PlayStation Final Fantasy VII remake

سازنده
Square Enix
تاریخ انتشار
April 2020
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
106437

Publisher: Square Enix
Developer: Square Enix
Director: Tetsuya Nomura
Producer: Yoshinori Kitase
Writer: Kazushige Nojima
Designer: Tetsuya Nomura
Genre: Japanese Action-Role Playing

106438


106439


106440




Final Fantasy VII Remake E3 trailer

720p - gamersyde

Final Fantasy VII Remake PSX trailer

720p


با تشکر از .Amirone برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول


لطفاً هر اطلاعاتی راجع به بازی که باعث لو رفتن محتویات بازی میشه (داستان، گیم پلی و..) رو داخل تگ اسپویل قرار بدید، در غیر اینصورت با کاربر خاطی برخورد خاهد شد.

 
Last edited by a moderator:
يه جا خوندم گفته بودن بازي end-game content داره. درسته؟ و اند گيم كانتنتش ارزش داره؟ من بازيو تموم نكردم كه هيچ هنوز اصن نخريدم پس اسپويل نكنيد لطفا!:دي فقط بگيد اند گيم كانتنت داره و اگه آره ارزش داره؟ تشكر

بعد از تموم شدن داستان به شما امکان انتخاب فصل داده میشه و درجه سختی Hard آزاد میشه، همینطور میزان Exp و AP که تو هر مبارزه میگیرید به ترتیب دو و سه برابر میشه تا راحت تر بشه لول آپ کرد، دلیلش هم اینه که تو بازی هیچ لوکیشنی برای مبارزه آزاد وجود نداره و نمیشه فارم کرد، فقط باید بری تو یه سری مکان خاص و با صرف پول یه سری مبارزه تکراری رو پشت سر هم انجام بدی که Exp بگیری. دو تا ماموریت جانبی مسخره هم هستن توی فصل 9 که فقط بعد از تموم کردن بازی آنلاک میشن. اتفاق دیگه ای هم نمیفته.
 
چون بازی نکردی نمیتونم بهت توضیح بدم مشکلم چیه:D FFVIIR به عنوان یه Action RPG بازی خوبیه. JRPG که اصلا نیست، المان های RPG درش بسیار سطحیه و تعمدانه بازی به سمت راحت شدن رفته، محتوا هم برای یه بازی اکشن خوبه، نه برای یه نقش آفرینی. خیلی کوتاهه، محیط بازی بسیار کوچیکه، اولش گفتن میدگار کامل قابل دسترسیه و میشه به همه جاش سرک کشید که یه دروغ بزرگه. اصلا میدگار رو کامل نساختن. شما فقط میتونی به یه سری از سکتورها و اسلام ها بری که اونا هم کامل متشکل از یه سری راهرورهای باریک و درازن و انقدر همه چیز خطی و کوچیکه، عملا چیزی به اسم اکسپلور تو بازی وجود نداره. حتا برای یه بازی Action RPG هم این لول دیزاین منسوخه. ماموریت های جانبی هم به معنای واقعی کلمه وقت تلف کردنن و فقط به شکل احمقانه از این سر مپ پستت میکنن اون سر مپ که یعنی باید همون مسیرهای خطی راهرو شکل رو بری و بیای.

یعنی به صورت کلی در قیاس با FF های دیگه یا حتا ضعیف ترین JRPG های این نسل، مثل Star Ocean Integrity and Faithlessness هم کوتاه، کوچیک و بسیار بی محتواست. نه یه لوکیشن بزرگی که توش بچرخی، نه محیط هایی که توش بتونی فارم کنی، یعنی فقط شاید توی این مسیرهای خطی و باریک یکی دوتا جونور تکراری ظاهر بشن، در غیر این موارد اصلا جایی که یه محیط معمولی ببینی با دشمن ها و اکسپلور وجود نداره. و در نتیجه دشمن های خاص، مبارزات سخت و جالب، آیتم های کم یاب، اسلحه های درست حسابی همشون سرش گرده. تو همه بازی های JRPG و بخصوص خود FF ها اول اینکه محیط ها بزرگن، میشه توش چرخید، مبارزه کرد، آیتم و اسلحه خوب گیر آورد، دشمن های جدید رو زد و بعد از پایان داستان میشه گفت بازی تازه شروع میشه و حالا باید بری فارم کنی لولت رو ببری بالا که بتونی خیلی از دشمن های بازی رو بزنی که تو FFVIIR خبری از هیچ کدوم نیست. روی هم رفته بازی به شکل یه Action محض به شدت خطی طراحی شده، بدون هیچ آزادی عملی یا عمق نقش آفرینی. این بخش اوله کاره که فاتحه بازی رو به عنوان یه FF یا JRPG میخونه.

