Multi Platform FC 24

سازنده
EA Vancouver
تاریخ انتشار
جمعه - ۷ مهر - ۱۴۰۲
ناشر
Electronic Arts
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
Screenshot 2023-07-10 184433.png

شروع یک دوره جدید برای یک بازی بین المللی

شما می توانید انواع ویژگی های جدید که نوآوری و اصالت را پدید می آورد، در واقعی ترین تجربه فوتبالی جستجو کنید.​


اولین تریلر بازی FC 24


View attachment EA_SPORTS_FC_24_Official_Announce_Trailer_-vL01jbgENE_136.mp4

عکس های رسمی بازی

HyperMotionV


در فناوری HyperMotionV با استفاده از ضبط داده های حجمی ( volumetric data ) که در بیش از 180 مسابقه حرفه ای فوتبال مردان و زنان برای تأثیرگذاری بر حرکات بازیکن، بازی را همانطور که واقعا انجام می شود، ثبت می کند. این حرکت تمام سبک بازی تیمی و همچنین باعث شده که «1200 سبک دویدن» کپچر شود تا طرفداران بتوانند سبک و سیاق منحصر به فرد حرکت بازیکنان برتر را در دنیای واقعی را در یک بازی ویدیویی تجربه کنند.

Screenshot 2023-07-14 040317.png

سبک بازی ( PlayStyles ) بهینه شده توسط OPTA


PlayStyles بازیکنان درون زمین را ابعاد جدیدی میبخشد و این فناوری از قدرت هایی که با نمره به بازیکنان تعمیم داده می شود عمیق تر است تا باعث شود توانایی‌ها و مهارت های شخصی درون زمین بازیکنان را که منحصر به فرد می کند، در زمین به صورت زنده و پویا به شما نشان دهد. PlayStyles از داده‌های بازیکنان در دنیای واقعی از Opta و منابع دیگر به دست می‌آید که مستقیما بر گیم‌پلی تثیر می‌گذارد و به بازیکنان قابلیت‌های منحصربه‌فردی می‌دهد که باعث می‌شود شیوه بازی آنها معتبرتر به نظر برسد. PlayStyles+ این توانایی‌های هک شده را به استانداردهای جهانی ارتقا می‌دهد. به طور مثال شوت های قدرتی هالند که منحصر به خود این بازیکن است و این باعث می شود که بازتاب توانایی‌های بازیکنان سوپر استار در بازی در سطحی اجرا می شوند که کمتر بازیکنی می‌تواند به آن برسد.


PlayStyles که با داده‌های Opta در دنیای واقعی بهینه شده است، به ورزشکاران بُعد می‌دهد. فراتر از رتبه بندی های کلی برای زنده کردن توانایی های درون زمینی که بازیکنان را خاص می کند. هر PlayStyle به بازیکنان قابلیت‌های منحصر به‌ فردی را می‌دهد که می‌بینید و احساس می‌کنید که روش بازی آنها را معتبرتر می‌کند. PlayStyles+ به توانایی‌های DNA مانندی شباهت دارد که استانداردهای بازیکنان را در کلاس جهانی ارتقا را می‌دهد و به بازیکنان نخبه توانایی بازی در سطحی را می‌دهد که کمتر کسی می‌تواند به آن برسد.
  • PlayStyles: هر فوتبالیستی در جهان یک روش متمایز برای بازی دارد؛ PlayStyles این بُعد را با توانایی‌های امضا شده ای به بازی جهانی سوق می دهد که بازی بازیکنان را فراتر از امتیازات کلی می‌برد و به آنها کمک می‌کند در زمین برجسته شوند. هر یک از 34 سبک بازی که بر هر مرحله از بازی از گل زنی تا دفاع تثیر می گذارد، این ویژگی در در تمام مُد های بازی بازی به جز VOLTA FOOTBALL موجود است.​
  • PlayStyles+: فقط بهترین بازیکنان جهان دارای PlayStyles+ هستند که توانایی آن را از «ویژه و خاص» به «تماشایی و جذاب» افزایش می‌دهد. با Playstyles+ که به بازیکنان برتر کمک می کند تا در زمین بدرخشند، می توانید تفاوت را ببینید و احساس کنید.​

Screenshot 2023-07-14 040454.png

FROSTBITE یک موتور گرافیکی پیشرفته


Frostbite یک موتور گرافیکی پیشرفته است که جزئیات یک دنیای واقعی را در یک بازی ارائه می‌کند و سطح جدیدی از غوطه‌ور شدن را برای هر مسابقه به ارمغان می‌آورد. فناوری کاملا جدیداسکلت بندی به نام SAPIEN ظاهر و حرکت بازیکنان را با مدل‌های بدنی واقعی بازطراحی کرده که آناتومیک بدنی یک انسان را تا 10 برابر دقیق‌تر و حرکات را تا کوچک ترین جزئیات اندازه گیری می کند و همین طور فیزیک پارچه را که GPU CLOTH نام دارد شبیه ساز فیزیک پارچه بازیکنان را به بهترین شکل ممکن شبیه ساز می کند پارچ هایی که بیشتر تکان میخورند، موج می‌زنند تا رفتار بدنی بازیکنان بهتر به نمایش بگذارد و این فناوری در زمان های جشن های بعد از گل و نماهای نزدیک به زیبای خود نمایی می کند و بسیار به دنیای واقعی فوتبال نزیک است.

Screenshot 2023-07-14 192721.png

Screenshot 2023-07-14 193041.png

Screenshot 2023-07-14 151436.png

توضیحاتی درباره «HyperMotionV» و «Frames Captured»

Gameplay Deep Dive HyperMotionV

Gameplay Deep Dive Attacking

Gameplay Deep Dive Defending

Career Deep Dive Total Management System PART1

Advanced Defending Information


Screenshot 2023-07-19 130512.png

Gameplay Deep Dive PlayStyles PART1 and PART2

PlayStyles Instructions Part 1

SLIDER In EA FC 24​


این پست به طور دائم به روز رسانی خواهد شد.​



 
آخرین ویرایش:

miladxyz2

کاربر سایت
May 25, 2021
73

ویژگی های جدیدی را که مکانیزم های جدید پاس دادن که برای شما طراحی کردیم این امکان را برای شما فراهم می کند تا از پاسورهای کلاس جهانی خود استفاده بهتری بکنید. ویژگی‌های جدیدی مانند Precision Passing، Swerve On Demand و Headers On Demand تنها برخی از مکانیزم‌هایی هستند که به شما کنترل بیشتری بر نتیجه دلخواهتان می‌دهند.

