PlayStation Final Fantasy XVI

سازنده
Creative Business Unit III
تاریخ انتشار
June 2023
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
Opera Snapshot_2022-04-08_114535_na.finalfantasyxvi.com.png
Some are kings, some knights, some naught but pawns—but all shall play
.their part in a game guided by the unforgiving hand of fate

-----------------------------------------------------------------------------------

استدیو سازنده: Square Enix Creative Business Unit III
ناشر: Square Enix
کارگردان: Hiroshi Takai
کارگردان خلاق و نویسنده اصلی: Kazutoyo Maehiro
کارگردان هنری: Hiroshi Minagawa
طراح شخصیت ها: Kazuya Takahashi
تهیه کننده: Naoki Yoshida
آهنگساز: Masayoshi Soken
پلتفرم: PS5
تاریخ انتشار: 22 ژوئن امسال (1 ام تیر ماه)



"شخصیت های اصلی"

"کلایو راسفیلد"
1683049798817.png

"جاشوا راسفیلد"
1683049928661.png

"جیل واریک"
1683050245354.png

Opera Snapshot_2022-04-09_165551_na.finalfantasyxvi.com.png
"ولیستیا"
Opera Snapshot_2022-04-08_111824_na.finalfantasyxvi.com.png

"آیکون‌ها و دامیننت‌های آن‌ها"

Opera Snapshot_2022-04-08_114149_na.finalfantasyxvi.com.png

"قلمروها های داخل ولیستیا"

Opera Snapshot_2022-04-08_113134_na.finalfantasyxvi.com.png
Opera Snapshot_2022-04-08_113350_na.finalfantasyxvi.com.png

"تریلر معرفی بازی"

Opera Snapshot_2022-04-08_114842_na.finalfantasyxvi.com.png

.تمامی اطلاعات پست اول توسط Reza.zareei ترجمه شده است.
 
آخرین ویرایش:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,260
نام
امیر حسین
اصلا هایپی در شما نمی بینم یادم سر FF7R انقدر هایپ بودید نمیزاشتید اخبار به من برسه🤣

خدایی نامردید اگه بعد عرضه بازی همتون بگید شاهکاره😁
دیگه انقدر خودت کامل پوشش دادی اخبار بازی رو، چیزی برای گفتن کسی نمیمونه :))

نمایش ها و تعریف ها هم خفنند، یعنی فارغ از اینکه انتظارات ها از FF چی هست
به نظرم با یک بازی خفن رو به رو هستیم، و همه ازش لذت خواهند برد:D
اتفاقا بعد عرضه به نظرم خیلیا که تا حالا FF هم نزدن بیان سراغ بازی:D
 

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
دیگه انقدر خودت کامل پوشش دادی اخبار بازی رو، چیزی برای گفتن کسی نمیمونه :))

نمایش ها و تعریف ها هم خفنند، یعنی فارغ از اینکه انتظارات ها از FF چی هست
به نظرم با یک بازی خفن رو به رو هستیم، و همه ازش لذت خواهند برد:D
اتفاقا بعد عرضه به نظرم خیلیا که تا حالا FF هم نزدن بیان سراغ بازی:D
بخش زیادی از مصاحبه ها مونده و در حال ترجمس نمیشه گفت پوششم کامل بوده

چند ساعت هم از انتشار پیش نمایش ها گذشته بود فکر کنم که کارم با چنلم تموم شد اومدم این بر

به خدا یادم هایپی که سر FF7R بود ده برابر هایپ اینجا بود🤣
 
  • Like
Reactions: reza8 and masoud101

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
بخش زیادی از مصاحبه ها مونده و در حال ترجمس نمیشه گفت پوششم کامل بوده

چند ساعت هم از انتشار پیش نمایش ها گذشته بود فکر کنم که کارم با چنلم تموم شد اومدم این بر

به خدا یادم هایپی که سر FF7R بود ده برابر هایپ اینجا بود🤣
دیگه فاینال ۷ فن بیس قویی داره حاصل یکی دو سال هم نیست چندین نسله این بازی خاطره ساز شده
فکر نمیکنم هیچ فاینالی به سطح اون برسه
همین که بازی متای بالایی بیاره و موفق بشه حجت خودش رو تموم کرده
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,260
نام
امیر حسین
بخش زیادی از مصاحبه ها مونده و در حال ترجمس نمیشه گفت پوششم کامل بوده

