PlayStation Final Fantasy XVI

سازنده
Creative Business Unit III
تاریخ انتشار
June 2023
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
Opera Snapshot_2022-04-08_114535_na.finalfantasyxvi.com.png
Some are kings, some knights, some naught but pawns—but all shall play
.their part in a game guided by the unforgiving hand of fate

-----------------------------------------------------------------------------------

استدیو سازنده: Square Enix Creative Business Unit III
ناشر: Square Enix
کارگردان: Hiroshi Takai
کارگردان خلاق و نویسنده اصلی: Kazutoyo Maehiro
کارگردان هنری: Hiroshi Minagawa
طراح شخصیت ها: Kazuya Takahashi
تهیه کننده: Naoki Yoshida
آهنگساز: Masayoshi Soken
پلتفرم: PS5
تاریخ انتشار: 22 ژوئن امسال (1 ام تیر ماه)



"شخصیت های اصلی"

"کلایو راسفیلد"
1683049798817.png

"جاشوا راسفیلد"
1683049928661.png

"جیل واریک"
1683050245354.png

Opera Snapshot_2022-04-09_165551_na.finalfantasyxvi.com.png
"ولیستیا"
Opera Snapshot_2022-04-08_111824_na.finalfantasyxvi.com.png

"آیکون‌ها و دامیننت‌های آن‌ها"

Opera Snapshot_2022-04-08_114149_na.finalfantasyxvi.com.png

"قلمروها های داخل ولیستیا"

Opera Snapshot_2022-04-08_113134_na.finalfantasyxvi.com.png
Opera Snapshot_2022-04-08_113350_na.finalfantasyxvi.com.png

"تریلر معرفی بازی"

Opera Snapshot_2022-04-08_114842_na.finalfantasyxvi.com.png

.تمامی اطلاعات پست اول توسط Reza.zareei ترجمه شده است.
 
آخرین ویرایش:
@Minato Arisato
تقریبا همه تروفی های مبارزات رو میشه تو چلنج ها گرفت
فقط اون تروفی مربوط به قدرت گارودا هست، اونم تو دهکده اواخر بازی (دهکده ای که بخش داستانی میری ، و نه اون ماموریت فرعی ها) میتونی رو دشمن ها بگیریش(دشمن ها ریسپاون میشن)، من با lvl 49 و داشتن همراه گرفتمش اونجاها:D
دقیقا مشکل بازی RPG بودنشه نه نبودنش.

گارودا رو راحت گرفتم اتفاقا.
اونی رو میخوام که باید با قدرت فینیکس پروجکتایل کانتر کنی.
 
دقیقا مشکل بازی RPG بودنشه نه نبودنش.

گارودا رو راحت گرفتم اتفاقا.
اونی رو میخوام که باید با قدرت فینیکس پروجکتایل کانتر کنی.
بازی صرفا اسم سریش RPGه، وگرنه واقعا RPG نیست!
یعنی TLOU و واچ داگز و ... هرجور حساب کنی در مقابل این خدای RPG حساب میشن پس:D واقعا این RPG نیست:D


اون پروجکتایل فنیکس که راحته، برو تو چالش فنیکس، استیج دوم که خودش بهت همین قدرت رو میده، راحت میتونی بگیریش:-"
 
آخرین ویرایش:
ببینید بازی که فوق العاده بود ولی به عنوان یه بازی اکشن با داستان حماسی و جذاب نه به عنوان یه بازی نقش افرینی .من تو یکی از پست های قبلی هم گفتم انگار همه چیز بازی اسکریپت شده است رسما شما به جز تند تند دکمه زدن تو مبارزات ایکان ها کاری نمیکنید .خود بازی هم اصلا عمق گیم پلی نداره انگار بازی همه چیزو اماده میزاره جلوت میگه این کارو باید بکنی.من برای اینکه بازی را پلات کنم مجبور شدم دو بار بازی را تموم کنم صادقانه بگم بار دوم 10 درصد بار اول هم بهم حال نداد فقط تند تند میرفتم که تموم بشه و این بده.
کلا بازی به شدت یک بار مصرفه مقایسه کنید با عنوانی مثل ریمیک اویل 4 هر دفعه حال میده بازی کردنش
 
ببینید بازی که فوق العاده بود ولی به عنوان یه بازی اکشن با داستان حماسی و جذاب نه به عنوان یه بازی نقش افرینی .من تو یکی از پست های قبلی هم گفتم انگار همه چیز بازی اسکریپت شده است رسما شما به جز تند تند دکمه زدن تو مبارزات ایکان ها کاری نمیکنید .خود بازی هم اصلا عمق گیم پلی نداره انگار بازی همه چیزو اماده میزاره جلوت میگه این کارو باید بکنی.من برای اینکه بازی را پلات کنم مجبور شدم دو بار بازی را تموم کنم صادقانه بگم بار دوم 10 درصد بار اول هم بهم حال نداد فقط تند تند میرفتم که تموم بشه و این بده.
کلا بازی به شدت یک بار مصرفه مقایسه کنید با عنوانی مثل ریمیک اویل 4 هر دفعه حال میده بازی کردنش
آقا انتخاب درجه سختی داره؟یا بازی فوق العاده آسونه؟
 
اولش دو تا درجه سختی داره بعد که تموم میکنی یه درجه مثلا سختی به نام فاینال فانتزی مود باز میشه که اونم زیاد سخت نیست
هیچی پس.بازی به این خوبی رو باید بیخیال بشم.من نمیفهمم چرا بازی رو بدون چالش میسازن؟
 
  • Like
Reactions: rpg321
هیچی پس.بازی به این خوبی رو باید بیخیال بشم.من نمیفهمم چرا بازی رو بدون چالش میسازن؟
متاسفانه نسل جدید راحت پسند شدن . شما هم اگه به بازی های اخیر میازاکی نگاه کنی می بینی هر بازی نسبت به بازی قبل آسان تر شده.
 
