Multi Platform Fallout 4

تذکر مدیریت: دوستان با توجه به عرضه بازی، هر گونه صحبت در مورد داستان و یا مراحل بازی رو لطفا در تگ اسپویلر قرار دهید و عنوان تگ رو هم بسته به نوع موضوع مشخص کنید. ضمنا اگر عکسی از محیط بازی ارسال می کنید که حاوی اطلاعاتی در مورد داستان بازی هست، حتما در تگ اسپویلر قرار بگیره. همون جور که در عنوان تاپیک ذکر شد با خاطیان شدیدا برخورد خواهد شد.

اکانت رسمی توییتر Bethesda Game Studios دقایقی پیش توییتی با این مضمون، منتشر کرد:

A1TpR.png



همچنین لینکی به سایت رسمی بازی نیز گذاشته شد و تایمر آن نشان دهنده زمان رو نمایی از بازی که فردا خواهد بود، میباشد:

Please Stand By

چندی پیش نیز خبرهایی مبنی بر همکاری استودیو خوشنام Obdisian برای ساخت نسخه جدید Fallout منتشر شد.

09691387821574020732.jpg


Informations

بالاخره و پس از سکوت چند ساله، کمپانی Bethesda رسما از نسخه چهارم سری محبوب Fallout پرده برداری کرد:
  • بازی توسط استودیو خوشنام Bethesda Game Studios در دست ساخت است که عناوینی همچون سری The Elder Scrolls و Fallout را در کارنامه دارد.
  • کارگردان بازی آقای Todd Howard خواهد بود که کارگردانی عناوینی چون Skyrim و Oblivion را بر عهده داشته است.
  • پلتفرم های بازی، PS4, Xbox One و PC خواهد بود و خبری از نسخه های نسل گذشته نیست.
  • بازی با موتور آپگرید شده Creation ساخته شده است. موتوری که پیش از این در ساخت Skyrim استفاده شده بود.
  • بازی به صورت 1080P/30 FPS بر روی کنسول ها اجرا خواهد شد. نسخه PC محدودیتی در این زمینه ندارد.
  • بیش از 50 نوع اسلحه و 700 مد در بازی وجود خواهد داشت.
  • بازیکنان قادر خواهند بود Power Armor خود را شخصی سازی کنند.
  • Dogmeat، سگ وفادار بازیکن اصلی هیچگاه نخواهد مرد. البته این حرف به این معنی نیست که شما می‌توانید Dogmeat را در موقعیت های بدی قرار بدهید و انتظار داشته باشید که آسیبی نبیند .اگر سلامتی او در مبارزات تمام شود، بیهوش شده و قادر به مبارزه نخواهد بود.
  • بازیکن قادر به دستور دادن به Dogmeat خواهد بود. او می‌تواند آیتم های مختلف را پیدا کرده و دشمنان را Loot کند.
  • داستان بازی قبل از بمباران اتمی شروع می‌شود و به نظر می‌رسد خانواده شخصیت اصلی در نزدیکی محل Vault 111 زندگی می‌کرده است.
  • تعیین جنسیت بر عهده بازیکن می‌باشد. در واقع آن ها زن و شوهر هستند.
  • شخصیت سازی به صورت کاملا آزادانه صورت می‌گیرد. به این صورت که بازیکن بخش های دلخواه رو انتخاب کرده و به راحتی آن را شخصی سازی می‌کند.
  • برای اولین بار در سری بازی های TES و FO، شخصیت بازی قادر به حرف زدن می‌باشد.
  • حالات مختلفی برای صورت بازیکن در نظر گرفته شده تا احساسات خود را به خوبی بیان کند.
  • به نظر می‌رسد انتخاب های بازیکن تاثیر مستقیمی در شکل دهی داستان بازی دارد.
  • سیستم Vault-Tec Assisted Targeting System یا V.A.T.S همچنان در بازی حضور خواهد داشت.
  • Mod های ساخته شده بر روی PC، قابل انتقال بر روی کنسول ها خواهد بود.
  • قابلیت جدید تحت نام City Building در بازی وجود دارد که به بازیکن این اجازه را می‌دهد که آیتم های مختلفی را در جهان بازی جمع آوری کرده و به وسیله آن ها، دنیای خود را بسازد. این قابلیت باعث خواهد شد که مردمان زیادی برای سکونت به شهر شما بیایند. حتی تاجر ها نیز به شهر آمده و کاسبی تازه ای را شروع خواهند کرد.
  • برای محافظت از شهر خود باید جنگ افزارهای مختلفی را ساخته و در نقاط مختلف شهر تعبیه کنید تا شهر از هجوم دشمنان در امان باشد.
  • بخشی برای ساخت و ساز سلاح در نظر گرفته شده است.
  • Jet Pack در بازی وجود دارد و قابل استفاده است.
  • اسامی دشمن ها کاملا متفاوت از یکدیگر می‌باشند.
  • برای اولین بار در این سری، قابلیت تخریب محیط وجود دارد . گستردگی آن هنوز مشخص نیست ولی به نظر می‌رسد ساختمان ها و ... مناطق ساخته شده توسط بازیکن قابلیت تخریب پذیری کامل را دارند.
  • زمانی که Power Armor میپوشید HUD بازی عوض می‌شود.
  • بازی Loading نخواهد داشت. به این معنی که برای جا به جایی از منطقه ای به منطقه ای دیگر، هیچگونه توقفی برای بارگذاری فایل های بازی صورت نخواهد گرفت.
  • 12 همراه جدید در بازی حضور خواهند داشت.
  • دشمنان تایید شده تا کنون:
    Raiders
    Yao Guai
    Sentry Bot
    Super Mutants
    Super Mutant Behemoth
    Mirelurk Queen
    Synthetics
    Radscorpion
    Deathclaw
    Protectron
    Ghouls
    Bloodbug
    Brotherhood of Steel
تاریخ عرضه بازی:


11 نوامبر 2015 - 19 آبان 1394



83043263297755324059.jpg


Fallout 4: Official Announcement Trailer
720p
1080p

تصاویر Fallout 4
 
Last edited by a moderator:
آقا نزنید منو ولی منم همچین حسی بهم دست داد:d یعنی رنگ بندی و استایل گرافیکی توی اون قسمت که مردم بیرون از اون محیط قفس مانند ایستادن، به شدت ذهن من رو به سمت بایوشاک منحرف کرد:d

همین اول برای پیشگیری از زد و خورد:d:

اصن از بایوشاک وام که هیچی، اسکی رفته باشه:d نه تنها موشکول نداره بلکه بسیار هم عالیست:d کور بشه چشم حسود:d
دلیل اصلی شباهت که خوب اول رنگ بندی جدید محیط fallout 4 هستش ولی یه مورد مهم دیگه اینکه هردوی سری بایوشاک و فال اوت (زمان قبل جنگ) یه محیط شبیه دهه 1960-1950 میلادی رو نشون میدن!نوع لباس ها و ....
+
به شدت و در حد مرگ :d منتظرم حومه شهر و محیط بیرون بوستون رو ببینم :d
توی Fallout 3 محیط های شهری و مخصوصا خطوط مترو عالی بودن ولی وقتی آدم شب میزد وسط بیایون :d دنبال کوئست و ... جدید و بعد توسط Deathclaw ها r4pe میشد خیلی لذت بخش بود :)

ویرایش :d مورد دیگه که خیلی تاثیر گذار بود توی fallout 3 برای من،Oasis بود...دفعه اول که پیداش کردم فوق العاده بود! کل بازی یه محیط به شدت تخریب شده و جنگ زده رو دیدیم با اتمسفر تاریک و بعد یهو توی oasis برای اولین بار تو بازی پوشش گیاهی زیاد و خیلی سبز دیدم :bighug:
که البته کوئست خیلی ناراحت کننده ای داشت :( و مخصوصا سرنوشت Harold که دست ما بود.
+
:d
روشن کردن رادیو + قدم زدن توی مترو هم از تفریحات دیگه من توی fallout 3 بود :d وقتی اون گروه vampire مانند رو توی یه ایستگاه میترو پیدا کردم خیلی هیجان زده شده بودم :d
+
اگه با مادهای فال اوت آشنا باشید احتمالا اسم Alton رو شنیده باشید :| شاهکار بو داین....
یه خط داستانی کاملا جدید به بازی اضافه میکرد،داستان پولیش شده،cut scene،پازل و صداگزاری و دوبلور های حرفه ای داشت :| فوق العاده بود این ماد و مثل ^&% روش کار شده بود....
+
هیچی همین دیگه :d بریم دنباله fallout 3 رو دانلود کنیم :)
دلیل اینکه فقط از Fallout 3 میگم اینه که اولین فال اوت بتزدا بود و یهو سبک بازی رو عوض کرد،خیلی از طرفدار های قدیمی فال اوت زیاد راضی نبودن ولی به نظر من من عالی بود،fallout 2 اولین بازی اخر الزماین بود ک همن بازی کردن ولی fallout 3 اولین بازی بود که خیلی خوب پلیر رو میزاشت توی یه دنیای جنگ زده،با اتمسفر و ساید کوئست هایی که داش تبه نظرم فوق العاده یه همچین دنیایی رو نشون داد...
new vegas هم عالی بود،مخصوصا ساخته شدنش توسط obsidian و اشاره هایی که به فال اوت های کلاسیک داخلش میشد،ولی بازم چون F4 توسط بتزدا ساخته میشه همون خاطرات خوب F3 رو گفتم :d
 