اما مشکل بزرگ بعدیش ریبوت کردن داستانه و از همین اول کار میاد بهت میگه داستان دیگه قرار نیست مثل بازی اورجینال بره جلو و یکی از این تغییرات بزرگ رو هم نشون میده. این تغییرات انقدر بدن که اساس داستان و شخصیت پردازی رو میبرن زیر سوال. من به جرات میتونم بگم از این به بعد دیگه شخصیت پردازی و رابطه بین شخصیت ها معنا سابق رو نخواهند داشت و میشه یه چیز آبکی. حالا باز بازی کن خودت بیشتر متوجه میشی چی میگم. من تا قبل رسیدن به انتهای بازی انقدر نظرم منفی نبود. بیشتر شاکی بودم چرا انقدر بازی رو خطی و محدود ساختن و یه چیز مسخره و کوتاهه که به زور آب بستن وفیلر از توش 30 ساعت گیم پلی در آوردن، اما بعد دیدن پایان مشکلم باهاش ریشه ای شده. در این حد که قطعا دیگه اپیزودهای بعدی رو بازی نمیکنم. تصمیم گرفتم اینم فراموش کنم، ولش کردم حتی پلتش نمیکنم، و میخوام فرض کنم اصلا وجود نداره. به قول خود کیتاسه یه سری از خاطرات بهتره همون خاطره باقی بمونن. منم ترجیح میدم FFVII برام همون چیزی باقی بمونه که تو ذهنمه و این ریمیک کذایی به خاطراتم تجاوز نکنه.
@.Amirone

دیگه ماکان به خوبی توضیحات درباره لول دیزاین و اینا داد و اینکه چرا بازی اصلا JRPG نیست:D گفتم دیگه من الکی تایپ نکنم :D
 
جفتش قشنگه:D 7 داستان و شخصیتهای خیلی جذاب و آیکونیک و ماندگاری داره ولی 12 جهان غیر خطی تر و گیم پلی RPGتری داره و در کل گیم پلیش رو خیلی بیشتر دوست دارم.

خب این چیزی که شما میگید برای من اتفاق نیوفتاده بود و من فقط برای هانت ها لول آپ میکردم و خود مین استوری اوکی بودش و مشکلی به اون شکل نخوردم. گمبیت که فقط یه حالت ثابت نداره و شما یه سری جاها لازمه ساختار گمبیت رو عوض کنی و از استراتژیهای دیگه ای بهره ببری. خب توی FFهای قبل 12 هم شما باید کلی جنگ الکی برای لول آپ کرکترها انجام میدادی که ارزش مبارزاتی نداشتن و کلی هم وقت برای ترنزیشن به محیط مبارزه میرفتش. بنظر من سیستم قبلی اتفاقا خسته کننده تر و وقت گیر تر بود و 12 کارها رو سریعتر پیش میبرد.
داستان 12 شاید به اندازه قبلی ها جذاب نبود ولی اون آزادی عمل و دنیای وسیعی که داشت چیزی بود که ارزشمندش میکرد که حتی در 7 هم اون سطح از آزادی عمل و RPG بودن رو شاهد نبودیم.
من نمیدونم سر دولوپ 12 چی پیش اومد... ولی یه تغییراتی به وجود اومد بعد جدایی ماتسونو.... 12 باید اولین مین کارکتر مونث سری رو می‌داشت. نه کارکتری که سر یه سری آلمان فمینیستی ساخته و پرداخته شده بود... و از اونجا که موقع تغییر تحولات 12، ستینگ 13 مشخص شده بود و اسکوار مصمم بود کلود مونث رو برای هوادارا رونمایی کنه... دور از ذهن نیست که فکر کنیم lady ashe پا سوز شده این وسط

