Mamad Ripper
کاربر سایت
آقا میگم این جریانش چیه؟
من آخر بازی انتخاب کردم که دنیا رو نجات بدم:biggrin1:
بعد که Casting تموم شد باز بازی اومد و یه ماموریت بهم داد که برم مجسمه ی خودم که مردم Albion برام درست کردم ببینم و هنوزم بازی ادامه داره...
جریانش چیه؟چیز خاصی نیست،هست؟
یه چیز دیگه!
قبل از اینکه بازی عرضه بشه(اکتبر 2008 البته اگه اشتباه نکنم)یادمه یه جا خوندم مولینیو گفته بود Quest های اصلی بازی حدود 12 ساعت بیشتر نیست ولی اینقدر Side Quest در بازی گنجانده شده که ساعت ها مخاطب رو به خودش مشغول می کنه...
واقعاً این حرف صحیحه،بر خلاف بازی مثل Fallout 3 که مخاطب دائماً تو فکر تموم کردن بازیه(فکر کنم به دلیل داستان باشه)توی Fable 2 اصلاً انگار دوست نداری بازی رو به پایان برسونی البته منظورم این نیست که دوست نداری ادامه بدی بلکه دوست داری وقت بیشتری رو توی دنیای Fable سپری کنی و همینجاست که ارزش وظیفه ی Side Quest ها برای سرگرمی بازیباز مشخص میشه و واقعاً هم به خوبی از پس وظیفه شون هم بر میان...
به هر حال ایول Fable 2 به عنوان یک بازی نقش آفرینی Hack And Slash فکر می کنم هم اصول نقش آفرینی رو به خوبی حفظ کرده بود هم اکشن مطلوبی داشت هم از دیالوگ های کسل کننده فاصله گرفته بود.
من آخر بازی انتخاب کردم که دنیا رو نجات بدم:biggrin1:
بعد که Casting تموم شد باز بازی اومد و یه ماموریت بهم داد که برم مجسمه ی خودم که مردم Albion برام درست کردم ببینم و هنوزم بازی ادامه داره...
جریانش چیه؟چیز خاصی نیست،هست؟
یه چیز دیگه!
قبل از اینکه بازی عرضه بشه(اکتبر 2008 البته اگه اشتباه نکنم)یادمه یه جا خوندم مولینیو گفته بود Quest های اصلی بازی حدود 12 ساعت بیشتر نیست ولی اینقدر Side Quest در بازی گنجانده شده که ساعت ها مخاطب رو به خودش مشغول می کنه...
واقعاً این حرف صحیحه،بر خلاف بازی مثل Fallout 3 که مخاطب دائماً تو فکر تموم کردن بازیه(فکر کنم به دلیل داستان باشه)توی Fable 2 اصلاً انگار دوست نداری بازی رو به پایان برسونی البته منظورم این نیست که دوست نداری ادامه بدی بلکه دوست داری وقت بیشتری رو توی دنیای Fable سپری کنی و همینجاست که ارزش وظیفه ی Side Quest ها برای سرگرمی بازیباز مشخص میشه و واقعاً هم به خوبی از پس وظیفه شون هم بر میان...
به هر حال ایول Fable 2 به عنوان یک بازی نقش آفرینی Hack And Slash فکر می کنم هم اصول نقش آفرینی رو به خوبی حفظ کرده بود هم اکشن مطلوبی داشت هم از دیالوگ های کسل کننده فاصله گرفته بود.