Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:
گرافیک بازی اصلا جای نگرانی نداره فقط تنها چیزی که تریلر تو ذوق میزد بعضی سکانسا درختا 2 بعدی بودن یکم ضایع بود. تا ریلیز بازی درست میشن به احتمال خیلی زیاد

تنها مورد نگرانیم فقط کمپوزر بازیه که یک نفر بخواد باشه امیدوارم در کنار استاد Yuka Kitamura استاد motoi sakuraba هم باشه این وسط کنارشون ryan amon هم بیاد که لجندری خالص میشه این بخشش.
ولی خودمونیم گرافیک این کجا گرافیک بلود کجا
امیدوارم بهتر از این بشه
درسته گرافیک همه چیز نیست ولی لذت بازیو دو چندان میکنه
 
دقیقا وضعیت همینه فعلا... :)) :))

پ.ن: خب ویدیوی Breakdown جناب VaatiVidya از تریلر هم منتشر شد. هایپ صحبت کردن ایشون برای من یکی کمتر از خود بازی نیست!:D
واتی ویدیا صداش عالیه،هربار ویدیوهاشو میبینم وسطش خوابم میبره
 
ولی خدایی واسه یبار هم که شده دم Geoff Keighley گرم:D هایپی که قبل نمایش تریلر راه انداخت اندازه خود تریلر به من حال داد:D
IT, IS FINALLY TIME =P~ :x
آره هایپ و میم ها و همه اینا چسبیدن واقعا. :D حالا که بازی رو نمایش دادن توی یه Q&A یخورده تونست در موردش حرف بزنه جف کیلی. میگه که از چندین سال پیش (از سال 2018، قبل از معرفی بازی حتی) مشغول گفت و گو با فرام سافتور بوده تا با همکاری هم سر الدن رینگ یه حرکتی بزنن. برنامه ریزی برای چیزی که دیدیم هم چند روز بعد از برگزار شدن TGA 2020 شده بود. جالبه که خود فرام سافتور باهاش تماس گرفته تا این رونمایی مجدد رو انجام بدن. :D

در مورد اینکه نمایش تریلر رو برای آخر برنامه گذاشتن هم مثل اینکه بازم تصمیم خود فرام سافتور و میازاکی بوده تا بقیه بازیایی که داخل برنامه حضور داشتن از انتظار و هیجانی که دور برنامه بوده استفاده کنن و دیده بشن. خلاصه که ژاپنی ترین حرکت ممکن رو انجام دادن. :D :x

پ.ن: این آرت گولاخ رو هم داشته باشید :D

 
یاسوهیرو کوتائو (یکی از اعضای بخش مارکتینگ فرام سافتور) این تصویر رو منتشر کرده که فکر میکنم جدیده و توی تریلر/تصاویر قبلی نبود:
تو سابردیت هم یکی متوجه شده که Fogdoorهای قبل از باس الان طلایین انگار.:D

1df3217.png
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or