Fable Legends کنسل شد، Lionhead Studios بسته خواهد شد

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
cwtwpnhhiqmx5b19yllp.jpg


درست دقایقی پیش کمپانی مایکروسافت اعلام کرد که ساخت عنوان Fable Legends را متوقف کرده و در حال صحبت با اعضای استودیو Lionhead Studios برای بستن این استودیوی انگلیسی است.

این کمپانی همچنین اعلام کرد که استودیو Press Play واقع در دانمارک را نیز خواهد بست.

Lionhead Studios سری محبوب Fable را در کارنامه خود داشت. Press Play نیز مشغول ساخت عنوان Project Knoxville بوده است.

هنوز دلیل این تصمیم ناگهانی مایکروسافت مشخص نیست.

Changes at Microsoft Studios, UK and Denmark - Xbox Wire
 
خبر عجیبی بود حداقل می گذاشتن یک دوماه بعد میگفتن یکم تاثیر خبر های منفی قبل کمتر می شد!
نمی دونم قضیه چیه ولی یحتمل بازی داغونی ساخته بودن که ماکروسافت تصمیم گرفته اینجوری عمل کنه وگرنه Fable اسمش حداقل یک میلیون فروش برای بازی می اورد و حداقل میتونستن هزینه ها رو جبران کنن
 
نمی دونم قضیه چیه ولی یحتمل بازی داغونی ساخته بودن که ماکروسافت تصمیم گرفته اینجوری عمل کنه وگرنه Fable اسمش حداقل یک میلیون فروش برای بازی می اورد و حداقل میتونستن هزینه ها رو جبران کنن

قطعا دلیل فقط ساخت یه بازی بد نیست چون اگه بازی بد باشه بازی رو کنسل میکنن نه خود استدیو رو. ضمن اینکه ایشون ان ساله معرفی شده و در حال ساخته، اگه مایکرو از کیفیت راضی نبوده میتونست خیلی خیلی زودتر بازی رو یا کنسل کنه یا در مورد اعضای تیم تجدید نظر کنه. یه ناشر باید خیلی خیلی ابله باشه که بعد از این همه سال نفهمه بازیش آشغاله و نزدیک به زمان انتشار بزنه کلا یکی از استدیوهای مهمش رو کنسل کنه.

البته در کل مایکروسافت تبحر ویژه ای توی نابود کردن استدیوهای خوب و خلاق داره و چون بار اول و قطعا آخرش نیست، نباید خیلی تعجب کرد.

کلا سوء مدیریت تو مایکرو فریاد میزنه.
 
اسپنسر چند تا توییت های طرفدارها در مورد این موضوع رو پاسخ داد.

اولش یکی ازش خواسته قول بده که اکس باکس هیچ جا نمیره، اونم قول داده. بعد گفته بازی هایی که از طرف استدیو های فرست پارتی برای XB1 عرضه شده افتخار میکنه و هدفشون ادامه ساخت IP های جدید و گسترش فرنچایزهاشون هست.

مهم تر از همه اینه که گفته نمی تونه در مورد تمام جزئیات تصمیم توقف ساخت Fable Legends و بسته شدن Lionhead توضیح بده و به این خاطر عذرخواهی کرده. آخر هم یکی گفته چرا اینکار رو انجام دادید و پاسخ داده که فقط بدونید که به فرست پارتی ها متعهد هستم.
 
اسپنسر چند تا توییت های طرفدارها در مورد این موضوع رو پاسخ داد.

اولش یکی ازش خواسته قول بده که اکس باکس هیچ جا نمیره، اونم قول داده. بعد گفته بازی هایی که از طرف استدیو های فرست پارتی برای XB1 عرضه شده افتخار میکنه و هدفشون ادامه ساخت IP های جدید و گسترش فرنچایزهاشون هست.

مهم تر از همه اینه که گفته نمی تونه در مورد تمام جزئیات تصمیم توقف ساخت Fable Legends و بسته شدن Lionhead توضیح بده و به این خاطر عذرخواهی کرده. آخر هم یکی گفته چرا اینکار رو انجام دادید و پاسخ داده که فقط بدونید که به فرست پارتی ها متعهد هستم.
حرف های این آقا جدیدا یه چیزی در حد آمارهای محمود هست!:|
 
خوب امیدی بهش نبود . اصلا شبیه فابل نبود - fable قسمت یک خیلی قشنگ بود ولی قسمت های بعدش خیلی دلچسب نبودند - پیشنهادم تجربه قسمت یک نسخه ریمستر سالگرد است خیلی جذاب بود حتی بعد از سالها . ولی این نسخه جدید بیشتر شبیه MMO بود تا fable!
 
دوستان مسعله ی بزرگی هست ولی اگه این ر بچسبونیم به تعطیل شدن برند XBOX یکم دور از انصافه
زمانی که بازی SM کنسل شد ر همه یادشون رفته ؟! فقط به نظرم فرقش اینه که SM انقدر گنده هست که سونی نبستش ولی این ...
 
دوستان مسعله ی بزرگی هست ولی اگه این ر بچسبونیم به تعطیل شدن برند XBOX یکم دور از انصافه
زمانی که بازی SM کنسل شد ر همه یادشون رفته ؟! فقط به نظرم فرقش اینه که SM انقدر گنده هست که سونی نبستش ولی این ...

بازی سانتا به تریلر هم ازش پخش نشده بود، حتی سبکش رو هم کسی نمیدونست. فیبل تو بتاش کنسل شد.
 