Vaan برای یه شخصیت Secondary و همراه یه کارکتر عالی بود... وقتی همه چیز حول محور اش بود، تصمیمات با ashe بود، داستان در مورد ashe بود... از نظر ری اکشن محیطی و کارکتر های داستانی هم تمرکز روی ashe بود. ولی vaan جلوی دروبین بود... اجازه نداد هم vaan به عنوان یه کارکتر Secondary خوش بدرخشه و هم روی داستان و باقیه شخصیت ها تاثیر منفی بزاره
 
آخرین ویرایش:
@Cloud Strife

ماکان بحث رو فک‌ کنم آف-تاپیک کنم ولی با اینکه قبول دارم Xeno 2 و همچنین نظر امیر ک P5 هردو واقعا جزو بهترین JRPG ها بودن و خودمم تجربشون کردم کامل ولی /

/ این نسل کلاسیک ترین و سنتی ترین‌ JRPG بنظرم Dragon Quest 11 بود و مطعنم هم خودت و هم امیر قبول دارید که DQ11 واقعا یک JRPG خالصه و خیلیییی هم خوش ساخت بود و فقط سر Post Game خراب کاری کردن...

========

با اینکه بازم نظرتو قبول دارم ماکان ولی FFVIIR درسته ۱.۱ ریمیک FFVII در تمام ابعاد نیست ولی بازی بسیار خوش ساختیه و Production Valueاش خیلی بالاس و کم بازی اینطوری گیر میاد...
و ب قول گفتی More FF ک خیلی هم خوبه‌.‌.. :D
 
Persona 5 شماره دوم لیست منه، و من Persona رو خیلی JRPG نمیدونم، بیشتر تلفیق RPG با Social Simulator ـه. اما Xenoblade 2 برای شخص من که خوب تمام زندگیم رو JRPG زدم یه چیز ناب و عجیب غریبی بود. من شخصا هیچ ایرادی توی این بازی نمیبینم و بنا به دلایل شخصی خیلی باهاش حال کردم، البته Persona هم شاهکار بود و گفتم رتبه دوم لیست منه و بعد Dragon Quest XI. این DQ هم باز با اینکه به نظرم گیم پلیش عمق زیادی نداره، یعنی خیلی لایه های RPG ـیش کمه و کندم هست، اما باز یه دنیای بسیار بزرگ و کلاسیکی داره و من فقط 70 ساعت درگیر داستان اصلی بودم. بدون هیچ ساید کوعستی. هیچی نرفتم واقعا.

ولی درکل این روزها که JRPG ها هر روز دارن بیشتر از قبل آب میرن و تبدیل به بازی های ساده، راحت و خیلی کم عمق و سطحی میشن این سه تا بازی جواهرن. من مطمعنم از Xenoblade 2 خوشت نمیاد چون به شدت کلاسیک و تابع اصول بازی های JRPG ـه و باب طبع همه واقع نمیشه، وگرنه پیشنهاد میدادم حتما بازی کنیش.

=====

آقا یه چیزی هم بگم، این تغییر داستان صرفا تصمیم نومورا نیست، داستان رو خود نوجیما نوشته و اسکریپت پلنر هم توریاماست. تهیه کننده هم کیتاسه. دسته جمعی ری...دن.
در حال حاظر بهترین فاینال فانتزی نسخه 14 که بیش از 18 میلیون کاربر داره یعنی از فاینال فانتزی 7 اصلی بیشتر فروخته من داشتم دنبال نسخه های فرعی فاینال فانتزی می گشتم یه نسخه خیلی جالب پیدا کردم FF Dimensions 1 بازی دو بعدی و آدم رو یاد 6 تا نسخه اولیه میندازه در کل بازی جالبی به کسایی که با نسخه های کلاسیک و دو بعدی فاینال فانتزی رو دوست دارن این بازی رو پیشنهاد می کنم
فقط من یه چیزی در مورد فاینال فانتزی 7 برام سوال شده رمان Final Fantasy vii Lateral Biography: TURKS -The Kids Are Alright- توی چه بازه زمانی از فاینال ۷ قرار می گیره و یه سوال دیگه هم داشتم اونم اینکه بازی Before crisis ارزش داستانی داره دانلودش کنم از یوتویوب ممنون میشم اگه پاسخ بدید
 
آخرین ویرایش:
12 باید اولین مین کارکتر مونث سری رو می‌داشت.

