Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:
سر سکیرو هم من یادمه دوستان میگفتن چیه این گرافیک من میگفتم بابا گرافیکش خفن نیست OK بعد انیمیشن های به اون نرم و روونی رو ول کردید گیر میدید که چرا از نظر گرافیک فنی مثل بازی X نیست ؟ به نظر من انیمیشن و فیزیک خیلی مهمتر ـه تا گرافیک فنی که خوب FS تو این زمینه کم کسری نداره و همه چیزش همیشه عالی بوده گرافیک هنری هم که دیگه بماند
 
اونایی که خواب ضعیف شدن بازی میازاکی رو به هر دلیلی میبینن ( گرافیک یا ....) خدا بیدارشان کند !

لحظه شماری می کنم برای تجربه یه معجون بی نظیر دیگه از یه بازیساز مولف مثل استاد میازاکی ، به نظر میرسه بازی ترکیبی از سکیرو و سولزبورن ها باشه که به صورت اپن وورد در اومده . انتظار حقیقتا سخته .

@voldmort تا قبل ریلیز این بازی ، دیمن سولز ریمیک رو نزنی مسلمون نیستی :D
 
گرافیک اصلا مهم نیست :D این گرافیک امضای این نوع بازی هاست و باید همینطوری بمونه
من فقط یه چیز از بازی میخوام اونم اینه که اذیتم کنه :D
میخوام روحمو بفروشه به شیطان میخوام خواب شب رو ازم بگیره میخوام بعد از 10 بار تلاش برای زدن باس چشمام کاسه ی خون شه و صدای فشار دادن بدنه ی دسته بازی رو توی دستام بشنوم دلم میخواد کلافه شم بازیو خاموش کنم ولی دوباره 10 دقیقه بعد برگردم سر بازی چون اون باس لعنتی تا الانشم زیادی زنده مونده میخوام وسوسه شم که یه بازیکن دیگه رو سامن کنم ولی جلوی خودمو بگیرم چون لذت تنها زدن بیشتره من تمام چیزی که از این بازی میخوام اینه که من رو عصبانی کنه تا بعدش تمام همون خشم رو به باسفایت های خودش برگردونم و تمام روحم به رضایت و آرامش برسه >:)>:)>:)

So you are a foul Tarnished ...>:)>:)>:):D


l015138_.jpg
 
تصوری که از بازی به سبک و سیاق برسرک رو داشتم انگار بلاخره به واقعیت تبدیل شده و میتونم تو دنیاش برای ده ها ساعت غرق بشم.

دوستانی که از گرافیک کار ایراد میگیرن. اولا این نسخه نهایی نیست، دوما حتما سعی کنید بازی رو، روی رزولوشن بالاتر ببینید چون مطمئنا نظرتون تغییر میکنه.

و سومین دلیل. جدا میدونید ساخت چنین بازیی چقدر میتونه بی اندازه مشکل باشه؟ از در و دیوار بازی باس های مختلف میریزه پایین هر کدوم با N حالات مبارزه، npc های بازی هر کدوم به اندازه باس های دیگر بازی‌ها انیمیشن و موومنت دارند.این بازی یه ری اسکین از بازیای قبلی نیست، اضافه شدن اسب که از قضا دابل جامپ هم داره خودش بی نهایت ساخت بازی، لول دیزاین، تعامل با محیط و باس ها رو تحت تاثیر قرار میده.

ویچر ۳ با اون عظمت و گرافیک زیباش رو به یاد بیارید. حالا سطح مبارزات رو کنار این بازی بزارید، حتی ذره ای نمیتونه خش بروی سپر تعاملات و تکامل مبارزاتی ER بندازه.

این بازی بدون شک انقلابی در بازی‌های OW ایجاد میکنه. این حجم از نوآوری و عمق مبارزه رو من تو هیچ بازی OW دیگه ای سراغ ندارم.

چنین عمق مبارزات و لول دیزاین چند لایه ای در کنار گرافیک هنری بی نظیر و انیمیشن های فوق العاده معجون بی نهایت لذت بخشیه که فقط باید شکر گذار بود که صنعت گیم و چنین دنیاهای فانتزي وجود دارند که مارو از دنیای بی نهایت خسته کننده بیرون برای ساعت ها دور کنن .

بازی بدون شک فراتر از انتظاراتم عمل کرد و از همین حالا انگیزه تازه ای برای زنده موندن در من ایجاد کرد :D
 
Elden Ring Combat, Open World, and Story All Detailed

Rise, Tarnished, and be guided by grace to brandish the power of the Elden Ring and become an Elden Lord in the Lands Between. In the Lands Between ruled by Queen Marika the Eternal, the Elden Ring, the source of the Erdtree, has been shattered.

Marika's offspring, demigods all, claimed the shards of the Elden Ring known as the Great Runes, and the mad taint of their newfound strength triggered a war: The Shattering. A war that meant abandonment by the Greater Will. And now the guidance of grace will be brought to the Tarnished who were spurned by the grace of gold and exiled from the Lands Between. Ye dead who yet live, your grace long lost, follow the path to the Lands Between beyond the foggy sea to stand before the Elden Ring.
 
  • Like
Reactions: dark souls
گرافیک اصلا مهم نیست :D این گرافیک امضای این نوع بازی هاست و باید همینطوری بمونه
من فقط یه چیز از بازی میخوام اونم اینه که اذیتم کنه :D
میخوام روحمو بفروشه به شیطان میخوام خواب شب رو ازم بگیره میخوام بعد از 10 بار تلاش برای زدن باس چشمام کاسه ی خون شه و صدای فشار دادن بدنه ی دسته بازی رو توی دستام بشنوم دلم میخواد کلافه شم بازیو خاموش کنم ولی دوباره 10 دقیقه بعد برگردم سر بازی چون اون باس لعنتی تا الانشم زیادی زنده مونده میخوام وسوسه شم که یه بازیکن دیگه رو سامن کنم ولی جلوی خودمو بگیرم چون لذت تنها زدن بیشتره من تمام چیزی که از این بازی میخوام اینه که من رو عصبانی کنه تا بعدش تمام همون خشم رو به باسفایت های خودش برگردونم و تمام روحم به رضایت و آرامش برسه >:)>:)>:)
:دی

ezgif.com-gif-maker-2.gif
 
گرافیک بازی اصلا جای نگرانی نداره فقط تنها چیزی که تریلر تو ذوق میزد بعضی سکانسا درختا 2 بعدی بودن یکم ضایع بود. تا ریلیز بازی درست میشن به احتمال خیلی زیاد

تنها مورد نگرانیم فقط کمپوزر بازیه که یک نفر بخواد باشه امیدوارم در کنار استاد Yuka Kitamura استاد motoi sakuraba هم باشه این وسط کنارشون ryan amon هم بیاد که لجندری خالص میشه این بخشش.
 
View attachment 210943
آرت زیبای دیگری باز هم از Shimhaq
عجب آرت محشری!
یه لحظه بزرگ خاندانمون، آرتوریاس رو سوار اسب تصور کردم :(
همینجوریش رو زمین رو دست نداشت و بزرگترین و خفن ترین فرمانده ی دوران خودش بود، اونوقت فکر کن رو یه اسبی که نفرین ابیس اونو هم گرفتار کرده!!!
نگم برات
یه چیز خوفی تو مایه های سواران سیاه میشد:-<
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or