بازی سانتا به تریلر هم ازش پخش نشده بود، حتی سبکش رو هم کسی نمیدونست. فیبل تو بتاش کنسل شد.
ولی بازی SM قرار بود خیلی بزرگ باشه این ر از کارگردان بازی میشه فهمید
شما اون ر با فیبل مقایسه کنی کامل متوجه میشی
درسته از بازی چیزی نشون ندادن ولی یه چیز هایی کامل مشخص بود
بنده بحثم سره اینکه یه بازی کی کنسل بشه نیست بحث سره اینه که تعطیل شدن یه بازی ر نچسبونید به تعطیلی XBOX
ولی همه چیز در E3 مشخص میشه من هم نمیخوام پیش داوری کنم
هر چی بنده و شما بشینیم صحبت کنیم فایده نداره چون ما در مورد برنامه های آینده ی هر کنسول خبری نداریم
تویه این چند وقته مایکرو شاید با داشتن نصف استدیو های سونی ساپرت خیلی بهتری از کنسولش کرد (این مورد ر فکر کنم قبول داشته باشن همه )
شما بشین اسم استدیو ها ر رو کاغذ بنویس ببین حتی تصور برابر شدن مایکرو از لحاظ انحصاری با سونی غیر قابل درکه ولی شاید یکم بهتر هم شد
مایکرو تا اینجا هیچی کم نزاشته برا XBOX ولی آینده ر فقط این E3 که به نظرم برای مایکرو مهم تر از سونی هست مشخص میکنه
 
آخرین ویرایش:
ولی بازی SM قرار بود خیلی بزرگ باشه این ر از کارگردان بازی میشه فهمید
شما اون ر با فیبل مقایسه کنی کامل متوجه میشی
درسته از بازی چیزی نشون ندادن ولی یه چیز هایی کامل مشخص بود
بنده بحثم سره اینکه یه بازی کی کنسل بشه نیست بحث سره اینه که تعطیل شدن یه بازی ر نچسبونید به تعطیلی XBOX
ولی همه چیز در E3 مشخص میشه من هم نمیخوام پیش داوری کنم
هر چی بنده و شما بشینیم صحبت کنیم فایده نداره چون ما در مورد برنامه های آینده ی هر کنسول خبری نداریم
تویه این چند وقته مایکرو شاید با داشتن نصف استدیو های سونی ساپرت خیلی بهتری از کنسولش کرد (این مورد ر فکر کنم قبول داشته باشن همه )
شما بشین اسم استدیو ها ر رو کاغذ بنویس ببین حتی تصور برابر شدن مایکرو از لحاظ انحصاری با سونی غیر قابل درکه ولی شاید یکم بهتر هم شد
مایکرو تا اینجا هیچی کم نزاشته برا XBOX ولی آینده ر فقط این E3 که به نظرم برای مایکرو مهم تر از سونی هست مشخص میکنه

من اصلا تو این تاپیک پستی غیر از پست قبلی ندادم چون در آینده تاثیر مثبت یا منفی این حرکات مشخص میشه. کنسل کردن این عنوان رو هم منطقی میدونم چون از همون تریلر اولی که ازش دیدم به نطرم یه اثر معمولی اومد. ولی lionhead استودیوی بزرگی بود و بهتر بود مایکروسافت تقویتش میکرد و از قدرت برندش استفاده میبرد تا اینکه در استودیو رو ببنده. حتی میتونشت اگه میخواد استودیوی جدیدی تاسیس کنه، کارکنان مورد نظرش رو وارد lionhead کنه تا جایگزین کارکنان فعلی بشند.
 
من اصلا تو این تاپیک پستی غیر از پست قبلی ندادم چون در آینده تاثیر مثبت یا منفی این حرکات مشخص میشه. کنسل کردن این عنوان رو هم منطقی میدونم چون از همون تریلر اولی که ازش دیدم به نطرم یه اثر معمولی اومد. ولی lionhead استودیوی بزرگی بود و بهتر بود مایکروسافت تقویتش میکرد و از قدرت برندش استفاده میبرد تا اینکه در استودیو رو ببنده. حتی میتونشت اگه میخواد استودیوی جدیدی تاسیس کنه، کارکنان مورد نظرش رو وارد lionhead کنه تا جایگزین کارکنان فعلی بشند.

این جایی که Lionhead هست (گیلفرد)، کلا زیاد گزینه ای برای جذب ندارن. خیلی حاضر نمیشن برن تو شهری که استودیو هستش زندگی کنن. جای جالب و جذابی نیست. مثلا ونکوور نیست که مثل Coalition بتونن راحت افراد جدید رو از هرجا که میخوان بیارن. من نمیدونم دلیل بسته شدنش چیه، ولی این فکر میکنم یکی از دلایلش باشه چون محلش جایی نیست که بازی سازای بزرگی رو بتونن توش جذب کنن.

ولی خب میتونستن مثلا کلا جای استودیو رو عوض کنن که نمیدونم چرا نکردن.
 
آخرین ویرایش:
بهتر کار اینه که مایکروسافت الان چند خبر خوب رو بده که تعطیل شدن Lionhead Studiosبه چشم نیاد زود از یادها بره.
این خبرها منفی باعث میشه گیمرها رغبتی به خرید xboxoneنداشته باشه الان هم که اکثر انحصارهایی کنسول برای pcهم میاد
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or