Precision Passing​

View attachment 302208

برای انجام Precision Pass چند گزینه دارید:​


🔹 R1 + ▲ || RB + Y را فشار دهید، برای یک پاس زمینی دقیق (Precision Pass)​
  • می توان برای اضافه کردن Swerve با L2 || LT تغییر داد (اطلاعات بیشتر در زیر)​
🔹 R1 + ■ || RB + X را فشار دهید - برای یک پاس Lob دقیق

🔸 این مکانیک جدید مهارت بیشتری را به پاس‌ها معرفی می‌کند و به گونه‌ای طراحی شده است که بازیکنانی که می‌توانند فضای خود را ایجاد کنند و دقیق تر هدف بگیرند که در نهایت منجر به این می شود که برای آن پاداش دریافت ‌کنند.

هنگام تلاش برای پاس دقیق (Precision Passing) ویژگی‌های زیر بیشترین اهمیت را دارند:​

  • دید بالا، آرامش و خونسردی در هنگام دادن Long Passing و Short Passing باعث نتیجه بهتری می شود و همین موارد منجر به کات های بهتر در دادن پاس های Swerve می شود.​
  • این ویژگی ها باعث افزایش دقت و کیفیت پاس ها می شود.​


داشتن قدرت کنترل بیشتر جنبه های بازیکن خود یکی از ستون های حیاتی است که امسال روی آن تمرکز کردیم. بنابراین ایده Swerve On Demand متولد شد. این به شما امکان می‌دهد تا پاس‌های زمینی، عبوری و دقیق زمینی ( Precision Ground Passes ) خود را بچرخانید تا به پاس‌هایی دست پیدا کنید که پیش از این ممکن نبود.

برای استفاده از Swerve On Demand:​

  • L2 + X || LT + A را فشار دهید - برای پاس زمینی کات دار​
  • L2 + ▲ || LT + Y را فشار دهید - برای پاس بلند کات دار​
  • R1 + L2 +▲ || RB + LT + Y را فشار دهید - برای پاس دقیق زمینی کات دار ( Precision Ground Passes )​
  • قدرت پاس باید بالاتر از توان (40) باشد​
🔸 ویژگی Curve به محاسبه کیفیت پاس اضافه می‌شود و تعیین می‌کند که پاس چقدر کات داشته باشد.


آیا مطمئن هستید که یک پاس سر سریع برای شروع یک ضد حمله بهترین انتخاب است؟ اکنون می توانید آن را با Headers On Demand درخواست کنید.

برای استفاده از Header On Demand:​

  • L2 + R2 + نوع پاس در نظر گرفته شده - LT + RT + نوع پاس در نظر گرفته شده را فشار دهید​
  • اگر توپ بالاتر از سه فوت از زمین باشد، بازیکن سعی خواهد کرد ضربه سر بزند.​

سایر تغییرات پاس​

تغییرات ورودی برای پاس:​

🔹Driven Through Pass به L1 + R1 + ▲ || LB + RB + Y منتقل شده است​

  • از R1 + ▲|| RB + Y​
🔹Driven Lob / Driven Cross به L1 + R1 + ■ || LB + RB + X منتقل شده است​

  • از R1 + ■ || RB + X​

Outside of the Foot Passes:​

  • فقط بازیکنان دارای Trivela PlayStyle می‌توانند پاس‌های کات دار بیرون از پا را اجرا کنند.​
  • پاس های بیرون پا به صورت تقاضا (L2 + Pass || LT + Pass) با Swerve On Demand جایگزین شده است.​
  • هنگام پاس های بیرون پا اکنون فقط از پای قوی تر پاسور استفاده می شود.​
🔹 دستورات زیر حذف شدند تا فضایی برای پاس‌های دقیق جدید( Precision Passes: Driven Lobbed Through Pass ) ما ایجاد شود: Driven Lobbed Through Pass به (L1 + R1 + ▲ || LB + RB + Y)، Driven Cross به (L1 + R1 + ■ || LB + RB + X).

سایر بهبودها:​

  • اکنون می توان با انجام حرکات مهارتی مختلف، پاس ها را لغو کرد.​
  • صدها انیمیشن جدید و تازه شده برای Headers، Jostling Passes، Toe Poke Passes و Sliding Passes اضافه شده است.​


یکی از جنبه‌های کلیدی فوتبال، تسلط شما در کنترل توپ است، بنابراین مانند سایر جنبه‌های FC 24 ما می‌خواهیم کنترل بیشتری بر نحوه بیان حرکات پا به شما بدهیم.

Effort Dribble Touch​


Effort Dribble Touch یک مکانیک جدید در FC 24 است که به شما امکان می دهد به سرعت توپ را در هر جهتی انتقال دهید و حرکت بعدی خود را تنظیم کنید. این یک ابزار عالی برای حرکت دادن توپ به خارج از مسیر پای حریف یا غافلگیر کردن یک مدافع با اولین لمس کنترل شده در هنگام استفاده از اولین لمس توپ است.
View attachment 302209

Effort Dribble Touch را می توان در حین دریبل زدن یا به عنوان اولین لمس انجام داد و آن را به یک سلاح تهاجمی همه کاره تبدیل کرد.

برای استفاده کردن از Effort Dribble Touch:​

  • R1 + Right Stick || RB + Right Stick را برای Effort Touch فشار دهید.​
  • یک تلنگر سریع با Right Stick منجر به ضربه زدن به توپ با فاصله کمتری می شود در حالی که نگه داشتن Right Stick باعث ضربه زدن به توپ با فاصله بیشتر می شود.​
🔹 از Effort Dribble Touch می‌توان برای لغو پاس‌ها و شوت‌ها استفاده کرد.
View attachment 302210

Orbit Dribble​


View attachment 302211

Orbit Dribble به شما این امکان را می دهد که بدون لمس کردن در اطراف توپ حرکت کنید. از این حالت برای تنظیم موقعیت بدن خود استفاده کنید و برای بهترین ضربه یا پاس موقعیت خود را روی پای قوی تر خود قرار دهید. این همچنین می تواند برای کشیدن حریف و ترکیب با تلاش دریبل برای پیشی گرفتن از حریف استفاده شود.