  • Sad
Reactions: Rohshen
ببینید بازی که فوق العاده بود ولی به عنوان یه بازی اکشن با داستان حماسی و جذاب نه به عنوان یه بازی نقش افرینی .من تو یکی از پست های قبلی هم گفتم انگار همه چیز بازی اسکریپت شده است رسما شما به جز تند تند دکمه زدن تو مبارزات ایکان ها کاری نمیکنید .خود بازی هم اصلا عمق گیم پلی نداره انگار بازی همه چیزو اماده میزاره جلوت میگه این کارو باید بکنی.من برای اینکه بازی را پلات کنم مجبور شدم دو بار بازی را تموم کنم صادقانه بگم بار دوم 10 درصد بار اول هم بهم حال نداد فقط تند تند میرفتم که تموم بشه و این بده.
کلا بازی به شدت یک بار مصرفه مقایسه کنید با عنوانی مثل ریمیک اویل 4 هر دفعه حال میده بازی کردنش
شوخی میکنی؟!
اول بازی ۳ تا Ring بهت میده احیانا از اونا استفاده نمیکنی؟
 
شوخی میکنی؟!
اول بازی ۳ تا Ring بهت میده احیانا از اونا استفاده نمیکنی؟
بار اول که نه اما تو فاینال فانتزی مود از رینگ جا خالی استفاده کردم .گفتم انقدر کشش نداشت که بخوام دوباره 50 ساعت برم فقط برای پلات کردنش رفتم
 
خب با این تعریفایی که می کنین اینا احتمالا گیم رو زورکی ساختن با دستور مدیر عامل تا برگردن سر mmo عزیزشون
نه بازی نکات مثبت هم زیاد داره، ولی بازی بهترین نمونه ایه که میشه نشون داد چرا گیم پلی یک بازی اکشن، پتانسیل یک کار بلند رو نداره! و چرا الان اکثر بازی ها دارن RPG میشن :دی


شوخی میکنی؟!
اول بازی ۳ تا Ring بهت میده احیانا از اونا استفاده نمیکنی؟
بازی اونقدر چالش خاصی نداره، من یکی از بونتی هانت ها فقط سخت بود به نظرم

و چالش فونیکس دقیقا همون موقعی که باز شد رفتم سرویس شدم... بقیه چالش ها رو گذاشتم آخرای بازی رفتم، خیلی ساده شدن:-"

البته درجه سختی FF رو گذاشتم برای بعد، گفتم این وسط یه بازی دیگه ای زده باشم:دی
اما یکی از رفقا میزد میگفت تفاوت خاصی نداره سختیش، چون تو هم به همون میزان قوی میشی، صرفا یکم طولانی تر شده مبارزات:-"
 
خیلی وقت بود همچین بازی ای نکرده بودم و به پیشنهاد یکی از دوستام اینو به جای استار وارز گرفتم و واقعا خیلی حال میده
فقط این افت فرم نمیدونم دیگه چیه که انقدر رو اعصابه
نمیدونم مشکل ازین ps5 هستش یا بازی درست بهینه سازی نشده
کلا این مود فریم ریت و کوالیتی دیگه داره چیز مسخره ای میشه
 
ست پیس بازی رو می‌پسندم، نبرد ها بشدت پر زرق و برق هست و دوست داشتنی( هرچند ساده)، گرافیک خیره کننده، موسیقی شاهکار،. داستان مناسب مدیوم مورد نظر( هرچند تفکر برانگیز نیست و وادار به پرسش وجستجو در تو نمیکنه موردی که من در بازی های هایی که به اصطلاح میگن "شاهکار" انتظار دارم ولی لذت بخشه)

نکات منفی میتونم به منی که در دوران بعد از اسکایریم و ویچر و GOW 2018 زندگی میکنم،. عمق بازی برام خیلی کمه، با اون حس بشدت با اسکریپت شده و خطی بودن موافقم. این بازی پتانسیل های زیادی داشت، همین حالاش هم درخشیده ولی چی میشد یکم جاه طلبی بیشتری خرج میدادن...

هنوز بازی رو تموم نکردم.
 
منم ۹_۱۰ ساعت بازی کردم
یه حس خیلی مثبتی از بازی میگیرم
از دنیا فارغ میشم سر این بازی
تعداد باس و مینی باس ها از دشمنا معمولی بیشتره 😁
موقع نبرد با باس ها یه موسیقی پخش میشه یعنی قشنگ میخ‌کوب میشید
یه مورد که اگر بود به نظرم باحال تر میشد:
تو بازی Valkyrie asylum که همین اسکوئر هم ساختش، یه دشمن به عنصر آتش حساس بود، یه دشمن به عنصر یخ و ...
خب اینجا هم اینکار رو می‌کردید که انقد پشت کله هم آیکون هارو خالی نکنیم سر دشمن ها
مورد دیگ اینکه کاش به جای مجیک یه اسلحه دیگ میذاشتن، بعد میشد ضربات متنوع با دو تا اسلحه زد، گشت و گذار هم بهتر میشد اینطور، چون دائم دنبال یه اسلحه جدید و بهتر بودیم

در کل امیدوارم همین تیم با درس گرفتن از این بازی، ff دیگ ای بسازن و لذت ببریم
اگر ps5 دارید حتما تجربش کنید واقعا بازی حماسی و خوش ساختیه
بعد از اتمامش میرم سراغ FF7R، میرم ببینم کی تاسه انقد بچه ها می‌پرسیدن 😁
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or