اولین شخصیت اصلی خانوم مربوط به FFVI هست، خانوم Terra Branford و بعد از اون هم قرار بود توی FFX دوباره شخصیت اصلی یه دختر، یا همون یونا باشه. FFX اول توسط ساکاگوچی در حال ساخت بود و توی E3 هم یه یه دموی کوتاه نشون دادن و اونجا شخصیت اصلی خود یونا بود، اما بعد ساکاگوچی با Square Soft سر انیمیشن FF:SW به مشکل میخوره و از شرکت میره، چون ضرر هنگفتی رو متحمل میشن (حدود 100 میلیون دلار) و بعد تیم جدید همون ایده قبلی رو به نوعی ریبوت میکنه و اینبار Tidus میشه شخصیت اصلی. این چیزی که در مورد XII و XIII میگی واقعیت نداره و درست نیست.

ماکان بحث رو فک‌ کنم آف-تاپیک کنم ولی با اینکه قبول دارم Xeno 2 و همچنین نظر امیر ک P5 هردو واقعا جزو بهترین JRPG ها بودن و خودمم تجربشون کردم کامل ولی /

/ این نسل کلاسیک ترین و سنتی ترین‌ JRPG بنظرم Dragon Quest 11 بود و مطعنم هم خودت و هم امیر قبول دارید که DQ11 واقعا یک JRPG خالصه و خیلیییی هم خوش ساخت بود و فقط سر Post Game خراب کاری کردن...

گفتم DQXI یه JRPG به شدت کلاسیکه و اصلا بازگشت جناب Horii بزرگ، خالق اصلی مجموعه به عنوان نویسنده و دیزاینر در کنار Toriyama که طراح شخصیت ها بوده، به همین منظور بود. میخواستن یه DQ کلاسیک بسازن، از بسیاری جهات هم بازی شاهکاری هست و یادآور دوران خوب گذشته. حالا چون خیلی Off Topic هست بحث نمیکنیم، اما به نظر من DQXI بازی بی ایرادی نبود، من بخصوص با کامبتش مشکل زیادی دارم و میتونم ایراداتش رو اینجا کامل تشریح کنم. و مهم ترینش هم برای من کند بودن کامبته و اینکه دادن آزادی عمل به کارکتر یجورایی وانمود کردن به مدرن بودنه، وگرنه اتفاقا همون نوبتی سنتیه و این حرکت در حین مبارزه تاثیر آنچنانی در مبارزات نداره. بیشتر روی نوع ضربات فقط. ضمن اینکه داستان باز به نظر من خیلی لوسه. یعنی میتونست بهتر باشه. البته باز میگم برای من سومین JRPG برتره و به شدت موافقشم، اما من توی DQXI میتونم ایراد ببینم اما Xenoblade Chronicles 2 شاهکار مطلق بی ایراد و یه کلاسیک/مدرن تمام عیاره.

با اینکه بازم نظرتو قبول دارم ماکان ولی FFVIIR درسته ۱.۱ ریمیک FFVII در تمام ابعاد نیست ولی بازی بسیار خوش ساختیه و Production Valueاش خیلی بالاس و کم بازی اینطوری گیر میاد...

راستش من در این زمینه هم بحث دارم. بازی خوبی هست، اکشن باحالی داره، و کلا میتونه به سلیقه خیلی ها بازی هیجان انگیزی باشه. اما جدای از بحث داستان و تغییراتش در زمینه هایی واقعا عقبه. مثل لول دیزاین. خیلی هم عقبه و اصلا این فرم گیم ساختن به نظر من زشته. من حتا اگه اسم FF و پیش فرض های ذهنیم از VII رو هم بزارم کنار باز برام VIIR یه بازی منسوخ، کم محتوا و متوسطه. یعنی در این حد که کامل عقب تر از KHIII می ایسته.
 