برای اجرای Orbit Dribble:​

  • L2 + L1 + LS || LT + LB + LS را نگه دارید تا شروع به حرکت در اطراف توپ کنید.​
  • می توان آن را در منوی تنظیمات روشن/خاموش کرد.​

استفاده از کنترل سرعت به شما این امکان را می دهد که چرخش های تیزتر و حرکات سریع تری داشته باشید. بازیکنانی با مرکز ثقل پایین و آمار دریبلینگ بالا هنگام استفاده از این مکانیک عالی خواهند بود و ممکن است در نهایت بیشتر از همیشه به احساس مسی هنگام دویدن نزدیک شویم. ویژگی 𝗖𝗼𝗻𝘁𝗿𝗼𝗹𝗹𝗲𝗱 𝗦𝗽𝗿𝗶𝗻𝘁 در EA Sports FC 24 مکانیک جدیدی است که به شما امکان می دهد با توپ بسیار نزدیکتر به پای خود بدوید. اگرچه به سرعت دویدن استاندارد در بازی نیست، اما همچنان می‌توانید از کنار مدافعان عبور کنید و در عین حال سطح بسیار بالاتری از کنترل را حفظ کنید.

برای انجام سرعت کنترل شده:​
  • R1 را نگه دارید || RB را نگه دارید.​
  • ویژگی‌های Dribble و Speed بازیکن شما بر سرعت و کنترل شما بر توپ تأثیر می‌گذارد.​
View attachment 302212

Additional Controlling the Ball Changes​

  • Backpedal Traps - چندین انیمیشن جدید با افزایش پوشش جهت اضافه شده است.
  • Head Traps - چندین انیمیشن جدید به دام انداختن با کنترل سر اضافه شده است.
🔹 ویژگی Header Accuracy اکنون بر دقت و کنترل Head Traps شما تأثیر می گذارد.​

ورودی تغییر می کند​


🔹 ورودی Agile Dribble به L2 + R2 + LS || تغییر کرده است LT + RT + LS.
  • از R1 + LS || RB + LS.
🔹 ورودی Slow Dribble به L2 + R1 + LS || LT + RB + LS تغییر کرده است.
  • از L2 + R2 + LS || LT + RT + LS

Shooting​

امسال تغییرات زیادی در Shooting وجود دارد تا پاسخگویی را بهبود بخشد، و تنظیماتی در انواع کمک های شوت برای پاداش دادن به مهارت بازیکن انجام شده است.

Precision Shooting​


برای FC 24 همه بازخوردهایی را که در مورد Semi-Assisted shooting دریافت کرده بودیم و آن را به چیزی که اکنون Precision Shooting می‌نامیم، تغییر دادیم. این نوع مکانیزم شوت زنی جدید را می توان در منوی تنظیمات در زیر Shot Assistance فعال کرد. مانند قبل، هدف ما این است که به بازیکنان برای توانایی هدف گیری آنها با نتایج ضربه های ثابت تر پاداش دهیم.

شوت زنی دقیق ( Precision Shooting ) از سه عنصر اصلی تشکیل شده است:​


🔹 پاداش هدف ( Aiming Reward )- بخشی حیاتی از سیستم، که در آن بازیکنان با نزدیک‌تر شدن به شبکه، با دقت بیشتری پاداش می‌گیرند.
  • در مقایسه با یک ضربه کمکی در موقعیتی مشابه، دقت Precision shot بسیار افزایش می یابد.
  • Aiming Indicator - نشانگر هدف گیری جدید در زیر بازیکن شما. هنگامی که قصد شوت زدن دارید، به شما کمک می کند بفهمید به کجا هدف می گیرید.
  • این نشانگر را می توان در منوی گزینه های Trainer Visuals خاموش کرد.
🔹 6Yard Box Assist - منطق جدید برای کمک به assist first-time shots در نزدیکی 6Yard Box بنابراین نیازی نیست در کسری از ثانیه که باید شلیک کنید دقیق باشید.

Headers On Demand

آیا گاهی اوقات توپ را به درون محوطه جریمه ارسال می‌کنید و می‌دانید که بهترین انتخاب، ضربه سر شیرجه‌ای است؟ اکنون، مانند Passing، می‌توانید آن را با Headers On Demand برای شلیک به سمت دروازه درخواست کنید.

To request a Header On Demand Shot:​

  • L2 + R2 + O || LT + RT + B را فشار دهید.
  • اگر توپ از زمین بالاتر از 3 فوت باشد، بازیکن سعی خواهد کرد ضربه سر بزند.

Shooting Improvements​


🔹 Quick Release Shots - هنگام ضربه زدن روی O || B در نزدیکی دروازه، بازیکن شما سعی می کند با اولین انیمیشن ممکن شوت را برای یک ضربه بسیار پاسخگو فراهم کند.
  • توان باید زیر 30 درصد میله بار باشد.
  • باید در 18Yard box درخواست شود - هر چیزی که خارج از این محدوده باشد یک Low Shot ساده خواهد بود.
🔹 Advanced Shot Cancels - اکنون می توان با حرکات مهارتی مختلف، شوت ها را لغو کرد.
  • پس از پر کردن پاور بار شوت خود، یک پنجره کوتاه برای استفاده از Right Stick برای انتقال به Skill Move دارید.
View attachment 302214

🔹رفرش انیمیشن
  • ضربات آکروباتیک جدید، ضربات سر، شوت های Jostling و موارد دیگر اضافه شده و تازه‌سازی شده است.

Skill Moves​


ما حرکات مهارتی جدیدی را به بازی اضافه کرده ایم و تغییراتی در موارد موجود ایجاد کرده ایم.

توجه: از اختصارات زیر برای کنترل ها استفاده می شود: LS = Left Stick، RS = Right Stick

حرکات مهارتی جدید:​

  • Ball Roll Drag (4 ستاره)
  • Drag Back Turn (4 ستاره)
  • Flair Nutmegs (4 ستاره)
  • Flair Rainbow (5 ستاره)
View attachment 302216

چندین به روز رسانی برای سیستم موقعیت یابی انجام شده است:​


Diagonal Runs​

  • بازیکنان اکنون سعی خواهند کرد حرکات مورب قاطع تری انجام دهند تا شکاف های خط دفاعی را از بین ببرند یا موقعیت خود را در داخل حفظ کنند.

Find Space in the Box​

  • بازیکنان ممکن است در حالی که سعی می کنند یک خط عبور برای فضای خالی پیدا کنند، خود را بالاتر در داخل محوطه جریمه قرار دهند

Dynamic Defensive Line​

  • بازیکنان برای تطبیق با وینگبک ها ( مدافین کناری ) که حرکات رو به جلو و تهاجمی را انجام می‌دهند، تنظیم می‌شوند. در حالی که وینگبک‌ها از موقعیت خارج شده‌اند، جابجا می‌شوند تا فضای خود را بپوشانند.