چند ساعت هم از انتشار پیش نمایش ها گذشته بود فکر کنم که کارم با چنلم تموم شد اومدم این بر

به خدا یادم هایپی که سر FF7R بود ده برابر هایپ اینجا بود🤣
خوب FF7R جزو آرزوهای دور دست بود :D بسی هم اما و اگر بود باهاش چیکار خواهند کرد:D
فکر نکنم خود ریبرث مثلا دیگه اونقدر پست بخوره، چون کلیت و سبک بازی حداقل مشخصه و صحبت زیادی در موردش نمیمونه:-"

اینجا هم کم پست نخورده(درسته اکثرش مال خودته:-" ) ، به نظرم در صورت موفقیت بازی (که موفق میشه) بیشتر هم نگاه ها میاد سمتش

از منابع الهام بازی، سریال GOT و انیمه Attack on Titan بودن (خدایی بیجوهای ناروتو هم هستن:)) :-" ) که جفتشون هم کارهای محبوبی بودن

کلا غصه نخور، بازی موفق میشه:-"
 

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
بازی از Luminous Engine که توی XV و Forspoken استفاده شده بود استفاده نمی کنه.
یک انجین جدید خود Creative Business Unit III براش طراحی کرده که هنوز اسم هم حتی نداره.
میگن ممکن نسخه ی جدید کریستال تولز باشه اگه اون نباشه یه موتور گرافیکی جدید چند وقت پیش تریدمارک کردن اسمش Radec انجین هست
 

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
۲۰۲۳۰۵۲۳_۰۸۲۷۳۶.jpg
معرفی شخصیت وید

وید یکی از افراد وفادار روزاریا است که شخصا توسط رادنی مرداک (استاد کلایو) برای همراهی کلایو در سفر به Stillwind انتخاب شد. یک بار حادثه‌ای برای وید اتفاق افتاد و طی اون حادثه نزدیک بود آوار روی سرش بریزه اما توسط جاشوای جوان نجات پیدا کرد.
 

Max Blood

کاربر سایت
Feb 17, 2016
806
نام
پویا
خب من دیروز سرم شلوغ بود ولی امروز رسیدم چندتا پیش‌نمایش بخونم و ببینم و باید بگم از الان 70 دلار نوش جونش:D
بعد از FFVIIR دوست داشتم همون فرمول رو ادامه بدن ولی خب از اونجایی که ریمیک هفت هنوز تا پایان فاصله زیادی داره به نظرم خوبه که شماره جدید سری کاملا متفاوته.
بین یوتیوبرها من شخصا نظر مکس یا همون Maximilian Dood رو قبول دارم و خب نکات مثبت زیادی راجب بازی گفت مخصوصا سیستم مبارزاتش. اولش نگران بودم نکنه اینم مثل FFXV فقط ظاهر مبارزه‌اش قشنگ باشه ولی خب توی پیشنمایش‌ها برگای همه ریخته بود و خوشبختانه آدمای درستی رو واسه ساخت بازی آوردن\m/
ولی خب حالا نکات مثبت که اکثرا راجبش حرف زدن به کنار وقتشه یکم از نگرانی‌هام و بخشایی از بازی که بهش شک دارم بگم :-"
اولین نگرانیم سیستم ماموریت فرعی بازیه. من خودم خیلی با FFVIIR حال کردم ولی متاسفانه ساختار گردش در دنیای بازی و ماموریت‌های فرعیش بی‌نهایت خسته کننده و تکراری بود. سه تا ماموریت فرعی که داخل دموی بازی هم بودن از نظر بقیه خسته کننده و زیادی ساده بوده. خیلیا امیدوارن جلوتر بهتر بشه ولی خب من از الان نگران اینم که نکنه قراره یه مشت فچ کوئست آبکی داشته باشیم.
دومیش هم مکس اشاره کرده بود که فریم بازی موقع گشت و گذار روی 30 قفل میشه و خب این یکم ضدحاله و امیدوارم توی نسخه نهایی اینم شصت فریم بشه.
نکته سوم راجب داستان اکثرا خوششون اومده بود و با دنیای گات مقایسه‌اش کردن ولی گفتن ساده و سرراسته. حالا اینکه چقدر داستان سرراسته رو من نمیدونم و صبر میکنم تا تجربه کنم ولی امیدوارم سادگیش با لودگی و پلات هول همراه نباشه.
نکته آخر هم ظاهرا خبری از کاستوم یا تغییر ظاهر کاراکترهای بازی نیست که خب فکر کنم توی سری FF یه چیز عادیه ولی حالا که سازنده‌ها میخوان طبق استانداردهای جهانی بازی بسازن دوست داشتم دوتا کاستوم هم واسه قشنگی بذارن که بعد سی چهل ساعت بازی حالمون از ظاهر تکراری شخصیت اصلی بازی بهم نخوره :D

