواد بخش انلاین قوی داشته باشه در شرایط فعلی قطعا بخش داستانی فدا میشه.
البته کوالیشن تنها نیست بخش عمده طراحی مپ ها به عهده splash damage هست ولی مساله مهم تر چراغ سبز دادن ماکروسافت برای بودجه بیشتر مولتی پلیر هست چون تا جایی که یادم میاد آرین هنبک میگفت ما هر کاری که میکنیم نیاز به تایید ماکروسافت داره و برای همین باید سوای اینکه به فکر دد لاین باشیم باید ببینیم تا چه اندازه میتونیم محتوای جدید در بازی قرار بدیم. زمان راد فرگوسن بودجه ها حیف میل شد مخصوصا با وجود بازی مثل Gears pop که به یک سال نکشید که کلا جمعش کردن در صورتی که همون هزینه میتونست در بهتر کردن Gears 5 کمک دوچندان کنه که البته 2.5 سال زمان برای توسعه بازی هم اصلا کمکی به موقعیت کلی بازی نکرد و همینکه یک مدی مثل escape دادن به نظرم خودش جای تقدیر داره. در کل باید صبر کرد کوالیشن چه خواهد کرد.

...

به نظرم کوالیشن باید لوکیشن تریلر MAD WORLD بیاره داخل بازی E-DAY و از این فرصت استفاده کنن و داستان مجسمه شکسته شده ای که مارکوس بهش خیره میشه که به نظر میاد داره به خاطره ای از قبل فکر میکنه رو به تصویر بکشن.

...

خیلی جای خوشحالی داره دوستانی که خیلی وقته نبودن فقط به خاطر Gears برگشتن، امیدوارم بقیه بچه ها هم برگردن.
 
به نظرم کوالیشن باید لوکیشن تریلر MAD WORLD بیاره داخل بازی E-DAY و از این فرصت استفاده کنن و داستان مجسمه شکسته شده ای که مارکوس بهش خیره میشه که به نظر میاد داره به خاطره ای از قبل فکر میکنه رو به تصویر بکشن.

این آهنگ مد ورلد علاوه بر اینکه یاداور گیرز هست برای من یادآور یکی از بهترین فیلم هایی که توی عمرم دیدم هم هست. فیلم Donnie Darko با نقش افرینی جیک جیلنهال نوجوان و ساخت ۲۰۰۱ :دی هی روزگار چه دوران تینیجری داشتیم ما ... :دی
 

Attachments

  • Donnie-Darko-does-it-hold-up-gq.jpg
    Donnie-Darko-does-it-hold-up-gq.jpg
    409.1 KB · مشاهده: 51
بازگشت به این میگن...
فن این سری نیستم...
صرفا خواستم تلنگری بزنم...:D
قدم اول اینو مقایسه کنید با ریمیک SH2 و MGS3...
تمام فنهای قدیمی هم اینجا هم سایتای اونور دیدم راضی... گیمرای جدید باز راضی...

بعد حالا ما سر اون عناوین مزخرف باید سر و کله هم بزنیم با یه عده که آقا این دو تا اصلا تو دیوارن.

پ.ن: همینه که همواره به مایکروسافت هم در کنار سونی و نینتندو اعتماد داشتم، اراده کنه میتونه هر لحظه برگرده به اوج.
 
آخرین ویرایش:
این آهنگ مد ورلد علاوه بر اینکه یاداور گیرز هست برای من یادآور یکی از بهترین فیلم هایی که توی عمرم دیدم هم هست. فیلم Donnie Darko با نقش افرینی جیک جیلنهال نوجوان و ساخت ۲۰۰۱ :D هی روزگار چه دوران تینیجری داشتیم ما ... :D
فضا مثل نسل ٧ شده اينجا :D
خود Gary jules هم رفت دوران قدیم و نسل 7 :D

Screenshot 2024-06-14 221330.png

همه کامنتای موزیک ویدیوش راجع به Gears هست.


...

امیدوارم تو این mainline جدید کوالیشن kevin riepl رو به عنوان کامپوزر اصلی به پروژه برگردونه البته رامین جوادی تو 2 نسخه اخیر کارهای ارزشمندی داره ولی نه در سطح اندازه kevin riepl و steve jablonsky



برید کنار کوچیکتون اومد😁
به به محمد گل خیلی خوب کاری کردی که برگشتی جات خالی بود. :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or