آخرین ویرایش:
دلیل اصلی شباهت که خوب اول ررنگ بندی محیط هستش ولی یه مورد مهم دیگه اینکه هردوی بایوشاک و فال اوت (زمان قبل جنگ) یه محیط شبیه دهه 1960-1950 میلادی رو نشون میدن!نوع لباس ها و ....
+
به شدت و در حد مرگ :d منتظرم حومه شهر و محیط بیرون بوستون رو ببینم :d
توی Fallout 3 هم خود محیط های شهری و مخصوصا خطوط مترو عالی بودن ولی وقتی آدم شب میزد وسط بیایون :d دنبال کوئست و ... جدید و بعد توسط Deathclaw ها r4pe میشد خیلی لذت بخش بود :)
با این تفاسیر مجبورم برم بازیش کنم ببینیم چیه این همه طرفدار داره!!:d
 
یه حسی بهم میگه دنیای NV رو بیشتر از F3 دوست داشتم ولی NV اون عمق لازم رو نداشت! F3 خیلی بیشتر روش کار شده بود و امیدوارم این نسخه مثل F3 باشه.
 
اگه قرار باشه وسیله نقلیه توی بازی وجود داشته باشه، ترجیه میدم اسب باشه:d چون محیط های FO یه جورایی ماشین رو نیستن چون خیلی ناهمواری دارن. این سگه هم قابل بازی باشه و بشه ازش برای نقل و انتقال آیتم ها استفاده کرد (مثل Torchlight 2). در نهایت حسی که به من موقع بازی کردن دست میده این میشه:

13829663780655373158.jpg

:d

البته در صورتی که اسب ها مثلا 2تا کله داشته باشن و 7تا پا، بنده ترجیه میدم از خط 11 استفاده کنم:d
 

تصویرت کوچیکه و بزرگ نمیشه!
اما پیداست که میخوای خلاف حرف منو بزنی! ولی من کاری به تصویر ندارم! F3 حدود یکسال پاش بودم! nv رو که گفتم دنیاش بهتر بود رو کلا بعد پایان خط داستانی بازی کنار گذاشتم! چند هفته شد حدودا! کاملا سلیقه ای و من این تصویر ها رو قبول ندارم.:dحالا هرکی هرچی میخواد بگه! Fallout که Beth درست کرده خیلی بیشتر چسبید بهم.
 
یه چیزی که منو خیلی اذیت میکنه که خیلیا میگن گرافیک بازیا Bethesda همیشه یه نسل عقبتر بوده و فلان ... .درسته کاندید بهترین گرافیک نمیشدن ولی دیگه در این حد هم نسبت به بازیای هم نسل پایین نبودن.

چند نفرم(فک کنم همه میدونن دیگه) هی میان میگن اگه گرافیک نمیخواین بازی نکنین .بس کنید دیگه.
 
دوستان بتسدایی دوتا سوال مقایسه ای داشتم :
1. FallOut 3 VS New Vegas ؟
2 . VS Skyrim پاسخ 1 ؟
با دلیل لطفاََ . پیشاپیش ممنون

به نظر من
۱- f3 به شدت حس FallOut داشت واسه من
2- اصلا هیچیشون قابل مقایسه نیست دو تا چیز متفاوتن
 
آخرین ویرایش:
الان شما دقیقا مشکلت چیه?!! :d
دوستان دارن با هم تبادل نظر میکنن و به جز اعضای خاصی کسی حق نداره بگه درمورد چی بحث کنید و درباره ی چی بحث نکنید! که شما تو پست های قبلی هم چندبار این حرف ها رو تکرار کردی!
حالا تو چندتا فروم ایرانی و خارجی بحث این شده که تو تریلر بعضی از طراحی های محیط وام گرفته از Biosock:i ه :d فکر کنم اگه این بحث اینجا راه میفتاد به دعوا ی قومی قبیله ای کشیده میشد از بس ما طاقت شنیدن نظر مخالف خودمونو داریم:d

وقتی همه چسبیدن به این بحث مضخرف که گرافیک تکنیکی بازی فلانه و چرا تکسچرهاش فلان جا اینطور بود و ... توقع داری چی بگم؟
یه نفر نیومد از محیط های تو تریلر بگه، یا از گرافیک هنری یا ....
25 صفحه شده تاپیک تو 15 صفحه آخر اینکه چرا تکسچرهاش فلان بود 200 بار تکرار شده چی باید بگم؟ اصلا هدف این بحث ها چیه، اینکه ثابت بشه گرافیک فنی بازی ضعیفه خوب باشه ضعیفه دیگه چی ؟؟؟؟
همین بازی اگر انحصاری بعنوان مثال سونی بود یعنی یکی از گرافیک فنی فقط صحبت می کرد، رسما ترور می شد آخرش هم با یه تهمت برای همیشه میفرستادنش مرخصی، وضعیتی که الان بوجود اومده و این پافشاری ها بخاطر اینه که انحصاری نیست ولی ایراد نداره من تو پست قبل گفتم وقتی تک تک بازی های سال عرضشو لِه کرد اونوقت بیاید از گرافیک تکنیکی ایراد بگیرید ....
 