اتفاقا سال 2018 توی تاپیک TGA یا شایدم E3 برای این مورد نظرسنجی گذاشتم، قرار بود توی هر سبک برای نسل هشتم بهترین ها رو بزاریم چون تعداد 12 تایی بود اونموقع، بین Ni no Kuni II و Dragon Quest XI یک انتخابو باید انجام می دادم، می دونی که Dragon Quest XI یک سال قبل از Ni no اومده بودو تب Ni no توی تاپیک ها هنوز داغ بود و کمتر کسی از Dragon Quest صحبت می کرد، خودم کسی بودم که تا قبل از ایجاد نظرسنجی توی تاپیکش فعال بودم، حالا انتخابم بین این دو Dragon Quest XI شد نه به صرف مقایسه، به صرف بهترین توی لیست، کاربران اعتراضم کردن که چرا اون نیست، گفتم حق Dragon Questه که توی لیست باشه :D

NNK2 که در مقابل DQXI شوخیه. من از NNK کامل دفاع میکنم، اما NNK2 یه بازی کاملا متوسطه. نه داستان دیگه جذابیت و هیجان شماره اول رو داره، نه گیم پلی اکشن جدید برای من فریبنده است و نه از اضافاتش خوشم میاد، به نظرم همه بخش های مربوط به شهرسازی، جذب کردن شهروند و اون مبارزات نیمه استراتژیک اضافه ان و صرفا برای طولانی تر کردن الکی بازی ساخته شدن. مثلا سر مبارزه با بس آخر باید شهر رو به لول 3 برسونی، بعد برای اینکار باید فکر کنم 50 تا شهروند داشته باشی و یه عالم خود شهر ارتقا پیدا کرده باشه که یعنی یه تایم زیادی وقت تلف کردن بی هدف برای انجام ماموریت های جانبی به شدت مسخره و گذروندن زمان برای ارتقا شهر و پول جمع کردن.

ولی در کل فارغ از رتبه بندی DQXI و Xeno 2 و Persona 5 سه تا JRPG کلاس اولن که میتونم بگم یه تجربه مدرن از چیزین که یه زمانی JRPG ها بودن. پر محتوا، طولانی، عمیق و با پرستیژ.
 
من نمیدونم سر دولوپ 12 چی پیش اومد... ولی یه تغییراتی به وجود اومد بعد جدایی ماتسونو.... 12 باید اولین مین کارکتر مونث سری رو می‌داشت. نه کارکتری که سر یه سری آلمان فمینیستی ساخته و پرداخته شده بود... و از اونجا که موقع تغییر تحولات 12، ستینگ 13 مشخص شده بود و اسکوار مصمم بود کلود مونث رو برای هوادارا رونمایی کنه... دور از ذهن نیست که فکر کنیم lady ashe پا سوز شده این وسط

Vaan برای یه شخصیت Secondary و همراه یه کارکتر عالی بود... وقتی همه چیز حول محور اش بود، تصمیمات با ashe بود، داستان در مورد ashe بود... از نظر ری اکشن محیطی و کارکتر های داستانی هم تمرکز روی ashe بود. ولی vaan جلوی دروبین بود... اجازه نداد هم vaan به عنوان یه کارکتر Secondary خوش بدرخشه و هم روی داستان و باقیه شخصیت ها تاثیر منفی بزاره
اهم اهم...
Terra_Branford_N.png
 
اولین شخصیت اصلی خانوم مربوط به FFVI هست، خانوم Terra Branford
اهم اهم...
Terra_Branford_N.png
البته ۶ همون‌طور که میدونید شخصیت اصلی به اون مفهوم نداره :دی انقدری تمام شخصیت‌ها کامل پرداخت شدن و خیلی جاها لید داستان هستن که نمیشه بگیم تررا فقط شخصیت اصلیه بخصوص که در چندین بخش مهم داستان اصلا حضور نداره. حتی اگه اشتباه نکنم بازی رو میتونین بدون تررا تموم کنین:دی
 
  • Like
Reactions: gamer1998y
90
اولین شخصیت اصلی خانوم مربوط به FFVI هست، خانوم Terra Branford و بعد از اون هم قرار بود توی FFX دوباره شخصیت اصلی یه دختر، یا همون یونا باشه. FFX اول توسط ساکاگوچی در حال ساخت بود و توی E3 هم یه یه دموی کوتاه نشون دادن و اونجا شخصیت اصلی خود یونا بود، اما بعد ساکاگوچی با Square Soft سر انیمیشن FF:SW به مشکل میخوره و از شرکت میره، چون ضرر هنگفتی رو متحمل میشن (حدود 100 میلیون دلار) و بعد تیم جدید همون ایده قبلی رو به نوعی ریبوت میکنه و اینبار Tidus میشه شخصیت اصلی. این چیزی که در مورد XII و XIII میگی واقعیت نداره و درست نیست.