  • اگر یکی از وینگبک ها ( مدافین کناری ) به سمت موقعیت تهاجمی حرکت کند، بقیه خط دفاعی به پوشش و بازی به شکل دفاع 3 تغییر می کند.
  • اگر هر دو وینگ بک به سمت موقعیت های تهاجمی فشار بیاورند و هافبک دفاعی در بین مدافعان قرار بگیرد، دو مدافع میانی عرض خود را افزایش می دهند تا به DM اجازه دهد بین آنها بیفتد و به عنوان یکی از سه مدافعین بازی کند.
عزیز یه سوال از شما که خیلی پیگیر بازی هستید که یکی از چیزهایی که تعدادی از فیفا بازها از بازی میخوان اینه که آب و هوای رئال تایم به بازی اضافه بشه مثل اینکه وسط بازی یهو بارون یا برف بیاد یا اینکه یهو بارون قطع یا شدتش تغییر کنه احتمال این هست روزی اینو fc اجرا کنه ؟
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,770
نام
امین
عزیز یه سوال از شما که خیلی پیگیر بازی هستید که یکی از چیزهایی که تعدادی از فیفا بازها از بازی میخوان اینه که آب و هوای رئال تایم به بازی اضافه بشه مثل اینکه وسط بازی یهو بارون یا برف بیاد یا اینکه یهو بارون قطع یا شدتش تغییر کنه احتمال این هست روزی اینو fc اجرا کنه ؟
پرسش بسیار خوبی بود و این پرسش شما رو میتونستم با یک بله یا خیر پاسخ بدم؛ ولی گفتم کمی در این رابطه یک سری توضیحات به شما داده بشه.

در رابطه با آب و هوای پویا احتمالش که هست. ولی تیم سازنده باید دید آیا اصلا قصد اضافه کردن چنین چیزی رو در بازی داره یا خیر !

از لحاظ فناوری بخوایم در نظر بگیریم برای توسعه دهندگان امروزی اگر اراده و قصدش رو داشته باشن ( در این بحث منظورم بازی های ورزشی هستش ) میتونن چنین ویژگی رو به بازی اضافه کنن و هیچ محدودیت های بدون راه حل، چه در مبحث سخت افزار و چه نرم افزاری ندارن. البته موتور گرافیکی frostbite engine کمی در زمینه بهینه سازی نور پردازی Real Time دچار مشکلاتی هست که البته در ورژن های جدید این موتور گرافیکی این بخش دچار پیشرفت های خوبی حاصل شده. به هر حال اضافه کردن آب و هوای پویا یک سری چالش هایی به خودش به همراه داره، که صد البته این چالش ها میشه ازش عبور کرد و با توجه به فناوری های پیشرفته سخت افزاری و نرم افزاری صنعت بازی های ویدیویی به نتیجه مورد نظر رسید.

اگر سازندگان EA FC بخوان چنین کاری بکنن باید سیستم نور پردازی بازی از اساس دچار تغییرات ریشه ای بشه و از یک سیستم نور پردازی Real Time در بازی مورد استفاده قرار بگیره. به طور مثال در نسخه PES 2019 تیم توسعه دهنده رفته بود یک سیستم نور پردازی جداگانه به نام Enlighten خریداری کرده بود و به موتور گرافیکی Fox Engine اضافه کرده بود. برای این که قصد داشتن هم نور پردازی بازی دچار تغییرات بنیادین بشه و هم میخواستن سیستم آب و هوای پویا رفته رفته در سال های بعد کامل تر بشه.

به طور مثال در PES وقتی در نیمه اول در روز بازی رو شروع میکردی و در نیمه دوم بازی در شب ادامه پیدا می کرد و مثلا در نیمه اول هوا ابری بود و در نیمه دوم بارانی میشد ( که این کار رو انجام دادن و خود بخش نور پردازی بازی هم از اساس دچار تغییر و تحولات فوق العاده ای شده بود ) و در ادامه قصد داشتن در خود جریان گیم پلی بازی به طور مثال در همون نیمه اول یا نیمه دوم به بک باره ببینید شروع به باریدن کرده یا این که هر چی تو نیمه اول زمان جلو میره، انعکاس، بازتاب نور بر روی زمین بازی و استادیوم و .... سایه ها به صورت پویا به حرکت در میاد و در نهایت نور، آب و هوا دچار تغییرات Real Time بشه که خب سری PES پروندش برای همیشه بسته شد و کارش به پایان رسید.

اگر دوست داشتید میتونید برید این مقاله بسیار مفید در رابطه با استفاده از این موتور نور پردازی که از PES 2019 به بعد مورد استفاده قرار گرفته بود رو مطالعه کنید و صحبت های طراحان و توسعه دهندگان این بازی بسیار جالب توجه هستش و اطلاعات مفیدی در رابطه با توسعه یک فناوری جدید در یک بازی در اختیار شما قرار میده.

گفتگو با Konami : نور پردازی در PES

شما وقتی یک فناوری جدید خریداری میکنی اول کار با چالش هایی روبرو میشی؛ مثل :​
  • استخدام نیروی جدید کار که با این فناوری جدید آشنایی داشته باشن​
  • زمان بر بودن آشنایی با فناوری جدید و پروسه تولیدش​
  • بالا رفتن بودجه تولید بازی ( البته این فقط زمان توسعه محدود میشه، اونم در کوتاه مدت ) برای استفاده از یک فناوری جدید و اضافه کردن این فناوری به بازی مورد نظر​
اما وقتی این مسیر پر چالش تموم شد و تیم سازنده از فناوری جدید استفاده کرد، از اون موقع به بعد هستش که تیم سازنده نتیجه سخت کوشی خودشون رو میبینن و فناوری جدید چنین پاداش هایی رو برای هر توسعه دهنده ای به همراه داره :​
  • هزینه تولید بازی در دراز مدت کاهش پیدا میکنه​
  • وقت و ساعات کاری طراحان بخش گرافیکی بازی کم تر میشه​
  • کیفیت بازی افزایش پیدا میکنه​
  • منابع سخت افزاری و نرم افزاری بازی مورد نظر بیهوده به هدر نمیره​
خلاصه این که همه چیز به سیاست های کلان استودیوی مورد نظر و سازندگانش بر میگرده و باید دید اولویت های اول توسعه دهندگان به چه مواردی ختم میشه و اگر مقاله ای رو که برای شما گذاشتم و صحبت های سازندگان رو بخونید، به پاسخ بسیاری از پرسش ها دست پیدا خواهید کرد.​
 