پ.ن: نمیدونم اینجا کسی به این موضوع اشاره کرده یا نه ولی بازی دارای صحنه‌های خشن و پر از خونریزیه و کنجکاوم بزرگسالانه بودن بازی درکنار تم فانتزی FF قراره چه معجونی از آب دربیاد :x
 

rpg321

کاربر سایت
May 27, 2021
1,031
Not Even Final Fantasy XVI Devs Could Follow The Game's Confusing Story

بازم این کوتاکو حقیر دری وری گفت قشنگ یادم برای پیش نمایش دعوتشون نکرده بودن الان داره خشمش رو تخلیه میکنه😂
کلان محتوای سایتش مثل رنگ آیکونش زردهه
و صد آفرین به اسکوئر و مخصوصا نیتندو که اینا رو انم حساب نکردن و امیدوارم بقیه هم چنین رویه رو به پیش بگیرن
 
  • Like
Reactions: reza8

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
کلان محتوای سایتش مثل رنگ آیکونش زردهه
و صد آفرین به اسکوئر و مخصوصا نیتندو که اینا رو انم حساب نکردن و امیدوارم بقیه هم چنین رویه رو به پیش بگیرن
کلا هرچی ووک نباشه بهش می پرن روانین جدیدا فکر کنم گفته کارکتر لینک گی هست😐
 

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
تیم توسعه فاینال فنتسی 16 در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای انتشار DLC یا اسپین آف (مثل FFXV Kingsglaive) نداره.

◾️ تیم توسعه میخواد ببینه که بازخورد ها نسبت به فاینال فنتسی 16 چطوره و بعدش اگه طرفدار ها داستان بیشتری از کلایو و جهان والیستیا میخواستن، در مورد ساخت DLC یا اسپین آف تصمیم میگیرن.

◽️ نائوکی یوشیدا: "این بازی فقط یکبار تکرار میشه. ما از پلیر ها میخوایم که بهای تجربه بازی (هزینه‌اش) رو بپردازن بنابراین باید چیزی بهشون ارائه کنیم که ارزشش برابر با مقدار پولی که خرج میکنن یا حتی بیشتر از اون باشه!"

صحبت های نائوکی یوشیدا در مورد احتمال انتشار دنباله برای بازی در صورت استقبال از بازی:

▼ "فکر میکنم یه فیلمنامه خوب همه جوابها رو به مخاطب نمیده؛ کمی هیجان و احساس گنگی باید وجود داشته باشه که مخاطب رو به فکر واداره یا حتی باعث شک کردنش بشه. این بازی هم قراره پایان مشخص داشته باشه و یواش یواش جواب سوالها رو بده، ولی همیشه یه پنجره‌ای باز هست که باعث بشه مردم فکر کنن."

▼ "در آینده اگه مردم از بازی به اندازه کافی لذت بردن و محتوای بیشتر خواستند، میتونیم از همون پنجره استفاده کنیم تا چیزای بیشتری نشونتون بدیم."
 

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
ساخت قسمت دوم فاینال فنتزی ۱۶ کار سختی خواهد بود

هیروشی تاکای و کازوتویو مائهیرو، کارگردان و مدیر نوآوری بازی: «ساختن قسمت دوم برای این بازی ممکن هست، ولی تمام تواناییمون رو برای داستان FF16 خرج کردیم و پایان بندی خیلی تمیزی داره پس ساختن قسمت دومش خیلی کار سختیه.»
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر