ویژگی های جدیدی را که مکانیزم های جدید پاس دادن که برای شما طراحی کردیم این امکان را برای شما فراهم می کند تا از پاسورهای کلاس جهانی خود استفاده بهتری بکنید. ویژگیهای جدیدی مانند Precision Passing، Swerve On Demand و Headers On Demand تنها برخی از مکانیزمهایی هستند که به شما کنترل بیشتری بر نتیجه دلخواهتان میدهند.
Precision Passing
View attachment Precision.mp4
برای انجام Precision Pass چند گزینه دارید:

R1 + ▲ || RB + Y را فشار دهید، برای یک پاس زمینی دقیق (Precision Pass)

R1 + ■ || RB + X را فشار دهید - برای یک پاس Lob دقیق

این مکانیک جدید مهارت بیشتری را به پاسها معرفی میکند و به گونهای طراحی شده است که بازیکنانی که میتوانند فضای خود را ایجاد کنند و دقیق تر هدف بگیرند که در نهایت منجر به این می شود که برای آن پاداش دریافت کنند.
هنگام تلاش برای پاس دقیق (Precision Passing) ویژگیهای زیر بیشترین اهمیت را دارند:
دید بالا، آرامش و خونسردی در هنگام دادن Long Passing و Short Passing باعث نتیجه بهتری می شود و همین موارد منجر به کات های بهتر در دادن پاس های Swerve می شود.
این ویژگی ها باعث افزایش دقت و کیفیت پاس ها می شود.
داشتن قدرت کنترل بیشتر جنبه های بازیکن خود یکی از ستون های حیاتی است که امسال روی آن تمرکز کردیم. بنابراین ایده Swerve On Demand متولد شد. این به شما امکان میدهد تا پاسهای زمینی، عبوری و دقیق زمینی ( Precision Ground Passes ) خود را بچرخانید تا به پاسهایی دست پیدا کنید که پیش از این ممکن نبود.
برای استفاده از Swerve On Demand:
L2 + X || LT + A را فشار دهید - برای پاس زمینی کات دار
L2 + ▲ || LT + Y را فشار دهید - برای پاس بلند کات دار
R1 + L2 +▲ || RB + LT + Y را فشار دهید - برای پاس دقیق زمینی کات دار ( Precision Ground Passes )
قدرت پاس باید بالاتر از توان (40) باشد

ویژگی Curve به محاسبه کیفیت پاس اضافه میشود و تعیین میکند که پاس چقدر کات داشته باشد.
آیا مطمئن هستید که یک پاس سر سریع برای شروع یک ضد حمله بهترین انتخاب است؟ اکنون می توانید آن را با Headers On Demand درخواست کنید.
برای استفاده از Header On Demand:
سایر تغییرات پاس
تغییرات ورودی برای پاس:

Driven Through Pass به L1 + R1 + ▲ || LB + RB + Y منتقل شده است

Driven Lob / Driven Cross به L1 + R1 + ■ || LB + RB + X منتقل شده است
Outside of the Foot Passes:
فقط بازیکنان دارای Trivela PlayStyle میتوانند پاسهای کات دار بیرون از پا را اجرا کنند.
پاس های بیرون پا به صورت تقاضا (L2 + Pass || LT + Pass) با Swerve On Demand جایگزین شده است.
هنگام پاس های بیرون پا اکنون فقط از پای قوی تر پاسور استفاده می شود.

دستورات زیر حذف شدند تا فضایی برای پاسهای دقیق جدید(
Precision Passes:
Driven Lobbed Through Pass ) ما ایجاد شود:
Driven Lobbed Through Pass به (L1 + R1 + ▲ || LB + RB + Y)،
Driven Cross به (L1 + R1 + ■ || LB + RB + X).
سایر بهبودها:
یکی از جنبههای کلیدی فوتبال، تسلط شما در کنترل توپ است، بنابراین مانند سایر جنبههای FC 24 ما میخواهیم کنترل بیشتری بر نحوه بیان حرکات پا به شما بدهیم.
Effort Dribble Touch
Effort Dribble Touch یک مکانیک جدید در FC 24 است که به شما امکان می دهد به سرعت توپ را در هر جهتی انتقال دهید و حرکت بعدی خود را تنظیم کنید. این یک ابزار عالی برای حرکت دادن توپ به خارج از مسیر پای حریف یا غافلگیر کردن یک مدافع با اولین لمس کنترل شده در هنگام استفاده از اولین لمس توپ است.
View attachment efort.mp4
Effort Dribble Touch را می توان در حین دریبل زدن یا به عنوان اولین لمس انجام داد و آن را به یک سلاح تهاجمی همه کاره تبدیل کرد.
برای استفاده کردن از Effort Dribble Touch:
R1 + Right Stick || RB + Right Stick را برای Effort Touch فشار دهید.
یک تلنگر سریع با Right Stick منجر به ضربه زدن به توپ با فاصله کمتری می شود در حالی که نگه داشتن Right Stick باعث ضربه زدن به توپ با فاصله بیشتر می شود.