آخرین ویرایش:

DoomedToKill

کاربر سایت
Oct 1, 2020
2,011
نکات مثبت
۱.تکسچر چمن بازی بهتر شده، مخصوصا از نمای نزدیک
ولی از نمای Tele بخاطره نورپردازی یا 1080 بودن تریلری که من دیدم اون تفاوت کمتر دیده شد
۲.انیمیشن های بازیکنان و توپ واقع گرایانه تر شدن
۳.تاکتیک های گگن پرس، اتوبوس چیدن و تیکی تاکا به بازی برگشتن
۳.کیفیت چهره ها کمی بهتر شده ولی همچنان اون حالت کارتونی تو بعضی صحنه ها دیده میشد
۴.گیمپلی بازی انگار یک مقدار سنگین شد، یک حالت input lag بالاتر رفته که موقع پاس یا شوت کاملا معلوم بود
۶.ویژگی های جالب اما نه انقلابی به کریر مد اضافه کردن تا کشش بیشتری پیدا کنه و دیرتر بورینگ و تکراری بشه
نکات منفی:
۱.شوتزنی و گلزنی همچنان مثل سابق و دروازه بان ها از نظر توپ گیری مثل نسخه قبل ضعیفن
۲.هسته گیمپلی بازی بی تفاوت دیده میشه
۳.agility غیرواقعی بازیکن حامل توپ که انگار رو یخ اسکیت می‌ره و توپ به پاش میچسه همچنان دیده میشه(این برای اسکیل بازها جذابه)

بازی تغییر کمی کرده ولی تمامی تفاوت های بالا بنظرم با یک آپدیت میشد به FIFA23 اضافه کرد
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,770
نام
امین
Screenshot 2023-07-31 235818.png

Screenshot 2023-07-31 231655.png

PART 1


از تعریف فلسفه باشگاه خود به عنوان یک مدیر، تا انتخاب دقیق نحوه بازی خود در زمین به عنوان یک بازیکن، با FC 24 به شما کنترل بیشتری بر ایجاد داستان های فوتبالی خود از طریق تجربیات شغلی خود می دهیم.

در Manager Career ما یک سیستم مدیریت جامع را معرفی می کنیم که دو عنصر جدید چشم انداز تاکتیکی (Tactical Visions) و ( Coaches ) را گرد هم می آورد. علاوه بر آن، ما بر روی آمادگی برای مسابقه تمرکز کرده‌ایم، همه اینها با این هدف ترکیب می‌شوند که شما را قادر می‌سازد باشگاه خود را دقیقا همانطور که می‌خواهید مدیریت کنید.

Screenshot 2023-07-31 231730.png


ویژگی اول به نام چشم انداز تاکتیکی ( Tactical Vision ) هستش که مربوط میشه به فلسفه یک باشگاه در بخش سبک و سیاق بازی تیمشون. مثلا فلسفشون فوتبال رو به جلو و تهاجمی هستش، یک باشگاه فوتبال تخریبی و ضد حمله انجام میده، یک باشگاه دفاع اتوبوسی بازی میکنه و یک باشگاه فوتبال مالکانه و سبک تیکی تاکا بازی میکنه و کلی مثال های دیگه.

مدیران می‌توانند در تمام تصمیم‌های اصلی باشگاه دخالت کنند و خواه خودشان تغییرات را اعمال کنند یا مطمئن شوند که کمک مربی های تاکتیکی مناسبی را در اطراف خود دارند تا به آنها تفویض کنند. انتصاب یک مربی جدید این پتانسیل را دارد که یک باشگاه و فلسفه فوتبال آن را کاملا متحول کند. ما در تلاشیم تا به شما اجازه دهیم مهر و امضای خود را بر بازی بگذارید، هویت باشگاه‌هایتان را در حالی که مسئولیت آن‌ها را بر عهده می‌گیرید تقویت کنید و در نهایت بر رفتار تیم خود در داخل و خارج از زمین کنترل داشته باشید. چشم انداز تاکتیکی به شما این امکان را می دهد که کنترل آسان تری بر انتخاب، اجرا و سپس کامل کردن روشی که تیم شما به فوتبال خود نزدیک می شود داشته باشید.​

7 فلسفه تاکتیکی مختلف برای باشگاه خودتون میتونید یکی از اینا رو انتخاب کنید. هر فلسفه ای رو انتخاب کنید تیم شما، تاکتیک تیکی شما، بازیکنای شما با اون فلسفه تاکتیکی باید خو بگیرن. پس بنابراین بازیکنایی هم که برای تیمتون انتخاب می کنید باید با فلسفه تاکتیکی شما مَچ بشن.

7 فلسفه تاکتیکی عبارتند از :

  • Standard: یک رویکرد متعادل به بازی، متمرکز بر حفظ شکلی که به شما کمک می کند در دفاع قوی بمانید و در عین حال همیشه تهدیدی بر روی دروازه حریف باشید.
  • Wing Play: از تمام عرض زمین در هنگام مالکیت توپ استفاده می کند، توپ را به سرعت به بازیکنان هجومی نزدیک به خط کنار های زمین می رساند و از مدافعان کناری همپوشانی برای افزایش تهدید از آن مناطق استفاده می کند.
  • Tiki-Taka: سبک بازی مبتنی بر مالکیت. بازیکنان شما در تمام زمین احاطه بر توپ و زمین دارند، از پاس‌های کوتاه استفاده می‌کنند در حالی که منتظر فرصت‌هایی برای بازی در مهاجمانی هستند که به کانال‌ها یا شکاف‌های بین مدافعان حریف برخورد کرده‌اند.
  • Counter-Attack: بازیکنان از محوطه جریمه دفاع می کنند و پس از به دست آوردن مالکیت، توپ را به سرعت جلو می برند و مهاجمان آماده فرار به فضای پشت خط دفاعی حریف هستند.
  • Gegenpressing: این استراتژی بر اساس یک پرس از بالا است. تیم شما سعی می‌کند تا جایی که ممکن است در یک سوم حریف، توپ را پس بگیرد و قبل از اینکه حریف به حالت اولیه بازگردد، برای ایجاد موقعیت‌های گلزنی استفاده می‌کند.
  • Kick & Rush: سبکی از بازی مبتنی بر قدرت و بازی مستقیم که به بازیکنان شما این امکان را می‌دهد که غالباً خط میانی را دور بزنند و توپ را به سرعت به مهاجمان قدرتمند خود برسانند که می‌توانند از فضای پشت مدافعان استفاده کنند و برای توپ‌های دوم مبارزه کنند.
  • Park the Bus: تیم شما بازی خود را بر پایه دفاع محکم و سازش ناپذیر استوار می کند. شما همیشه نظم و سازماندهی خوبی دارید که در اختیار ندارید، معمولاً از عقب زمین استفاده می کنید، دفاع می کنید و حملات حریف را قبل از بردن توپ مهار می کنید و سعی می کنید خودتان به جلو بروید.

