Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:
من الان از هر زاویه ای دارم نگاه میکنم گرافیک بازی واقعا خوبه :D (عالی نیست ولی واقعا بد هم نیست)
اینهمه به گرافیک دقت کردین یکمم به طراحی باس ها و دنیای بازی هم دقت کنید چیزای خوبی پیدا میشه :D
من که از دونه دونه چه باس ها چه کریپ ها حس متمایز بودن گرفتم
پیشرفت انیمیشن های گیم هم نسبت به گیمای قبلیشون هم کاملا مشهوده
در کل نزارید 2 تا پیکسل و texture کم و زیاد تجربه گیمتونو خراب کنه
 
اینای که میان میگن گرافیک عالیه ما همینو میخوایم و..... از این حرفا معلومه bloodborne بازی نکردن ?
(bloodborne)
هم گرافیک خوب هم طراحی خوب تازه رونسل هشتم ریلیز شده یه نگاهی بندازید بد نیست
تازه به همه اینا تاریخ عرضه ۲۰۱۵ اضافه کنید
سازنده هم که یکیه ?
من اسم اینو کم کاری میدونم اونم تو سال ۲۰۲۱
حالا یه عده شاید بگن محیط این بازی بررگتره و... خب باو حداقل همون گرافیک ۲۰۱۵ تحویل بدید
finish ?
 
دیگه کم کم دارم شک میکنم چیزی که من دیدم با چیزی که بقیه دیدن متفاوته :D
احتمالا یه جمعی رو حساب هایپی که دور این بازی بود سوار قطار شدن و انتظار دیدن آنچارتد یا هورایزن داشتن ولی الان رفتن ته دره :D
تنها چیزی که تو اون تریلر ادم میبینه زیباییه :D ولی احتمالا بعضی دوستان دنبال ری تریسینگ و موشن مچینگ بودن :D
خوب متاسفانه اشتباه اومدین از اولم همچین چیزی انتظار نمیرفت (گرچه بودن این چیز ها بد نیست ولی اینها چیزی نیستن که فرام سافت و میازاکی روشون مانور زیادی بدن و اصلا دلیل کیفیت بازی هاشون این چیزا نبودن)
خلاصه که بدی هایپ زیاد دور بازی این چیزاس مگه نه تاپیک بازیای میازاکی قدیما خیلی قشنگ تر بود :D
 
من زیاد سولزباز نیستم...
اما دوستان توجه داشته باشید این بازی احتمالا قرار بوده برای 2020 باشه اما مثل خیلی از بازی ها طبق پیشبینی هاشون جلو نرفتن و اینم احتمالا از اول قرار نبوده 2022 عرضه بشه... و عملا بازی هدفش نسل هشت بوده!

خوده فرام هم این ضعف خودشون رو میدونه لطفا اجازه بدید با بازی بعدی که کامل نسل نهمی هست قضاوتش کنید...

شخصا انتظار چیزی در حد سکیرو داشتم اما نه تنها بهتره...این بزرگ شدن محیط رو هم در نظر بگیرید...نشون میده اینا توی زمینه فنی، پیشرفت هایی هم داشتند...!
 
Screenshot_20210613-151117_1.jpg
هیچکس اسم انجینی که فرام سافتور برای بازی سازی داره ازش استفاده میکنه نمیدونه، البته بعضی ها مثل ایشون ادعا میکنن که انجین فرام سافتور از زمان ساخت Demon's Souls تا الان که مشغول توسعه Elden Ring هستن تغییری نکرده و در طول این مدت زمان چندساله فقط به‌روزرسانی شده، ولی ادعای دیگری هم هست که میگن در زمان ساخت بلادبورن، ژاپن استودیو سونی با فرام سافتور همکاری میکنه و براشون انجین جدیدی رو طراحی میکنه که از اون زمان به بعد در ساخت بازی هاشون از اون انجین استفاده میکنن.
در هر صورت بنظرم به شکلی در حق فرام سافتور داره کم لطفی میشه، به ترتیب در سال های ۲۰۰۹، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۴ سه بازی دیمنز سولز، دارک سولز ۱ و ۲ رو عرضه کردن، هر سه این بازی ها برای نسل هفتم ساخته شدن که به خوبی هم میشد پیشرفت گرافیکی که در اواخر نسل برای بازی دارک سولز ۲ به وجود اومده بود رو احساس کرد و این مسئله هم باید در نظر گرفت که تمام تمرکز تیم روی یک پروژه نبوده و تقسیم شده بودن. یک سال بعد بلادبورن نسل هشتمی عرضه میشه که به زیبایی توانایی و استعداد تیم فرام سافتور نشون میده و دوباره یک سال بعد هم دارک سولز ۳ عرضه میشه و سه سال بعد هم سکیرو :|، از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ فرام سافتور چهارتا بازی با تمام دی ال سی هاشون عرضه کرده با بازه های زمانی کوتاه بعد انتظار انقلاب گرافیگی هم دارین؟x-(
و اما در مورد الدن رینگ توسعه بازی درست بعد از پایان ساخت دی ال سی The Ringed City آغاز شده (در اینجا باز هم تیم فرام سافتور تقسیم میشه و همزمان قسمتی از تیم مشغول ساخت سکیرو بوده) و بازی در اصل برای نسل هشتم توسعه پیدا کرده و طولانی شدن روند ساخت هم یه بخشیش بخاطر جرج آر آر مارتین که مشغول داستان بازی بوده و بخش دیگرش هم بخاطر کرونا بوده و نکته مهم دیگه ای که باید نظر گرفت اینه که هنوز مشخص نیست گیم پلی ضبط شده برای تریلر بر روی چه سیستمی بوده :| پس علما الان با آگاهی از چه چیزی دارن در مورد گرافیگ بازی فتوا میدن؟
 
جدی من اگه گیم پلی غرقم کنه تو بازی کوچک ترین چیزی که اهمیت میدم گرافیکه.بقیرو نمیدونم.بازیم گرافیک فنیش شاید در حد نسل جدید نباشه ولی قابل قبوله و از حیث گرافیک هنریم فوق العاده بود بنظرم.چه بسا بازیای با گرافیک غول که گیم پلی ساده ای داشتن ولی چون گرافیک بالا بود اکثرا گیر نمیدادن.اینجام همونه جای وزنه های ترازو تغییر کرده و برای منی که گیم پلی خیلی مهم تره جذاب تره.
دقیقا sekiro گرافیک آنچنانی نداشت
ولی دو ماه خواب و خوراک از ما گرفته بود
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or