از Effort Dribble Touch میتوان برای لغو پاسها و شوتها استفاده کرد.
View attachment Effort Dribble Touch.mp4
Orbit Dribble
View attachment Orbit Dribble.mp4
Orbit Dribble به شما این امکان را می دهد که بدون لمس کردن در اطراف توپ حرکت کنید. از این حالت برای تنظیم موقعیت بدن خود استفاده کنید و برای بهترین ضربه یا پاس موقعیت خود را روی پای قوی تر خود قرار دهید. این همچنین می تواند برای کشیدن حریف و ترکیب با تلاش دریبل برای پیشی گرفتن از حریف استفاده شود.
برای اجرای Orbit Dribble:
استفاده از کنترل سرعت به شما این امکان را می دهد که چرخش های تیزتر و حرکات سریع تری داشته باشید. بازیکنانی با مرکز ثقل پایین و آمار دریبلینگ بالا هنگام استفاده از این مکانیک عالی خواهند بود و ممکن است در نهایت بیشتر از همیشه به احساس مسی هنگام دویدن نزدیک شویم. ویژگی 𝗖𝗼𝗻𝘁𝗿𝗼𝗹𝗹𝗲𝗱 𝗦𝗽𝗿𝗶𝗻𝘁 در EA Sports FC 24 مکانیک جدیدی است که به شما امکان می دهد با توپ بسیار نزدیکتر به پای خود بدوید. اگرچه به سرعت دویدن استاندارد در بازی نیست، اما همچنان میتوانید از کنار مدافعان عبور کنید و در عین حال سطح بسیار بالاتری از کنترل را حفظ کنید.
برای انجام سرعت کنترل شده:
View attachment controlled sprint.mp4
Additional Controlling the Ball Changes
- Backpedal Traps - چندین انیمیشن جدید با افزایش پوشش جهت اضافه شده است.
- Head Traps - چندین انیمیشن جدید به دام انداختن با کنترل سر اضافه شده است.

ویژگی Header Accuracy اکنون بر دقت و کنترل Head Traps شما تأثیر می گذارد.
ورودی تغییر می کند

ورودی Agile Dribble به L2 + R2 + LS || تغییر کرده است LT + RT + LS.

ورودی Slow Dribble به L2 + R1 + LS || LT + RB + LS تغییر کرده است.
- از L2 + R2 + LS || LT + RT + LS
Shooting
امسال تغییرات زیادی در Shooting وجود دارد تا پاسخگویی را بهبود بخشد، و تنظیماتی در انواع کمک های شوت برای پاداش دادن به مهارت بازیکن انجام شده است.
Precision Shooting
برای FC 24 همه بازخوردهایی را که در مورد Semi-Assisted shooting دریافت کرده بودیم و آن را به چیزی که اکنون Precision Shooting مینامیم، تغییر دادیم. این نوع مکانیزم شوت زنی جدید را می توان در منوی تنظیمات در زیر Shot Assistance فعال کرد. مانند قبل، هدف ما این است که به بازیکنان برای توانایی هدف گیری آنها با نتایج ضربه های ثابت تر پاداش دهیم.
شوت زنی دقیق ( Precision Shooting ) از سه عنصر اصلی تشکیل شده است:

پاداش هدف ( Aiming Reward )- بخشی حیاتی از سیستم، که در آن بازیکنان با نزدیکتر شدن به شبکه، با دقت بیشتری پاداش میگیرند.
- در مقایسه با یک ضربه کمکی در موقعیتی مشابه، دقت Precision shot بسیار افزایش می یابد.
- Aiming Indicator - نشانگر هدف گیری جدید در زیر بازیکن شما. هنگامی که قصد شوت زدن دارید، به شما کمک می کند بفهمید به کجا هدف می گیرید.
- این نشانگر را می توان در منوی گزینه های Trainer Visuals خاموش کرد.