View attachment EA_SPORTS_FC_24_Career_Deep_Dive_Pitch_Notes_Tactical_V_tdT3AJbg.mp4

چشم انداز تاکتیکی از پیش تنظیمات تاکتیک ها و دستورالعمل های بازیکن شروع می شود. هدف ما فعال کردن بیان بازیکن در هر چشم انداز تاکتیکی بود، بنابراین بیشتر تنظیمات کاملاً انعطاف پذیر هستند. با این حال، تنظیمات مشخصی برای هر چشم انداز تاکتیکی وجود دارد که قابل تغییر نیست؛ مثلا شما نمی توانید بدون تنظیم Chance Creation روی Forward Runs فوتبال ضد حمله بازی کنید.

View attachment EA_SPORTS_FC_24_Career_Deep_Dive_Pitch_Notes_Tactical_V_hoRhA4YaRes.mp4

هر چشم انداز تاکتیکی را می توان برای هر آرایشی که در بازی داریم اعمال کرد. تعیین اینکه چه ترکیبی برای نقاط قوت و ضعف تیم شما بهتر عمل می کند، به عهده شما به عنوان مدیر است. همچنین، Tactical Vision مستقل از Game Plans کار می‌کند، بنابراین می‌توانید انتخاب کنید که یک چشم‌ انداز برای کنترل همه آن‌ها داشته باشید یا یک چشم‌ انداز تاکتیکی جداگانه به هر پلان اختصاص دهید. (e.g. Ultra-Defensive to Park The Bus, Defensive to Counter-Attack, Balanced to Tiki-Taka)

Screenshot 2023-07-31 232134.png


ما همچنین سیستم Scouting را به‌ روز رسانی کرده‌ایم تا بتوانید بازیکنانی را جذب کنید که برای سیستم تاکتیکی که می‌خواهید پیاده‌سازی کنید مناسب باشند. بنابراین جدا از فیلترهای موجود (موقعیت، سن، قرارداد باقیمانده)، ما چند فیلتر جدید اضافه کرده ایم:

  • تناسب تاکتیکی: هر چشم انداز تاکتیکی با مجموعه ای از ویژگی های کلیدی برای هر موقعیت در زمین مرتبط است. با تاکتیکال فیت، مربیان شما در مورد بازیکنانی که در آن بخش از قسمت‌های بازی خود، برجسته هستند، گزارش می‌دهند.
به عنوان مثال، هنگامی که به دنبال یک هافبک مرکزی (CM) هستید که با ضد حمله سازگار باشد، scouts شما چابکی (Agility)، استقامت (Stamina)، دریبل زدن (Dribbling) و شتاب (Acceleration) را در میان سایر ویژگی ها در اولویت قرار می دهند، در حالی که یک هافبک سبک تیکی تاکا مرکزی ( CM ) به سطوح خوبی از کنترل توپ (Ball Control)، پاس کوتاه (Short Passing)، موقعیت یابی (Positioning)، بخشی از گزارش باشد.

  • Overall Condition: همان طور که در عکس مشاهده می کنید، این فیلتری است که کیفیت بازیکن مورد نظر شما را تعیین می کند.
  • PlayStyles: به بازیکنی نیاز دارید که PlayStyle خاصی در ویژگی های خود خود داشته باشد؟ همان طور که در عکس مشاهده می کنید، این جا جاییست که شما آن را درخواست می کنید.
manager-3-using-the-new-scouting-filters.jpg.adapt.1456w.jpg


Screenshot 2023-07-31 232316.png


قبل از اینکه به نحوه عملکرد مربیان بپردازیم، بیایید نحوه عملکرد آنها در بخش ها را روشن کنیم. هر تیم از بخش های زیر تشکیل شده است: حمله، هافبک، دفاع و دروازه بان. بسته به موقعیت زمین، همه بازیکنان به بخش مربوطه خود از جمله بازیکنان بزرگسال و جوانان مرتبط هستند. به عنوان مثال، دپارتمان دفاعی متشکل از بازیکنانی است که در موقعیت‌های دفاع بال چپ (LWB)، بال راست (RWB)، دفاع چپ (LB)، دفاع راست (RB) و دفاع مرکزی (CB) در موقعیت‌های Squad Hub بازی می‌کنند.

هر مربی باید به یک بخش منصوب شود، بنابراین بازیکنان در آن بخش می توانند از دانش و مهارت های مربی بهره ببرند.

مربیان دو بُعد اصلی دارند:​

  • پیشرفت بازیکن
  • دانش تاکتیکی

هر مربی با دانش خود از چشم انداز تاکتیکی فوق توصیف می شود. 3 سطح دانش وجود دارد:​

  • تازه کار
  • متوسطه
  • کارشناس

manager-4-coach-tactical-knowledge.jpg.adapt.1456w.jpg

به عنوان پایه، هر مربی در تمام 7 چشم انداز تاکتیکی در سطح مبتدی است. علاوه بر این، برخی از مربیان با تجربه تر تنها در یک چشم انداز تاکتیکی در سطح کامل یا متخصص خواهند بود. با گذشت زمان، مربیان از طریق بازی‌های انجام شده، و بیشتر از طریق برد در مسابقات، XP در یک چشم‌ انداز تاکتیکی کسب می‌کنند. XP به دست آمده در یک چشم انداز تاکتیکی به رسیدن به سطح دانش بعدی کمک می کند. همه مربیان یک باشگاه واجد شرایط دریافت XP خاص چشم انداز تاکتیکی از مسابقات هستند، به جز مربیانی که قبلا در آن چشم انداز تاکتیکی به سطح کارشناسی رسیده اند.