گفتم DQXI یه JRPG به شدت کلاسیکه و اصلا بازگشت جناب Horii بزرگ، خالق اصلی مجموعه به عنوان نویسنده و دیزاینر در کنار Toriyama که طراح شخصیت ها بوده، به همین منظور بود. میخواستن یه DQ کلاسیک بسازن، از بسیاری جهات هم بازی شاهکاری هست و یادآور دوران خوب گذشته. حالا چون خیلی Off Topic هست بحث نمیکنیم، اما به نظر من DQXI بازی بی ایرادی نبود، من بخصوص با کامبتش مشکل زیادی دارم و میتونم ایراداتش رو اینجا کامل تشریح کنم. و مهم ترینش هم برای من کند بودن کامبته و اینکه دادن آزادی عمل به کارکتر یجورایی وانمود کردن به مدرن بودنه، وگرنه اتفاقا همون نوبتی سنتیه و این حرکت در حین مبارزه تاثیر آنچنانی در مبارزات نداره. بیشتر روی نوع ضربات فقط. ضمن اینکه داستان باز به نظر من خیلی لوسه. یعنی میتونست بهتر باشه. البته باز میگم برای من سومین JRPG برتره و به شدت موافقشم، اما من توی DQXI میتونم ایراد ببینم اما Xenoblade Chronicles 2 شاهکار مطلق بی ایراد و یه کلاسیک/مدرن تمام عیاره.



راستش من در این زمینه هم بحث دارم. بازی خوبی هست، اکشن باحالی داره، و کلا میتونه به سلیقه خیلی ها بازی هیجان انگیزی باشه. اما جدای از بحث داستان و تغییراتش در زمینه هایی واقعا عقبه. مثل لول دیزاین. خیلی هم عقبه و اصلا این فرم گیم ساختن به نظر من زشته. من حتا اگه اسم FF و پیش فرض های ذهنیم از VII رو هم بزارم کنار باز برام VIIR یه بازی منسوخ، کم محتوا و متوسطه. یعنی در این حد که کامل عقب تر از KHIII می ایسته.

البته این چیزیه که خود پیج فاینال فانتزی ویکی...راجع به مین کارکتر 6 میگیه
Though there is no set main protagonist, Terra Branford is the representative for most spin-offs, also appearing in the logo and her theme being the main theme

خود توریاما میگه با همچین ذهنیتی رفتن سراغ لایتنینگ

This may come as a surprise to fans of Final Fantasy VI, which ostensibly starred Terra, the amnesiac magic user who gradually discovers her roots as an esper. But Lightning Returns: Final Fantasy XIII director and series veteran Motomu Toriyama (who came in on Final Fantasy VII, it should be mentioned) has an explanation.

"We feel that every person within the party [in Final Fantasy VI] is a main character, but we feel Lightning is very impactful as the main female protagonist in the Final Fantasy series." Toriyama says. "Not only is she the first female protagonist, she is very powerful, cool, calm, and collected. So we believe that is another attractive feature of hers."

در مورد یونا هم شرایط مشابه هست،. از لحاظ داستانی لیدر تیم به حساب میاد و شخصیت دور اون جمع شه... ولی اونجا دو تا تریک اساسی برای غالب کردن تیدوس زدن.. اول اینکه یه رومنس بین تیدوس و یونا درست کردن که تیدوس رو بولد می‌کرد... از طرف دیگه یونا رو تو بکگراند نگه داشتن... و تنها کاری که یونا بدون وابستگی به تیدوس انجام داد سخنرانی آخر بازی بود...
با اتفاقی که تو 12 می افته کاملا متفاوته رومنسی نیست که vaan رو بولد کنه و همه داستان روی انگشت ashe میچرخه...