6Yard Box Assist - منطق جدید برای کمک به assist first-time shots در نزدیکی 6Yard Box بنابراین نیازی نیست در کسری از ثانیه که باید شلیک کنید دقیق باشید.
Headers On Demand
آیا گاهی اوقات توپ را به درون محوطه جریمه ارسال میکنید و میدانید که بهترین انتخاب، ضربه سر شیرجهای است؟ اکنون، مانند Passing، میتوانید آن را با Headers On Demand برای شلیک به سمت دروازه درخواست کنید.
To request a Header On Demand Shot:
- L2 + R2 + O || LT + RT + B را فشار دهید.
- اگر توپ از زمین بالاتر از 3 فوت باشد، بازیکن سعی خواهد کرد ضربه سر بزند.
Shooting Improvements

Quick Release Shots - هنگام ضربه زدن روی O || B در نزدیکی دروازه، بازیکن شما سعی می کند با اولین انیمیشن ممکن شوت را برای یک ضربه بسیار پاسخگو فراهم کند.
- توان باید زیر 30 درصد میله بار باشد.
- باید در 18Yard box درخواست شود - هر چیزی که خارج از این محدوده باشد یک Low Shot ساده خواهد بود.

Advanced Shot Cancels - اکنون می توان با حرکات مهارتی مختلف، شوت ها را لغو کرد.
- پس از پر کردن پاور بار شوت خود، یک پنجره کوتاه برای استفاده از Right Stick برای انتقال به Skill Move دارید.
View attachment EA_SPORTS_FC_24_Gameplay_Deep_Dive_Pitch_Notes_Advanced_7Wijg_Uwk44.mp4

رفرش انیمیشن
- ضربات آکروباتیک جدید، ضربات سر، شوت های Jostling و موارد دیگر اضافه شده و تازهسازی شده است.
Skill Moves
ما حرکات مهارتی جدیدی را به بازی اضافه کرده ایم و تغییراتی در موارد موجود ایجاد کرده ایم.
توجه: از اختصارات زیر برای کنترل ها استفاده می شود: LS = Left Stick، RS = Right Stick
حرکات مهارتی جدید:
- Ball Roll Drag (4 ستاره)
- Drag Back Turn (4 ستاره)
- Flair Nutmegs (4 ستاره)
- Flair Rainbow (5 ستاره)
View attachment EA_SPORTS_FC_24_Gameplay_Deep_Dive_Pitch_Notes_Skill_Mo_L_Z9VJAo3s.mp4
چندین به روز رسانی برای سیستم موقعیت یابی انجام شده است:
Diagonal Runs
- بازیکنان اکنون سعی خواهند کرد حرکات مورب قاطع تری انجام دهند تا شکاف های خط دفاعی را از بین ببرند یا موقعیت خود را در داخل حفظ کنند.
Find Space in the Box
- بازیکنان ممکن است در حالی که سعی می کنند یک خط عبور برای فضای خالی پیدا کنند، خود را بالاتر در داخل محوطه جریمه قرار دهند
Dynamic Defensive Line
- بازیکنان برای تطبیق با وینگبک ها ( مدافین کناری ) که حرکات رو به جلو و تهاجمی را انجام میدهند، تنظیم میشوند. در حالی که وینگبکها از موقعیت خارج شدهاند، جابجا میشوند تا فضای خود را بپوشانند.
- اگر یکی از وینگبک ها ( مدافین کناری ) به سمت موقعیت تهاجمی حرکت کند، بقیه خط دفاعی به پوشش و بازی به شکل دفاع 3 تغییر می کند.
- اگر هر دو وینگ بک به سمت موقعیت های تهاجمی فشار بیاورند و هافبک دفاعی در بین مدافعان قرار بگیرد، دو مدافع میانی عرض خود را افزایش می دهند تا به DM اجازه دهد بین آنها بیفتد و به عنوان یکی از سه مدافعین بازی کند.
این گزارش به پست اول اضافه شد