دانشی که سرمربی دارد می تواند ویژگی های بازیکنان را در بخش آنها افزایش دهد. هر چه سطح دانش بالاتر باشد، ویژگی های بیشتری می تواند باشد. مربیان سطح مبتدی معمولا حداکثر 3 ویژگی را افزایش می دهند، در حالی که مربیان سطح خبره می توانند تا 9 ویژگی را افزایش دهند.

manager-5-knowledge-level-progress-bars.jpg.adapt.1456w.jpg

ویژگی هایی که برای هر بازیکن افزایش می یابد با ترکیب چشم انداز تاکتیکی که مربی می داند و موقعیتی که بازیکن در زمین دارد تعیین می شود. بنابراین، برای مثال، یک مربی Wing Play می تواند از جمله موارد زیر را افزایش دهد:

Crossing, Sprint Speed, Acceleration, Dribbling for Wingers 🔸
Strength, Heading, Shot Power, Jumping and Finishing for Strikers 🔸

manager-6-attribute-boosts-grealish-wing-play.jpg.adapt.1456w.jpg manager-7-attribute-boosts-haaland-wing-play.jpg.adapt.1456w.jpg

در مقایسه، یک مربی Counter Attack می تواند ویژگی های زیر را افزایش دهد:

Agility, Stamina, Finishing, Dribbling and Acceleration for Winger 🔸
Dribbling, Ball Control, Acceleration, Finishing and Sprint Speed for Strikers 🔸

manager-9-attribute-boosts-haaland-counter-attack.jpg.adapt.1456w.jpg manager-8-attribute-boosts-grealish-counter-attack.jpg.adapt.1456w.jpg

🔸 این رو باید تاکید کنم چشم انداز تاکتیکی ( Tactical Vision ) مستقل از Game Plans کار می کنه.
سطوح دانش چشم انداز تاکتیکی برای بازیکنان صرف نظر از دپارتمان اعمال می‌شود، بنابراین شما به همان میزان ویژگی‌های افزایش‌ یافته را برای یک مربی دریافت خواهید کرد، چه به حمله، چه در خط میانی یا دفاعی اختصاص دهید. دروازه بان ها ویژگی های کمتری برای شروع دارند، بنابراین ویژگی های کمتری دارند که به عنوان یک اثر جانبی آن افزایش یافته است.

افزایش ویژگی‌ها فقط در طول مسابقات در زمین اعمال می‌شود و در نهایت به موقعیتی که بازیکن به آن اختصاص داده می‌شود بستگی دارد. بنابراین یک بازیکن میانی مرکزی (CM) که به عنوان هافبک کناری (LM/RM) به زمین فرستاده می‌شود، برای ویژگی‌های مرتبط با هافبک کناری، افزایش ویژگی دریافت می‌کند.

هنگامی که Custom Tactical Vision روی سفارشی تنظیم می شود، موارد زیر اعمال می شود:

  • بازی همچنان بهترین دانش موجود در هر بخش را انتخاب می کند، این بار صرف نظر از 7 پیش تنظیم چشم انداز تاکتیکی (زیرا هیچ یک از آنها فعال نیستند)
  • دانش مربیان جریمه می‌شود: کارشناس (Expert) مُحقِق (penalised) می شود، متوسطه (Accomplished)، مبتدی (Novice) و مبتدی (Novice) همان طور می ماند.
  • بازیکن می تواند به صورت دستی انتخاب کند که کدام مربی، رئیس هر بخش باشد.
هنگامی که یک Custom Tactical Vision انتخاب شده است، مربیان در طول مسابقات XP دریافت نمی کنند.

Total Management System PART2 به زودی در دسترس دوستان قرار خواهد گرفت.
این گزارش به پست اول اضافه شد.​

 
آخرین ویرایش:

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,172
نام
حسین
و همچنان ری اکشنی از کاربران نمی بینیم. حالا کافیه تریلر آلتیمیت بیاد و یه قابلیت اضافه بشه که مثلا هالند جای پای راست و چپش عوض بشه. سیصد صفحه تاپیک میره جلو و همه اشک میریزن که زودتر بازی ریلیز بشه.

البته نکته جالب اینه که تو بازیسنتر وضع اینطوره. تو خود فروم EA تاپیک کریر حسابی پر رونقه. این مقایسه کانال 🎮 WE PES | وی پِس 🎮 هم در نوع خودش جالبه و ثابت میکنه در مقیاس جهانی، کریر پر طرفدارتره.
IMG_20230801_005531_718.jpg
همونطور که می بینید تریلر معرفی کریر فیفا ۲۳، بیش از ۱ میلیون بازدیدش از تریلر آلتیمیت بیشتر بوده.

حالا این سایت بیای بگی من کریر بازم، یه ابرو بالا میندازن و میگن دور شو ای نوب :D
 

hamid_barca

کاربر سایت
Dec 23, 2006
4,230
و همچنان ری اکشنی از کاربران نمی بینیم. حالا کافیه تریلر آلتیمیت بیاد و یه قابلیت اضافه بشه که مثلا هالند جای پای راست و چپش عوض بشه. سیصد صفحه تاپیک میره جلو و همه اشک میریزن که زودتر بازی ریلیز بشه.

البته نکته جالب اینه که تو بازیسنتر وضع اینطوره. تو خود فروم EA تاپیک کریر حسابی پر رونقه. این مقایسه کانال 🎮 WE PES | وی پِس 🎮 هم در نوع خودش جالبه و ثابت میکنه در مقیاس جهانی، کریر پر طرفدارتره.

همونطور که می بینید تریلر معرفی کریر فیفا ۲۳، بیش از ۱ میلیون بازدیدش از تریلر آلتیمیت بیشتر بوده.

حالا این سایت بیای بگی من کریر بازم، یه ابرو بالا میندازن و میگن دور شو ای نوب :D
/:)دور شو ای نوب...:D

کاری به آمار جهانی و نوب و حرفه ایش ندارم.ولی کریر آفلاین واقعا حال نمیده.هر روز بشینی با کامپیوتر بازی کنی بدون اینکه انظار کار عجیبی ازش داشته باشی؟!!!

ولی آلتیمیت پر از آدم روانیه(بلکه خودمون هم جزئی از اوناییم;)))اصلا هیجانش قابل مقایسه با آفلاین بازی کردن یا حتی آنلاین معمولی مثل سیزن نیست.

