Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:
این دوگانگی در برخورد با بازهای مختلفو واقعا نمیفهمم
الدن رینگ دقیقا مثل هیلو اینفینیته
استدیویی که بازی خطی میساخته الان داره اپن ورلد میسازه و گرافیک بازی ناامید کنندس
حالا همه میان از گرافیک هنری الدن رینگ تعریف میکنن ولی هیچکس گرافیک فنی ضعیف بازیو نمیبیه
اما هیلو اینفینیت با این که اپ ورلد و ۶۰فریم روی xbox one قراره اجرا بشه انقدر بهش گیر میدن و ازش انتقاد میکنن!!!
اصلا و ابدا اینطور نیست...هر بازی اولویت های گرافیکی خودش رو داره، الدن رینگ هم بین النسلیه، هم اینکه با توجه به اوپن ورلد و تنوع محیطی که داره گرافیک و مدل سازی خیلی خوبی داره.
هیچکس از بازی انتظار گرافیک Red Dead 2 رو نداره.
با این شرایط چیزی که برای ملت مهمه اول از همه پرفورمنس چون بیشترین تاثیر رو روی گیمپلی داره و بعد گرافیک قابل قبوله!
بعدم اگه همه بازیا به گرافیک ختم میشدن که گیمپلی و لول دیزاین حکم کشک رو داشت.

مقایسه شما با هیلو هم اشتباست، اون یک فلگ شیپ تایتل برای یک کنسول جدیده، معلومه که مخاطب ها انتظار گرافیکی دارن که از قدرت کنسول استفاده کنه.
 
درسته گرافیک خیلی مهم نیست
ولی قبول کن وقتی نسل عوض میشه
خودب خود انتظارا از گرافیک بازیها بیشتر میشه
ببین اگه GTA 6 معرفی شه و گرافیکش منو حیرت زده نکنه قطعا بهم بر میخوره ولی از یه بازی مثل ماینکرفت بجز همون بلاک های 16 بیتی چیزی نمیخوام :D متوجه منظورم امیدوارم شده باشی
گرافیک فنی مجموعه سولز و سکیرو همیشه همینجوری بوده و خواهد بود به نظرم و گرافیک هنری که اصلا شاهکاریه برای خودش
کف زمین راه به راه gorgeous view ahead رو قراره ببینیم :دی
 
درسته گرافیک خیلی مهم نیست
ولی قبول کن وقتی نسل عوض میشه
خودب خود انتظارا از گرافیک بازیها بیشتر میشه
والا اینا دیشب از PS4 و Xbox One بعنوان "Current-Gen" یاد میکردند. درسته کنسول های نسل جدید اومدن ولی به قدری در تولید کنسول مشکل داشته و عرضه محدود بوده که هنوزم بعنوان "Next-Gen" قلمداد میشن!
دوستان یه بار دیگه تریلر رو ببینید و تمرکز رو بزارید روی محیط های بسته... :-"

دنیای باز ولی با انواع و اقسام قلعه ها و دانجن ها اونم با طراحی from software، از همین الان میشه منتظر یکی از بهترین دنیای ها و نقشه ها بین بازی های ow رو داشت.


+

سال بعد خون و خونریزی میشه :-" اگه gow 2, zelda botw 2, starfield هم منتشر بشن :-"

+

به گرافیک گیر ندید :-"
اگه همه اینا با هم بیان یعنی سال 2018‌و 2017 رو با هم دیگه توی یک سال داریم! خدا بخیر بگذرونه!:D:|
البته بازم بعید میدونم GOW به اون ریلیز دیت برسه.:D
 
آخرین ویرایش:
این دوگانگی در برخورد با بازهای مختلفو واقعا نمیفهمم
الدن رینگ دقیقا مثل هیلو اینفینیته
استدیویی که بازی خطی میساخته الان داره اپن ورلد میسازه و گرافیک بازی ناامید کنندس
حالا همه میان از گرافیک هنری الدن رینگ تعریف میکنن ولی هیچکس گرافیک فنی ضعیف بازیو نمیبیه
اما هیلو اینفینیت با این که اپ ورلد و ۶۰فریم روی xbox one قراره اجرا بشه انقدر بهش گیر میدن و ازش انتقاد میکنن!!!
این بحثو تموم کن خواهشا الدن رینگ نه با بودجه نیم میلیاری و استدیو چند صد نفره ساخته شده ! نه به عنوان شوکیس رونمایی شده و نه قرار بوده قدرته کنسول خاصی رو نشون بده... و نه حتی فن ها در این زمینه چیزی بیشتر از یه گرافیک فنی معقول به همراه گرافیک هنری سرسام آور انتظار داشتن که کاملا هم در ارائش موفق بود !
این چیزی که شما بهش میگی استاندارد دوگانه پارامترهای مختلفی هست که در بازی های مختلف اهمیت متفاوتی دارن :D
 
انصافا یه بار دیگه این اسکرین شات هایی که احمد دیشب گذاشت رو ببینید، خیلی دارید دست کم میگیرد گرافیک بازی رو. :D هر چند همونطور که همه دارن میگن پرزنتیشن بصری بازیای فرام سافتور هیچوقت 100 درصد رو دوش بعد فنیش نبوده. اما بنظر من که کاملا مناسب و ایده آل هست برای این سبک و مقیاس.
اگه بخوام مثلا خیلی ریزبین باشم، من جدی شخصا انتظار نداشتم پارچه لباس این بابا انقد جزئیات داشته باشه. :D
 
سر سکیرو هم من یادمه دوستان میگفتن چیه این گرافیک من میگفتم بابا گرافیکش خفن نیست OK بعد انیمیشن های به اون نرم و روونی رو ول کردید گیر میدید که چرا از نظر گرافیک فنی مثل بازی X نیست ؟ به نظر من انیمیشن و فیزیک خیلی مهمتر ـه تا گرافیک فنی که خوب FS تو این زمینه کم کسری نداره و همه چیزش همیشه عالی بوده گرافیک هنری هم که دیگه بماند
 
اونایی که خواب ضعیف شدن بازی میازاکی رو به هر دلیلی میبینن ( گرافیک یا ....) خدا بیدارشان کند !

لحظه شماری می کنم برای تجربه یه معجون بی نظیر دیگه از یه بازیساز مولف مثل استاد میازاکی ، به نظر میرسه بازی ترکیبی از سکیرو و سولزبورن ها باشه که به صورت اپن وورد در اومده . انتظار حقیقتا سخته .

@voldmort تا قبل ریلیز این بازی ، دیمن سولز ریمیک رو نزنی مسلمون نیستی :D
 
گرافیک اصلا مهم نیست :D این گرافیک امضای این نوع بازی هاست و باید همینطوری بمونه
من فقط یه چیز از بازی میخوام اونم اینه که اذیتم کنه :D
میخوام روحمو بفروشه به شیطان میخوام خواب شب رو ازم بگیره میخوام بعد از 10 بار تلاش برای زدن باس چشمام کاسه ی خون شه و صدای فشار دادن بدنه ی دسته بازی رو توی دستام بشنوم دلم میخواد کلافه شم بازیو خاموش کنم ولی دوباره 10 دقیقه بعد برگردم سر بازی چون اون باس لعنتی تا الانشم زیادی زنده مونده میخوام وسوسه شم که یه بازیکن دیگه رو سامن کنم ولی جلوی خودمو بگیرم چون لذت تنها زدن بیشتره من تمام چیزی که از این بازی میخوام اینه که من رو عصبانی کنه تا بعدش تمام همون خشم رو به باسفایت های خودش برگردونم و تمام روحم به رضایت و آرامش برسه >:)>:)>:)

So you are a foul Tarnished ...>:)>:)>:):D


l015138_.jpg
 
تصوری که از بازی به سبک و سیاق برسرک رو داشتم انگار بلاخره به واقعیت تبدیل شده و میتونم تو دنیاش برای ده ها ساعت غرق بشم.

دوستانی که از گرافیک کار ایراد میگیرن. اولا این نسخه نهایی نیست، دوما حتما سعی کنید بازی رو، روی رزولوشن بالاتر ببینید چون مطمئنا نظرتون تغییر میکنه.

و سومین دلیل. جدا میدونید ساخت چنین بازیی چقدر میتونه بی اندازه مشکل باشه؟ از در و دیوار بازی باس های مختلف میریزه پایین هر کدوم با N حالات مبارزه، npc های بازی هر کدوم به اندازه باس های دیگر بازی‌ها انیمیشن و موومنت دارند.این بازی یه ری اسکین از بازیای قبلی نیست، اضافه شدن اسب که از قضا دابل جامپ هم داره خودش بی نهایت ساخت بازی، لول دیزاین، تعامل با محیط و باس ها رو تحت تاثیر قرار میده.

ویچر ۳ با اون عظمت و گرافیک زیباش رو به یاد بیارید. حالا سطح مبارزات رو کنار این بازی بزارید، حتی ذره ای نمیتونه خش بروی سپر تعاملات و تکامل مبارزاتی ER بندازه.

این بازی بدون شک انقلابی در بازی‌های OW ایجاد میکنه. این حجم از نوآوری و عمق مبارزه رو من تو هیچ بازی OW دیگه ای سراغ ندارم.

چنین عمق مبارزات و لول دیزاین چند لایه ای در کنار گرافیک هنری بی نظیر و انیمیشن های فوق العاده معجون بی نهایت لذت بخشیه که فقط باید شکر گذار بود که صنعت گیم و چنین دنیاهای فانتزي وجود دارند که مارو از دنیای بی نهایت خسته کننده بیرون برای ساعت ها دور کنن .

بازی بدون شک فراتر از انتظاراتم عمل کرد و از همین حالا انگیزه تازه ای برای زنده موندن در من ایجاد کرد :D
 
Elden Ring Combat, Open World, and Story All Detailed

Rise, Tarnished, and be guided by grace to brandish the power of the Elden Ring and become an Elden Lord in the Lands Between. In the Lands Between ruled by Queen Marika the Eternal, the Elden Ring, the source of the Erdtree, has been shattered.

Marika's offspring, demigods all, claimed the shards of the Elden Ring known as the Great Runes, and the mad taint of their newfound strength triggered a war: The Shattering. A war that meant abandonment by the Greater Will. And now the guidance of grace will be brought to the Tarnished who were spurned by the grace of gold and exiled from the Lands Between. Ye dead who yet live, your grace long lost, follow the path to the Lands Between beyond the foggy sea to stand before the Elden Ring.
 
  • Like
Reactions: dark souls

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or