Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:
سلام.

اگر از شماره۳ شروع کنم، مشکل داستان و فهمیدن روالش رو پیدا نمیکنم ؟


سلام . آقا اولا پست دادنت من را برد سال های 2006-2007 از کاربرهای فعال بودی یادش به خیر.

در مورد سوالت جون PC باز هستی من باشم به ترتیب بازی میکنم:

Dark Souls Remastered
Dark Souls 2 scholar of the first sin
Dark Souls 3

کنار اینها هم میتونی Sekiro را هر وقت خواستی بازی کنی. به لحاظ سیستم مبارزات رودست نداره. البته Bloodborne هم اگه PS4/PS5 داشتی یکی از بهترین ساخته های میازاکیه.
 
خب ریمیک دیمنز سولز یه شوکیس گرافیکی برای سونی محسوب میشد که از سال ها پیش از پایه برای PS5 در حال ساخت بود، معلومه که الدن رینگِ اپن ورلد قرار نیست گرافیک بهتری داشته باشه. :D حالا شما مختارید هرطور دوست دارید انتظارتون رو تنظیم کنید.
من دقیقا همین چند روز پیش دیدن چنین واکنش هایی رو داخل پیشبینی های E3 امسال گذاشته بودم. :))
گفتم که بازی قراره یک سال بعد از دیمونز بیاد اما گرافیک در حد همون دارک سولز۳ و سکیرو
از بابت گرافیک هنری حرفی توش نیست و بنظرم عالی هست اما از لحاظ گرافیک تکنیکی کارای فرام سطح بالایی نداشت و انگار این روال همچنان پابرجاست
 
انگار فقط من با اینکه بازی یک سال بعد از Demon's souls میخاد بیاد و گرافیکشم از دیمونز ضعیفتره مشکل دارم 8-|
در هر صورت ما که اینو بازیش میکنیم فقط امیدوارم گرافیک نهایی بازی از اینی که تو تریلر هست بهتر باشه...
اگه یادتون باشه, هیچکس بخاطر گرافیک سمت بازی های فرام نمیره :D
همینی که هست هم بنظرم خیلی خوبه, شما دیمن سولز که استودیو گرافیکی مثل بلوپوینت ساخته رو فاکتور نگیر اصلا :-"
 
  • Like
Reactions: Rezaenslaved
من کاملا با دوستمون voldmort موافقم دیگه نیازی به نگاه کردن به تریلرهای که قرار در آینده بیان نداریم و بهتره که دیگه هم نبینیم چون اون حس مرموز بودن بازی از بین میره و لو اسپول میشه میره.

فقط این مکان ^:)^

E3Ya_mBXIA04S236123621e1.jpg
 
گفتم که بازی قراره یک سال بعد از دیمونز بیاد اما گرافیک در حد همون دارک سولز۳ و سکیرو
از بابت گرافیک هنری حرفی توش نیست و بنظرم عالی هست اما از لحاظ گرافیک تکنیکی کارای فرام سطح بالایی نداشت و انگار این روال همچنان پابرجاست
استدیو ژاپن قطعا چند پله از لحاظ تکنیکی عقب تره از بلوپوینت اینکه شکی توش نیست دارک سولز های قبلی هم هیچ کدوم شو کیس گرافیکی نبودن ، منم با شما موافقم که میتونست بهتر باشه ولی امیدوارم حداقل در آینده یه جوری بشه با bluepoint مثلا همکاری کنن حالا برون سپاری کامل یا حداقل از اینجنشون استفاده کنن بتونن چیز بهتری تحویل بدن فکر کن این بازی با گرافیک demon souls چه شود .
 
  • Like
Reactions: James Sunderland
استدیو ژاپن قطعا چند پله از لحاظ تکنیکی عقب تره از بلوپوینت اینکه شکی توش نیست دارک سولز های قبلی هم هیچ کدوم شو کیس گرافیکی نبودن ، منم با شما موافقم که میتونست بهتر باشه ولی امیدوارم حداقل در آینده یه جوری بشه با bluepoint مثلا همکاری کنن حالا برون سپاری کامل یا حداقل از اینجنشون استفاده کنن بتونن چیز بهتری تحویل بدن فکر کن این بازی با گرافیک demon souls چه شود .
این بازی ربطی به Japan Studio نداره :) همونطور که Dark Souls های قبلی هم نداشتن.
 