در ضمن برگشتت به دامان ea رو تبریک میگم ;))
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,770
نام
امین
Screenshot 2023-07-19 140935.png


Screenshot 2023-08-01 141035.png

Defensive Actions​


برای اینکه بازیکنان کنترل بیشتری بر اقدامات دفاعی خود داشته باشند و تعاملات بیشتری را که توسط کاربر آغاز شده است را ترویج دهیم، ما برخی از عناصر دفاعی جدید را اضافه می کنیم:

Advanced Defending​


Advance Defending یک تنظیم جدید است که چیدمان دکمه های دفاع را تغییر می دهد. هدف این است که به بازیکنان این امکان را داده شود که چه اقدام دفاعی را انجام دهند.
  • X || A برای درخواست چالش درگیری های شانه به شانه ( تنه به تنه ) یا Seal Out را فشار دهید.
  • O || B برای درخواست Stand Tackle را فشار دهید.

بهبودهای دفاعی بیشتر​

  • انیمیشن های جدید برای Seal Outs و Shoulder Challenge از جلو برای افزایش سودمندی و موقعیت هایی که این مکانیک ها اتفاق می افتد.
  • روتوش و پاک سازی انیمیشن، اضافه کردن صدها تکل جدید، از جمله back heel slides و stop-ball tackles و و blocks و و بهبود پوشش و کارایی آنها.
Screenshot 2023-08-01 141135.png

Zonal Defense​


🔹 هنگامی که از عمق بالاتر از 45 استفاده می کنید، بازیکنان سعی می کنند حریفان را در بالای زمین و نزدیک به صاحب توپ مارک کنند و خطوط عبور احتمالی را قطع کنند.
  • این می تواند شکاف هایی را برای تیم مهاجم باز کند تا در صورت شکسته شدن پرس اولیه، از آنها استفاده کند
🔹وقتی توپ به خط کناری نزدیک می شود، مدافعان سعی می کنند حامل توپ را محاصره کنند تا گزینه های پاس نزدیک و پشتیبانی خود را کاهش دهند.
  • این می تواند قسمت های دور زمین را برای موقعیت های هجومی باز کند

Pressure Tactics Changes​


هنگام استفاده از تاکتیک‌های پرسینگ، مانند پرسینگ ثابت (Constant Pressure)، پرسینگ پس از از دست دادن مالکیت (Pressure After Possession Loss) یا پرسینگ در لمس سنگین (Pressure on Heavy Touch)، سمج بودن مارک گذاری بازیکن متفاوت‌تر خواهد بود، بنابراین همه بازیکنان به‌طور محکم مارک نمی‌شوند. هدف این تغییر، جلوگیری از تغییر کامل جریان بازی زمانی است که یک کاربر به تاکتیک فشار تغییر می‌دهد و به تیم مهاجم اجازه می‌دهد تا تصمیم‌های هوشمندانه‌ای برای عبور از فشار اتخاذ کند.

Screenshot 2023-08-01 141152.png

تغییرات زیر برای دروازه بانان در EA SPORTS FC 24 ایجاد شده است:​

  • New Push Deflects: زمانی که دروازه بان نتواند توپ را بگیرد، اکنون سعی می کند شوتی که سمت او زده شده را به مناطق امن تر یا بیرون از منطقه بازی با یک مشت دور کند.
  • Tip Overs: تشخیص بهبود lobbed trajectory shots برای استفاده از Tip Over saves و نتایج بهبود یافته این سیوها.
Animation Refresh: انیمیشن های جدید و روتوش شده برای Saves with Feet، Diving Saves، Deflects و Reflex Saves

Screenshot 2023-08-01 141207.png

Player Switching به شما این امکان را می دهد که سوئیچینگ را به تنظیمات برگزیده خود سفارشی سازی کنید :

🔹Right Stick Switching Sensitivity
  • به شما این امکان را می دهد که هنگام اجرای Right Stick Switch روی آنچه مهمتر است کنترل کنید: فاصله پخش کننده یا زاویه ای که وارد شده است.
  • هنگام تنظیم حساسیت برای Right Stick Switching، هر چه حساسیت بالاتر باشد، بازی هنگام انتخاب بازیکن بعدی، به ورودی Right Stick شما احترام می گذارد.
🔹Next Player Switching Preference
  • نزدیکترین به توپ (Nearest to Ball): بازیکنانی را ترجیح می دهد که به توپ نزدیکتر باشند حتی اگر کمی از دریبل کننده فعلی عقب باشند.
  • سمت دروازه (Goal Side): بازیکنانی را ترجیح می دهد که در سمت دروازه باشند حتی اگر ممکن است از دریبل کننده فعلی دورتر باشند.
  • کلاسیک (Classic): ترکیبی از عوامل متعدد. همان پیش فرض قبلی.

این گزارش به پست اول اضافه شد.
 
آخرین ویرایش:

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,172
نام
حسین
/:)دور شو ای نوب...:D

کاری به آمار جهانی و نوب و حرفه ایش ندارم.ولی کریر آفلاین واقعا حال نمیده.هر روز بشینی با کامپیوتر بازی کنی بدون اینکه انظار کار عجیبی ازش داشته باشی؟!!!
در کریر میتونی تجربه حوادث واقعی فوتبال رو داشته باشی و اونطور که باشگاه محبوبت مثلا بارسا فعالیت میکنه، تیمت رو مدیریت کنی. از سبک بازی تا خرید و فروش.

البته من دو نسخه ست که آلتیمیت هم میزنم، ولی خیلی کم. چون حقیقتا بخشهایی مثل sbc یا پک زدن جذابه. ولی گیم پلی ش بهم نمی چسبه. چون اگه بخوام اونطور که دلم میخواد بازی کنم، محکوم به باختم. و مجبوری همش یه شیوه بازی کنی تا به پیروزی برسی. اونم حمله از جناحین و اسکیل زدن و کات بک و گل. پلیرهای درجه یک آلتیمیت مثل نیکولاس یا بوراس هم فقط از این سبک بازی استفاده میکنن و دقیقا همین موضوع باعث میشه بازی برام به ورطه تکرار بیوفته.
 
  • Like
Reactions: ehsas1

Amir09

کاربر سایت
Aug 10, 2008
1,756
نام
امیر
به عنوان کسی که آلوده بودم به فیفای قبل به هر کسی که میخواد شروع کنه التیمیت بزنه میگم آلوده نشین
قسمت آلتیمیت باهاتون بازی میکنه دستتون میندازه وقتتونو میگیره
شروع نکنین
شما تازه به اون قسمت نرسیدی پتر چک با دو متر قد با پست ST اسکیل موو ۵ ستاره میزنه :)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر