یوشیدا گفت میخوان بازی رو انقدر پالیش بدن بیرون که نیازی به دی وان پچ نداشته باشه، یعنی بشه بدون پچ هم بازی کرد و مشکل فنی خاصی نداشته باشه که همینطور هم شد. پچ روز اولش هم 300 مگه و انقدر هم توفیری تو پرفورمنس نداره. این پچ اجتناب ناپذیره، چون باید بازی حداقل دو ماه قبل تاریخ انتشار بره برای مسترینگ و انتشار که یعنی تولید انبوهش در حد چند میلیون نسخه. بدیهیه که تو این دو سه ماه فاصله تیم تولید باز روش کار کنن و با یه پچ بهترش کنن.
یوشیدا گفت المان های RPG داره و اکشن خالص عین DMC نیست که دقیقا درست گفته. واقعا موضوع بدیهی و ماقبل بحثی هست این مساله. منظورش هم مسلما این نبود که بازی کلا RPG ـه چون نیست و از نمایش اول هم مشخص بود نیست.
گفت ساید کوئست ها خسته کننده نیستن، که اینم راست گفته، خسته کننده نیستن، آشغال محضن
این تنها ایراد بازیه، و به نظرم به خاطر این هست که تیم تولیدشون متمرکز روی FFXIV بودن و با استانداردهای ایشون اینجا کار کردن، اساسا نمیدونستن باید برای چنین بازی چه نوع ساید کوئستی طراحی کرد.
اما دوتا مساله است، یک اینکه متا بازی خیلی خوبه، عملکرد عالی داشته، 88 بد نیست! اینجور استانداردها فقط تو فروم بازیسنتر وجود داره که سر مساول فن بویانه و کل کل با فن های رقیب بازی انحصاری رو اگه زیر 90 باشه میکوبن، هرچند بالای 90 هم باشه میکوبن و بهش میگن قایق سواری بی هدف، یا سینما زده، یا 17 18 ساعت موشن کپچر
انی وی
مورد دوم هم اینه که بازی تیم تولید به هیچ عنوان دروغی نگفته و هرچی وعده داد رو بهترین شکل ممکن پیاده کرد و اینکه +90 نشد هم خیلی غیرقابل پیش بینی نبود، چون به هر حال ضعف هایی داره، از جمله همین ساید کوئست های مسخره، یا نداشتن اکتیویتی های درست حسابی، اکسپلور خاصی هم تو بازی نیست و اینکه یه سری هم ممکنه این تغییرات رو نپسندن.