گفتم که بازی قراره یک سال بعد از دیمونز بیاد اما گرافیک در حد همون دارک سولز۳ و سکیرو
از بابت گرافیک هنری حرفی توش نیست و بنظرم عالی هست اما از لحاظ گرافیک تکنیکی کارای فرام سطح بالایی نداشت و انگار این روال همچنان پابرجاست
بلادبورن اول نسل هشتم قطعا شوکیس گرافیکی بود روی ps4
حتی دارک سولز ۳ هم گرافیک خوبی داشت نسبت به زمان خودش
گرافیک این بازی یه جوریه
و منظور از یجوری بودن ضعیف بودنش نیست،منظور اینه که انتطارا بیشتر بود
دقیقا مثل هیلو،و اینکه محیط بازی اون حسوحال و اتمسفر باز های قبلی فرام رو نداشت،رنگبندی محیط بنظر مرده میومد
 
  • Like
Reactions: James Sunderland
دوستان یه بار دیگه تریلر رو ببینید و تمرکز رو بزارید روی محیط های بسته... :-"

دنیای باز ولی با انواع و اقسام قلعه ها و دانجن ها اونم با طراحی from software، از همین الان میشه منتظر یکی از بهترین دنیای ها و نقشه ها بین بازی های ow رو داشت.


+

سال بعد خون و خونریزی میشه :-" اگه gow 2, zelda botw 2, starfield هم منتشر بشن :-"

+

به گرافیک گیر ندید :-"
 
این بازی ربطی به Japan Studio نداره :) همونطور که Dark Souls های قبلی هم نداشتن.
نوشتم استدیو ژاپن نه ژاپن استدیو در کل منظورم استدیو های شرقی بود اگه نه اون که بله یه چیز دیگس

یه سریا میگن سولز باز باشی نباید به گرافیک اهمیت بندی این حرف منطقی نیست . یعنی بازی نباید پیشرفت داشته باشه ؟ هرکی انتظار گرافیک داره بی جاست ؟من در ک نمیکنم . امیدوارم برای کنسول های این نسل و pc حداقل یه حرکتی بزنن قابل قبول نیست کلا این ژاپنیا در مورد تغییر مقاومت میکنن نه حاضر میشن اینجن تغییر بدن نه بازی رو پلت فرم پی سی با ساپورت درست حسابی موس کیبرد بدن نه یه داب درست حسابی بزارن اکثرا همین مشکلو دارن
 
آخرین ویرایش:
دوستان یه بار دیگه تریلر رو ببینید و تمرکز رو بزارید روی محیط های بسته... :-"

دنیای باز ولی با انواع و اقسام قلعه ها و دانجن ها اونم با طراحی from software، از همین الان میشه منتظر یکی از بهترین دنیای ها و نقشه ها بین بازی های ow رو داشت.


+

سال بعد خون و خونریزی میشه :-" اگه gow 2, zelda botw 2, starfield هم منتشر بشن :-"

+

به گرافیک گیر ندید :-"
این دوگانگی در برخورد با بازهای مختلفو واقعا نمیفهمم
الدن رینگ دقیقا مثل هیلو اینفینیته
استدیویی که بازی خطی میساخته الان داره اپن ورلد میسازه و گرافیک بازی ناامید کنندس
حالا همه میان از گرافیک هنری الدن رینگ تعریف میکنن ولی هیچکس گرافیک فنی ضعیف بازیو نمیبیه
اما هیلو اینفینیت با این که اپ ورلد و ۶۰فریم روی xbox one قراره اجرا بشه انقدر بهش گیر میدن و ازش انتقاد میکنن!!!
 
  • Like
Reactions: SnZ
گرافیک اصلا مهم نیست :D این گرافیک امضای این نوع بازی هاست و باید همینطوری بمونه
من فقط یه چیز از بازی میخوام اونم اینه که اذیتم کنه :دی
میخوام روحمو بفروشه به شیطان میخوام خواب شب رو ازم بگیره میخوام بعد از 10 بار تلاش برای زدن باس چشمام کاسه ی خون شه و صدای فشار دادن بدنه ی دسته بازی رو توی دستام بشنوم دلم میخواد کلافه شم بازیو خاموش کنم ولی دوباره 10 دقیقه بعد برگردم سر بازی چون اون باس لعنتی تا الانشم زیادی زنده مونده میخوام وسوسه شم که یه بازیکن دیگه رو سامن کنم ولی جلوی خودمو بگیرم چون لذت تنها زدن بیشتره من تمام چیزی که از این بازی میخوام اینه که من رو عصبانی کنه تا بعدش تمام همون خشم رو به باسفایت های خودش برگردونم و تمام روحم به رضایت و آرامش برسه >:)>:)>:)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or