کاری با گرافیک ندارم ولی امیدوارم مثل نیو وگاس یک فال اوت هم ساخت obsidian بعد از این فال اوت بیرون بیاد ، بیشتر منتظر اون هستم .
 
آخرین ویرایش:
قابل درکه که دوستان با گرافیک بازی مشکل دارند ولی خدایی اون قدر ها هم بد نیست:d
یک مقدار دقت کنید می بینید نسبت به نسخه ی قبلی و Skyrim جزییات جالبی در گرافيك بازي اضافه شده.مثالش هم انیمیشنهای NPC هاست
اول Dog Meat رو میبینید که از خونه میاد بیرون.طرز دویدنش رو نگاه کنید
oibzlestxi310zpqxfhv.gif
من نمیدونم چه جوری این GIF رو تفسیر کنم ولی اونایی که بازی های قبلی Bethesda Game Studio(BGS) رو انجام دادند می دونند هیچ شخصیتی از بازی های قبل BGS مثل Dogmeat تو این تریلر این جوری حرکت نمی کنه

تو قسمت های بعد هم چند تا انیمیشن از مردم میبینید (این دفعه تصاویرش رو فقط میزارم.خودتون برید تو تریلر اون قسمتاش رو نگاه کنید:d)

1-چند ثانیه بعد از این که Dog Meat از خونه میاد بیرون،زمان به قبل از جنگ میره و Vertiberd ها در حال پروازند.اونجا یک پست چی رو میبینید که به Vertiberd ها با ترس نگاه می کنه

2-شخصیت اصلی برای اولین بار از Vault 111 بیرون میاد و نور خورشید هم اذیتش می کنه و دستش رو جلوی چششاش میگیره

3-اخر تریلر یک شهر رو نشون میده.یک مرد رو میبینید که یک چوب بیسبال رو روی شونه اش میزاره.اون تو بازی های BGS یک چیز جدیدیه:dمعمولا تو بازی های قبلی BGS شخصیت اصلی یا NPC ها یاسلاحشون رو تو دستشون نگه می داشتند یا کنار کمرشون.ولی این دفعه یک NPC اومده سلاح رو روش شونه اش گذاشته:d

البته بازم هست ولی فکر کنم همینا کافیه:d
همین طور که معلومه همه ی این انیمیشن ها به صورت In Game و Real Timeه.تو هیچ کدوم از بازی های قبلی این شرکت NPC ها به صورت Real Time این قدر انیمیشن نداشتند.:d

این جریان رنگ بندی هم نه تنها چیز بدی نیست بلکه چیز خوبیه:d
تو بعضی از قسمت های Fallout 3 محیط ها بیش از حد بی روح بودند و یک مقدار خسته کننده بودند.ولی رنگ بنده این بازی باعث شده محیط شهری زنده تر به نظر برسند و بقیه محیط ها هم بی روح باشه و هم زیبا
این تصویر نمونه ی خوبی برای این حرفمه:d
این تصویر هم یکی از کاربرای Reddit گذاشته و گرافیک F3 رو با F4 مقایسه میکنه(علاوه بر اون نشون میده که نور پردازی بازی واقعا خوبه)

خدایی این رنگ بندی واقعا به بازی کمک میکنه:d

من خودم قبول دارم هیچ کدوم از این خصوصیات که گفتم در حد نشل هشت نیست(نمونش انیمیشن های بازی که یک مقداری مشکل دارند) ولی این خصوصیات به بازی شرکت BGS جذابیت خاصی رو می بخشند:d

البته معلومه که BGS اصلا تمرکزش رو روی گرافیک تکنیکی بازی نگذاشته و فقط خواسته به قدری موتور گرافیک بازی رو ارتقا بدند که بتونند ایده های مورد نظرشون رو وارد بازی کنند

====================
@Safety & Peace
لطفا لیست دشمن های تایید شده رو به پست اول اضافه کنید:d
  • Ghouls
  • Deathclaws
  • Super Mutants
 
آخرین ویرایش:
دوستان ی سوال داشتم خدمتتون
دلیل علاقه و اشتیاق زیاد برای معرفی این بازی چیه
من ی خورده بازیش کردم نسخه ی سه رو اما برام جذاب نبود
دوباره باید بازیش کنم؟
لطفا با دلیل و منطق و بدون بی احترامی جواب بدید
ممنون
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or