اولین main کارکتری که برای 12 در نظر گرفته بودن bosch بوده و از اون طرف هم انتاگونیست گابرانس برادرش بوده... ولی بعد از جدایی ماتسونو این سناریو تغییر میکنه... و حالا هر اتفاقی که تو تیم میافته با یه تم شونن که اون روزا محبوب بوده میان جلو...
 
آخرین ویرایش:
اولین شخصیت اصلی خانوم مربوط به FFVI هست، خانوم Terra Branford و بعد از اون هم قرار بود توی FFX دوباره شخصیت اصلی یه دختر، یا همون یونا باشه. FFX اول توسط ساکاگوچی در حال ساخت بود و توی E3 هم یه یه دموی کوتاه نشون دادن و اونجا شخصیت اصلی خود یونا بود، اما بعد ساکاگوچی با Square Soft سر انیمیشن FF:SW به مشکل میخوره و از شرکت میره، چون ضرر هنگفتی رو متحمل میشن (حدود 100 میلیون دلار) و بعد تیم جدید همون ایده قبلی رو به نوعی ریبوت میکنه و اینبار Tidus میشه شخصیت اصلی. این چیزی که در مورد XII و XIII میگی واقعیت نداره
جالب بود بتای فاینال فانتزی x اونجا مو های تیداس تیره هستش و حتی بازی یه نقش آفرین آنلاین و گیم پلی ای مانند xi داشته بعدا تصمیمشون عوض میشه بازی رو افلاین می کنن و رنگ موی تیداسم عوض می کنن
 
  • Like
Reactions: gamer1998y
تنها شماره ایش که از این بازی دوست داشتم Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII بود :D
بعدش شماره X رو گرفتم یکم بازی کردم ولش کردم :دی
این بازی یه نسخه اینترنشنال هم داره که مخصوص ژاپن و یه سری بخش های داستانی اظافه داره در مورد گروه اندرگراند متاسفانه بازی انلاین و زبانش ژاپنی یه بازی دیگه رو موبایل داره به اسم درگ اف سربروس لاست اپیزود که داستان یکی از ماموریات های وینسنت رو میگه که توی بازی اصلی نزاشتن
 
یه سوال، چپتر ۹ تو بازی اصلی هم همین جوری بود؟
چون همش فک می کردم دارم سری جدید یاکوزا رو بازی می کنم. :D
اتفاقای چپتر ۹ مثل ساید کوئست های یاکوزا، همون قدر wierd, همون قدر absurd.
 
  • Smile
Reactions: Cait Sith
کیتاسه یه پیام داده بود راجب صبر ۲۳ ساله برای بازی در حالی که بازی فقط ۵ سال ساختش طول کشید کیتاسه جوری حرف زد که انگار این بازی ادامه ی بازی قبلی که ما ۲۳ سال منتظر اون بودیم خوب بریم سراغ مسئله بعدی اونم اینکه چه طور شخصیت های بازی می تونن آینده رو ببین اصلا چه طوری سفیروث می تونه ی حفره رو باز کنه مگه ایکس دث از فاینال ۵ که این کارو می کنه مگه سفیروث قدرت نشون دادن آینده رو داره؟ خوب اگه یادتون باشه سفیروث این قدرت رو داره که ذهن افرادی که ژن های ژنوا دارن رو کنترل کنه اگه رمان on the way to a smile رو خونده باشید متوجه می شید سفیروث برای بازگشت خودش روی ذهن کلود و خاطرات کلود حساب باز می کنه و میگه تا وقتی کلود منو به خاطر میاره می تونم برگردم با توجه به این چیزایی که توی رمان خوندیم و حرفای کیتاسه و اینکه توی سری فاینال ۷ هیچکس تا حالا آینده خودشو ندیده و سفیروث هم چنین قابلیتی رو نداره حالا میشه یه جور دیگه به اندینگ بازی نگاه کرد از کجا معلوم کلود داره آینده رو می بینه شاید کلود توی آیندس و داره خاطراتش رو مرور می کنه و این اتفاقات عجیب غریبی که داره می افته به این خاطر که سفیروث برگشته و داره ذهن کلود رو کنترل می کنه و خاطرات قلابی رو وارد ذهن اون می کنه همون طور که کلود خاطرات زک رو به واسطه ژن های ژنوایی که داره جذب کرد و جایگزین خاطرات خودش کرد
 
  • Like
Reactions: gamer1998y

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or